![]() |
![]() |
|
|
Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
#91
|
|||
|
|||
![]() Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=hYUg9...eature=related caraghiosi mai sunt cu sortuletele alea... Last edited by Adriana Cluj; 02.06.2012 at 20:06:56. |
#92
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ce viclesug? Cum sa nu stie in ce se baga? Ca doar numa'ca nu scrie pe garduri! Deci, nu pricep, oi fi eu mai grea de cap. Ori stiu precis in ce se baga dar aleg aceasta cale atrasi de bani, putere, influenta. http://www.youtube.com/watch?NR=1&fe...&v=SCK1MC7V4cs (mie mi se pare oarecum subiectiv filmul, nu cred ca-s numai din partidele scoase in evidenta in film, ci si din cel de-al treilea, tinand insa seama ca e prin 2009 inteleg de ce de-al treilea nu prea se spune mai nimic, ori cei despre care se spune sunt putin curatati... lor numa li s-a propus ![]() |
#93
|
||||
|
||||
![]()
Cred ca unii oameni sunt fascinati de povestile medievale si codul cavalerilor, cred le place sa se joace :) Mooor cand ii aud pe cei de la noi cum isi spun : Nobilul cavaler, Primul Ilustru Mare Maestru, Prea Excelentul Companion s.a.m.d
daca pana si Ramona Badescu e cavaler de Malta ...Nu-s mai cavalerii ce au fost ![]() http://www.youtube.com/watch?v=NMPVi...eature=related min 2:16 „ Imi spal mainile in inocenta si ma pregatesc pentru lucrarea lui Dumnezeu” (zice Ramona si dupa aprinde o lumanare) N-am inteles exact ce a spus Maestrul cand a facut-o cavaler.(min.3, ceva cu "primesti votul cavalerilor de Malta") Oricum, cata teatralitate, pare o scena desprinsa dintr-o serata medievala :) Last edited by ioanna; 02.06.2012 at 21:52:42. |
#94
|
|||
|
|||
![]()
In primăvara anului 2003, un grup de comando al trupelor antiteroriste a descins la mănăstirea Negru Vodă din Câmpulung Muscel. 12 călugări au dispărut peste noapte și nimeni nu a dat o explicație coerentă. Un singur ziar local din Argeș a avut curajul să relateze faptele și să înceapă o anchetă. După mai bine de patru ani, acest caz este tot învăluit în mister.
Evenimentele s-au petrecut la scurt timp după lansarea „Proclamației Mișcării Ortodoxe de Reînviere Monahală”. Această misterioasă mișcare alcătuită, după declarațiile care circulă pe Internet, din 500 de călugări, călugărițe, stareți, preoți ortodocși și având susținerea unor călugări de la muntele Athos, protestează împotriva unor hotărâri ale celor care conduc acum Biserica Ortodoxă Română. Ecumenismul este demascat ca erezie de Proclamația care atacă, de asemenea, prezența masonilor în fruntea Bisericii. Comando la mănăstire. Fenomene paranormale sau conspirație? Mănăstirea Negru Vodă din Câmpulung Muscel a fost ctitorită în 1215 de domnitorul Radu Vodă. În 2003 aici își duceau viața 12 călugări, conduși de starețul Vichentie Punguță. Într-o noapte din Săptămâna Luminată (săptămâna de după Sărbătoarea Paștelui), trupele Departamentului de Intervenții Antiteroriste (DIA) iau cu asalt mănăstirea. Toți călugării sunt îmbarcați în forță, fără nici o explicație, în dubele parcate în fața porții. Destinația? Necunoscută. În ziua următoare este adus în mănăstire un grup de măicuțe, care susțin cu tărie că ele sunt acolo de la întemeierea mănăstirii. Acest lucru este infirmat chiar de prezentarea făcută pe Internet a mănăstirii Negru Vodă, în care se afirmă că aceasta este o mănăstire de călugări. După o săptămână, câțiva dintre cei luați pe sus de mascați în plină noapte apar la mănăstirea Curtea de Argeș, însă au „interdicție de a vorbi”. Despre