![]() |
![]() |
|
|
Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
250. Pucioșii sunt puși în fața unui sever test de onestitate (I)
Fără să vrea, pucioșii au ajuns în fața unui test de onestitate: să facă urgent o reparație morală și materială strict necesară, sau să se arate nesimțitori, “făcându-se că plouă”? Vom monitoriza îndeaproape reacția lor în zilele, lunile sau anii care vor urma (dacă va exista vreo reacție), care ar fi să fie deosebit de relevantă dacă va fi. Dar, despre ce este vorba? Desprinderea radicală și definitivă a unor membri marcanți ai sectei de la Pucioasa de doctrina și suzeranitatea despotică a liderilor lor ridică noi probleme, de natură etică, materială și administrativă. Este cunoscut faptul că, pentru a escamota interesul material cu care liderii Pucioși selectau și acceptau noi membri, aceștia au inventat o formulă care să le ascundă rapacitatea. Deși un principiu mult trâmbițat de liderii Pucioși stabilea că în perimetrul “sfânt” de la Pucioasa nu trebuie să intre niciun ban nemuncit “cu mâinile” de către membrii comunității, pentru noii veniți care aduceau cu sine niscaiva bunuri materiale (case, mașini, bani) se stabilea o excepție: “aceștia au părăsit lumea și au venit în curțile Domnului și s-au dăruit Lui cu toate ale lor” – expresia “toate ale lor” însemnând nu numai hainele de pe ei, traista și toiagul, ci și căsuța, mașinuța și punguța, adică restul agoniselilor adunat de ei cu gândul înțelept “bani albi, pentru zile negre”. Și cum “zilele negre” au venit, aspiranții la pucioșism aduceau la picioarele liderilor pucioși, asemenea lui Anania și Safirei (dar fără a mai dosi sau a mai pune vreun ban deoparte) toată agoniseala lor. Așa au procedat și soții Zidaru, așa a procedat și Iliuță Bunea. Entuziasmați de reclama mincinoasă a leliței Mihaela Tărcuță, care le promitea marea cu sarea, și nemurirea pe deasupra, ei “s-au dăruit Domnului ” cu toate ale lor. Cu Iliuță Bunea lucrurile au fost ceva mai complicate decât cu Zidarii. Mihaela îl convinsese “să vină la Domnul” cu pământurile moștenite de la părinți, dar terenul și casa din Glodeni-Vale râvnite de lelița Mihaela îl aveau ca proprietar nu numai pe Iliuță, ci și pe fratele său, Daniel Bunea. O soluție logică ar fi fost ca măcar pământul să fie împărțit în două, iar Iliuță să “vină la Domnul” doar cu jumătatea care i se cuvine. Dar lăcomia leliței Tărtăcuța nu cunoștea margini, nici bun simț și nici rușine. Îndată a început o cruciadă de intimidare a lui Daniel Bunea și a părinților lui, Ilie și Avida Bunea, ca Daniel să renunțe la dreptul său în favoarea lui Iliuță. În felul acesta, Iliuță ar fi “venit la Domnul” cu tot terenul, nu numai cu jumătatea lui. Zis și făcut! Lelița Mihaela a început o campanie furibundă de intimidare și persuasiune, lansând unul după altul “cuvinte din cer” (ca “venite de la Dumnezeu”), dure și amenințătoare la adresa familiei Bunea, ca să cedeze “de bunăvoie” tot pământul și casa în favoarea lui Iliuță, urmând ca apoi Iliuță să-l cedeze sectei, cu acte în regulă. După presiuni inimaginabile și amenințări cu blesteme, familia Bunea a cedat. Cel mai mult i-au convins însă nu amenințările cu moartea (pentru cazul în care s-ar fi împotrivit cerinței de a-și ceda drepturile), ci minciuna ingenios ticluită de lelița Tărtăcuța cum că “oricum, pământul este al lui Dumnezeu din vecie, de la Facerea lumii, așa că restituirea pământului către Dumnezeu este un simplu act reparatoriu, o obligație firească, îndată ce familia Bunea îl deținea pe nedrept, ca niște uzurpatori ordinari ce erau”. Caracterul imperativ și presant cu care s-a făcut tranzacția oneroasă îl dezvăluie chiar un “Cuvânt” pucios care consemnează că inițial nu s-au făcut acte legale, acestea urmând a se încheia ulterior: “Act: Încheiat astăzi, 24 iulie 1991, între Bunea Daniel și Bunea Ilie, cu prilejul consimțirii utilizării locuinței primului, din Glodeni Vale, pe termen nelimitat. Încheiat în prezența membrilor familiei, urmând ca ulterior a se stabili forme legale.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 25 iunie/8 iulie 1991) Îndată au început lucrările la Templul Pucios de la Glodeni, pe pământul tocmai “recuperat”. După ce zidirea Templului a fost gata, lelița Mihaela l-a luat de mânecă și l-a târât pe Iliuță în fața notarului, ca să parafeze prin acte oficiale fărădelegea “donației de bunăvoie”. Iliuță Bunea s-a cam codit, căci deja simțea că nu e lucru curat, dar insistențele leliței Mihaela erau irefutabile. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
250. Pucioșii sunt puși în fața unui sever test de onestitate (II)
Iliuță a semnat până la urmă că este de acord cu “donația”, dar cu inima îndoită, fără convingerea că face un lucru corect și sănătos. Până și notarului i s-a părut suspectă “tranzacția”, așa că l-a întrebat pe Iliuță de câteva ori dacă este sigur că vrea să facă donația în termenii care i s-au dictat de Mihaela, sau nu. Iliuță mai avea atunci o șansă ca să scape din cursa ce i se întinsese, dar ca un om beat, a zis că da, voind să iasă cât mai repede din această mascaradă care ajunsese să-l terorizeze psihic. Au trecut câțiva ani buni de-atunci. Între liderii pucioși Mihaela & Nicușor (pe de o parte), și Iliuță Bunea (pe de altă parte) au apărut disensiuni grave. Liderii pucioși își doreau o consolidare totală a puterii de decizie, așa că atacau furibund orice potențial contracandidat. Pe rând au intrat în colimator cei mai de nădejde sfetnici ai Mihaelei, ea creând conflicte grave sau de-a dreptul ireconciliabile cu Victoria Z., cu Marian Z., cu Daniela M., cu Doina D., cu Ionică Ț. și cu... Iliuță B. Prin educație, Iliuță era un om drept, dintr-o bucată, și nu se mai potrivea deloc cu