Citat:
În prealabil postat de cozia
2. Ce fel de canale legate de Dunare? Prin ce minuni poti determina Dunarea sa urce in deal spre Baragan si sa mai faca si delta ECO pe acolo?
Daca s-ar fi putut, Geniul Carpatilor, Nea Nicu cu siguranta ar fi facut-o.
|
Pai ca la metrou sapi rotund si betonezi prin pamant putin in jos si ti se umple canalul prin curgere. Mergi cati km vrei. Prin pamant e usor sa sapi. si gasesti vai si le umpli pe alea, iar daca ai apa la indemana, cu panouri solare alimentezi motoare si irigi tot ce vrei. Chestia e ca nu le pasa...
Le-am zis. Nu mai bagati sute de miliarde euro in autostrazi, bani multi in buzunarele strainilor, pentru niste cioturi, pe care va trebui sa platim taxe mari cand vor fi terminate. Mai bine puneti sensuri unice pe drumuri expres si gata. Gasesti sau faci doua trasee paralele gata existente si pui sens unic si atunci poti merge pe ele cu 100-200km pe ora ca din sens invers nu vine nimeni si circuli in regim de autostrada. Creste traficul, creste economia. Simplu. E simplu de intretinut, de reparat. Sunt ieftine si traseele exista. Cel putin jumatate deja ai sigur. Poate gasesti traseu apropiat paralel in sens invers si gata ai autostrada dus intors. Cum a facut Boc in Cluj, pe o parte se merge intrun sens si pe cealalta in sens opus. Poti face figura asta la traseele principale. Nu trebuie sa fie drumurile expres foarte apropiate si atunci mergi si noaptea fara faruri din fata. Ideea e ca poti avea traseu cu sens unic din Oradea la Bucuresti-Constanta si din Timisoara Craiova Bucuresti si din Suceava Iasi Bucuresti. Deci e simplu sa cresti rapid traficul si asa iti creste si economia. Se descongestioneaza traficul, nu mai stai ore si zile in sir la intrari si iesiri din orase. Nu trebuie decat sa gasesti trasee paralele, nu in sens matematic ci doar sa duca in acelasi punct in acelasi oras. O iei la dus printro parte si la intors pe dincolo unde ai sensuri unice. N-ai nevoie de autostrazi! Si te costa scump si facatul si circulatul si tot firmele capuse o sa profite.