View Single Post
  #150  
Vechi 10.05.2008, 12:27:24
Iustin32 Iustin32 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 05.05.2008
Mesaje: 814
Implicit

Totul e foarte simplu si clar in ceea ce priveste ziua a saptea si Duminica. Pentru ce a fost data tinerea zilei a saptea evreilor?
,,15. Adu-ti aminte ca ai fost rob in pamantul Egiptului si Domnul Dumnezeul tau te-a scos de acolo cu mina tare si cu brat inalt si de aceea ti-a poruncit Domnul Dumnezeul tau sa pazesti ziua odihnei si sa o tii cu sfintenie.' (Deut 5,15) Clar <<de aceea ti-a poruncit Domnul Dumnezeul tau sa pazesti ziua odihnei si sa o tii cu sfintenie.>> Si Iezechiel spune acelasi lucru:,,12. De asemenea le-am dat si zilele Mele de odihna, ca sa fie semn intre Mine si ei, ca sa cunoasca ei ca Eu sunt Domnul, Sfintitorul lor.'(Iez. 20,12), pentru a arata ca numai evreilor s-a dat aceasta porunca.
Dar tot ce se intampla in Vechiul Testament prefigureaza ce se va intampla in Noul Testament. Adica, asa cum Dumnezeu le-a dat evreilor sa tina ziua sabatului pentru ca au fust scosi dintr-o robie ce a durat peste 400 de ani, dar totusi vremelnica, Mantuitorul Hristos, inviind in ziua intaia a saptamanii (Ziua Domnului-Duminica) ne scoate pe noi cei ce credem in El din robia cea vesnica a mortii si a iadului.
Iar de schimbarea Sambetei cu Duminica spune destul de clar in Ep catre Evrei, cap. 4:
,,3. Pe cand noi, fiindca am crezut, intram in odihna, precum s-a zis: “M-am jurat intru mania Mea: nu vor intra intru odihna Mea”, macar ca lucrurile erau savarsite de la intemeierea lumii.
4. Caci undeva, despre ziua a saptea, a zis astfel: “Si S-a odihnit Dumnezeu in ziua a saptea de toate lucrurile Sale”.
5. Si in acelasi loc, zice iarasi: “Nu vor intra intru odihna Mea!”.
6. Deci, de vreme ce ramane ca unii sa intre in odihna, iar aceia carora mai dinainte li s-a binevestit, pentru nesupunerea lor, n-au intrat,
7. Dumnezeu hotaraste din nou o zi, astazi rostind prin gura lui David, dupa atata vreme, precum s-a zis mai sus: “Daca veti auzi astazi glasul Lui, nu invartosati inimile voastre”.
8. Caci daca Iosua le-ar fi adus odihna, Dumnezeu n-ar mai fi vorbit, dupa acestea, de o alta zi de odihna.(culmea, la adventisti spune si mai clar:,,o alta zi ca cea de sabat')
9. Drept aceea, s-a lasat alta sarbatoare de odihna poporului lui Dumnezeu.
10. Pentru ca cine a intrat in odihna lui Dumnezeu s-a odihnit si el de lucrurile lui, precum Dumnezeu de ale Sale.
11. Sa ne silim, deci, ca sa intram in acea odihna, ca nimeni sa nu cada in aceeasi pilda a neascultarii,'
E clar ca voi nu faceti ascultare nici de Dumnezeu, nici de Biblie.
[b]