derapajele tot mai dese ale liderilor pucioși, care una spuneau în “Cuvintele” lor frumos ticluite, și alta făceau în realitate. Iliuță nu înțelegea nici de ce liderii pucioși evoluează din rău în mai rău: se contrazic de la o zi la alta, fac pe față nedreptăți jenante, umilitoare, își construiesc în jurul lor o “gardă pretoriană” obedientă, din adepți lipsiți de coloană vertebrală, gata să le cânte în strună liderilor pucioși la orice matrapazlâc, să-i susțină, să-i apere și să le acopere minciunile prin alte minciuni: Viorel Ivan, Nicu Poppp, Manoliță, Mana, Măriuca, Mitrodora, etc., etc. În plus, comportamentul degradat al liderilor pucioși le vădea acum adevărata lor statură “duhovnicească”: deveniseră tot mai mincinoși, răi, meschini, răzbunători, flecari, lacomi, nedrepți, gâlcevitori, nemulțumiți și nemulțumitori, clevetitori, risipitori, dezechilibrați psihic. Conflictele deveneau din ce în ce mai ascuțite. “Ședințele de lucru” prezidate în mod autoritar de către Mihaela țineau de la câteva ore până la o zi întreagă, în care de obicei se făcea “disecția pe viu” a conduitei vreunui adept mai “recalcitrant” care era “pus pe masă” (masa de operație), până ce adepții-spectatori deveneau năuci de cap și simțeau că le explodează creierii. Iliuță a încercat de câteva ori să fugă în lumea largă, dar de fiecare dată s-a întors, nefiind în stare să se mai integreze rapid într-o societate întoarsă pe dos, total schimbată și degradată pe toate planurile: economic, social, moral. După alți ani grei de conflicte deschise și insuportabile, Iliuță Bunea a reușit totuși să părăsească “raiul pucios” și s-a retras într-un bordei pe lângă casa părintească de la Maluri, abandonând atât bunurile lui, moștenite de la părinți, cât și confortul de care se bucurau în continuare doar liderii pucioși. Ruptura dintre liderii pucioși și Iliuță se anunța de acum a fi iremediabilă și deci definitivă. Între timp, liderii pucioși își mutaseră treptat cartierul general de la “Templul” Pucios de la Glodeni la o locație învecinată (la “Legănuț”), pe un alt teren (denumit de ei conspirativ “Grădina Întâlnirii”), teren dobândit de pucioși prin alte manevre, total diferite de “donația” făcută de Iliuță. De multă vreme, liderii pucioși își construiseră o atitudine falsă, afișând în mod mimat o detașare și un dezinteres total față de casa, acareturile și pământurile dobândite de la Iliuță, pe care Mihaela le denumea acum cu un dispreț manifest “comândurile lui Iliuță” (pentru cei nefamiliarizați cu arhaismele, precizăm că acest cuvânt, “comând”, înseamnă “masă de pomenire a unui mort; praznic; mâncare care se servește la o astfel de masă”, deci e limpede ce aluzie macabră făcea Mihaela la adresa lui Iliuță!!). De altfel, după mutarea la “Legănuț”, liderii pucioși nu au mai investit nimic în pământurile sustrase de ei de la Iliuță Bunea, ci numai în terenurile adiacente, simțind instinctiv că ruptura dintre ei și Iliuță poate evolua iremediabil spre “divorț”, iar după orice divorț urmează, cum este și firesc, partajul. Liderii pucioși se simțeau cu musca pe căciulă, deoarece ei cunoșteau cel mai bine caracterul condițional cu care au primit “comândurile lui Iliuță”: la vremea aceea ( 25 iunie 1991) Iliuță “se dăruia condiționat “Dumnezeului” de la Pucioasa, și anume “cu toate ale lui ”. Era firesc, așadar, ca atunci când Iliuță Îl va părăsi pe “Dumnezeul” Pucioasei, să o facă în aceleași condiții, adică luându-și înapoi și plecând de la pucioși “cu toate ale lui ”. După cum la partajul care urmează după un divorț, lucrurile dobândite înainte de căsătorie îi revin soțului care le poseda la acea dată, tot așa ar trebui ca, firesc și cinstit, Iliuță Bunea să primească înapoi în mod automat de la pucioși, fără chiar a le cere, toate bunurile cu care a venit el la ei în 1991. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
250. Pucioșii sunt puși în fața unui sever test de onestitate (III)
Desigur că liderii pucioși ar putea să se agațe din disperare de un impediment, și anume de “Templul” de la Glodeni, zidit ulterior pe pământurile lui Iliuță, pretinzând că acesta le aparține. Având însă în vedere că liderii pucioși l-au abandonat de mult, o renunțare definitivă la această clădire, în favoarea lui Iliuță, nu le-ar aduce lor nici o pagubă. Oricum, mitul mincinos că “numai în acest Templu sfânt are loc coborârea Cuvântului Pucios” a fost spulberat de mult: între timp liderii pucioși “primesc Cuvântul” (a se citi: îl fabrică) ba la “Legănuț”, ba în “Biserica pe Roți” (a se citi “Microbuzul Peugeot al Pucioșilor”), ba pe coclaurile din împrejurimile Târgoviștei (a se citi “dealurile Gorgotei”). Așadar, “Cuvântul” Pucios nu mai e condiționat strict de “Templul de la Glodeni”, deci pucioșii se pot dispensa fără grijă de acest “Templu”. De altfel, un principiu arhicunoscut de drept civil spune că “terenul ține (sau robește) casa”, așa că “Templul” îi aparține de drept tot lui Iliuță. În plus, liderii pucioși ar putea lua în calcul că gestul lor de a renunța la “Templu”, poate fi considerat și ca o recompensă pentru Iliuță, pentru anii îndelungați în care ei l-au avut în continuare în folosință pe pământul proprietarului, după ce conflictul lor cu proprietarul Iliuță fusese deja declanșat. Desigur că, după i se vor retroceda pământurile, Iliuță Bunea poate face ce vrea cu Biserica-Templu de la Glodeni: fie să slujească singur în ea (așa cum oricum ajunsese el să facă, în ultimii ani de zile, de când liderii pucioși o abandonaseră), fie să o doneze Bisericii Ortodoxe Române, ca un gest de bunăvoință și de împăcare cu autoritățile ecleziastice locale, pentru a intra în administrarea Bisericii strămoșești, fie pur și simplu s-o conserve pentru viitorime, ca