părintele Vichentie se spune că a plecat în America „în pelerinaj”. Dar călugării ortodocși nu merg în America în pelerinaj, deoarece nu există locuri sacre pentru ortodocși acolo. Minciuna măicuțelor, cum că ar locui dintotdeauna la Mănăstirea Negru Vodă, era totuși prea gogonată. Mult mai târziu, reprezentanții Arhiepiscopiei Argeșului au dat câteva declarații oficiale, dar nici versiunea lor nu lămurește ce s-a petrecut. Explicațiile lor, date în 2006 unicului ziar care a avut curajul să investigheze subiectul, sunt însă cusute cu ață albă și pline de contradicții. Poziția oficială a Bisericii, care ar fi trebuit să protejeze călugării de abuzurile autorităților statului, dovedește din contră implicarea acesteia în evenimente. Fostul stareț de la Mănăstirea Negru Vodă, expediat sau autoexilat în străinătate, reușește să trimită de acolo un material cutremurător despre descinderea din 2003. Acest material a circulat din mână în mână și poate fi citit acum pe Internet. Versiunea oficială: la mănăstirea Negru Vodă s-au făcut… reparații?! curățenie?! Purtătorii de cuvânt ai Episcopiei Argeșului și ai Episcopiei Muscelului, ca și episcopul Calinic Argeșeanul admit, în cele din urmă, trei ani mai târziu, că a avut loc o mutare a comunității de călugări. Însă una temporară, se dezvinovățesc ei. „În urmă cu trei ani, la Mănăstirea Negru Vodă din Câmpulung au fost executate niște lucrări de reparație. Cu acea ocazie au fost mutați călugării la alte lăcașuri de cult din județ,” declară în 2006, pentru un ziar electronic argeșean, consilierul episcopal Ovidiu Vlăsceanu. Protopopul de Muscel, Eugeniu Matei, vrea să îi țină isonul, dar vorbește despre o acțiune de curățare a mănăstirii: „În perioada ianuarie-septembrie 2003, călugării de la Mănăstirea Negru Vodă au fost repartizați la alte lăcașuri de cult din județ, deoarece în cadrul complexului monahal s-a făcut curățenie. În toată această perioadă, la Negru Vodă au fost aduse măicuțe pentru a pregăti masa muncitorilor și a face rânduiala așa cum se cuvine într-un sfânt lăcaș.” De ce nu puteau face călugării de mâncare muncitorilor și a fost necesar să fie aduse măicuțe, practică nemaiîntâlnită în nici un alt caz de renovare a unei mănăstiri, rămâne un mister. La fel cum, vorbind de o perioadă de câteva luni în care s-a făcut mutarea, Eugeniu Matei abate atenția de la faptul că toți cei 12 călugări au fost mutați într-o singură noapte și nu s-au mai întors apoi la mănăstire. "Curățenia” de care vorbesc reprezentanții episcopiei este însă una simbolică. Mascații au intervenit în forță întrucât se credea că la Negru Vodă se afla un nucleu al Mișcării Ortodoxe de Reînviere Monahală (MIREM). Aceasta este, conform propriului statut: „una din reacțiile născute la ultimele evoluții din interiorul Bisericii Ortodoxe Române, și la hotărârile luate de capii acesteia care sunt total contrare învățăturilor lăsate de Sfintii Părinți ai Bisericii.” |
#95
|
|||
|
|||
![]()
Proclamația lansată în primăvara anului 2003 de Mișcarea Ortodoxă de Reînviere Monahală probabil că a venit ca o lovitură pentru Biserica Ortodoxă Română (BOR). Această proclamație afirmă că peste 500 de călugări, călugărițe, preoți, stareți sunt „înmărmuriți” de hotărârile capilor Bisericii, care vin în contradicție cu credința seculară ortodoxă și sunt, de altfel, veritabile erezii. Proclamația cere Patriarhiei retragerea BOR din Consiliul Ecumenic și cere ca Biserica să ia poziție împotriva politicilor de globalizare, precum și împotriva intrării României în UE.
