![]() |
![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
joi 5 noiembrie,la ora 18.00 in aula fac de drept,va avea loc o conferinta din cadrul conferintelor dedicate aniversarii sf. vasile,invitat un om f ...special care s-a convertit intr-un mod miraculos..
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Era totusi indicat sa spui numele....
|
#3
|
||||
|
||||
![]() ![]()
__________________
"Intru aceasta vor cunoaste toti ca sunteti ucenicii Mei, daca veti avea dragoste unii fata de altii." (Ioan 13,35)
"Va spun ca pentru orice cuvant desert, pe care-l vor rosti, oamenii vor da socoteala in ziua judecatii." (Matei 12,36) |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pe calea căutării
Născut în Cehoslovacia anului 1945, în niște împrejurări dramatice – refugiul familiei din calea trupelor rusești -, K. Kenneth are una dintre primele experiențe ale morții, scăpând ca prin minune de la moarte prin împușcare, gazare și înfometare. Copil răzvrătit, ajunge în 1957 șef de bandă și infractor înrăit, având nenumărate confruntări cu poliția. Suferă o perioadă traumatizantă din pricina unui preot romano-catolic pedofil, în urma căreia ajunge să urască întreg creștinismul. O dată cu prima jumătate a anilor 1960, viața sa devine tot mai aventuroasă și mai trepidantă; astfel, călătorește pe bicicletă prin Roma, Nisa, Paris și sudul Franței; ajunge baterist într-un club de noapte din Viena și întemeiază „The Shouters”, o trupă beat de succes din Germania de sud. În 1966, călătorește în Spania și face cunoștință cu lumea islamică în Maroc, ajungând și pentru întâia oară la închisoare. Un an mai târziu, reușește să-și dea bacalaureatul și să devină student al Universității din Tübingen, unde participă la revoltele studențești din acea perioadă, căpătând convingeri marxist-leniniste; tot acolo începe să se drogheze. Se căsătorește cu Ursula, însă numai pentru a divorța trei ani mai târziu. Între 1968-1970, călătorește în Turcia, Persia, Grecia, Iugoslavia, Bulgaria, Suedia, Norvegia, Finlanda, Laponia, Spania, Portugalia, Maroc, ajungând până în deșertul Sahara. După un an, face prima călătorie în Asia și Orientul Mijlociu, trecând prin Persia, Afganistan, Pakistan, India și Nepal, iar la întoarcere, prin Irak și Siria. Cu acest prilej, capătă o fascinație pentru demoni. Pe de altă parte, în Irak scapă ca prin minune dintr-un câmp minat. Criza sa lăuntrică începe să se adâncească, ajungând să ducă în Hamburg o viață de noapte împinsă la extrem – pornografie, droguri și exces de alcool. Cuprins de ură față de toți și de toate, are o încercare nereușită de sinucidere. În această deșertare sufletească, dă peste secta Meditației Transcendentale (MT), condusă de Maharishi Mahesh, în care intră după puțină vreme, fiindu-i trezit interesul pentru ocultism și vrăjitorie. În 1972 începe, astfel, pentru Kenneth un nou capitol al vieții, încă și mai întunecat decât cele de până atunci. După o vizită într-o tabără revoluționară din munții Mexicului și o călătorie de 40.000 de kilometri prin SUA, se întoarce în Europa, trecând prin Anglia, Scoția și Germania Democrată. Părăsește drogurile și se apucă de yoga, ajungând în relativ scurtă vreme să cunoască stări de extaz și levitație. După trei ani, hotărăște să se mute în India, la Calcutta, unde va renunța la MT în favoarea hinduismului. Călătorește prin India de sud, Thailanda, Malaiezia, Bhutan, Tibet și Bangladesh, cunoscând numeroși guruși; puterile sale oculte sporesc – devine medium și începe să primească mesaje „de dincolo”, cunoaște numeroase stări de transă și extaz, ba chiar are parte și de o întâlnire drăcească cu „zeița” indiană a morții, Kali. După șase ani, hinduismul ajunge să îl dezamăgească și, după o scurtă călătorie prin Israel, Ierusalim și Sinai, Klaus Kenneth își continuă peregrinarea în căutarea păcii lăuntrice prin Bangkok, Pattaya, Laos și Cambodgia, trecând în cele din urmă la buddhism. În 1980 se întoarce în Europa, trecând prin Rusia, Polonia