pe un monument arhitectonic ieșit din comun (muzeu cu plată). Dacă au însă nostalgii insurmontabile și nu au de gând să se împiedice în chichițe advocățești, liderii pucioși mai au o soluție la îndemână: să demonteze “Templul” bucată cu bucată și să-i restituie lui Iliuță terenul gol, așa cum și l-au însușit de la el în 1991; apoi ar putea eventual să-și reconstruiască “Templul” pe pământurile lor, în “Grădina Întâlnirii”, păstrând fiecare “cărămidă sfântă”, ca să nu facă risipă de materiale. S-a mai procedat așa atunci când a fost reconstruită casa Verginicăi, după alunecările de pământ de la Maluri. Asta deoarece singura soluție alternativă ar fi o operație de translatare, care însă ar fi mult prea costisitoare, chiar dacă asemenea translatări de biserici s-au mai făcut, deci teoretic și practic și această operație ar fi posibilă. Mult mai simplă pare a fi situația Zidarilor, dar asta numai în aparență. Aceștia n-au avut terenuri, așa că singura lor investiție vizibilă a fost cea a Meșterului Manole: un complex artistic (subsol, parter și un etaj cu mansardă), clădit cu mare și sfântă jertfă pe terenul lui nea’Didi (Halău Gheorghe) de la Valea Voievozilor de lângă Târgoviște și denumit cu emfază protocronistă “Ro-Emaus”. Aici au sperat ei ani de zile ca să poată să se desfășoare pe toate planurile ca artiști plastici, numai că Mihaela a avut grijă mereu să le pună bețe în roate, fie prin deturnarea sistematică a unor fonduri, fie prin amânări și promisiuni mincinoase. Ani de zile “complexul artistic”al Zidarilor de la Ro-Emaus a rămas în paragină. Ghinionul Zidarilor a fost că, spre deosebire de Iliuță, clădirea lor a fost construită cu bani proprii, dar pe teren străin. Acum, după ce și Zidarii au dezertat cu arme și bagaje din “raiul pucios”, șansele lor de a mai recupera ceva din munca lor de vreo 20 de ani încoace sunt minime. De investiția lor spirituală s-a ales praful, majoritatea lucrărilor lor sunt risipite pe la răspântii și prin colecții particulare, iar unele dintre ele au fost distruse sau arse în mod deliberat de către acoliții liderilor pucioși, pe vremea “Marelui Conflict”, când Zidarii au fost aruncați în stradă de decizia despotică și spartană a Mihaelei și nevoiți să se reîntoarcă la atelierul lor de la București. Un gest de recunoștință pentru toate sacrificiile materiale, financiare și umane făcute de Zidari pentru edificarea sectei eretice pucioșești ar fi ca, totuși, nea’Didi să renunțe la imobilul de la “Ro-Emaus” în favoarea Zidarilor, având în vedere că a fost clădit din banii lor și cu o jertfă aidoma cu cea a Anei lui Manole. Dar cum nea’Didi e soldat credincios și nu mișcă-n front în fața Tovarășei General Mihaela Tărcuță, care taie și spânzură în tot regimentul pucioșesc, ar însemna să-i cerem lui nea’ Didi prea mult, mult peste puterile sale de "Piticot". Oricum, este greu de crezut că liderii hrăpăreți de la Pucioasa vor fi capabili de asemenea gesturi de generozitate și de moralitate, îndată ce pentru ei “sărăcia de bună voie” este un concept perimat, o vorbă-n vânt spusă la beție. E de presupus că, pe ce au pus ei mâna, nu vor renunța așa de ușor, preferând însă să-i aburească pe pretendenți cu zicătoarea “Mortul de la groapă nu se mai întoarce!” Mai degrabă își vor închide ochii și își vor astupa urechile, ca să nu audă nici în somn duhurile de noapte care ar fi să-i tulbure cu șoapte incomode: “Săriți, hoții!” Dar, vom vedea. Bine ar fi să ne înșelăm, că doar nu suntem noi Mafalda. Moralitatea, decența și votul sărăciei de bunăvoie, propovăduite cu mult talent de către liderii pucioși în compozițiile lor apocrife cu pretenții de jaloane monahicești și creștinești, sunt acum puse la grea încercare. Vor fi acestea un examen reușit, sau o nouă corigență usturătoare pentru pucioși? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
251. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (I)
Ca de obicei, liderii pucioși își intoxică adepții cu noi “Cuvinte din cer”, în realitate acestea fiind aceleași predici răsuflate pline de prostii, ticluite de Mihaela în lungile ei nopți de insomnie. Predica ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (pe stil vechi) s-a dovedit a fi aceeași anostă însăilare de amenințări, neadevăruri și erezii, în care de mult nu mai crede nimeni (nici chiar unii dintre adepții pucioși care, atunci când nu adorm de-a binelea la recitirea “Cuvântului” de către Nicușor, se prefac cu dibăcie că o ascultă în continuare cu mult interes). Pucioșii aderenți, dar mai ales cei care au dezertat spectaculos în ultima vreme, sunt din nou amenințați că nu vor avea iertare de păcate dacă nu vor face pace cu “Dumnezeul” lor: “O, vă povățuiesc să lucrați pace între Mine și voi. Ea este voia Mea cu voi spre lucrare, și altceva nu înseamnă pacea dintre Mine și voi, și nu este iertare de păcate dacă nu este mai întâi pacea între Mine și voi, căci scris este: "Fericiți sunt cei cărora s-au iertat păcatele lor".” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Opțiunea care se cere acum a fi exprimată vocal de către toți creștinii de pretutindeni este deosebit de netă, deoarece toți cei care aud predica intitulată “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” sunt somați să creadă cu tărie că este vorba chiar de Hristos, care este venit a doua oară pe pământ la Pucioasa, însoțit de mama Sa, Fecioara Maria (evident că, în caz contrar, nu le mai rămâne ca variantă decât să concluzioneze că sunt de-a dreptul în fața unei lucrări a lui Antihrist): “Sunt Domnul Iisus Hristos, Fiul Tatălui Savaot și al Fecioarei mama Mea, și ce ușor Îmi este să stau cu cei credincioși, să vin la ei și să le dau din gura Mea hrană pentru suflet! Am vestit la porți sărbătoarea cu care vin în ziua aceasta, și iată, intrăm în carte cuvânt, Eu și mama Mea Fecioara, Eu și sărbătoarea ei cea de acum două mii de ani când am coborât după ea ca s-o iau lângă Mine.