![]() |
![]() |
|
|
Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Decretul nr. 177, art. 37 "Daca cel putin 10% din numarul credinciosilor comunitatii locale a unui cult trec la alt cult, comunitatea locala religioasa a cultului parasit, pierde de drept o parte din patrimoniul sau, proportionala cu numarul credinciosilor care au parasit-o si aceasta parte proportionala se stramuta tot de drept in patrimoniul comunitatii locale a cultului adoptat de noii credinciosi. Daca cei care parasesc comunitatea locala alcatuiesc majoritatea, biserica (locasul de inchinaciune, casa de rugaciuni), cum si edificiile anexe, apartin de drept comunitatii locale a cultului nou adoptat, cealalta avere cuvenindu-se celor doua comunitati locale in proportia aratata la alineatul precedent. Daca cei trecuti de la un cult la altul reprezinta cel putin 75% din numarul credinciosilor comunitatii locale a cultului parasit, intreaga avere se stramuta de drept in patrimoniul comunitatii locale a cultului adoptat, cu drept de despagubire pentru comunitatea locala parasita, proportional cu numarul celor ramasi fara a se socoti biserica (locasul de inchinaciune, casa de rugaciuni) si edificiile anexe; aceasta despagubire va fi platita in termen de cel mult 3 ani de la stabilirea ei. Cazurile prevazute in acest articol vor fi constatate si solutionate de judecatoria populara a locului. " Acesta lege nu aducea nimic nou, exact la fel s-a facut dintotdeauna in istorie, fara neaparat o lege scrisa. La fel a facut Buckow si altii, nici macar nu i-a trecut cuiva vreodata prin cap altcumva, ar fi facut o nedreptate. Acesta lege era chiar mai exacta, stabilea exact procentele ca sa nu fie certuri inutile. In legatura cu Statulul BOR, am spus si data trecuta, acele dispozitii se referea la desfiintarea unei parohii, nu in cazul convertirii, pentru ca in acest caz era legea respectiva. Asadar daca o parohie se desfiinta din diverse cauze (de exemplu intr-o comuna sunt doua parohii, locuitorii pleaca majoritatea la munca in strainatate, se face o singura parohie si una se desfiinteaza), sau in cazurile din strainatate cand membrii poate migreaza si trebuie desfiintata parohia, biserica si patrimoniul normal ca nu va fi data altui cult care nu are nicio treaba. In cazul convertirii este un caz special, exceptional si exista acea lege. Acum se vede unde era adevarul si ca se aduceau acuze doar din cauza infierbantarii sangelui si resentimentelor. BOR a avut bunavointa, a dialogat, toate localitatile unde erau 51% greco-catolici si-au luat bisericile inapoi. Ce lege se aplica atunci cand se judecau parohiile unde erau cu mult mai putin de 50% greco-catolici pana in 2007? Cum am si spus, pe adevaruri doar pe jumatate, era parohia dar se omitea sa se mentioneze faptul ca membrii majoritari erau cei convertiti care detineau biserica. Citat:
Pentru ca pana la urma comunistii au actionat cel putin aparent legal. Sinodul tinut a votat trecerea la ortodoxie, aproape toate protopopiatele greco-catolice semnand convertirea. S-au impotrivit episcopii si cativa preoti si credinciosi, dar in rest toti s-au dus la ortodoxie. Acum de ce sunt doua masuri, in 1700 toti ortodocsii au vrut sa treaca la catolcism, de unde stim ca nimeni n-a vrut sa treaca la ortodoxie in 1948? In timp ce in 1700 avem dovada ca au fost multe impotriviri si jertfe, si pana la urma doar o cincime au ales sa fie greco-catolici la recensamantul lui Buckow, in cazul 1948, dupa 1990 mai putin de o zecime au ales sa ramana greco-catolici. Nu ar fi trecut toti inapoi impreuna cu urmasii daca 40 de ani au fost constransi impotriva vointei? Asadar din toate punctele de vedere greco-catolicii