Banned

Data înregistrării: 23.02.2009
Locație: Hristos, Budha, Mohamed, Krisna, iubire, pace
Religia: Ortodox
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Traditie1 Vezi mesajul

Narrated Abu Huraira:
Allah's Apostle said, "I have been sent with the shortest expressions bearing the widest meanings, and I have been made victorious with terror (cast in the hearts of the enemy), and while I was sleeping, the keys of the treasures of the world were brought to me and put in my hand." Abu Huraira added: Allah's Apostle has left the world and now you, people, are bringing out those treasures (i.e. the Prophet did not benefit by them).

[/url]

Tu realizezi ca aceste crieri sunt copiate si rascopiate din VT evreiesc, plimbat, adaptad temperamentului localnicilor carora s-a adresat

Ca urmare Coranul, VT, chiar si parti din NT, sunt scrise si copiate de peste tot, plagiarismul in floare, cum se zice( si nesanctionat!) caci cine sa sanstioneze si sa puna copyright, Dumnezeu?aici este alta discutie...intr-un cuvint aceeasi MARIE CU ALTA PALARIE...deci nu atribui arabetilor ca ar fi scos din ei ceva original, de natura "violenta" ca doar TOTI suntem la gramada pe acelasi pamint, VT-ul este copie la indigo(usor adaptat altor popoare), numai ca unii dintre noi suntem cu capul in nori.