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Simpatizanții chemați la praznic sunt înduioșați prin formulări iscusite să se alăture cu toată inima lor adepților și să îmbrățișeze fără iscodire devoțiunea lor. Glodenii-Vale ai Pucioasei devin printr-o scamatorie verbală, din văioagă, “vârf de pământ”; curiozitatea noilor veniți este satisfăcută prin “vindecarea de alean”; amatorismul și spiritul aventurier al pelerinilor este cotat ca “neliniștită iubire” în ei, care le dă putere să se facă “fii ai lui Dumnezeu între oameni”, plini de știință ca să știe ei ce și cum: “O, Îmi desfac brațele ca să-i cuprind pe cei adunați la izvor. Mă dau lor cu îmbrățișarea și îi cuprind în cuvânt. De la margini la margini nu-i pe pământ loc mai frumos și mai slăvit ca acest munte de taină, vârf de pământ, pe care stă cuvântul gurii Mele împărțind mângâiere celor ce-l află și-l iau pe el vindecare de alean. O, odihnească-se pașii voștri pe acest petecuț de pământ în ziua aceasta de sărbătoare pentru mama Mea Fecioara! Fiți binecuvântați de Dumnezeu pentru neliniștita iubire din voi, care vă dă putere să vă faceți fii ai lui Dumnezeu între oameni, și știință vă dau ca să știți voi apoi cum vă vrea Dumnezeu să fiți și să trăiți pe calea voastră cu El!” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Lansați în sofisme teologice, liderii pucioși se poticnesc în grave erezii hristologice. Ei pretind că Fiul, ca și Duhul Sfânt de altfel, purcede de la Tatăl. Vorbind din dreptul Fecioarei Maria (sau reproducând spusele unui duh teologic care se dă drept Maica Domnului), liderii pucioși afirmă că mai întâi Maica Domnului și Fiul ei s-au așezat cu ființa lor în Ființa Tatălui, apoi Fiul a purces de la Tatăl, în timp ce Maica Sa a rămas (în Tatăl???): “ — O, scump copil al ascultării de cuvântul Tatălui și al meu întru toate! O, scump copil al pântecelui meu fecioresc și al iubitoarei mele inimi, care Te-a avut în ea până să fiu eu Ție sălaș ca să vii pe pământ om! O, cât am suferit în tăcere și în taină mare după ce Tu Te-ai dus de pe pământ și Te-ai așezat în Tatăl, de unde ai purces, iar eu am rămas! ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Pucioșii inventează o nouă sărbătoare, care se suprapune oarecum cu “Adormirea Maicii Domnului”. Este vorba de “Pogorârea Maicii Domnului” (din cer, la Pucioși!). Ea este “adusă” pe pământ la “fiii pucioși” de către Fiul ei, odată cu “Cuvântul”, căci “Cuvântul” este Fiul ei: “Îi spun poporului adunat la izvorul Tău de cuvânt că atunci ai venit și m-ai luat de pe pământ la cer, iar acum mă iei din cer și mă aduci cu Tine pe pământ, și cu atâta dor doresc eu aceasta, să vin cu Tine la acești fii, care-Ți poartă iubirea Ta cea de azi și venirea, Doamne.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Liderii pucioși fac teoria “tainei dorului”, dar apare în text o distincție netă între dorul lor de Dumnezeu, aleanul lui Dumnezeu cel nemângâiat, dorul Duhului celui obosit de așteptare, și dorul “Cuvântului”: “... Tu Te lași descoperit celor ce nu Te ispitesc și le ieși în cale pe aripi de cuvânt și pui masă de cuvânt pentru ei apoi și îi înveți pe ei dorul de Dumnezeu, [...] că mulți dau să Te iubească pentru ei, nu pentru Tine, și nu-Ți mângâie ei cu nimic aleanul Tău. O, mi-e tare milă de Tine și-Ți doresc să ai popor frumos și tot mai frumos, cu care Tu să Te mângâi în toată zdrobirea Duhului Tău obosit de așteptare și plin de dor după biruința Tatălui prin Tine [...] Ți-a pus masă ca să pui pe ea cuvânt plin de dor pentru cei adunați la slava acestei zile lângă cei ce-Ți poartă cuvântul peste pământ, Mieluțule Doamne.[...] Învățați taina dorului și puterea Lui din voi și fiți duioși, fiilor...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Cei chemați în Grădina Întâlnirii de la Pucioasa sunt avertizați că aici vor găsi o nouă Scriptură și o nouă Evanghelie: “Scriptura nașterii din nou a lumii”, naștere care nu se mai face prin naștere de prunci, ca până acum, ci prin naștere de sus (în jos), căci pruncii născuți acum “cad mâncare diavolului”: “ Cei ce dați să vă nașteți acum din cuvântul Său cel de azi, nu vă clătinați de nici o încercare când vă lucrați ridicarea, căci a venit Scriptura nașterii din nou a lumii și se vestește venind peste toată făptura. O, nu e vremea să mai nașteți prunci, ci e vremea să vă nașteți voi, de sus, căci pruncii născuți acum sunt luați de valul lumii și cad mâncare diavolului și cresc în întunericul cel din afară.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Stăpânii pucioși le propovăduiesc adepților lor iubirea unii către alții, dar în același timp se tem ca afinitățile dintre ei să nu conducă la coalizări împotriva stăpânilor. Această temere este însăși dovada că există motive întemeiate de nemulțumire și de răzvrătire în rândul adepților. Liderii le impun adepților să abordeze între ei o prietenie falsă, de suprafață, ca ei să se teamă să apeleze unii la alții la greu, de frică să nu fie “turnați” la stăpânii lor. De aceea, liderii pucioși le propun adepților o formulă machiavelică și absurdă: pe cât de mult se apropie unii de alții, tot așa de mult să se și distanțeze: “ Aveți grijă, când stați unii cu alții împreună, să știți pe cât sunteți de uniți, să fiți tot atât de despărțiți, ca nu cumva ceva sau careva de aproape sau de departe să vă despartă de Dumnezeu...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) |
#5
|
|||
|
|||
![]()
251. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (II)