Este foarte posibil ca evenimentele de la Mănăstirea Negru Vodă din primăvara anului 2003, evenimente care au survenit la o săptămână de la lansarea Proclamației, să nu fie deloc singulare. Este de asemenea foarte posibil ca Patriarhia să fi cerut sprijinul serviciilor secrete pentru a depista componența MIREM și a extermina această Mișcare. Cert este că nu s-a reușit anihilarea ei. După trei ani și jumătate, aceasta continuă să existe și înțelegem discreția care o înconjoară pe de o parte ca prudență a celor care fac parte din MIREM și ca mușamalizare, din partea oficialităților. Acțiunile MIREM sunt cu precădere orientate împotriva masonizării și ecumenizării Bisericii Ortodoxe Române. Printre altele, a luat poziție împotriva introducerii în România a noilor cărți de identitate cu microchipuri. L-a demascat, înainte de alegerea noului patriarh, pe mitropolitul Daniel al Moldovei ca fiind francmason. A organizat proteste publice la Patriarhie în acest sens și a postat afișe în principalele orașe. Presa a relatat destul de puțin despre aceste acțiuni, ridiculizând și minimalizând importanța acestei mișcări alcătuită din 500 de călugări, așa cum face de fiecare dată când are de-a face cu cei ce nu sunt recunoscuți de masonerie. Biserica trebuie totuși să dea explicații pentru cazul Negru Vodă Revenind la cazul de la mănăstirea Negru Vodă, s-au cerut, dar nu s-au oferit, explicații. Cităm câteva fragmente din materialul care a circulat pe Internet: „La cererea noastră de a face cunoscută părerea avizată a oficialilor episcopali în legătură cu dispariția nocturnă a obștii de la Negru Vodă, am fost respinși cu cuvintele: <Nu avem nimic de declarat>. Asemenea fapte sunt de netolerat, de neînchipuit, de netrecut sub tăcere! Este clar un abuz, o încălcare flagrantă a drepturilor de viețuire într-o țară ortodoxă, dar de cine îngăduită? De cine pusă la cale? Cine șade în spatele întregii regii, căci actorii îi cunoaștem? Să fi fost acolo sălașul vreunui cuib terorist ce pregătea atentate la adresa Ortodoxiei și care doar cu trupe super-specializate a putut fi anihilat? Greu de închipuit! Nu vrem să ne lansăm în afirmații neîntemeiate, dar ca o coincidență, descinderea a avut loc cam la o săptămână după lansarea Proclamației Mișcării Ortodoxe de Reînviere Monahală. Dacă mercenarii au crezut că în Negru Vodă este centrul Mișcării s-au înșelat amarnic. Ceea ce ne stârnește pricini de neliniște este tocmai modul comunisto-securist de operare ce amintește întrucâtva de sinistrul an ‘59, când călugării și monahiile au fost evacuați „legal“ din mănăstiri prin decretul 410 (ce luați aminte, nu a fost încă abrogat!) semnat de liftele roșii în acordul și sprijinul cât disimulat, cât manipulat al prelaților vremii. |
#96
|
|||
|
|||
![]()
Problema ce o ridicăm este însă de conștiință:
• Ce-ați face dumneavoastră, da, chiar oricare dintre cititorii acestor rânduri – monahi sau nemonahi – de ați fi puși în situația de a fi declarați de oficiali pur și simplu dispăruți sau chiar nenăscuți, și să vă treziți înghițiți de beciurile Securității pentru oarece bănuieli de propagandă ortodoxă antiecumenistă? Să fiți condamnați pentru aceasta, conform decretului x, la temniță sau internați în vreun ospiciu pentru „acțiuni teroriste de destabilizare a României“! • Ce-ați face de veți afla apoi că toți v-au uitat, că nimănui nu-i pasă, că tuturor le e frică de represalii și tac mâlc, că cei responsabili nu vor să bage de seamă. • Ce-ați face dacă v-ar dispărea peste noapte duhovnicul – cică ar fi plecat să-i încreștineze pe eschimoși? Cât despre cele ale credinței, ortodocșii și Ortodoxia din România se manifestă în plin spațiu totalitar. La orice cuvânt anti-eres de-al nostru, Big Brothers au pregătit mii de contre, unele chiar în formă de bâtă. Dar cui îi e frică de beci, de lanțuri, de mărturisire? Bătrânii cercați au sfătuit cam așa: „Vremea noastră a cam trecut, voi sunteți cei ce trebuie să duceți până la capăt nestinsă flacăra Ortodoxiei. Noi am înfundat temnițele comuniste, tocmai ca voi, cei ce ne urmați, să nu mai treceți prin iadul acela. Nu vă siliți spre eroisme gratuite. Nu denigrați arhiereii apostați. Încă nu a venit timpul.