Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #231  
Vechi 06.12.2010, 16:01:29
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (IV)

280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (IV)



De acum, “legănuțul” va fi purtător și aducător de Duh Sfânt, care vine să-i mângâie pe liderii pucioși atât de necăjiți și de întristați de neascultarea lui Iliuță față de ei. Mihaela leagă cuvintele cu mult talent lacrimogen, amintindu-și de basmele copilăriei și de romanele adolescenței, printre care “Toate pânzele, sus!” scris de Radu Tudoran. Tot ea distribuie și rolurile principale: Nicușor este un fel de Anton Lupan plângăcios ca un prunc care se leagănă cu corabia-legănuț, Mihaela este un fel de Adnana îndurerată care face noduri marinărești la odgonul proorocesc al aducerilor-aminte, iar pe “Domnul” Pucios îl așează pe sus pe catarg, în rolul lui Ismail, care scrutează orizonturile, înfășurat în steagul românesc și cu năframa “Noului Ierusalim” fluturând-o energic din mână. Iar lui Iliuță nu i-a mai rămas decât rolul lui Spânu, care-i disprețuiește și-i neiubește pe cei doi lideri pucioși:

“Legănați-vă în Duhul Meu ca într-un legănuț. Căutați cu Duhul Meu, Care vă mângâie pe voi. Uitați-vă în voi, și uitați-vă în Mine ca să vedeți, fiindcă în cartea Mea cu voi Eu M-am așezat cu voi și cu multe taine peste voi. Răvășiți-vă aducerile-aminte ale zilelor tainelor Mele cu voi și legați-le firul și veți vedea înapoi și înainte, și veți vedea tot mai desăvârșit locul Meu de lângă voi și locul vostru de lângă Mine, și așa vom lucra mereu, mereu de acum, că a venit iară și iară vremea cea dulce care vă învață prin dureri să fiți voi vremea Mea, fiilor. Îmi sunteți așa de dragi când sunteți îndurerați! Sunteți așa de frumoși când plângeți! Sunteți atât de slăviți când sunteți disprețuiți și neiubiți, că nu oricine are de la Mine darul cel mare de a vă iubi pe voi cu tot dragul, fiilor. Hai să plutim și să ne dăm în leagăn și să ne mângâiem. Hai, fiilor! Toate pânzele sus! Eu, Domnul, sunt sus pe catarg, cu steagul român și cu năframa Noului Ierusalim pentru biruința cea mare mereu, mereu pentru Mine și pentru voi. Fiți stegari cu putere multă. Priviți mereu la stânca aceea din care ați fost luați ca să fiți ai Mei, și stați în ea ca să fiți. Cine voiește să fie ca Mine, să se uite la voi” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21 septembrie 2002)

Așadar, liderii pucioși Mihaela și Nicușor sunt de acum încolo etalonul desăvârșit pentru creștini: cine vrea să fie ca Hristos, să nu se mai uite la Hristos, ci să se uite la ei.
  #232  
Vechi 06.12.2010, 17:35:46
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Plînsul fraților mei... e dur... dar tu... credeai ...
Nu știu ce gândeai și ce credeai dar mi-e tot mai clar că tu n-ai avut curaj... să recunoști c-a fost iubire.

Last edited by vsovivi; 06.12.2010 at 17:39:13.
  #233  
Vechi 06.12.2010, 19:27:05
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Și cu atâta frică în tine, și fără iubire adevărată, cum crezi că o să te liniștești fără legănarea mea?.. puiule.

Dar tu nu vrei să te lași legănată... cu adevăr... ci-ți repeți la nesfîrșit că nu-ți pare rău... crezând că vei putea la nesfârșit să te crezi... Edith Piaf... ignorând undele, ecoul și placa.

''deci undele.., ecoul papagalului:
„ Eu știu c-ai să mă-nșeli chiar mâine, dar fiindcă azi ești suspărată, am să te iert, e vechi păcatul,.. și nu ești prima... vinovată. (Versiuniune după Minulescu, modificartă, artă marțială și joială, firește.)