nu au dreptate si au prezentat distorsionat situatia ca apoi SUA (unde cel mai mare procent de credinciosi sunt catolici) sa se tot inflameze in aceasta privinta. In primul rand din punct de vedere istoric, in toate epocile ca cineva sa ia toate bisericile era considerata o mare nedreptate. Buckow daca dadea toate bisericile ortodocsilor nu era bine, daca le dadea pe toate greco-catolicilor era si mai amre nedreptatea. A facut ce faceau toti si cum a fost dintotdeauna, in functie de procentul celor convertiti/ramasi (cu un plus partizan pentru greco-catolici, bineinteles). Dar nici din punct de vedere legal am aratat ca nu aveau dreptate, legea spunea exact ce am scris. Unii spun ca de fapt intentia BRU ar fi de reconvertire prin presiune a fostilor greco-catolici, actuali ortodocsi. Daca nu au vrut de bunavoie sa revina la BRU, atunci prin luarea bisericilor sa fie obligati sa mearga la slujba la greco-catolici, in cazul in care nu au alt lacas. La fel ca in 1700, cand s-au facut tot felul de abuzuri, ca pana la urma romanii paraseau satele si fugeau in Tarile Romane ca sa nu se converteasca la greco-catolicism (am dat documentul in alte mesaje). Cred ca e totul clar, inclusiv pt Theodor. |
#2
|
||||||
|
||||||
![]() Citat:
1. Că disp. art. 37 din Decretul 177 erau, de drept, aplicabile în situația în care dreptul de proprietate al cultului respectiv ar fi fost dobândit în mod legitim, ceea ce nu era cazul cu dreptul de proprietate al BOR asupra lăcașurior de cult furate de le greco-catolici; acest așa zis drept de proprietate a fost dobândit în aplicarea unor acte normative recunoscute în 1990 drept samavolnice și desființate ca atare; 2. Că Decretul 177 nu mai este în vigoare de la adoptarea noii legi a cultelor (care, nota bene, nu mai conține dispoziții în sensul vechiului art. 37), iar atitudinea BOR nu s-a schimbat ca urmare a acestui fapt. Începând din 2007, legislația în vigoare nu mai prevede vreo formă de trecere, ope legis, a bunurilor imobile din patrimoniul unui cult în patrimoniul altui cult, raportat la numărul de credincioși; BOR continuă însă să se agațe de acest argument, ca și cum ar mai avea vreo greutate juridică. 3. Că art. 37, departe de a fi "normal", așa cum insinuați dumneavoastră, a fost introdus în lege cu dedicatie speciala pentru greco catolici. Știau ei ce știau, în 1948 : că urmează să se întâmple, foarte curând, o convertire miraculoasă a tuturor greco-catolicilor la ortodoxie...... În vederea acestui eveniment, s-au pregătit din timp: legislația care să justifice trecerea patrimoniului la BOR, celulele pentru episcopi, etc. Citat:
2. Interpretarea dumneavoastră asupra situațiilor de fapt și de drept care ar putea fi circumscrise art. 172 din statut rămâne doar atât, o interpretare personală, și pe deasupra și greșită și aflată în flagrantă încălcare a celor mai elementare norme de interpretare legislativă: ubi lex non distinguit, nec nos distinguere debemus. Desființarea unei parohii, în orice situație și pentru orice motiv, inclusiv trecerea credincioșilor la alt cult, are ca efect trecerea bisericii în proprietatea eparhei, și nicidecum nu va rămâne credincioșilor. Dacă înainte de abrogarea Decretului 177 mai putea exista vreo urmă de îndoială, începând cu 2007 aceasta este concluzia la care ar putea ajunge și un student de anul I la Drept. Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Mergeți să spuneți asta și instanțelor de judecată care, încet încet, încep să aplice legea și să constate cine este proprietarul de drept al bisericilor greco-catolice. Last edited by MihaiG; 02.06.2012 at 15:26:02. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
La loc comanda!