Pucioșii anunță un exclusivism xenofob: de acum încolo nu se vor mai numi creștini credincioșii de alt neam, decât numai cei din neamul român; chiar și dintre aceștia, vor fi numiți creștini numai cei care îmbrățișează pucioșismul de la Noul Ierusalim. Toate neamurile vor vedea că Pământul Român este Buricul Lumii și vor privi cu uimire la această taină “slujită de îngeri” și se vor pleca în fața poporului ales, poporul pucios: “ Dă-le lor să știe taina Ta cu pământul român în zilele acestea, că mare va fi între neamuri numele de român când Tu Te vei slăvi în curând cu neamul Tău creștin, din neamul român cules și pus la însămânțat. Toată taina Ta cu acest pământ ales va fi văzută și cunoscută în lung și în lat, și îngerii o vor sluji pe ea înaintea neamurilor.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Două fraze ale discursului pucioșesc se contrazic flagrant, deși au pretenții de sentințe filosofice adânci. Una pretinde că deja nu mai este lumină pe pământ; alta, că lumina va dispărea într-un viitor neprecizat: “O, nu uitați că nimic nu mai înseamnă lumină. Lumina este numai Fiul meu, iar cel ce umblă cu El și crede în El, nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieții.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) “Când nu va mai fi pe pământ lumină și casă de luminat lumea și calea, când toți oamenii vor da să uite numele Tău și numele de creștin...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Singura variantă posibilă ar fi ca, dacă admitem că prima afirmație este adevărată (deci Hristos este acum singura Lumină), aceasta (deci, Acesta) să dispară într-un viitor apropiat când nu va mai fi pe pământ lumină, deoarece pucioșii proorocesc că Lumina va dispărea de pe pământ iar oamenii Îl vor respinge și-L vor uita definitiv pe Hristos, ceea ce este inacceptabil din perspectiva mesajului biblic tradițional. Când nu va mai fi Lumină pe pământ, Hristos va merge ascuns, în mare taină, va merge în întuneric proteguitor, și așa va fi el biruitor, cu numele cel nou al celor care Îl vor urma, adică numele de “Pucios”. De asemenea, între numele de “român” și cel de “fiu al lui Dumnezeu” se va crea o echivalență absolută și exclusivă: “Când nu va mai fi pe pământ lumină și casă de luminat lumea și calea, când toți oamenii vor da să uite numele Tău și numele de creștin, atunci Tu în mare taină vei merge pe același drum al iubirii de Dumnezeu dintre oameni și vei fi biruitor cu numele cel nou al celor ce Te vor urma fără de abatere de pe cale, și va fi numele fiilor lui Dumnezeu numele de român...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Pucioșii propun o inovație interesantă: persoana numită “diavolul cel rău”. Spre deosebire de diavolul cel bun (??), care probabil vrea numai binele poporului pucios, “diavolul cel rău” vrea să-i șteargă numele de ”creștin” de pe fața pământului: “...căci diavolul cel rău va să șteargă de pe pământ numele de creștin. Și Te rog, Fiule Doamne, să nu mai plecăm de aici, noi, cei din cer, că e de vegheat și de apărat acest pământ și acest neam și această nouă începătură și semănătură.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Fiind vremuri de criză, liderii pucioși mai inventează o scamatorie, asemănătoare cu indulgențele de la catolici. Creștinii care se vor uni câte patruzeci odată într-o asociație familială sau SRL de rugăciune și de post, ca să nu mai postească răzleț și îndelung, li se va considera o zi de post cât patruzeci, deci vor avea un bonus de 39 de zile de post fiecare (în aceste condiții, postul Paștelui la Pucioși s-ar reduce semnificativ, doar la o zi și jumătate): “Să-i învățăm rugăciunea cea cu jertfă și să le spunem lor că dacă patruzeci de inimi se vor uni să ceară cu o zi de rugăciune cu post lângă ea o biruință mare cu Tine peste pământ și peste răul care bate de peste tot, li se va da lor, și, mai mult, li se va scrie la fiecare din ei patruzeci de zile de post stăruitor lângă rugăciunea cea spre Tine. Și iată, una este să postească răzleț cei ce postesc pentru o împlinire de la Tine, și alta este să se unească toți într-un duh și într-o cerere și într-o putere uniți întru unul, și așa vom da piedicile în lături și vom putea, Doamne al celor credincioși.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Hristosul Pucios este demascat apoi că nu este Cel Atotputernic, căci El nu poate, dar așteaptă să poată prin alții, și prin pucioșii care Îl poartă așteaptă El să poată. Pot pucioșii, căci ei sunt Atotputernici, și prin ei poate și Dumnezeul lor, care așteaptă să poată, ca într-o sală de așteptare: “— O, mamă, nu Mă despart de poporul acestei taine [...] Eu, mamă, aștept să pot prin cei ce Mă poartă să aduc împlinirea Scripturilor celor de apoi: cerul cel nou și pământul cel nou, mamă...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Nou-veniții sunt invitați să-și deschidă inimile și să-și spună păsurile Mihaelei, iar ea le va da răspunsuri și învățături la toate, căci ea este acum “Învățătorul”, împărțitor-gospodar al “Cuvântului de la Dumnezeu”: “Voi, cei ce veniți să creșteți cu viața cea de sus, cereți și vi se va da, căci am împărțitori gospodari pentru cele ce voiți să învățați și să purtați și să înțelegeți și să puteți apoi spre împlinire. E mult cuvânt din Mine pe masa poporului Meu. Spuneți-vă cererea și veți afla răspunsul și învățătura pentru toate. Amin.