și... placa stricată, aia cu zmeus:

„Deci nu te mai agita dejabba, că oricum nu te mai cred!

Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău. ”''

Așa că iubește-Mă draga mea... dușmancă...”

Last edited by vsovivi; 06.12.2010 at 19:29:55.
  #234  
Vechi 07.12.2010, 11:27:54
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (V)

280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (V)


După exact o lună, “Legănuțul” era gata, dotat la cele mai înalte standarde de confort. Locul întâlnirilor nocturne, de adâncă taină, dintre duhul vorbitor de la Pucioasa și cei doi lideri pucioși ai Noului Ierusalim s-a mutat definitiv de la “biserica-Templu” aflată în incinta “mânăstirii”, la “Legănuțul ” aflat în “Grădina Întâlnirii”:

“Acum am dat mult și ceresc ajutor ca să putem pecetlui cu pecete de sfințenie legănuțul cel din jurul ieslei Sfintei Sfintelor în grădina întâlnirii Mele cu omul, cu cei vii și cu cei adormiți, căci acest loc e loc de întâlnire cerească pe pământ, Ierusalime de azi.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21 noiembrie 2002)

Ca să consfințească în fața adepților alegerea cerească și schimbarea majoră de jurisdicție ecleziastică – de la “Templul Mânăstirii” la “Legănuțul din Grădina Întâlnirii” – liderii pucioși îi mai administrează și o sfeștanie pământească “Legănuțului”. La predicile pe care le va rosti Mihaela în Grădina Întâlniri vor asculta nu numai adepții pucioși cei vii, ci și cei din veac adormiți, care vor veni în mare taină de pe lumea cealaltă și vor sta cu gura căscată la ea și se vor bucura de promisiunile pucioșești, așezați cuminți pe “scăunele de piatră”:

“Acum, fiilor binecuvântați, rostiți pecete de sfințenie peste legănuțul în care Eu vă legăn azi în grădina întâlnirii. Să vă fie loc de mângâiere între pământ și cer pentru voi, cei trudiți sub slava venirii Mele de acum. Să vă fie leagăn ca la copii, dar învățați mereu, mereu pe poporul Meu taina de copil. Iar la învățătura pe care o veți da voi poporului Meu vor sta cei adormiți să asculte și să se mângâie, și să vă mărturisească ei apoi, că Eu le dau lor acum grădina întâlnirii Mele cu omul, și le dau scăunelele de piatră, și le dau duh de fii ai lui Dumnezeu, și le dau să stea și să audă de la voi lucrul vostru cu Mine și să se bucure întru venirea Mea și să fie ei gata pentru când arhanghelul Mihail va suna ultima lor zi de așteptare, ziua venirii Mele în slavă văzută, ziua învierii lor, că mai mult ca ei nimic și nimeni nu așteaptă ziua Mea, fiilor. Amin.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21 noiembrie 2002)

Cu această ocazie se sfințește și “biserica pe roți”, microbuzul Peugeot pe care liderii pucioși îl denumesc, conspirativ, “corăbiuță”, cu care ei își propuneau să meargă la propovăduire în toată lumea și să se arate cu chipul lor la toți fiii oamenilor. Toți conducătorii lumii (“munții semeți”) îi vor vedea pe ei la chip și se vor închina în fața strălucirii chipului lor, căci ei au uitat cum să se închine lui Dumnezeu:

“În această zi de mare sărbătoare luați crucea și busuiocul și rostiți pecetluirea cu sfințenie peste corăbiuța pe care Eu din mila Mea v-am dăruit-o acum ca să vă ajutați cu ea în lucrul vostru cu Mine, iar ea să vă ajute. Amin. Așa să Mă ajutați și voi, așa să Mă purtați și voi, și să mergeți și să Mă purtați. Amin.
Mergeți, fiilor, și arătați-vă fiilor oamenilor, că Mă cobor cu voi în mijlocul lor ca să fiu văzut, Eu și poporul Meu în mulțimi. Amin. Eu pentru voi înlesnesc prilejuri de a Mă arăta cu voi, ca să fiu Eu văzut în voi, și voi în Mine. Pentru Mine fac această lucrare, și vă trimit cu mare binecuvântare să vă arătați fiilor oamenilor cu țara venirii Mele pe care prin voi o țin pe brațe ca s-o măresc pe ea înaintea Mea. Amin. Fiți frumoși și mergeți în numele Meu, și să fiu văzut în voi, și să fiți voi strălucirea slavei Domnului în fața munților înalți și semeți, care nu știu să se mai aplece și să se mai închine lui Dumnezeu, Cel Care a făcut cerul și pământul și pe om.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21 noiembrie 2002)

