Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 10.01.2011, 17:19:47
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Nu vă mai Iisuspărați degeaba... ci mai ascultați încăodată:

Citat:
Nu știu de astea... ori de astea, ori de astea, ori de astea, nu știu... de astea... spirtiritiste.

...decât vine unda:

Citat:
Cîntecul papagalului:
„ Eu știu c-ai să mă-nșeli chiar mâine, dar fiindcă azi ești suspărată, am să te iert, e vechi păcatul,.. și nu ești prima... vinovată. (Versiuniune după Minulescu, modificartă. Ce artă? Păi artă marțială și joială... firește.)

și... placa stricată, aia cu zmeus:

„Deci nu te mai agita dejabba, că oricum nu te mai cred!

Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău. ”''

Așa că iubește-Mă draga mea... dușmancă...”

Că eu atâta știu... și nu știu... ce mă fac cu tine.
că poate o sî stea limbricool și nu o să vă mai mănânce nasul pe sus.

Last edited by vsovivi; 10.01.2011 at 17:22:14.
  #2  
Vechi 11.01.2011, 10:38:24
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 292. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim din 25-12-2010

292. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim din 25-12-2010

Liderii pucioși insistă cu teoria căderii îngerilor prin Adam, teorie care contrazice flagrant textul Scripturii. Pucioșii pretind că Lucifer ar fi căzut prin ascultarea lui de Adam, iar căderea lui Adam în semeție și apoi în neascultare de Dumnezeu a atras automat căderea lui Lucifer, iar prin acesta, care era căpetenie de îngeri, au căzut toți îngerii care se aflau sub ordinele sale:

“O, numai semeția îl cade pe om, așa cum l-a căzut și pe Adam, și apoi prin el Lucifer, și apoi se răzbună omul așa cum se răzbună Lucifer de-i trage jos pe oameni dacă el a căzut din slavă prin om, și nu voiește el să se mântuiască oamenii în locul cetei lui căzute prin neascultare, căci el n-a mai ascultat de Dumnezeu, ci a ascultat de om și și-a pierdut slava lui cea de la Dumnezeu.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 25 decembrie 2010)

După lamentări interminabile despre durerea și suferința liderilor pucioși (acestea fiind efectele închipuite sau măcar exagerate ale demascării publice a matrapazlâcurilor lor, care le-a șifonat puternic imaginea de “sfințișori neprihăniți”), “Dumnezeul” Pucioasei a găsit soluția miraculoasă: de acum încolo, liderii pucioși și adepții lor vor avea ca “mare ocrotitor” pe duhul care se autodenumește “duhul Sfântului Spiridon”. Se vede treaba că ocrotitorii de până acum (în persoana spiritistă a duhurilor pucioșești autointitulate “Sfinții Mihail și Gavriil”, care au dat încă de prin anul 1990 numele lor hramului “bisericii” de la Noul Ierusalim) nu prea și-au făcut datoria, îndată ce liderii pucioși sunt tot “disprețuiți și îndurerați și plânși și loviți din toate părțile, până la suspine”, de mai mulți anișori încoace, fără să se simtă oarece ocrotire din cer la adresa lor. Deocamdată să consemnăm instituirea unui nou “mare ocrotitor” în persoana duhului pucioșesc zis “șfântul Șpiridon”, și să vedem dacă smiorcăielile liderilor pucioși vor înceta în lunile care urmează (sau se vor înteți, semn că nici noul “mare ocrotitor” n-a fost mai breaz decât cei dinaintea lui):

Te așez acum mare ocrotitor pentru lucrarea Mea cu poporul Meu cel de azi și pentru cetatea Mea de nou Ierusalim pe pământul român. Așa știu Eu să-i răsplătesc pe sfinții Mei. Le pregătesc loc slăvit întru împărăția Mea și îi așez să Mi-o păzească și să fie ea, iar ei să fie stâlpii ei și stâlpii Mei să fie.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 25 decembrie 2010)

