Citat:
În prealabil postat de cozia
1. Eu am descris doar ce se vede cu ochiul liber in jurul, in oras/cartierele noastre strict legat de continutul articolului scris de acest om. Cu el n-am absolut nimic, si nici nu-l cunosc...
|
Șina care a străpuns tramvaiul 36, veche de 25 de ani. Mărturia vatmanului
Șinele de tramvai, capcane în traficul din București. Peste 35% dintre acestea sunt mai vechi de 40 de ani
Boss, după ani și ani de driapta, Băsescu, Videanu, șordan, n-au fost în stare să refacă calea de rulaj pentru tramvaie.
Vorbim de capitala României care ar trebui să fie la nivel cu Praga, Varșovia, Budapesta, șamd, cei mai mulți bani acolo se încasează și e și Parlamentul și Guvernul care ar putea aloca fonduri.
Același lucru e valabil și cu termoficarea și cu întreținerea spațiilor verzi.
Citat:
În prealabil postat de cozia
2. Mai te contrazic. In Bucuresti circul mai tot timpul cu transportul in comun si pot sa zic ca sunt foarte multumit, timpi de asteptare minimi. Chiar si noaptea se circula bine si punctual cu rutele de noapte. Si chiar este foarte fain sa stai relaxat sa te duca autobuzul fara sa fie nevoie sa te treaa toate alea.
|
Unui prieten i s-a furat telefonul în metrou, am așteptat 30 de minute după autobuz, am prins controlul la prima cursă în București, am avut bilet.
Metroul poate circulă mai bine și stai doar 15 minute care sunt ca și 5 minute în Viena, transportul de suprafață e praf, timpi de așteptare, experiența de trafic - mirosurile, canicula, hoții, materialele din care e făcut tramvaiul și calitatea șinei de rulare - simți vibrațiile în toate măruntaiele, te hurducăne, mai sunt și vatmani care pun frâne bruște, dau cu capul de podea bătrânii care nu apucă să se țină.