De altfel, tot poporul pucios este convocat să se îmbrace în straie de nuntă și să fie frumos și să treacă la propovăduirea pucioșismului în toată lumea, iar oamenii cei semeți se vor coborî din înățimile lor și se vor mira de el și se vor pleca adânc în fața slavei lui primită de la “Domnul”:

“Mergi, Ierusalime, mergi, poporul Meu! Gătește-te în straie de nuntă și mergi ca să schimbi omul la față, căci când omul vede slava Mea cu tine, i se schimbă fața, și Eu pot să-i grăiesc lui. Mergi, Ierusalime, că-ți dau cu tine toată oastea cerească, și tu să fii trupul îngerilor, sus, pe înălțimile oamenilor, și oamenii se vor apleca slavei Mele cu tine și se vor întreba cine ești tu, cel atât de frumos.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21 noiembrie 2002)

De acum încolo, „întâlnirile cu Domnul” prin care Mihaela „primea cuvânt din cer”, nu mai aveau loc sub cupola cu 33 de cornișe a bisericii de la „mânăstire”, ci la „legănuțul” lor din Grădina Întâlnirii. „Legănuțul” devine ceva sacru, ceva special, ceva pus deoparte, în timp ce despre „Templul” din incinta „mânăstirii” (cel care era odată speranța înnoirii universului, locul în care „troița sfântă” a arhiereilor Iliuță, Spiridon și Nicușor aducea jertfe neprihănite pentru scăparea omenirii întregi de urgia care stătea să vină), rămas doar în folosința lui Iliuță și a lui Spirică, nu se mai vorbește acum nimic. Toată ascultarea vine de acum încolo de la și înspre „Legănuț”, care devine un fel de „buric al lumii”:

“V-am dat putere să vă faceți legănuț. Aveți grijă de el ca de ceva pus deoparte, și tot ce vă învăț Eu, așa să ascultați.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 4 decembrie 2002)


Îndată ce dependența psihologică de „templul” pucios s-a estompat, Mihaela și-a permis să fabrice „Cuvântul” și în alte „spații liturgice”. Mai întâi a apelat la mașina ei Renault 18, dar aceasta fiind extrem de incomodă, a râvnit la un microbuz Peugeot, achiziționat special cu bani grei de către adepți numai și numai pentru liderii pucioși Mihaela și Nicușor și numit de ea „biserică pe roți”. Acesta a fost dotat cu două paturi și un „altar”, astfel încât cei doi „porumbei” să poată să-și odihnească oasele și totodată să poată face și liturghiile de noapte, oriunde și în orice condiții. Mihaela voia să le sugereze celorlați adepți, prin această permanentă auto-hăituială și disperată bejenie, o situație insuportabilă în care i-ar fi adus Iliuță pe cei doi. Se inducea astfel o impresie falsă că din acest motiv ei sunt nevoiți să fugă cu microbuzul mereu și să hălăduiască pe străzile Târgoviștei și prin pădurile din împrejurimi, ascunzându-se de Iliuță și de rudele lui, de care ei se temeau fiindcă începuseră să-i tragă tot mai insistent la răspundere pentru înșelăciune.