Cei care “aduc suspine” astăzi liderilor pucioși și stăpânului lor duhovnicesc, “Dumnezeul” Pucioasei, sunt foști adepți care au dezertat din “raiul” de la “Noul Ierusalim” și au devenit din lingușitori, împotrivitori. Ei au ieșit acum din starea de manipulare și de prostrație: unii au început să facă dezvăluiri incomode despre liderii pucioși, alții să-și deplângă slăbiciunea și prostia, alții să-și revendice viguros casele și terenurile care le-au fost furate prin presiuni și înșelăciune de către liderii pucioși. Toate aceste treziri la realitate sunt percepute însă de liderii pucioși nu ca niște suspine după adevăr, ci doar ca “lovituri de pe margini în lucrarea Verginicăi”:

“O, poporul Meu, n-au fost încredințați, n-au avut tragere de inimă cei care M-au părăsit pe Mine și pe tine, tată, și de aceea Eu suspin acum, și suspinul Meu îl împart cu tine, iar cei ce au știut să creadă și au voit să înțeleagă prin temere de Dumnezeu ca a lui Avraam în inima lor, aceia sunt și azi, și sunt ei poporul acestei lucrări, ei, și nu cei câțiva care de pe margini lovesc acum în lucrarea Mea cea de la trâmbița Mea Verginica și până azi.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 25 decembrie 2010)

Probabil însă că revendicările foștilor adepți care acum se consideră jefuiți de către liderii pucioși nu vor fi recunoscute, iar bunurile care le-au fost luate cu japca nu vor mai putea fi recuperate niciodată, îndată ce pucioșii se laudă protejați cu toată grija și ocrotirea “Dumnezeului” lor și a îngerilor Lui și a duhurilor Lui cu nume de “sfinți străjeri”, care le ține parte și le acoperă faptele și-i îndeamnă să nu se teamă de “loviturile” care vin ca un tăvălug peste ei, sub formă de dezvăluiri incomode și de revendicări incriminatoare. De altfel, nimic altceva nu-L mai interesează pe “Dumnezeul” Pucios, singura Lui preocupare fiind să-i cocoloșească pe cei doi corifei ai pucioșismului și să stea după ei:

Toată grija Mea este cu voi și după voi. Pun sfinții străjeri ai împărăției Mele cu voi. […] Iubiți iertând și iertați iubind și nu vă temeți de loviturile celor ce nu pot crede! Eu, Domnul, sunt Cel între voi lucrător […] Eu, Domnul, am binevoit și binevoiesc, și prin credința lui pot și lucrez […]” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 25 decembrie 2010)
  #3  
Vechi 16.01.2011, 14:16:01
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

293. Pucioșii propovăduiesc învățăturile mincinoase denunțate de Apostolul Pavel în Epistola Întâia către Timotei (partea I: oprirea de la bucate) (I)

Realitatea prezentă arată că liderii pucioși le-au impus adepților sectei “Noul Ierusalim” să observe și să împlinească cu strictețe o serie de reguli și interdicții inventate de ei, cultivând speranța că ele, prin părelnicul lor ascetism, îi vor apropia mai mult de sfințenie. Printre ele menționăm în mod deosebit unele care sunt anunțate și în Sfânta Scriptură ca fiind modalități formale de a-i îndepărta pe credincioșii creștini de adevărata credință. Or, aceasta ar trebui să se regăsească nu în biciuirea cărnii, ci în duh și în adevăr. Una dintre cele mai importante interdicții, prin efectele ei, este oprirea generalizată de la căsătorie, concomitent cu diabolizarea ei prin raționamente pseudo-teologice. O altă interdicție importantă este oprirea de la unele bucate, motivată de asemenea prin tot soiul de raționamente “savante”, care pretind că urmăresc păstrarea sănătății trupești și sufletești a omului.