“ Dar când plinirea vremii va sosi, vom cunoaște lămurit aceasta, căci atunci „urâciunea se va trufi pe față în locașurile sfinte“. Pentru monah este o normalitate a afirma adevărul fără să se bată cu pumnul în piept; poți ajuta poporul fără a crea dizidență, panică și răzvrătire și fără „a arunca cu pietre“ în ierarhie. Pentru monahismul contemporan, anihilarea obștii Mănăstirii Negru Vodă este doar un nor ce prevestește furtuna ce va să vină. Așadar, oare cine urmează?” Oare cine va urma? Așa se încheie, în mod aproape profetic, materialul care dezvăluie abuzurile din 2003. În mediile ortodoxe se cunosc astăzi mai multe cazuri „care au urmat”. Cel mai recent este cel de la mănăstirea Petru Vodă din Bucovina, unde starețul Iustin Pârvu a fost înlocuit cu un mason. (?)Acest lucru a dat naștere unor ample proteste din partea călugărilor și credincioșilor, care au fost înăbușite cu ajutorul poliției. Se urmărește chiar eliminarea din rândul monahilor „recunoscuți” a celor care nu sunt de acord cu masonizarea și ecumenizarea Bisericii Ortodoxe. Un alt caz este cel al părintelui Calistrat de la mănăstirea Bârnova, care a îndrăznit să îl „mustre” în public pe Daniel, mitropolitul Moldovei (pe vremea când acesta încă nu era Patriarh), trăgându-l chiar în glumă de barbă, fapt care a făcut să fie interzis de la cele sfinte pe termen nelimitat. Părintele Amfilohie Brânză de la schitul Diaconești din Bacău, discipol al lui Cleopa, este și el amenințat cu caterisirea (răspopirea) deoarece i-a spus în public unui episcop că trebuie „să ascultam mai mult de Dumnezeu decât de conducătorii de tot felul”. Și cum acesta nu a fost de acord cu această afirmație, Amfilohie l-a întrebat în mod inevitabil: „Prea-sfinția voastră sunteți mason?”. Iar episcopul, lăsând la o parte orice menajamente i-a răspuns: „Băi băiatule, tu nu știi ce e asta, ia cel mai mare mason și îmbracă-l în veșmintele arhierești și se topește tot răul din el”. Părintele Amfilohie nu s-a lăsat: „Dacă sunteți mason, Prea-sfințite nu vă mai pomenesc la sfintele slujbe, că mulți sfinți și sinoade au condamnat masoneria!” În timp ce astfel de preoți și călugări, care iau poziție împotriva masoneriei, sunt marginalizați, persecutați sau puși sub interdicții de tot felul, vedem cum tot mai mulți reprezentanți ai Bisericii Ortodoxe nu se dau în lături să participe fățiș la ritualuri masonice. Recent am putut vedea cum la înmormântarea lui Florian Pittiș ritualul masonic a primit binecuvântarea unui preot ortodox. O ceremonie de numire a unor cavaleri de Malta s-a desfășurat la Arad într-o catedrală ortodoxă și o alta a fost oficiată la Suceava cu participarea unui preot ortodox. *** Modul de acțiune ca și amploarea forțelor utilizate în descinderea de la Mănăstirea Negru Vodă din 2003, total disproporționate față de numărul și modul de viață al celor atacați, sunt similare cu cele din „Operațiunea Christ” demarată un mai târziu împotriva Mișcării de Integrare Spirituală în Absolut. O altă bizară asemănare este faptul că descinderile au avut loc, în ambele cazuri, în preajma Sărbătorii Paștelui. Chiar denumirea aleasă pentru această operațiune este semnificativă. De asemenea, există nenumărate similarități cu cazuri petrecute în alte țări. Toate acestea dovedesc că este vorba de acțiuni concertate organizate împotriva oricăror curente spirituale care nu se lasă îndoctrinate și controlate de Francmasonerie. sursa: http://suveranitate.wordpress.com/20...ul-masoneriei/ Masonii in Biserica Ortodoxa, Patriarhul BOR Teoctist asasinat Documente si informatii despre infiltarea Bisericii Ortodoxe Romane de catre francmasonerie. Cazul posibilului asasinat al IPF Patriarh Teoctist. |