Odată mutați cei doi lideri pucioși la „Legănuț” (care avea doar o singură cameră de locuit și o cameră de zi unde erau montate calculatoarele, plus o încăpere amenajată luxos ca grup sanitar, cu baie și WC), Mihaela l-a cooptat în camera ei de dormit și pe tânărul Gigel (un nepot de-al lui nea’Mișu), ca să nu-i mai iasă vorbe că „ea și cu Nicușor dorm singuri în aceeași încăpere”. Cât privește „Milică al Mihaelei”, el a continuat să stea o vreme la „mânăstire”, dar curând au apărut conflicte între Milică și Iliuță, căci Milică îi ținea partea Mihaelei, cum era și normal. Atunci Mihaela n-a mai avut încotro și a luat decizia să-l aducă și pe Milică la „Legănuț”. L-a plasat cu patul tot în camera de dormit în care erau deja paturile Mihaelei, al lui Nicușor și al lui Gigel; dar i-a instalat și un paravan, plasat special ca să-l separe cât de cât pe Milică de ceilalți trei, căci Milică nu se ridica la nivelul de sfințenie atins de către aceștia și nu trebuia să le dea celorlalți adepți impresia că se amestecă și Milică, acum, cu cei trei.
  #235  
Vechi 07.12.2010, 18:12:06
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Îndată ce dependența de îndată se va lăsa alintată altădată, într-o altă zi, ce mâine nu va mai fi... abea atunci se va simți, îndată ce omul va „mirosi” cam în ce s-a băgat îndată ce și-a băgat capul în nisisip ca struțul... căci în nisisip nu era ascuns ceea ce spera el să găsească și să crească... ci trecuse pe acolo un ispisisck, marele mic ispisisck, care după ce a miorlăit ce a miorlăit, zgâriind pe la uși, și s-a dat cu cutia de carton a păpat din lăptic fiindcă era mic mic, mult prea mic... dar nu l-a păpat snobul mititel decât musai cu cafia exact ca un purcel tot de lapte, firește, căci așa îl învățase ia, stimabila... și adorabila isipisisicuțucuță care se ținea tare... drăguță, dar nu era drăguță ci doar cam prostuță... fiindcă era prea micuțucuță și nu era vina ei că era așa ci a... a... iar îmi vine să... nimich.


Așa că hai să-ți cânt și eu un cântecel de leagăn:

Iepârpurașaș cor-conaș,
Ai fujujit de pe imarșaș,
Și te-ai dus colo-n sus,
Într-un ispisc mi te-ai ajuns...

Un dulrlău câine rău,
Te-a scornit din drumul tău,
Și ți-a dat de săpat-săpat,
Baalltă bună de scăpătat,
(pardon scăpat... ușor,
Dormi al mamei puișor.)

''și-apoi ecoul papagalului:
„ Eu știu c-ai să mă-nșeli chiar mâine, dar fiindcă azi ești suspărată, am să te iert, e vechi păcatul,.. și nu ești prima... vinovată. (Versiuniune după Minulescu, modificartă. Ce artă? Păi artă marțială și joială... firește.)

și... placa stricată, aia cu zmeus:

„Deci nu te mai agita dejabba, că oricum nu te mai cred!

Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău. ”''

Așa că iubește-Mă draga mea... dușmancă...”

Last edited by vsovivi; 07.12.2010 at 18:14:50.
  #236  
Vechi 07.12.2010, 18:44:03
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (VI)

280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (VI)