S-a deviat mult de la subiect! Acest thread se numeste: sa ramanem ortodocsi pana la capat. Va invit sa reveniti la subiect, iar cei care au ceva impotriva dorintei noastre de a ramane in aceasta credinta, ii invitam politicos dar ferm, cu toata bunavointa, sa-si vada de si sa ramana in a lor ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Da, aveți dreptate. Îl rog pe domnul Cătălin să mute discuția pe unul dintre threadurile despre Biserica Română Unită cu Roma, Greco-Catolică.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Cuvantul IPS Bartolomeu:http://www.crestinortodox.ro/predici...doxia-660.html
Va invit sa-l ascultati. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
![]() Biserica Ortodoxă se va afla mâine, 3 iunie 2012, în Duminica Pogorârii Sfântului Duh, sau a Rusaliilor. Faptele Apostolilor (2, 1-4) mărturisesc despre acest eveniment foarte important din viața Bisericii, când Sfântul Duh s-a pogorât în chipul limbilor de foc peste Apostoli. Sărbătoarea cade totdeauna la 10 zile după înălțare sau Ia 50 de zile după Paști, când a avut loc evenimentul sărbătorit. Ε totodată sărbătoarea întemeierii Bisericii Creștine, căci în aceeași zi, în urma cuvântării însuflețite a Sfântului Apostol Petru, s-au convertit la creștinism circa 3000 de suflete, care au alcătuit cea dintâi comunitate creștină din Ierusalim (Fapte 2,41), nucleul Bisericii de mai târziu. După cum aflăm din Liturgica Generală a Părintelui Prof. Dr. Ene Braniște, sărbătoarea Rusaliilor este cea mai veche sărbătoare creștină împreună cu cea a Paștilor, fiind prăznuită încă din vremea Sfinților Apostoli. Despre ea amintesc și Sfântul Apostol Pavel (1 Cor. 16, 8) și Sfântul Luca (Fapte 20, 16). Este numărată și în Constituțiile Apostolice, printre sărbătorile în care sclavii se cuvine să fie eliberați de muncile obișnuite. Despre ea mai amintesc: Sf. Irineu (+202), Tertulian, Origen, Canonul 43 al Sinodului din Elvira, Canonul 20 al Sinodului I Ecumenic (care oprește îngenuncherea în ziua Rusaliilor), ș.a. Până către sfârșitul sec. IV și începutul sec. V, Cincizecimea era o dublă sărbătoare: a Înălțării Domnului și a Pogorârii Sfântului Duh, așa cum o descrie, de altfel, încă din prima jumătate a sec. IV, Eusebiu al Cezareei. După aceea, sărbătoarea Înălțării Domnului a fost fixată în ziua a 40-a după Paști, Cincizecimea rămânând numai ca sărbătoarea Pogorârii Duhului Sfânt. Într-un articol publicat în ziarul „Lumina de Duminică“, intitulat Cincizecimea - „metropolă a sărbătorilor“, aflăm că ziua Cincizecimii reprezintă pentru umanitate un veritabil început, iar ceea ce începe să se împlinească în istoria omenirii este tocmai ceea ce a fost prezis de prooroci: ”În zilele din urmă voi turna din Duhul Meu peste tot trupul și fiii voștri, și fiicele voastre vor prooroci…”. Duhul S-a pogorât peste oameni și transformă lumea, dacă este primit prin credință.
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Cincizecimea sau Pogorârea Duhului Sfânt este bucuria împlinirii făgăduinței pe care Domnul Hristos le-a împărtășit-o Apostolilor: ”Și Eu voi ruga pe Tatăl și alt Mângâietor vă va da vouă, ca să fie cu voi în veac, Duhul Adevărului, pe Care lumea nu poate să-L primească, pentru că nu-L vede, nici nu-L cunoaște” (In.14,16-17).
