View Single Post
  #71  
Vechi 05.09.2008, 10:23:42
vsovi vsovi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 16.02.2007
Locație: har†>>>s'C'e'r
Religia: Ortodox
Mesaje: 3.954
Implicit

domnule ei nu se folosesc de litera ca daca ar folosi punctul shi virgula care este Hristos ar ajunge la Duh, ei folosesc litera ca sa ucida Duhul Tau Cel Bun, pe Fratzi, chiar spre a lor pierzare, in loc sa ucida cu ea, cu litera, punctul shi virgula, sa ucida duhul rau al facerii de pacate din ei. Textul scris e foarte important, dar daca nu respectzi punctuatzia, propozitzia, fraza, shi aliniatul atunci n-ai cum sa pricepi, iar ca sa pricepi trebuie sa-tzi dai seama shi de context, de desfashurarea actziunilor, de sens, de intzeles, de toate elementele ce tind sa-tzi dea priceperea shi buna socoteala pe care daca tzi-o faci bine ieshi deasupra ca uleiul deasupra apei, te scoate Hristos din sminteala.

ei nu fac altceva decat sa ia un text, il scot din context sh-l plaseaza in potriva multor altor texte shi intzelesuri incercand prin asta sa-shi justifice practicile lor lipsite de sens... vietzuirea lor departe de Dumnezeu shi incercand sa-i tarasca shi pe altzii dupa ei, cum patzesc shi eu daca nu ma linishtesc, fiindca invatz pe altzii ceea ce eu nu fac, nu tziu...

vasiniec
"Domnul nu a spus deloc ca trebuie tinuta duminica in loc de sambata. In schimb, a spus explicit ca "a binecuvantat si sfintit ziua a saptea".

Dumnezeu este Dumnezeul celor vii, iar tu tzine ziua cand Dumnezeu a fost mort din pricina pacatelor noastre...

cum ai vrea sa fi pomenit shi sarbatorit? pentru cand erai mort in pacatul tau, cum era Dumnezeu in al nostru, sau cand ai inviat din moarte shi ai biruit-o prin pocaintza, indreptare shi inviere? cum ar vrea sa sarbatoreasca Dumnezeu impreuna cu noi, deci ce ai vrea sa-tzi serbeze urmashii tai?

tzi-am zis ca eshti "fatzarnic", poi Domnul a lasat ca dupa Invierea Lui, Duminica sa fie socotita incontinuare ziua 7 preinchipuind defapt ziua 8-a cand ajungi la impacare deplina cu Dumnezeu, inviat shi tu in Rai.

dar pe tine nu te doare capul de adevar, tu nu vrei decat sa-tzi justifici drumul pierzarii pe care l-a ales parintzii voshtrii...

nu am treaba cu tine, ca n-are rost sa discutzi cu cei ce nu vor sa citeasca respectand litera, punctul, virgula, shi sa respecte adevarul din ce citesc, ci vor sa foloseasca mereu litera ca sa-i szminteasca pe ceilaltzi ca sa lepede litera, ei bine nu vom lepada litera, decat aia care ucide, care ucide Duhul, ca litera care ucide duhul minciunii maririi de sine pentru slava de la oameni shi a ne tzine cu dintzii de pietrele de poticnire, litera asta o vom folosi la ucis... spre moartea naravurilor ticaloase shi spre fatzarnicia de-a stanga sau de-adreapta, asha cum ne "ajuta" mereu cel rau ca sa shedem ca fraierii in calea de mijloc paganiceasca a compromisurilor de tot soiul...

deci Iustin32, nu litera ucide, ci litera care ucide aia ucide, shi daca nu shtii folosi litera ca pe un cutzit ca sa lepezi odihna shi sa-tzi tai cale ingusta atunci vei lua duhul desfranarii shi trandavirii shi ii vei spune roada Duhului Sfant in orbirea ta, nu ma refer la tine.

A te certa shi a contrazice sau a lamuri un astfel de indaratnic cum este sectantul ce-shi justifica practica pierzatoare prin text, este ca shi cum ai strica orzul pe gashte, dar nu ei, sectantzii sunt gashtele, ci noi.

Ei nu vor sa se lamureasca ci sa ne lamureasca pe noi ca sa facem shi noi pierzarile lor, shi sa lepadam litera care da viatza, nepazind textul, poruncile, sensul, propozitzia, fraza, contextul, linishtea sufleteasca, ci ca sa ne apuce grija indoielilor shi pana la urma fiindca suntem slabi shi textul e text sa le dam dreptate shi astfel sa se piarda ei pe mana noastra... shi atunci cine-i de vina? ala care shi-a pierdut vremea shi a stat de vorba cu locuitorii orashelor samaritene, ca ne-am crezut mari ca shi Domnul ca vom reushi sa-i indreptam... poi daca nici cei care vor sa se pocaiasca spre indreptare abea de gasesc calea shi abea unii dintre ei chiar o fac cu foarte multe greutatzi shi indaratnicii, deci casnicii Lui Hristos abea de se pocaiesc, dar atunci cei ce nu vor shi-shi justifica mereu practicile lor cu textele biblice, ei nu vor sa se indrepte ca nu de aia vin, ci vor sa-shi lamureasca shi mai bine ca sunt indreptatzi-tzi in ceea ce fac ei, in drumul pierzarii, in intaririle ratacirilor... Poi ii las in pace ca daca cautzi sa indreptzi pe cineva shi tu nu eshti gasit drept atunci raspunzi de toata fatzarnicia ca ai impresia ca tu eshti vrednic dar vrednic este doar Dumnezeu. shi stand de vorba cu ei te autoindreptatzeshti tu, cazind in ceva mai tragic decat in ce sunt aceia... in fatzarnicie fariseica de pilioqqszof... adica desfranare la care ii spui roada a Duhului shi ai vrea sa petreci in starea asta de inshelare mereu... shi mai shi crezi ca asta e odihna promisa... nu asta e trandavirea shi lenea shi nebunia deplina, ce pare linishtire dar e trandavie, caci are shef pe fiul faradelegii nascut din maica patimii in care shi-a strecurat samantza tatal minciunii. Ca atare eshti adunat in toata imprashtierea... shi in loc sa-i zici egoism, zgarcenie, invidie, rautate, inshelare ii zici mila shi blandetze shi induioshare shi multa gLumeala, ca totul e pentru slava de la oameni, shi nemultzumire ca sa te crezi vrednic, ca itzi spui ca n-ai nevoie de Duhul care a scris textul ci de textul pe care l-ai priceput tu, din pacatele tale ca te-a ispitit dracul spre cunoashtere ca sa faci pacatele shi astfel sa cautzi shtiintza... poi o astfel de shtiintza a fost alungata din Eden... o astfel de ingamfare a trandavie a lenei n-are ce cauta in imparatzie... iar ca sa se poate intoarce, ca spre Eden mergem trebuie sa faci tot canonul biblic de la Adam pana in prezent, shi abea abea daca vom avea nadejde de mantuire... canonul de pocaintza spre indreptare.

"Nimic necurat nu va intra in Imparatzia Cerurilor" in Sabat, in Odihna... In Rai, in Duminica caci "Dum" vine de de la Dumnezeu, Treimea Sfanta, "ini" de la Inima, iar "ca" vine de la paza poruncilor, precum in cer asha shi pe pamant, spre ca shi Dumnezeu pe calea cea ingusta, caci calea cea larga este a gLumii shi a cailor pagane.