4.-6. Marian Zidaru și Victoria Zidaru n-au făcut prea mulți purici la “mănăstirea” de la Pucioasa, deoarece îi stăteau ca niște ghimpi în ochii Mihaelei. Dacă pe Marian îl mai înghițea ea oarecum, pe Victoria nu putea s-o sufere. Așa că Mihaela le-a sugerat că locul Zidarilor este la atelierul lor de la București, pretinzând că dacă ar rămâne la Pucioasa l-ar influența în rău pe fiul lor, Simeon, printr-o atitudine de atenție și dragoste “păguboasă”. Așa că Marian și Victoria l-au abandonat pe Simeon în “mânăstire”, lăsându-l pe mâna Mihaelei, ca să aibă ea grijă de el și de educația lui. Care grijă și educație au cam lăsat de dorit. În ce privește “educația”, s-a putut constata că, după câțiva ani de stat la “mânăstire”, cu toate bătăile cumplite pe care Simeon le primea de la aproape toți “frații” și “surorile”, Simeon era cotat în continuare ca un băiat rău, iar curiozitatea lui de copil, de a descoperi tainele “lumii”, era cotată ca o înclinație diavolească. Educația cazonă a Mihaelei a fost dublată și de o “grijă” care l-a copleșit pe Simeon într-atâta, încât este suficient să amintim că din prea multă “grijă” a și murit. Versiunea oficială lansată de liderii pucioși spune că, lăsat nesupravegheat pe un șantier al “mânăstirii-sucursală” a pucioșilor de la Târgoviște, Simeon s-ar fi jucat “pe unde nu trebuia” și ar fi căzut peste el un mal (perete) de pământ, acolo unde se făceau niște săpături, și așa ar fi murit. Moartea lui Simeon va rămâne însă o enigmă nedezlegată a “tainelor pucioșești”, iar versiunea prezentată părinților de către liderii pucioși este anevoie de crezut, îndată ce despre aceștia se știe acum precis că sunt niște maeștri ai minciunii. Realitatea cauzei morții lui Simeon ori nu este cunoscută de nimeni, ori puținii care o mai cunosc sunt siliți să o țină sub tăcere.

Marian și Victoria Zidaru au continuat să fie fideli “Noului Ierusalim și după acest oribil accident, crezând orbește în liniștirile meșteșugite pe care li s-au adus de către Mihaela, cum că “Dumnezeul Pucios este iubirea cea fără de margini”, care l-ar fi luat pe Simeon pe neașteptate la cer, anume ca să se curme certurile dintre ei și rudele lor pe seama educației și a viitorului copilului:

“O, copilași iubiți de Dumnezeu, Eu sunt iubirea cea fără de margini. Copilașii Mei, Marian și Victoria, am lucrat cu mare iubire pentru voi, că mereu vă auzeam duhul vostru rugându-vă și zicând: „Doamne, să nu-l lași pe cel mic al nostru să fie înghițit de fărădelegea din lume. Să nu-l lași să piardă calea Ta; calea mântuirii, Doamne“. Eu sunt cu cerul după toți ai Mei, și pe cei pe care-i iubesc nu-i las să se piardă de Mine, și am trimis pe îngerul Meu să-l aducă la Mine pe cel mic al vostru ca să nu se piardă de Mine și de voi și de poporul Meu, tată, căci Eu sunt iubirea cea fără de margini, că Mă uit înapoi și văd lupta celor din afara poporului Meu cât s-au luptat să-l scoată pe acest copil din mănăstirea Mea, și ziceau să învețe carte și să nu stea închis între ziduri. Câtă răutate se pornise înspre voi și de la părinții voștri cei după trup și de la nași și de la arhierei și de la preoți și de la oamenii luminați ai lumii, și v-am spus să strângeți toată mărturia despre această necredință care venea din cei necredincioși ca să lovească în voi. Și l-ați luat din mănăstire ca să liniștiți pe cei ce se răzvrăteau împotriva lucrării cuvântului Meu care vine pe pământ pentru voi. L-ați luat ca să liniștiți războiul și l-ați dat la școală, și copilul e copil și alunecă ușor și dă să se despartă de Dumnezeu. Dar Eu am avut iubire pentru voi și pentru el și nu l-am lăsat să apuce să Mă părăsească sau să se răzvrătească cu cei răzvrătiți, că duhul lumii dădea să-i păteze inima și mintea, și el era mic și nu cunoștea puterea răului. Dar voi, tată, să nu fiți triști, ci să fiți creștini desăvârșiți, că Eu sunt iubirea cea fără de margini.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 24 august 1997)