Înălțarea lui Hristos - temeiul teologic și duhovnicesc al Pogorârii Duhului Sfânt Apostolii, după Înălțarea Domnului, cu trupul Său îndumnezeit, plin de slavă, pnevmatizat și în stare de jertfă, se statorniceau în adevărul făgăduinței că Duhul Sfânt va veni peste ei 'nu mult după aceste zile' (Fap. 1, 5). Despărțirea de Hristos nu a provocat în sufletele lor întristare, ci 'bucurie mare' (Lc. 24, 52). În acest punct identificăm un paradox. De obicei, orice despărțire implică o stare de tristețe, de răvășire, că ceva lipsește din ecuația vieții tale. Rămâne un gol în tine, am spune într-o exprimare mai concisă și lapidară. De ce Apostolii nu trăiesc aceeași stare de tristețe la despărțirea de Dascălul lor cel iubit? Răspunsul îl căpătăm dacă facem un recurs la un alt eveniment biblic: arătarea lui Hristos celor doi ucenici care se îndreptau spre Emaus. Pe tot parcursul acestei drumeții unice, Hristos rămâne, pentru Luca și Cleopa, un străin, un absent de la toate faptele petrecute în Ierusalim. După truda unei zile pustiite de orice nădejde, Luca și Cleopa Îl recunosc pe Domnul doar atunci când frânge pâinea și Se face nevăzut. Ce taină uimitoare ne învață Hristos prin această experiență a celor doi ucenici: când este nevăzut, poate fi cunoscut. E ca și cum ai spune că doar nevăzutul îți procură adevărata și autentica cunoaștere ca prezență. Aceeași experiență au trăit-o și Apostolii pe Muntele Măslinilor atunci când Hristos, Dumnezeu-Omul S-a înălțat la ceruri: Hristos cel nevăzut a devenit 'văzut' în inimile lor, fapt care le-a pricinuit o bucurie nemărginită. Înălțarea lui Hristos la ceruri este temeiul teologic și duhovnicesc al Pogorârii Duhului Sfânt: 'Dar Eu vă spun adevărul: Vă este de folos să Mă duc Eu. Că dacă nu Mă voi duce, Mângâietorul nu va veni la voi, iar dacă Mă voi duce, Îl voi trimite la voi' (In. 16, 7). Sfântul Ioan Gură de Aur descrie foarte plastic și sugestiv raportul dintre Înălțare și Rusalii: 'Hristos a luat pârga firii noastre și ne-a dat în schimb harul Domnului. Și după cum când se termină lupta și se face pace, după un răgaz îndelungat, vrăjmașii de mai înainte dau unii altora garanții și zăloage, tot așa s-a întâmplat și între Dumnezeu și firea omenească. Hristos a trimis lui Dumnezeu garanție și zălog pârga pe care a adus-o în cer, iar El ne-a trimis în schimb nouă garanție și zălog pe Duhul cel Sfânt. Că avem garanții și zăloage se vede de acolo că garanțiile și zăloagele trebuie să fie de neam împărătesc. De aceea ne-a și fost trimis Duhul Sfânt, pentru că este de ființa cea mai împărătească, la fel și Cel ce-a fost urcat de la noi era de neam împărătesc, căci era din sămânța lui David'. Astfel, într-un anume fel, Înălțarea poate fi considerată preambulul tainic și virtual al sărbătorii Pogorârii Duhului Sfânt. Foișorul Apostolilor - ”colimvitră a Duhului” La cincizeci de zile după Paști, ne relatează cartea Faptele Apostolilor, ucenicii lui Hristos erau adunați 'toți în același loc'. Nu este un amănunt lipsit de importanță faptul că Evanghelistul Luca ține să precizeze comuniunea Apostolilor. Duhul Sfânt vine doar acolo unde este unitate, comuniune și așezare lăuntrică. În această ambianță de isihie, Apostolii devin martorii unei experiențe, care le va transfigura radical existența: Duhul Sfânt S-a sălășluit în ei. Această sălășluire, pogorâre a Duhului Sfânt a fost precedată de un vuiet din cer, care s-a făcut auzit ca o 'suflare de vânt ce vine repede' (Fap. 2, 2). În vorbirea curentă avem încetățenită sintagma 'vuiește peste tot'. Vuietul este un simbol al ubicuității și poate fi perceput cu simțul auzului. Mai mult, are un rol catalizator, așa cum reiese din relatarea Sfântului Evanghelist Luca: 'Iscându-se vuietul acela, s-a adunat mulțimea' (Fap. 2, 6). Am putea spune, fără a face asocieri prea îndrăznețe, că acel 'Carele pretutindeni ești', din rugăciunea 'Împărate ceresc', se proptește pe simbolul vuietului, care are calitatea ubicuității și de a fi catalizator. Experiența