Biblia atenționează limpede că aceste vremuri de amăgire sectară, în care deprinderea trupească la puțin folosește, vor veni negreșit, din “purtarea de grijă” a duhurilor celor înșelătoare și din învățăturile demonilor:

“Dar Duhul grăiește lămurit că, în vremurile cele de apoi, unii se vor depărta de la credință, luând aminte la duhurile cele înșelătoare și la învățăturile demonilor,
Prin fățărnicia unor mincinoși, care sunt înfierați în cugetul lor.
Aceștia opresc de la căsătorie și de la unele bucate, pe care Dumnezeu le-a făcut, spre gustare cu mulțumire, pentru cei credincioși și pentru cei ce au cunoscut adevărul,
Pentru că orice făptură a lui Dumnezeu este bună și nimic nu este de lepădat, dacă se ia cu mulțumire;
Căci se sfințește prin cuvântul lui Dumnezeu și prin rugăciune.
Punându-le înaintea fraților acestea, vei fi bun slujitor al lui Hristos Iisus, hrănindu-te cu cuvintele credinței și ale bunei învățături căreia ai urmat;
Iar de basmele cele lumești și băbești, ferește-te și deprinde-te cu dreapta credință.
Căci deprinderea trupească la puțin folosește, dar dreapta credință spre toate este de folos, având făgăduința vieții de acum și a celei ce va să vină.
Vrednic de credință este acest cuvânt și vrednic de toată primirea,
Fiindcă pentru aceasta ne și ostenim și suntem ocărâți și ne luptăm, căci ne-am pus nădejdea în Dumnezeul cel viu, Care este Mântuitorul tuturor oamenilor, mai ales al credincioșilor.
Acestea să le poruncești și să-i înveți.” ( 1 Tim 4,1-11)

Întrucât secta “Noul Ierusalim” are rădăcini până prin anul 1955 și chiar mai înainte, ne punem întrebarea legitimă: A fost dintotdeauna așa? Sunt aceste interdicții perene, deci dovedesc o implicare serioasă a divinității în corectarea unor obiceiuri omenești, sau ele sunt invenții de moment, al căror autor este una sau alta dintre falsele “proorocițe” care s-au perindat la conducerea sectei?

O cercetare atentă a “mesajelor” pucioșești despre care liderii pretind că le-au primit direct din gura lui Dumnezeu, arată că niciuna dintre interdicțiile de astăzi nu funcționa de la bun început. Unele, cum ar fi interdicția de a săra alimentele, sunt atât de noi, încât mulți pucioși de rând nici nu s-au obișnuit bine cu ele.

*
La început, pe “vremea Verginicăi” (1955-1980), interdicția de a mânca mâncăruri cu carne se limita strict la posturile de peste an, obicei care se regăsește aidoma și în Biserica majoritară. Nici o deosebire în acest sens nu se făcea semnalată, ceea ce arată că mâncărurile de carne nu fuseseră încă “diabolizate” de către liderii sectei (pe vremea aceea, aceștia erau nominalizați în persoana Verginicăi în primul rând, și apoi cei doi păstori – nea’Mișu și nea’Cristea). Un mesaj din anul 1973 arată că vânzătorii de carne și de băutură sunt blestemați dacă își exercită meseria în zilele de post, ceea ce sugerează că ei ar putea face acest lucru foarte bine și fără nicio supărare doar în celelalte zile:

“Vai de omul care în zilele de post vinde carne, care vinde băutură în zilele de post!” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 25-4-1973)

Un alt “Cuvânt”, de data aceasta din anul 1974, arată că pe vremea aceea pucioșii din “poporul Verginicăi” nu se deosebeau prea mult în obiceiuri de creștinii “de rând”, care mergeau la biserica din sat. O problemă de conștiință menționată aici este aceea că autoritățile laice s-ar putea să ridice pretenția ca unii adepți de-ai Verginicăi să mănânce carne în post, pentru a dovedi că disprețuiesc credința creștină și apreciază ateismul. În acest caz, adepții sunt instruiți să se apere cu înțelepciune, răspunzând că e vorba nu de vreo opțiune voluntară sau de vreun atașament ideologic, ci doar de respectarea neutră a unei tradiții (postul bisericesc), moștenită de la părinți și consemnată în cărțile bisericești și în calendare:

“ Ai să fii pus cu sila să mănânci carne în zi de post. Ai să fii întrebat de ce nu mănânci de dulce, iar tu să spui așa: „Mama și tata m-au învățat, și așa îi învăț și eu pe copiii mei, și așa scrie și în carte, și în calendar“. Și dacă te duci în biserică, aproapele de acolo te dușmănește că nu faci ca el.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 8-9-1974)

Așadar, din nou vedem că în acei ani nu se punea deloc problema generalizării interdicției de a mânca mâncăruri cu carne. Mai mult, cerința de a nu mânca mâncăruri cu carne în zilele de post este cerută în mod explicit preotului, care ar trebui să fie un exemplu ireproșabil în acest sens:

“... Tată, auziți bine cuvintele de la Mine. Moșii și strămoșii voștri, în ajunul acestor zile mari, se rugau și posteau. Am deschis cerul și am văzut preot mergând cu botezul din casă în casă și a găsit mâncând carne de ajunul Bobotezei și i-au zis: „Hai, părinte, să mâncăm“. Și ce au zis: „Dacă preotul a mâncat, de ce să nu mâncăm și noi?“. Ferice de preotul care nu a mâncat și a mustrat. Mai sunt preoți, dar mai rar care trăiesc în post și în rugăciune și iubesc poporul care este cu Domnul, și acești preoți se vor socoti la preț, nu un leu, nici o sută, nici o mie, nici zece mii, ci milioane de lei.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 19-1-1975)

Anul 1975 este anul în care se consemnează primele deviații de sens în ceea ce privește “mâncarea de carne” de către adepții creștini. În afară de post, care era strict recomandat, apare o temere cu iz vechi-testamentar că adepții Verginicăi ar putea să se “spurce” cu oarece cărnuri “nepermise”, cumpărate de pe piață fără o cercetare atentă a sursei acestora. Lista acestor “spurcăciuni” nu ne este prezentată, dar este sugerată: este vorba de aceleași interdicții care în Vechiul Testament apar la categoria “animale necurate”. Un exemplu infantil, cu o povestioară care relatează un dialog dintre “Dumnezeu și Sfântul Petru”, într-una dintre plimbările lor “incognito” de pe pământ, pune deja sub semnul întrebării obiceiurile oamenilor de a cumpăra “stârvuri din magazine” și a le devora precum ciorile. Exemplul se încheie și cu un îndemn, precedat de o interdicție: “nu mai mâncați lucruri care nu știți de unde sunt. Mâncați lucruri făcute de voi” . Cu alte cuvinte, adepții Verginicăi sunt invitați “să nu mai cumpere carne și cârnați de la măcelărie” (așa cum făcea Pavel la 1 Corinteni, 10,25 cu o “ușurință dusă până la iresponsabilitate”), ca "să nu se spurce" sau “să moară”, ci să-și crească singuri, cu mâna lor, animalele pe care urmează să le taie și să le mănânce:

“... Am grăit de multe ori: nu mai mâncați lucruri care nu știți de unde sunt. Mâncați lucruri făcute de voi. Voi vă duceți să cumpărați un miel. Îl vezi că e miel. Dacă te duci să cumperi un vițel, îl vezi că e vițel, dar tu nu știi să nu fi fost dăruit, să nu fi fost hulit. Dacă tu vrei să mănânci, ceea ce mănânci crește tu, cu mâna ta, că altfel te spurci, că altfel mori. O, nu vreți să fiți sfinți! […] Am văzut odată cum a venit din străinătate un puhoi de ciori pe pământ, un stol mare, și eram cu Petru, prietenul Meu. Și au găsit ciorile pe câmp un stârv spurcat și s-au așezat și l-au mâncat. Și Petru zice: „Vai, Doamne, așa mâncare mănâncă ciorile acestea?“. Și am zis: „Așa mănâncă, Petre, căci ciorile sunt ciori“. Și i-am povestit că aceste ciori sunt omenirea de astăzi, care mănâncă ce nu știe, carne și de om, și de cățel, și de pisică, și de șoarece. Atunci au găsit pe câmp acel stârv, dar acum acest stârv e în magazine. Creștine, ține ascuns aceasta, ca să nu se cunoască de lume că voi știți. Și atunci Petru a pus mâna la gură și a plâns cu amar și Eu am spus: „Așa vor ajunge robii Mei“. Am grăit de multe ori: nu mai mâncați lucruri care nu știți de unde sunt. Mâncați lucruri făcute de voi.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 16-4-1975)
  #4  
Vechi 17.01.2011, 10:43:29
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Ce mâncare este otrăvitoare?
Aluatul fariseilor și saducheilor, că far vine de la faraon, și sad, de la sadic, de la cheile spânilor, și în orice aluat, oricât ar fi de pur, apare floarea ierbii... și care este floarea ierbii? Zilele omului, neghina, ciuma, lepra, nemulțumirea.

Iar nemulțumitului i se ia darul și harul, căci omului necredincios și rău ce se crede faraon și fuge în deșert ca să viseze la iliene cosânzene sulimenizate sperând că o să-și întemeieze o oază prin forțele sale proprii de afacerist ce știe să obțină profit, profit din orice, din orice prilej ieșit înainte în pribegiile sale prin gLume, deci acestui om prost și frumușel nici boii nu-i trag oricât i-ar fi pămîntul de drag.

În privința mâncării babele și moșii savanți și științifici, vrăjitorii moderni, care se cred înțelepți vă învață ei ce și cum să mîncați, științific și dialectic, ascultați-i ce limbă au și ce sunete lingvisvistice scot că au limba formată după dex plină de neologisme și arhaisme și glasul meșteșugit căci au fost cu toții la ascuțit limba pe tocilă la ursul din pădure și o să pricepeți ce a vrut să zică sf. Ap. Pavel și la cine și la ce se referea el. Păi se referea la nenea cu eretele pe umărul stâng-drept și la tanti grijania care v-a servit o ceașcă de cafia amară amestechată cu nechezol, îndulcită bine cu zaharină sau zaharoză, ca să vă ghicească apoi în zaț cum o să vă fie norocul în afaceri, anul ăsta și luna asta și săptămâna asta... exact ca la horoscopul scuză mijloacele... și care este scopul horoscopului? Scăparea de horrror... cică, dar cine fuge de dracool dă cu siguranță de tacsu'... adică de tăticool minciunii, iar tăticool minciunii vă învață să credeți că:

-e bună curvia, dar num ai un pic,
-e bună hoția, dar numai un pic,
-e bună acuzătoria, dar numai un pic,
-e bună mândria oricît că nu contează
-e bună nepăsarea că jean boxează

și voi credeți că sunteți creduli nevinovați.