Dacă până acum Zidarii erau împărțiți cu grija, adică erau adânc preocupați atât de soarta fiului lor Simeon, cât și de felul greu și complicat de a obține banii necesari întreținerii celor din “mânăstire”, de acum încolo ei puteau, în sfârșit, răsufla ușurați: de grija copilului au scăpat; singura lor grijă a mai rămas “grija de poporul pucios”, adică procurarea de bani și de mâncare și de haine și de produse consumabile și de materiale construcții pentru liderii pucioși și pentru adepții lor. De aceea, sunt îndemnați să nu mai fie triști, ci să se bucure că au fost "ajutați" să scape de grija lui Simion și și să fie fericiți că pot fi acum complet disponibili și de folos numai și numai “fraților” lor de la Pucioasa:

“Grija voastră am luat-o Eu, și pe voi v-am ajutat să puteți să aveți grijă de poporul Meu și de răspândirea împărăției cuvântului Meu. Fiți binevestitori și nu cârtiți pentru judecățile Mele cele bune, că decât să aibă parte oamenii lumii de ce este al Meu, mai bine-l iau cu Mine pe cel pe care-l iubesc. […] Iată, am venit să vă mângâi și să vă spun să nu fiți triști. Eu sunt un Dumnezeu bun, și Mă îndur de cine voiesc Eu să Mă îndur, și n-am voit să fie înghițit de duhul lumii ceea ce este al vostru. Mare judecată de la necredincioși se stârnise împotriva lucrării Mele pentru acest copil pe care voi ați voit să Mi-l dați Mie. Dar cei necredincioși n-au voit, și v-au hulit și pe voi și pe Mine, iar Eu am privit și M-am ridicat să biruiesc, ca să fie al Meu acest copil și nu al lumii de azi care iubește fărădelegea și depărtarea de Dumnezeu. Fiți treji, fiți liniștiți, tată, fiți mângâiați de Duhul Meu Cel Sfânt și prețuiți lucrarea cuvântului Meu și grădinița Mea de fii în care Eu cobor cuvânt peste pământ ca să fac mântuire peste oameni, căci Eu sunt iubirea cea fără de margini, fiilor.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 24 august 1997)

Marian și Victoria Zidaru au continuat să vină periodic la “mânăstire” ca să se spovedească, să participe la slujbele ținute de Iliuță în “Templu”, sau să organizeze pentru Mihaela vestitele “Festivaluri pucioșești ale creștinătății românești”. Conflictul dintre Zidari și Mihaela Tărcuță a evoluat lent, dar implacabil, căpătând conotații maligne și explodând într-o bună zi printr-o ruptură violentă și definitivă. Fără suflul și dăruirea Zidarilor (și mai ales, fără dăruirea lor pecuniară), nici “Festivalurile” pucioșești n-au mai fost organizate de câțiva ani buni încoace.

După trecerea a mai mulți ani, Zidarii și-au dat seama că fuseseră înșelați cu “iubirea cea fără de margini” a mogulilor pucioși, și că ar fi putut măcar să aibă un alt copil în locul lui Simeon, dacă nu i-ar fi ascultat pe mistificatorii lideri pucioși care-și inoculau supușii cu teorii savante, dar profund mincinoase și eretice, despre căsătorie și despre “roadele ei blestemate”; dar acum era deja prea târziu.

Last edited by mariamargareta; 07.12.2010 at 18:48:23.
  #237  
Vechi 07.12.2010, 19:33:15
codana's Avatar
codana codana is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.06.2008
Locație: Botosani
Religia: Ortodox
Mesaje: 523
Implicit salut,tuturor

Citat:
În prealabil postat de anaana71 Vezi mesajul
am primi pe mail "Cuvantul Domnului pentru Romani" de la noul ierusalim.... pana unde ajunge tampenia, manipularea, nesimtirea, meschinaria, minciuna, smintirea, josnicia, perfidia, micimea???????????? ma scoate din sarite orice forma de agresare din partea sectarilor, si tot enervandu-ma, mi-am dat seama ca astea-s ispite, ca diavolul atat asteapta, sa te enervezi, sa te manii, sa-ti sara tandara, sa faci ceva rau.....
Domnilor de la noul ierusalim, cand mai luati contactul cu "Dumnezeu" poate il rugati sa aibe un Cuvant si pentru voi sectarii, rugati-L, implorati-L sa va ierte, sa va arate calea, sa va smulga din mainile diavolului.

ati primit si voi (ortodoxi) pe mailuri genul acesta de mesaje?