auditivă a Duhului Sfânt de către Apostoli a fost acompaniată și de una vizuală: 'Li s-au arătat împărțite limbi ca de foc și au văzut pe fiecare dintre ei' (Faptele Apostolilor 2, 3). Observăm cum evenimentul Pogorârii Duhului Sfânt pune în valoare cele mai importante simțuri ale omului: auzul și văzul. Sfinții Părinți s-au întrebat de ce Duhul Sfânt S-a revelat la Cincizecime în chip de limbi ca de foc, și nu într-o altă manieră. Sfântul Grigorie Palama lămurește în chip minunat această dilemă: ”Tocmai ca să se arate că este de aceeași ființă cu Dumnezeu-Cuvântul, căci nimic nu este mai înrudit cu cuvântul decât limba. Dar în același timp și pentru a arăta harul învățăturii; și, în sfârșit, pentru că învățătorul care Îl urmează pe Hristos are nevoie de o limbă plină de har. Dar pentru ce limbi ca de foc? Nu numai pentru a arăta deoființimea Tatălui, a Fiului și a Duhului Sfânt (căci foc este Dumnezeul nostru și foc care arde viclenia), ci și pentru îndoita lucrare a propovăduirii apostolice: căci în același timp are puterea facerii de bine, dar, și de a osândi, și așa cum stă în firea focului a lumina și a arde la fel cuvântul învățăturii lui Hristos îi luminează pe cei care Îl ascultă și i se supun, iar pe cei necredincioși până la sfârșit îi dă focului și osândei veșnice”. Biserica - Cincizecimea perpetuă prin Sfintele Taine Odată cu Pogorârea Duhului Sfânt peste Apostoli, viața acestora capătă o altă consistență, virează înspre o altă direcție: devin martorii experienței sălășluirii lui Hristos cel înviat în interiorul sufletelor lor. Duhul Sfânt este cel care îl face actual pe Hristos în inimile lor. Hristos cel înviat, trupul Său cel îndumnezeit și plin de slavă, constituie temelia Bisericii sau este însăși Biserica. 'Biserica, ne spune părintele Stăniloae, este Hristos extins cu trupul Lui îndumnezeit în umanitate sau umanitatea aceasta unită cu Hristos și având imprimat în ea pe Hristos cu trupul Lui îndumnezeit.' Actualizarea lui Hristos cel înviat în și prin Duhul Sfânt constituie nașterea Bisericii văzute. Predica Sfântului Apostol Petru are drept ax central credința în Hristos cel înviat. Revărsarea de trăire în Duhul Sfânt a lui Hristos cel înviat este cea care i-a determinat pe cei prezenți la Cincizecimea iudeilor să primească botezul în numele lui Iisus. De aceea, Biserica este prin excelență 'laboratorul Învierii'. Prin urmare, orice membru al Bisericii are imprimat în chip inerent vocația înspre pascalitate. Botezul în Duhul Sfânt este cel care ni-L așază în chip tainic, dar real pe Hristos cel înviat și înălțat cu trupul plin de slavă, pnevmatizat la ceruri. Omul capătă identitatea de ființă eclesială, mădular viu și activ al Trupului cel înviat al lui Hristos, prin Sfintele Taine, care formează dimensiunea harică a Bisericii. Îndumnezeirea ca act de hristomorfizare și pnevmatizare a creștinului devine posibilă numai prin înfruptarea covârșitoare din Sfintele Taine. Viața Bisericii se hrănește din darurile Sfântului Duh, actualizate în Taine. În acest sens, Biserica este comunitatea de îndumnezeire a oamenilor. Sfântul Nicolae Cabasila surprinde, cu asupră de măsură, dimensiunea misteriologică a Bisericii ca topos de manifestare perpetuu al Cincizecimii: 'Sfintele Taine sunt Trupul și Sângele Domnului, dar totodată hrana și băutura cea adevărată a Bisericii lui Hristos; iar prin împărtășire, nu Biserica le preface pe ele în trup omenesc ca pe orice hrană, ci Biserica se preface în ele, deoarece cele mai tari biruiesc, precum și fierul vârât în foc se preface și el în foc, nu focul în fier, și după cum fierul înroșit în foc ni se arată aievea ca foc, iar nu ca fier, deoarece însușirile fierului sunt absorbite cu totul de cele ale focului, tot așa și cu Biserica lui Hristos: dacă ar putea cineva să o cuprindă cu privirea, n-ar vedea decât însuși Trupul Domnului, prin aceea că e unită cu El și că se împărtășește din Trupul Lui'. Fără Duhul nu este cunoaștere a adevărului Sfântul este, prin excelență, lăcaș