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Să fi uitat Mihaela preceptele biblice care spun că doar Unul este Învățătorul creștinilor, Domnul Iisus Hristos? Căci iată ce avertizează Biblia: “Voi însă să nu vă numiți rabi, că unul este Învățătorul vostru: Hristos, iar voi toți sunteți frați [...] Nici învățători să nu vă numiți, că Învățătorul vostru este unul: Hristos.” (Matei,23: 8-10) Dar Biblia mai avertizează ceva: că toți învățătorii care vin cu alte învățături decât cea dăruită oamenilor de Hristos sunt învățători mincinoși: “Dar au fost în popor și prooroci mincinoși, după cum și între voi vor fi învățători mincinoși, care vor strecura eresuri pierzătoare și, tăgăduind chiar pe Stăpânul Care i-a răscumpărat, își vor aduce lor grabnică pieire” (Petru 2,1) Biblia mai spune că acest fenomen va fi de nestăvilit, căci toți cei rătăciți de la credință își vor alege învățători mincinoși după poftele lor, care le vor desfăta auzul cu minciunile și basmele lor: “Căci va veni o vreme când nu vor mai suferi învățătura sănătoasă, ci – dornici să-și desfăteze auzul – își vor grămădi învățători după poftele lor. Și își vor întoarce auzul de la adevăr și se vor abate către basme.” (2Tim. 4,3-4) Last edited by mariamargareta; 08.09.2010 at 00:43:36. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
251. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (III)
Cei care le contestă virtuțile de “prooroci” ale liderilor pucioși (ale acestor epigoni moderni ai proorocilor mesianici ai Vechiului Testament), sunt cotați ca lipsiți de “darul credinței” și de vederea celor nevăzute ale lui Dumnezeu și tocmai de aceea îi consideră (cică, pe nedrept) pe liderii de la Pucioasa ca fiind aiuritori, nebuni, bolnavi, semeți, și mai ales, mincinoși: “O, de ce M-au vestit proorocii cei de demult că Eu sunt Fiul Tatălui, că Eu sunt, și că voi sosi pe pământ Mântuitor și că voi primi moarte și apoi ridicare și înviere, și Mă numeau ei Fiul Omului? O, aceia M-au văzut, căci în ei darul credinței le-a dăruit ochi pentru cele nevăzute ale lui Dumnezeu și vedeau, și erau pe pământ împărțite oamenilor vedeniile lor, și aveau oamenii cârmuire din cer prin cei ce vedeau pe cele ce sunt și vor fi. O, s-au deșteptat oamenii, așa zic ei, și zic că aiurește omul care vede ceva din nevăzutele lui Dumnezeu, și zic despre acela că e nebun sau bolnav sau semeț sau, și mai mult de atât, mincinos. N-au oamenii credință pentru cele nevăzute, și care lucrează și împlinesc tainic și se împlinesc, ca apoi să se arate.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Cei care aspiră să ajungă Dumnezei au o soluție simplă: să intre la învățat învățătură nouă, școlari la “Școala Harului de la Pucioasa” și să se angajeze plenar la “lucrarea” cea nouă a “Cuvântului” de la Noul Ierusalim. Puțini însă consimt să-și piardă timpul cu aiureli și să se lase păcăliți de liderii pucioși, ca să ajungă simultan și “sfinți”, și “îndumnezeiți”, și “plini de har”, și “făcuți” oameni cerești pe pământ: “Dacă ar fi să vrei să fii Dumnezeu, atunci ar fi să intri la învățat ca să știi cum să fii și cum poți să fii Dumnezeu, căci Eu în toată lucrarea Mea, numai de la Tatăl iau ca să știu și ca să fac [...] O, n-are omul timp pentru Mine și pentru cuvântul Meu împlinit în el, și de aceea nu poate el să se îndumnezeiască, să fie plin de harul Meu cel făcător de om ceresc pe pământ.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) “Grădina Întâlnirii” de la Pucioasa este cotată a fi cel mai frumos loc de pe pământ și totodată singura grădină în care paște turma cea credincioasă în Dumnezeul Pucios, Cel ce grăiește cu multul oilor Sale care își hrănesc inimioarele cu nevăzutele, neauzitele și nesimțitele Lui: “O, unde să mai fie un loc mai frumos, un pământ mai frumos și mai slăvit de cer și mai împodobit cu cele nevăzute ale lui Dumnezeu, ca și aici aceste grădini pe care Eu, Domnul, Îmi pasc turma cea credincioasă, aici, unde Eu, Domnul, cobor cu norii și grăiesc cu multul cuvântul Meu deasupra celor cu darul credinței în ei? O, popor al grădinilor Mele de azi, hrănește-ți, tată, credința și inimioara cu nevăzutele lui Dumnezeu...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Parodiind mitul lui Prometeu care ar fi furat focul sacru de la zeii Olimpului, liderii pucioși pretind că știința de pe pământ este furată de om de la Dumnezeul Pucioasei. Telefonia, telegrafia, radiofonia, televiziunea, informatica, toate sunt furate de om de la Dumnezeul Pucioasei, delapidându-i Acestuia drepturile de Autor: “O, iată cum a furat omul de la Dumnezeu, din nevăzutele lui Dumnezeu și le-a așezat pe pământ apoi ca să se fălească el cu ele! Așa cum a furat Adam știința cu care a spus apoi că femeia este carne din carnea lui și os din oasele lui, și apoi a știut pe mai departe să aducă la vedere urmași, dar ca omul a știut și nu ca Dumnezeu, tot așa fură omul până la capătul timpului din nevăzutele lui Dumnezeu ca să facă el ce știe, ce-i vine în cap să facă pe pământ din cele ce sunt și nu se văd, și așa se face omul hoț de cele ce nu sunt ale lui, ci ale lui Dumnezeu sunt, și, iată câte scoate el ca să le arate a fi ale lui, ale minții lui pe pământ, și le face lor trup și le numește cu nume puse de el și le zice: telegrafie, telefonie, radiofonie, televiziune, informatică, și cum vrea el să le mai spună la cele ce aduce omului în mână: telefon, radio, televizor, calculator, și multe nume stâlcite pe toate câte le dă omului în mână ca pe niște jucării cu suflet în ele, și omul se încântă, și cerul de sfinți și de îngeri se uită pe pământ cât de mult a furat omul din nevăzutele lui Dumnezeu, din înțelepciunea lor, pe care Domnul o folosește între El și om, iar omul a furat din ele după ce a fost zidit de mâna lui Dumnezeu pe pământ și se fălește cu ele, și zadarnic se fălește cu cele ce nu sunt ale lui, căci din ale Mele a furat și s-a semețit, și apoi s-a ascuns de Dumnezeu.