#97
|
||||
|
||||
![]() Citat:
O mamica a nascut normal dupa o operatie cezariana (dupa aceea a mai avut inca 5 copii), avand binecuvantarea IPS Teodosie, care i-a spus ca el raspunde inaintea lui Dumnezeu de tot ce se va intampla. Ce Preasfintit mai pune asa problema? Pe langa rele a facut si multe bune, pe un prieten de-al meu care a ramas fara parinti l-a tinut in Facultate si altele. Acum totul depinde de om, de relatia lui cu Dumnezeu. Poate IPS Teodosie regreta ceea ce a facut rau si Dumnezeu il iarta, iar eu raman cu judecata. Cred ca este bine ca fiecare sa ia aminte la el, caci la judecata Dumnezeu nu ne va intreba despre pacatele Preasfintitilor... |
#98
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Unul dintre ele este cel autentic, care n-are nici în clin nici în mânecă cu masoneria, ci, dimpotrivă, este un ordin monahal catolic, a se vedea aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_malta și respectiv aici: http://www.orderofmalta.int/?lang=en și aici: http://www.maltez.ro/ Drăcia aia din care face parte Ramona Bădescu e o caricatură. Last edited by MihaiG; 03.06.2012 at 09:17:26. |
#99
|
|||
|
|||
![]()
“Miscarea Ortodoxa pentru Reinviere Monahala” este una din reactiile nascute la ultimele evolutii din interiorul Bisericii Ortodoxe Romane, si la hotararile luate de capii acesteia, hotarari care, spun monahii din MIREM, sunt total contrare invataturilor lasate de Sfintii Parinti ai Bisericii.
Iata un fragment din proclamatia monahilor: “Rãmînem înmãrmuriti privind la hotãrîrile ce reprezentantii Bisericii Ortodoxe le iau privind viata Bisericii ce o pãstoresc. Am tot nãdãjduit cã toate aceste neîmpliniri se vor opri, dar ne-am înselat. Am început sã credem cã de la înãltimile la care sunt, nu se mai vede calea de întoarcere, cã deja este prea tîrziu. Asadar, actele si declaratiile prelatilor Bisericii Ortodoxe referitor la celelalte culte, ne-au pricinuit o adîncã mîhnire si ne supun la o grea încercare duhovniceascã, pentru cã sunt lucruri nemaiauzite si total contrare credintei Sfintilor Pãrinti. Din aceastã pricinã, atitudinea noastrã fatã de noile erezii si schisme trebuie sã se facã auzitã de cãtre toatã suflarea ce-si lucreazã în chip ortodox mîntuirea.” Chiar daca BOR se face ca nu stie de existenta lor – sau poate tocmai de aceea – noi va recomandam cu caldura sa vizitati pagina lor web: Miscarea Ortodoxa pentru Reinviere Monahala http://www.mirem.8k.com Centrul antiecumenist ortodox roman http://www.antiecumenism.8k.com/ |
#100
|
|||
|
|||
![]() http://www.mirem.8k.com/proclam.html Ai nostri Arhipăstori si preaiubiti frati întru Hristos,Proclamatia oficiala a monahilor ortodocsi români, către binecredinciosul popor ortodox român, Sfîntului Sinod si întregii Biserici Ortodoxe de pretutindeni Semnatarii, părinti ai mănăstirilor din România, stareti, ieromonahi, monahi si monahii, ridică glas de chemare la unitate si mărturisire către toată suflarea ce-si mărturiseste ortodox crezul si vietuirea. Cu totii mostenim rînduiala - încredintati fiind de Sfintii Părinti - ca orice hotărîre în Biserica Ortodoxă să se facă canonic, unanim