al energiilor divine dumnezeiești și îndumnezeitoare. Este paradigma omului care a depășit tensiunile și fărâmițările lăuntrice, marile rupturi ale ființei. Duhul Sfânt este cel care ne dezvăluie adevărul despre noi înșine. Este unica și autentica epifanie a ființei umane. Numai în Duhul îți poți scana propriul egoism, propriile inconsecvențe, propriul hău al păcatelor: 'Vino, lumină adevărată. Vino, viață veșnică. Vino, taină ascunsă. Vino, comoară fără nume. Vino, fericire nesfârșită. Vino, lumină neînserată. Vino, alinare a tuturor celor ce așteaptă mântuirea. Vino, Tu, pe care l-a dorit și îl dorește sufletu-mi întinat. Vino, Tu, Cela ce Însuți ai devenit dorire întru mine, care m-ai făcut să Te doresc pe Tine, Cel cu totul neajuns. Vino, suflarea mea și viața mea. Vino, mângâiere a amărâtului meu suflet. Vino, bucuria mea, slava mea, desfătarea mea cea fără de sfârșit'. (Sfântul Simeon Noul Teolog) * Sursa : Liturgica Generală a Părintelui Prof. Dr. Ene Braniște „Lumina de Duminică“, intitulat Cincizecimea - „metropolă a sărbătorilor“,
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) Last edited by cristiboss56; 02.06.2012 at 19:19:02. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Citat:
În prealabil postat de Adriana Cluj ![]() Pentru ca am citit diverse postari despre migrarea ortodocsilor ....... http://www.crestinortodox.ro/forum/s...&postcount=112 Nu l-am intalnit pe parintele, dar pentru ca am promis ca revin cu amanunte cand le aflu, postez mai jos cateva cuvinte ale unei colege de forum care mi-a scris pe mp si care il cunoaste pe parintele David: ""E vorba de Father David Hudson, fost misionar evanghelic convertit la ortodoxie, in prezent preot ortodox in Atlanta, Georgia. Cand pastorul baptist, misionarul convertit de dinaintea lui, l-a intampinat, i-a spus ceva de genul: „tu ai venit in Romania crezand ca o sa faci ceva pentru Dumnezeu. Eu cred ca ai venit in Romania pentru ca Dumnezeu vrea sa faca ceva pentru tine”. Si asa a si fost, pt. ca a marturisit ulterior ca intalnirea cu ortodoxia l-a marcat ca o „tornada de Kansas”. Cam in aceeasi perioada cand Father David Hudson a venit ca misionar protestant in Cluj, un alt protestant american, Craig Goodwin, cu familia sa, a venit sa le propovaduiasca ortodocsilor evanghelia, intrucat in mediul lor protestant care arata doar partea urata de la suprafata, romanii ortodocsi erau considerati necrestini, un fel de pagani superstitiosi. Numai ca, la intalnirea cu ortodoxia si cu ortodocsii adevarati, smeriti si necunoscuti, despre care nu vorbeste nimeni niciodata, a fost realmente coplesit de simtirea harului si a simtit ca in Biserica Ortodoxa isi poate gasi omul firescul, drept care s-a convertit, generand intre cunoscutii si rudele lui o serie de convertiri in lant. Dupa convertire, au mai ramas inca multi ani in Cluj si foarte apropiati ai mitropolitului Bartolomeu si ai PS Vasile Somesanul, dar de data asta ca misionari ai OCMC (Orthodox Christian Mission Center, Florida), implicandu-se in activitatile social-filantropice din Mitropolia Clujului (Prison Fellowship, Policlinica fara plata Sf. Pantelimon, Scoala Christiana, un Centru pt. tineri din Bistrita, Centrul pt. bebelusi abandonati, aflat in cartierul Iris, Centrul Sf. Dimitrie pentru recuperarea alcoolicilor condus de un specialist american in dezalcolizare, Frantz Floyd, convertit si el si stabilit in Romania etc.)"" Restul amanuntelor pe care mi le-a dat, avand caracter personal nu le postez. |
![]() |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Marea inselaciune a sectei adventiste: "moartea pune capat constientei" | doctor_faustus | Secte si culte | 330 | 03.07.2013 18:09:58 |
Puterea de a o lua de la capat | Alexa12 | Generalitati | 4 | 17.12.2012 16:48:18 |
"Nu ramanem decat cu ceea ce daruim" | silverstar | Generalitati | 10 | 15.02.2012 12:12:40 |
Traian Băsescu: Nu rămânem fără electricitate ( Pana cand?) | hydro314 | Generalitati | 0 | 13.02.2012 20:40:11 |
|