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Liderii pucioși dau pe față blestemăția secolului: “copiii de azi se fac diavoli îmbrăcați în piele de om și scule vătămătoare” pentru sufletele oamenilor: “Se bucură omul că naște prunci din plăceri păcătoase, dar iată cui dă el rod! Lui satan îi aduce avut, căci copiii de azi se fac diavoli îmbrăcați în piele de om și se fac slujitori potrivnicului lui Dumnezeu, furului, și se fac scule vătămătoare de suflet printre oameni pe pământ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Pucioșii răstălmăcesc din nou Scripturile, pretinzând că diavolul n-a existat înainte de căderea omului, ci omul l-a zidit pe diavol, după căderea lui în ispită: “ O, ești de plâns mai mult decât diavolul, căci tu ești cel văzut, ești trup, iar El este nevăzut, căci este duh. Întoarce-te, dar, ca să vezi ca Dumnezeu și nu ca diavolul, căci omul a fost de Dumnezeu zidit, iar diavolul a fost zidit de om.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Or, Biblia spune cu totul altceva, și anume că diavolul l-a ispitit de la început pe om, luând chip de șarpe: “Șarpele însă era cel mai șiret dintre toate fiarele de pe pământ, pe care le făcuse Domnul Dumnezeu. Și a zis șarpele către femeie: "Dumnezeu a zis El, oare, să nu mâncați roade din orice pom din rai?"” (Facerea, 3.1) Liderii pucioși pretind că Dumnezeul lor nu are nevoie de născocirile tehnicii și ale științei omului de pe pământ, “unelte” de propagare a “Cuvântului” Lui în lume (telefon, internet, mașină, calculator, tipografie, etc), căci el îi vorbește Mihaelei direct la ureche, iar Mihaela ia pana de gâscă, o moaie în călimara de cerneală și începe să scrie: “O, poporul Meu, M-am scris în carte cu judecata cea pentru fur și cu ieșirea Mea în calea lui ca să-l izbăvesc pe el dacă se întoarce ca să-L creadă pe Dumnezeu în acest cuvânt. Îi dau omului credință prin venirea Mea cuvânt pe pământ, căci Eu nu de altceva vin în calea lui ca să-i grăiesc, și Mie nu-Mi trebuie uneltele lui ca să ajung la urechea purtătorilor de Dumnezeu și ca să ajung în cartea Mea cea de azi cu cuvântul Meu, ci Îmi trebuie om cu credință, și căruia să Mă arăt descoperit, și care să aibă hârtie și pană de scris, și Eu să-i grăiesc, iar el să Mă așeze în carte.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Din dorința de a se lepăda până și de cele mai elementare “scule” ale ingeniozității omului, textul de mai sus refuză o realitate banală și benignă, aceea că scrierile de la Pucioasa sunt așternute pe hârtie cu pixul. Se pretinde că liderii pucioși folosesc pana de scris, un obiect arhaic care nu presupune nicio contribuție artificială a omului. Or, Mihaela n-a scris niciodată cu pana compozițiile sale intitulate “Cuvântul lui Dumnezeu”. Este cunoscută drept clasică expresia “însemnările cu pixul roșu ale Mihaelei”, care desemna intervențiile ei “venite de la Domnul” pe caietele de confesiuni ale adepților de la Pucioasa. Această gogoriță cu “pana de scris” sau "pana de gâscă" sau "pana pentru scris" a pucioșilor se aseamănă cu binecunoscuta butadă: “Cum este corect: pană de vulpe la pălărie” ori “pană de vulpe pe pălărie??”. Last edited by mariamargareta; 08.09.2010 at 00:16:59. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
251. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (IV)
De la exagerare la minciună nu mai este decât un pas, pe care liderii pucioși îl fac cu hotărâre. Ei pretind că “Dumnezeul” lor n-are nevoie de minunile tehnicii făurite de om ca să grăiască de la un capăt la celălalt capăt al pământului, căci El are (zice că are) “toată înțelepciunea” și “toată puterea de a merge și a grăi”. Deocamdată însă, consemnăm realitatea: “toată puterea de a merge și de a grăi peste tot pământul” o are prin internet și prin cărțile și ziarele tipărite în tipografii, deci tot cu “sculele și făcăturile omului”: “Eu sunt Cel de la Care omul a furat și s-a făcut fur ca să-și facă unelte și să vorbească unul cu altul, de la un capăt și până la celălalt al pământului auzindu-se om pe om prin uneltele făcute de el. Eu sunt Cel Care am toată puterea de a merge și de a grăi, și nu cu scule făcute, ci cu puterea Mea. Omul însă își face scule cu înțelepciunea furată din cer ca să poată și să meargă și să grăiască cu celălalt capăt al pământului, și îi trebuie să fure din nevăzutele Mele și să-și lucreze scule și să le dea suflet pe pământ și să le numească apoi pe ele îngerii lui. O, altfel sunt îngerii, și sunt duhuri îngerii, nu sunt trupuri, nu sunt table și fiare, nu sunt făcături omenești.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Până și înregistrarea “Cuvântului” se face tot cu ajutorul acestor “făcături omenești”: reportofoane cu casete, apoi iPod-uri, Mp3, boxe, calculatoare, modemuri, softuri specializate de prelucrare a sunetului și de mixare, căști, telefoane mobile, aparate foto, etc, etc. Tot table și fiare, tot făcături omenești. Dar confortul personal al liderilor pucioși ( mașini, microbuz, aspirator, uscător de păr pentru câini și pisici, purificator de aer, Bioptron, încălzire centrală în pardoseală, interfon, blender, storcător de fructe, aparat de gătit la aburi, scule electrice pentru casă și pentru tâmplărie, motocositoare, etc., etc.) nu face și el parte din “sculele făcute de om” care “au furat înțelepciunea din cer? Dacă omul a furat știința din cer de la Dumnezeu, deci omul este un hoț, de ce oare pucioșii se folosesc de lucruri furate? Oare nu sunt ei părtași la hoția omului care L-a furat pe Dumnezeu? De ce nu renunță la telefoane, la internet, la curentul electric, la mașini, la confortul tehnic, întorcându-se spășiți la carul cu boi și la plug? De ce nu se tem ei de propriile lor “proorocii” și nu împlinesc ei întâi ceea ce le cere chiar acest “Cuvânt” pe care ei îl promovează astăzi: “... vor plânge toți oamenii cărora nu le-au plăcut cu sapa și cu grapa și cu plugul, de s-au dus să scape de greu și de muncă, dar ei s-au dus, săracii, să se facă scule ale țesăturii celei dese ale lui satana, potrivnicul lui Dumnezeu și al omului...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) De ce pucioșii sunt farisei, căci una spun, și alta fac? Ce Dumnezeu este “Dumnezeul” lor, care le tolerează și chiar îi îndeamnă la minciună? |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Eu n-am primit nimic, dar ce-l mai bine nu este să te enervezi ci să-i ignori, iar dacă ai ocazia să-i aduci pe drumul cel bun.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XVI)