Doamne Isuse Hristoase, fiu lui Dumnezeu, miluieste pe noi pacatosii!
Doamne ajuta!
domnilor si doamnelor
frati si surori
noul ierusalim, coboara din ceruri,nu credeti ca ar trebui sa terminati cu aceste mesaje???pucioasa cu ale lor,ceilalti cu ale lor,iar ierusalimul nu iaste la pucioasa.parerea me,hac,zac io,in mare nemernicia me.
__________________
Ioan,3.16;1Corinteni,13.4-7
  #238  
Vechi 07.12.2010, 19:38:41
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Adică vroiam să-i zic, ceva, îndată ce nu va mai fi dependentă de-îndată... ce nu se va mai makia... pentru fiecare tâmpit... pentru bani, că se știe doar că pe cine nu lași să... îți dă vise-visuri... și iar viseuri... visersuri... deșarte.

''și-apoi ecoul memoriei papagalului:
„ Eu știu c-ai să mă-nșeli chiar mâine, dar fiindcă azi ești suspărată, am să te iert, e vechi păcatul,.. și nu ești prima... vinovată. (Versiuniune după Minulescu, modificartă. Ce artă? Păi artă marțială și joială... firește.)

și... placa stricată, aia cu zmeus:

„Deci nu te mai agita dejabba, că oricum nu te mai cred!

Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău. ”''

Așa că iubește-Mă draga mea... dușmancă...”

...că iată vine apoi și unda... pâna la puișor...

Last edited by vsovivi; 07.12.2010 at 19:52:24.
  #239  
Vechi 07.12.2010, 20:39:09
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de codana Vezi mesajul
domnilor si doamnelor
frati si surori
noul ierusalim, coboara din ceruri,nu credeti ca ar trebui sa terminati cu aceste mesaje???pucioasa cu ale lor,ceilalti cu ale lor,iar ierusalimul nu iaste la pucioasa.parerea me,hac,zac io,in mare nemernicia me.
Da' unde iaste monsher? Că doar n-o fi în capul tău... nu-i așa? Marcelică dragă, cap de rumeguș... fiindcă capul tău e, pare-se apțiguit cu ceva drincăleală și dacă nu știe că e cherchelit, mă întreb cum de știe el sărăcuțul căpușor că nu e acolo unde defapt chiar e ci e altundeva?

Deci ieși la tablă și prezintă unde iaste Noul Ierusalim stimabile coleguleule?.. care zici că iată că alții e ăia beții și nu tu care ai aterizat aici exact ca muscoiul în bere... clocită firește de cloșca cu puii de aur... și după ce ai servit-o bolborosind ceva de neînțeles, cum că ai vrea ceva, ne pui la respect că cică noi ar trebui să terminăm... cu aceste mesaje...

Păi nu sunt către tine drăguță... ci mesajele sunt de la Noul Ierusalim către Vechiul Ierusalim... nu știu dacă mă poți urmării dar știu că pricepi ce vreau să zic, carevasăzică, monsher, iar unde e vechiul Ierusalim, nu ca și urbe ci așa în genere vorbind... asta nu se mai puate... ști exact.

Last edited by vsovivi; 07.12.2010 at 20:45:24.
  #240  
Vechi 08.12.2010, 14:48:16
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (VII)

280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (VII)



7.-10. Familia lui Spiridon Șerban a suferit cea mai cumplită dezmembrare, din ambiția Mihaelei de a face “epurarea” mânăstirii mixte de la Glodeni, prin exilarea forțată a tuturor persoanelor de sex feminin care au trecut pe acolo (cu excepția ei, bineînțeles!). Ioana Șerban și fiica ei Nuțica (împreună cu Tanța Nedelcu și cu fiica ei, Andreea) au fost exilate la Valea Lungă, unde au fost plasate cu domiciliu forțat la o creștină fidelă Mihaelei, pe nume Mariana, care a primit sarcina de a le întreține și de a le supraveghea cu strictețe. Până a fi exilate însă, cele patru ființe au avut parte de un tratament de o rară cruzime, ca de penitenciar: Mihaela le-a interzis să mai iasă ziua din camerele lor, sub orice motiv, ca să nu mai fie văzute de vecini. Nici la closet n-aveau voie să meargă, ci trebuiau să se folosească toată ziua de olițe de noapte. Așa că bietele femei și fiicele lor ieșeau numai noaptea prin bătătură, ca să mai ia o gură de aer și ca să-și deșerte olițele de noapte (transformate acum, fără voia lor, în “olițe de zi”) la closetul din curte.

