domnule, ecumenismul este lumea care slujeshte lumii sa se mantuiasca ea de capul ei, iar antiecumenismul este tot lumea ridicata impotriva ei insashi....
pe cand sfintzii parintzi nu erau nici ecumenishti nici antiecumenishti ci traitori marturisitori in Duh ai Adevarului care este Hristos prin cautarea shi ascultarea voii Lui... deci mare diferentza intre sfiintzii parintzi shi Teologi ai lui Hristos shi ecumenishti sau antiecumenishti, adica un fel de lume shi antilume.... cand Hristos ne-a cerut lepadare de lume! iar lepadarea nu este nici pro shi nici contra ci e voile shi poruncile shi legea sfintzeniei intru Har.
Astfel ca toata lumea shi antilumea se va prabushi in sensul ca nimeni nu va mai crede shi nu va mai asculta de morala shi antimorala lumii care nu duce niecaieri ca in final sa ramana doar Sionul Lui Dumnezeu, Ierusalimul Cel Nou, Cetatea cea Sfanta, Viatza veshnica a lui Dumnezeu cu oamenii, Imparatzia Cerurilor precum in Cer asha shi pe Pamant.
deci nu va agitatzi degeaba intr-o lupta absurda... deci "cautatzi intai Imparatzia Cerurilor" shi nu lacomia vaselor comunicante "shi toate vi se vor adauga voua"...
dar batranii monahi marturisesc Adevarul shi e trist ca trebuie sa marturiseasca astfel de dureri, adica e trist ca ele exista shi ne atrag spre prapastia pan-ecumenismelor shi contrarea lor din inaltzare shi ura shi duhulu minciunii maririi de sine al celui mandru in care ar vrea sa ne atraga pentru a ne scoate intolerantzi... dar niciodata sfintzenia nu are cum tolera patima shi pacatul, dar este vorba de a nu-l tolera in noi inshine shi nu a le cerea altora jertfe, caci "mila voiesc shi nu jertfe" spune Dumnezeu mereu.... dar asta nu inseamna a ne milostivii de altzii in a ne lepada de Hristos, in a accepta mocirlirea, ca un fel de smerenie de a pacatui impreuna ca sa nu fim intolerantzi... 2x???:(:(x7
|