si conform predaniei patristice. Noi monahii, ca unii ce întreit ne-am făgăduit lui Dumnezeu si ni s-a încredintat Adevărul ortodox spre mărturisire, nu putem încălca si nici trece peste ceea ce Proorocii au profetit, Sfintii Apostoli au propovăduit si De-Dumnezeu-Purtătorii Părinti au hotărnicit la cele Sapte Soboare Ecumenice si Locale. Astfel, Canonul 15 întocmit la al Nouălea Sinod (I-II) din Constantinopol de la anul 861, spune despre cei ce propovăduiesc public eresul sau îl învată în Biserici, să fie îndepărtati de comuniunea cu credinciosii si afurisiti, ca unii ce fac schismă si sfărîmă unitatea Bisericii. În acest fel toti devenim străjuitorii adevărului în Biserică si purtători de grijă ai Sfintei Traditii călăuzitoare către mîntuire. Rămînem înmărmuriti privind la hotărîrile ce reprezentantii Bisericii Ortodoxe le iau privind viata Bisericii ce o păstoresc. Am tot nădăjduit că toate aceste neîmpliniri se vor opri, dar ne-am înselat. Am început să credem că de la înăltimile la care sunt, nu se mai vede calea de întoarcere, că deja este prea tîrziu. Asadar, actele si declaratiile prelatilor Bisericii Ortodoxe referitor la celelalte culte, ne-au pricinuit o adîncă mîhnire si ne supun la o grea încercare duhovnicească, pentru că sunt lucruri nemaiauzite si total contrare credintei Sfintilor Părinti. Din această pricină, atitudinea noastră fată de noile erezii si schisme trebuie să se facă auzită de către toată suflarea ce-si lucrează în chip ortodox mîntuirea. Asadar, întemeiati fiind pe cuvintele Sfintilor Părinti, declarăm ferm si categoric: *Nu este posibilă unirea cu catolicii atîta timp cît acestia nu renuntă la toate ereziile lor (Filioque, infailibilitate, primat papal, harul creat, purgatoriul, imaculata conceptiune, slujirea cu azimă, botezul prin stropire sau turnare, s.a.), la neo-rînduielile scolastice si nu primesc botezul ortodox prin afundare. Nu putem uita istoria încă sîngerîndă a uniatiei catolice din Ardeal si nu putem fi ignoranti la planul demonic de în-globalizare a Ortodoxiei de Marele Apus. Planul masonic în cauză constă în a pecetlui unirea religioasă fără a se tine cont de divergente, printr-o recunoastere reciprocă a tainelor si a mostenirii apostolice, fiecare recunoscînd pe ceilalti drept Biserică, apoi realizarea unirii neortodoxe (intercomuniune), la început limitată, apoi lărgită. După care va rămîne să fie pusă problema diferentelor dogmatice, considerate depăsite si dezbinătoare. Pentru aceasta ne ridicăm împotriva oricăror rugăciuni în comun cu catolicii si protestantii, mai ales asupra unitătii si reconcilierii ecumeniste ce defăimează Sfintele Taine. Toti cuviosii si mărturisitorii Părinti de după Schisma din 1054 au luptat împotriva eresurilor latinesti, dogmelor mincinoase, expansiunii politice, si s-au sfintit, împotrivindu-se pînă la sînge. Cuvintele lor au pînă azi puterea si lucrarea Duhului Sfînt si ne îndreptătesc a crede că: „Există doar o singură Biserică a lui Hristos, cea Ortodoxă, apostolească si sobornicească, nu mai multe,” (Sf. Fotie), iar „pe papa Sfînta Biserică îl afuriseste si eu, împreună cu Biserica, fiul ei fiind, îl afurisesc.” (Sf. Paisie de la Neamt) *Rămînerea Bisericii Ortodoxe Române în Consiliul Ecumenic al Bisericilor este un act de apostazie, de trădare a adevăratei credinte, prin acceptarea hotărîrilor ce contrazic fătis dogmele Ortodoxiei si canoanele Sinoadelor Ecumenice. Neamul ortodox este rădăcina, trunchiul, frunza si rodul Bisericii al cărei cap e Iisus Hristos Dumnezeu-Omul. Nu putem negocia „democratic” dogmele Bisericii si nu putem sta pe picior de egalitate cu catolicii, protestantii, evreii, budistii sau