Printre alte inovații dogmatice, liderii pucioși modifică radical percepția generală asupra unui eveniment biblic ce se proiectează spre viitor: judecata obștească. Biblia prezintă detaliat acest eveniment la dimensiunile lui cosmice și eshatologice: “Și am văzut, iar, un tron mare alb și pe Cel ce ședea pe el, iar dinaintea feței Lui pământul și cerul au fugit și loc nu s-a mai găsit pentru ele. Și am văzut pe morți, pe cei mari și pe cei mici, stând înaintea tronului și cărțile au fost deschise; și o altă carte a fost deschisă, care este cartea vieții; și morții au fost judecați din cele scrise în cărți, potrivit cu faptele lor. Și marea a dat pe morții cei din ea și moartea și iadul au dat pe morții lor, și judecați au fost, fiecare după faptele sale. Și moartea și iadul au fost aruncate în râul de foc. Aceasta e moartea cea de a doua: iezerul cel de foc. Iar cine n-a fost aflat scris în cartea vieții, a fost aruncat în iezerul de foc.” (Apoc. 20 11-15) Pucioșii simplifică lucrurile la maximum și le bagatelizează. Tronul de judecată a dispărut. Învierea obștească a morților, care ar trebui să preceadă judecata lor, este ignorată cu nepăsare. Prezența vie, mustrătoare, a persoanei Judecătorului suprem este înlocuită cu o “coborâre tainică în duh nevăzut pe pământ, în adâncă umilință, a Celui care gustă iarăși o nouă suferință și o nouă cruce a păcatelor oamenilor neîndreptați de jertfa Lui anterioară”. Pentru ei, Judecata cea Mare este sinonimă cu venirea “Cuvântului la Pucioasa” și se numește “judecata prin cuvânt”. Mai exact, faptele oamenilor “au și fost judecate” atunci când “Cuvântul”, în nenumăratele ocazii pe care și le oferă singur, a sancționat verbal (cu asprime, cei drept) toate sau aproape toate faptele cele rele ale oamenilor, luate una câte una, și a proclamat restabilirea “adevărului cel sfânt”. În fine, “cartea vieții” este considerată de pucioși a fi ediția a doua a cărții pe care ei au tipărit-o în anul 2006 cu titlul “Cuvântul lui Dumnezeu” și pe care o deschid ei adesea ca pe o Sfântă Evanghelie. Cartea (7 kg de maculatură) conține o parte din predicile pucioșești dintre anii 1955-2006, cu precizarea că din 2006 până în prezent au mai apărut alte câteva sute de predici care completează “canonul” pucioșesc din “cartea vieții”: “S-au întâlnit la Betleem împărații pământului și s-au închinat fiarei și femeii care șade pe fiară, femeia care are stăpânire peste împărații pământului, și ea le-a dat lor daruri, stele și medalii. Dar ea se prăbușește prin desfrânarea ei, iar sfinții Mei se ridică și mărturisesc din cer și de pe pământ lucrarea adevărului sfânt și venirea Mea cu judecata: judecata prin cuvânt.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000) O asemenea “Judecată” este lipsită nu numai de maiestatea firească a evenimentului și a menirii ei, ci și de puterea de corecție sau de sancționare a celor greșiți. Pucioșii înșiși recunosc că “venirea Domnului”, cea pe ei care o consideră sinonimă cu Judecata, trebuie ajutată de sus și de jos ca să nu se prăbușească de tot. “Domnul” este declarat pe față neputincios, iar cel mai prețios ajutor, desigur, nu-I va putea veni decât de la “poporul venirii Domnului în mijlocul României”– “poporul” pucios, adulat frecvent cu apelativul “frații Domnului”: “Dar vouă, celor ce sunteți poporul venirii Mele în mijlocul României, să vă placă să fiți frați pentru Mine, ca să Mă ajutați să fiu Eu numit peste tot pe pământ prin puterea Mea și prin voi, cei ce v-ați făcut frați în numele Meu pentru Mine și nu pentru voi. Iar voi, cei ce sunteți poporul venirii Mele, faceți numai voia Mea, nu și pe a voastră.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000) Last edited by mariamargareta; 14.11.2010 at 16:28:20. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Deci nu e suficient să nu te enervezi pe nemulțumiții și revoltații și mincionșii care vă sfătuiesc pe voi ca să dezinformați și să amăgiți ci trebuie și pe voi înșivă să vă ignorați... căci e clar că sunteți complet păcăliți de păcălicii gLumii nemiștiind voi care e defapt Calea ortodoxă. Păi voi pe toți filmații îi credeți? Nu mai credeți filmații minteresați de poftele lor cele rele: măscăricii zdrăngănici, actori, cântăreți, fotbaliști, sportivi, politicieni, știriști, revoltații contrioversați tolkșockiști contrazicători, științificii explicaționiști ai deșerților de rahate turcești, averații bogătani afaceriști, speculatorii bancheri și pe toți parveniții chiulangii, nu pe trăitorii ăștia ai spurcăciunilor... căci ăștia toți sunt foarte spurcați chiar dacă apar spălați și bine îmbrăcați pe TV... ci voi urmați pe sfinți! Pe sfinții lui Dumnezeu! Și nu v-am mai zis că oricât scrieți și răstălmăciți vă crede dracool? Și apoi placa stricată: Citat:
Last edited by vsovivi; 15.11.2010 at 11:45:20. |
![]() |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Mesaj,propunere | TEOLOGUL | Generalitati | 45 | 08.01.2011 12:16:34 |
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa | mihailt | Secte si culte | 2319 | 30.07.2010 23:36:37 |
un mesaj frumos | The_Fallen | Generalitati | 1 | 14.07.2010 22:22:29 |
|