11.-13. Nicolae Nedelcu a părăsit “mânăstirea” odată cu Mihaela, plecând la “Legănuț”, după cum am văzut, căci Mihaela îl târa după el ca pe un cățeluș, oriunde se ducea ea, zi și noapte. Despre soția sa legitimă, Tanța, și fiica lui, Andreea, am văzut de asemenea că au părăsit “mânăstirea” ca să se îngroape în exilul de la Valea Lungă, ascultând orbește de directivele de satrap ale Mihaelei. Particularitatea exilului Tanței constă în aceea că Mihaela nu s-a mulțumit doar cu atât. Pentru a-l “elibera” pe Nicușor Nedelcu de obligațiile sale de soț și de tată, Mihaela a tras sforile ca Nicușor să divorțeze legal de Tanța, dar în ascuns, ca ea să nu știe. Scopul Mihaelei era ca Nicușor să devină apoi “numai al ei” (al Mihaelei), pentru că, zicea ea, “așa a zis Domnul”, ca Mihaela și Nicușor să lucreze nedespărțiți “pe ogorul Domnului”. Zis și făcut! În lipsa Tanței (care s-ar putea să nu fi aflat nici până astăzi că a fost divorțată), Nicușor a făcut demersurile necesare la tribunal ca să se despartă de Tanța, iar acum Mihaela îl prezintă pe “Nicușor al ei” neștiutorilor și tuturor celor dispuși să o creadă , ca fiind “arhiereul cel feciorelnic”.

14. Sandu Dan, zis “Tataia”, a asistat ani de zile neputincios, nedumerit și îndurerat la agresiunile de tot felul pe care Mihaela le profera la adresa prietenilor lui, Marian și Victoria Zidaru. El era contrariat mai ales de faptul că această femeie, care se pretindea a fi “omul lui Dumnezeu”, se pretează la asemenea josnicii, minciuni și nedreptăți. Incoerențele și tupeul Mihaelei, megalomania și mahalagismele ei, răutatea și îngâmfarea ei, l-au făcut să se clatine în credința pucioșească în care își pusese mari speranțe că ar putea fi o expresie a purității trăirii ortodoxe creștine. Dezamăgit, scârbit, dar și speriat de eventualele consecințe ale “trădării” lui față de liderii pucioși, care ar fi putut eventual să-l pedepsească, blestemându-l în numele “Dumnezeului” lor, Sandu Dan și-a făcut totuși curaj și a fugit într-o bună zi din “raiul pucios”, refugiindu-se la rudele lui după suflet și după trup.

Astăzi, doar doi dintre “cei 14 magnifici” mai “rezistă pe metereze”, între zidurile pustiite ale “mânăstirii” de la Glodeni. Dar și ei sunt adânc tulburați, roși pe dinăuntru de nedumeriri și de remușcări, cântărind cu șovăire și cu teamă paralizantă dacă mai e cazul ca să mai rămână și, dacă nu, unde ar mai putea să se ducă. Din când în când, pe furiș, ca să nu afle Mihaela și să se răzbune, trimit semnale discrete către soția și fiica și sora lor, care au fost expediate în exil cu douăzeci de ani în urmă prin decizia delirantă a acestei femei bolnave de mărirea de sine.

Last edited by mariamargareta; 08.12.2010 at 14:54:23.
Subiect închis

Thread Tools
Moduri de afișare


Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 12:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 30.07.2010 23:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 22:22:29