Dar cine a mai văzut pe cineva care se dă înțelept și care să bea dintr-un izvor în timp ce îl tulbură de se ridică de pe fundul mării toate spurcăciunile, sau să laude un tablou frumos în timp ce îl scuipă și-l mâzgălește până îl fură curentul neorealist, sau să citescă o carte în timp ce o unge cu slănină ca s-o lingă și s-o mânce toți câinii și-i face urechi de măgar la toate paginile și-i rupe din foi ca să-și facă cornete pentru semințe că între timp se mai uită și la câte un meci... sau se așează la masă ca să mănânce dar fiind prea sătul că și la servici a mâncat una-întruna nu se lasă ci insistă și își stârnește toate poftele cu alcool tare și cu bancuri porcoase și cu femei goale pe tv și muzică desfrânată și dulce ca să viseze frumos la ziua de azi și de mâine la cum va arăta de măreț pe drum sau pe scenă sau pe scaunul șefului, și cum totuși foamea nu vine, atunci bea tărie până varsă și după ce varsă și-și face treburile pe el, amețit și speriat de criză și colaps se tratează superstițios cu aceiași ciorbă de burtă cu murături, murături ca la mama acasă înjurând de mama focului pe găzdoaia căreia i s-a făcut milă de limbric, ca să-și audă apoi în loc de mulțumiri că cică mai bine l-ar fi lăsat să piară că cică n-avea înțeleptul nevoie, că cică el e obijnuit cu greutățile ca un ascet care-și zice... n-oi mai be, n-oi mai be, iar când se trezește din beție întărește cu subânțeles: e n-oi m-ai be!?.. de necaz... firește, și mai că ți se rupe sufletul când îl auzi cum se plînge și cum se miorlăie pe la ușile barurilor ca pisicile de pe acoperișuri ca să-i mai dai și lui ceva de băut, să i se facă cuiva milă și de el... adică joacă extremă la miloagă, sau vârf de lance.

Deci cine a mai văzut așa tolomace care se țin mari înțelepte ca unele lingvisviste care își înoadă limba ca să ție ele minte ce să mintă și când văd nodul își amintesc și mint așa de frumos și de supra-realist că până și ele își cred minciunile lor de rămân înnodate pe veci nu numai la limba lor de lemn de prun asezonată coolinar cu jargou miștocăricesc ci și la minte... așa ca un fel de limbă mintoasă a criticilor de artă... artă marțială și joială, adică o dată pe an, că așa posteau fariseii cu superstiț.

Marto, Marto, pentru multe te îngrijidoliceștii să furi și să minți, dar un singur lucru trebuiește, și altcineva bine l-a ales... corbul... iar iepârașii, tot iepârași co-conași.

Au doară credeai că Iisus a dorit ca așa să asculte pe Tatăl ca făcându-și o echipă de bucătari celebri să-i trimită în gLumea largă să-și deschidă fiecare cea mai bună cantină din oraș, cel mai tare bistrou, și cel mai strălucit restaurant chinezesc unde să servească specialitatea casei, specialitatea românească firește:

Ciorba de potroace cu caș-caval, sărm-ăluțe-n foi de min-ciunele cu gog-onele și felul trei gog-oși cu magi-un de m-ure... că doar orice e liber a mânca doar că trebuie să mulțumești... lui Dumnezeu.

Deci e clar, la voi s-a prins zvonul ăla, că cică Domnul a dat liber, a dat liber la păcate. Dar vă spun eu vouă, ala care a dat liber e dracool, și numele lui de cod este poarta cea largă și proorocool mincinos! Iar voi sunteți nu fiii lui Avraam așa cum vă pretindeți supărați ci știți voi pe cine aveți voi drept tătictac... sau tătactic. Tictac-tictac și odată boooom! Explodează infinitul saprofitul frumușelaș aș atomic bombon de lapte învelit în staniol, aș păpa.

Așa că nemulțumitului o să i se ia și darul și Harul... în sensul că ce-și face omul cu mâna lui dacă nu știe să aibă grijă de clanță... se numește lucru manual de prostie, cartea răstălmicirilor și vrăjitoriilor. Care fiind plină cu păcură amestecată cu pălincă și ochiulhul desfrânat va lua foc și nu se va mai stinge... că arde și sub apă exact cum ard jărăgaiele stomacale după un vin prea acru amestecat cu lichior de vișine sălbatice.

Last edited by vsovivi; 17.01.2011 at 11:03:26.
Subiect închis

Thread Tools
Moduri de afișare


Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 12:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 30.07.2010 23:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 22:22:29