![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Trendul general al receptarii mesajelor pare a fi cel video, caci e mai usor de urmarit cineva care vorbeste, mai natural ,decat a citi mai ales pe ecranul acesta prea luminos.
Orice pagina ai avea in fata dupa mai mult de cateva randuri ,totul iti pare banal, ca s-a mai zis, e ca o reactie a organismului, saturat de atata informatie si comunicare falsa pe calculator. In schimb un video nu te solicita asa tare, dar acolo apar alte probleme: jena de a vorbi,necesitatea de a avea prezenta buna, balbaielile si altele. Asa ca ajung sa se exprime prin video doar cei care sunt naturali, nemaicontand asa mult continutul ,ci forma familiara in care incearca sa se manifeste. Noi,ultimii demodati ai scrisului, care totusi vrem sa vorbim cu altii, despre noi,despre credinta, sau cautam doar inspiratie, cum oare am putea sa ne acomodm si la o comunicare verbala? Sunt canale de comunicare pe net care vi se par mai eficiente ,vorbesc in cazul persoanelor ca noi,indiferent din ce ratiuni cauta sa acceseze un forum ortodox ? credeti ca scrisul mai are viitor? |
#2
|
||||
|
||||
![]() Citat:
In primul rand ca fără scris nu am putea comunica unul cu celalalt pe forum. Iar în ceea ce privesc videoclipurile, pe cat sunt de bune, pe atât trebuie sa intelegem ca, exact asa cum spune vorba: "frumusețea este în ochii privitorului", ceea ce înseamnă că pe cat ar fi audienta ce ar asculta si viziona videoclipurile, pe atât ar fi si audienta care ar ignora mesajul pur si simplu. Plus, asa ca nota de final: scrisul este amprenta vocii noastre interioare, care, intr-un mod mai puțin timid, dar totuși concret si organizat, atinge inima cititorului exteriorizandu-se intr-un mod impecabil, citeț si desigur intr-un mod constructiv si reflectiv.
__________________
Și dacă se scoală cineva asupra unuia, doi pot să-i stea împotrivă; și funia împletită în trei nu se rupe ușor. (Eclesiastul 4:12) Dumnezeu e Iubire :) Căci prin cuvintele tale vei fi îndreptățit și prin cuvintele tale vei fi condamnat (Matei 12:37) |
|