musulmanii, atît timp cît doar în potirele noastre se întrupează Adevăratul Hristos Cel născut din Preasfînta Fecioara Maria. Noi ortodocsii nu avem nimic de adăugat sau de scos din crez sau slujbe, iar Sfîntul Marcu al Efesului pecetluieste cele de mai sus spunînd că: „În materie de credintă nu există concesie iar chestiunile credintei nu îngăduie iconomia.” *Demascarea politicii globaliste de integrare religioasă în UE ca fiind demonică si fundamentată pe principii anticreștine, luarea de măsuri împotriva noilor buletine cu cip si a card-urilor ce înainte-merg pecetluirii apocaliptice. Vădirea manifestărilor new-agiste ce îndrăcesc pe tineri, rescrierea adevăratei istorii bisericesti-nationale si revigorarea valorilor traditionale. Nu avem pricină de a supune Biserica presiunilor politice si de a da Cezarului mai mult decît i se cuvine. Împărătia noastră e în ceruri, dar trebuie să o dobîndim încă din viată, fără a ne vinde ortodoxia si românismul. Facem un ultim apel către Sfîntul Sinod, pentru numele lui Dumnezeu opriti-vă cît nu e prea tîrziu! Hotărîti iesirea Bisericii Ortodoxe Române din Consiliul Ecumenic, nu mai pîngăriti altarele cu rugăciuni împreună cu ereticii, nu mai primiti pe cei nebotezati ca fii ai Bisericii, nu vă plecati compromisurilor politice si nu ne siluiti libertatea si constiinta cu legitimatii comuniste. Nu mai putem răbda privind noile rînduieli ce desconsideră Sfintele Canoane, cenzurează Sfintii Părinti, ignoră dogmele si hotărîrile Sfintelor Soboare si răstălmăcesc Sfintele Scripturi. Nu introduceti schisme si dezbinări în Biserică, nu încercati să uniti ce e despărtit, căci singurul lucru pe care-l veti reusi e să distrugeti unitatea Ortodoxiei, să fisurati adînc temelia Bisericii si să ridicati cea de-a doua Mare Schismă În acest ecumenism bolnav, B.O.R. acționează individual, fără încredintarea celorlalte biserici ortodoxe surori, fără a fi împuternicită printr-o hotărîre a vreunui sinod inter-ortodox, putînd fi declarată oricînd ca fiind schismatică și eretică de către celelalte Patriarhii ortodoxe. Veniti-vă în fire si treziti-vă! Atît timp cît veti rămîne cu Hristos, vă vom urma, iar de vă veti pune interesele personale mai presus de cele ale Bisericii, vă vom socoti apostati. Lepădati toate aceste înselari, pentru ca nu cumva poporul urmîndu-vă, să se lepede de Biserica lui Hristos. Toate aceste lacrimi de sînge voim a le sterge de pe chipul Bisericii, alminteri vom trece peste ascultarea de păcat si vom înainta proteste oficiale, vom iesi în stradă si vom alcătui sinod de rezistentă. Nimănui, nicăieri si niciodată nu i se va îngădui a sacrifica pentru binele său, cea mai mică părticică din Credinta Ortodoxă. Cu noi este Dumnezeu si pentru Hristos voim a merge pînă la capăt, chiar să ne vărsăm sîngele dacă situatia o cere, pentru ca nici o literă din sfintele cuvinte să nu sufere vreo vătămare, pentru ca toti cu urechi de auzit să priceapă si cu ochii ce vad să-nteleagă. Iertare tuturor pentru toate si primiti rugămu-vă acestea ca o cunună, ca o sulită, ori ca o Cruce. Semnează, Tot Soborul de monahi si monahii, încă vii, ai României Ortodoxe Last edited by antiecumenism; 03.06.2012 at 11:14:11. |
![]() |
Tags |
antiecumenism e nazist, capitalism=nazism, dezinformare, francmasonerie, incultură, rotary |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Noul sef al Masoneriei romane ! | cristiboss56 | Stiri, actualitati, anunturi | 109 | 08.01.2011 23:33:21 |
Ortodoxia si masoneria | Don_Juan | Generalitati | 29 | 26.02.2010 11:43:47 |
Biserica lui Hristos si Masoneria | Laurentiu | Biserica Ortodoxa in relatia cu alte confesiuni | 0 | 26.12.2007 00:19:38 |
|