și Spania, și rămâne să lucreze ca profesor în Elveția. Atacurile demonice asupra sa se intensifică, iar Kenneth își găsește refugiul în alcool și în dans până la epuizare. Aflat la limita deznădejdii, caută ajutor în spiritualitatea sud-americană, călătorind în Peru, Ecuador, Columbia, Venezuela, Brazilia, Paraguay și Bolivia. În munții de lângă Bogotá are loc, însă, un eveniment care îi schimbă definitiv cursul vieții: scapă de la moarte, prin minune, dintr-un atac tâlhăresc. Simte în lăuntrul său că Dumnezeu a lucrat în chip vădit cu el și că trebuie să dea un răspuns tuturor chemărilor din partea lui Hristos de până atunci. Primirea Ortodoxiei Întors în Elveția, K. Kenneth cunoaște creștinismul prin intermediul unor grupări neoprotestante. Prin întâlnirea ipostatică cu Hristos, viața sa începe să se schimbe. Din iconomia lui Dumnezeu, are parte de numeroase minuni, care îl întăresc în adevărul creștinismului. Începe să ia parte la numeroase „turnee” și „cruciade” evanghelice, în care mărturisește tuturor povestea de până atunci a vieții sale. Cu toate că are parte de o primire foarte călduroasă, ajungând să aibă un renume în cercurile protestante și catolice din Apus, simte în adâncul său că totuși ceva îi lipsește. Căutarea nu se sfârșise încă. În 1983, se înfiripă legătura duhovnicească dintre Klaus și Arhimandritul Sofronie Saharov, întemeietorul și starețul Mănăstirii Cinstitului Înaintemergător din Essex, Anglia. Celor familiarizați, fie și în parte, cu moștenirea duhovnicească a Părintelui Sofronie, orice cuvânt despre el le-ar putea fi de prisos. Vom spune doar că drumul vieții sale cuprinde aproape întreg veacul trecut. A părăsit Moscova după 1922 și, ajuns la Paris, s-a îndeletnicit cu pictura. Frământat de o încordată căutare lăuntrică pentru dobândirea veșniciei, s-a dus în 1925 la Muntele Athos să devină monah. Șase ani mai târziu, s-a întâlnit cu Sfântul Siluan Athonitul. Învățătura și experiența Sfântului s-au făcut temeiul duhovnicesc în devenirea Părintelui Sofronie. Klaus găsește, astfel, împlinirea a tot ceea ce îi lipsea până atunci, ajungând să cunoască, după cum însuși mărturisește, „o predanie veche de 2000 de ani, în care, în tot acest răstimp, nu s-a schimbat nicio iotă din învățătura lui Hristos” – Dreapta-slăvire. După o perioadă de „coacere” duhovnicească, primește în 1986 botezul ortodox la Geneva. Părintele Sofronie îi devine povățuitor duhovnicesc, până la fericita sa adormire din 1993. Astăzi, K. Kenneth își continuă cu smerenie lucrarea de propovăduire a Adevărului-Hristos – pe Care acum L-a aflat a fi un „Cine”, și nu un „ce”, în duhul rugăciunii lui Iisus -, prin traducerea în limba germană a Sfinților Părinți și prin mărturisirea cu cuvântul și cu lucrul a Dreptei-slăviri. Ne alăturăm și noi doririi sale, adresate cititorilor români: „Fie ca și cititorul să își îndrepte inima, gândurile și întreaga simțire, potrivit întregii predanii ortodoxe și a tuturor slujbelor ortodoxe, către Iisus Hristos, fie ca el să Îl poată cunoaște în chip simțit în Liturghie și, astfel, să treacă de la omul cel vechi la omul cel nou".
__________________
"Intru aceasta vor cunoaste toti ca sunteti ucenicii Mei, daca veti avea dragoste unii fata de altii." (Ioan 13,35)
"Va spun ca pentru orice cuvant desert, pe care-l vor rosti, oamenii vor da socoteala in ziua judecatii." (Matei 12,36) |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Cred ca va fi foarte interesant!!!
|
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Este Dumnezeu drept? | Sergiu_B | Dogmatica | 210 | 27.12.2012 14:56:51 |
Cine-i drept inaintea lui Dumnezeu ? | bodale | Intrebari utilizatori | 2 | 09.03.2012 14:08:14 |
Drept la impartasanie! | Lucian_craciunescu | Impartasania (Taina Euharistiei) | 10 | 11.05.2010 11:10:18 |
Principiul ICONOMIEI - (Drept Canonic) | geo.nektarios | Reguli in Biserica | 10 | 12.03.2009 17:42:48 |
facultatea de drept: o alegere potrivita? | darlik | Generalitati | 4 | 14.09.2008 07:33:50 |
|