Nu ai definit pacatul. Ce este pacatul?
Esti sigur ca Hristos ridicand pacatul lumii facea printre altele referire la a te folosi in scopuri personale dintr-un buget alocat tie cu AUTO-Justificari, cum mentionai in alta postare?
Pai ia sa ne gandim:
Ridicarea Pacatului LUMII!?
Hristos nu a fost prea clar si precis in a defini pacatele la care faci tu referire.
Mai degraba PACATUL LUMII mentionat de Mantuitor face referire la PACATUL DE A SERVI LA DOI STAPANI, in conditiile in caretot EL ne indica LEGEA SUPREMA pe care o incalcam sistematic, aceea:
De a ne dedica 100% iubirii lui DUMNEZEU, si NUMAI LUI, nimanui altcuiva... adica Mamonei.
Cand a fost intrebat de farisei si a mentionat LEGEA de mai sus, Hristos nu a mai insiruit si alte pacate ca fiind oprelisti in calea Mantuirii. Nu fac parte din HARTA pe care ne-a inmanat-o!
FERICIRILE ce mentionare a pacatelor includ, oare imi poti spune? Este mentionat vre-un PACAT? Si totusi este o HARTA de baza prin care navigam cu succes catre Mantuire!
Ca urmare, parerea mea este ca obsesia asta a pacatului scos in evidenta de CREDINTA( mentionata de tine) tine de altceva, nu mi-este clar inca de ce anume, insa nu de RIDICAREA PACATULUI mentionat de catre Hristos Apostolilor Sai.
Eu nu zica ca nu exista pacate mari si mici, da ele exista insa ele nu fac parte din Harta ci din alte indemnuri duhovnicesti cu adevarat folositoare.
Cred ca este vorba de folosirea unui termen(Pacatul) pentru doua concepte total diferite, unul dintre ele, CEL folosit de Mantuitor fiind extrem de CRUCIAL SI GRAV pentru noi toti.
Practic Mantuitorul ne comunica ca greseala cea mai grava si sinistra a umanitatii, motiv pentru care este TINTUITA IN LOC si merge catre AUTO-Distrugere este iluzia ca se poate SLUJI LA DOI STAPANI, lui Dumnezeu si Mamonei.
GRESEALA FATALA dupa parerea Lui!
Eu am biruit lumea, indrazniti!...ne spune El.
__________________
Menirea omului pe pamant nu este de a manca si de a-si face nevoile ci sa ajunga asemenea lui Dumnezeu Tatal.
«τὸ γὰρ μυστήριον ἤδη ἐνεργεῖται τῆς ἀνομίας, μόνον ὁ κατέχων ἄρτι ἕως ἐκ μέσου γένηται·»
Last edited by cozia; 01.09.2025 at 01:00:08.
|