![]() |
![]() |
|
|
Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
|
#1
|
|||||||||
|
|||||||||
![]() Citat:
O alta tactica a homosexualilor, din acelasi registru cu cea mai sus, este de a arata ca multi oameni celebri au fost homosexuali de-a lungul timpului. Ei nu au, de multe ori, nicio dovada. Cazul Michelangelo este cel mai tipic. Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
__________________
Doamne, Tu pe toate le știi ! Tu știi că Te iubesc ! www.catehism.com http://regnabit.wordpress.com Last edited by Mihnea Dragomir; 30.04.2013 at 09:32:54. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Pt pacea tuturor, Domnului sa ne rugam..
In privinta dumneavoastra, Robert, cu calm si iubire se rezolva totul.
__________________
Every point of view is useful, even those that are wrong - if we can judge why a wrong view was accepted. Last edited by Patrie si Credinta; 30.04.2013 at 12:23:50. |
#3
|
||||||
|
||||||
![]()
Prins cu alte treburi, în această perioadă a săbătorilor, am întârziat răspunsul. Totuși, zic eu, mai bine mai târziu decât niciodată.
Sugerarea că aș fi homosexual nu-și are rostul. Nu sunt. Pentru a susține drepturile civile ale homosexualilor și a lupta împotriva nedreptei lor discriminări nu-i obligatoriu să fii homosexual. Citat:
Dacă era să umflu cifrele mergeam direct la celebrul raport Kinsey, din 1948, conform cu care 37% din bărbații din USA, cu peste 18 ani, au avut cel puțin un contact homosexual care a mers până la orgasm. O făceam însă ignorând că nu orice bărbat care a avut acte homosexuale este homosexual sau bisexual, că raportul Kinsey a avut unele greșeli în ceea ce privește eșantionarea etc. Citat:
Datele statistice indică procentul homosexualilor, în ansamblul populației, ca fiind 2-6%. N-am mers spre maximul dat de statistici ci, inițial am folosit minimul, 2%, iar ulterior media lor, cca. 4%, rotunjit la 300 milioane. Citat:
Iată însă că aici iar avem de a face cu o altă prejudecată, întru nimic justificată dar deseori prezentă, în diverse forme, că homosexualii i-ar desconsidera pe heterosexuali, fie ei creștini, de alte religii sau atei. Am mai întâlnit această prejudecată și sub această formă agresivă, că homosexualii ar avea ceva aparte cu creștinii și că i-ar desconsidera pe ei în mod special. Uneori această susținere nu este izvorâtă dintr-o prejudecată ci este făcută cu intenția de a manipula, spre a crește gradul de homofobie. Evident, nici unei persoane sau unei categorii de persoane, în speță creștinii, nu-i place să fie tratată drept proastă sau incapabilă și tot atât de evident este că ar acționa măsuri de respingere. Pe aceasta se bazează cei care se pretează la astfel de manipulări ordinare. Sper că nu a fost și de această dată o astfel de încercare de manipulare. Citat:
Este bine să lămuresc ce-i și cu listele de personalități ale istoriei, științei, artei, culturii etc. care au fost homosexuali sau bisexuali. Întocmirea lor pornește de la unele susțineri homofobe: homosexualii sunt bolnavi psihici, anormali, n-au făcut nimic bun etc. și, în urma acestor susțineri, se vrea concluzia că trebuie negate drepturile homosexualilor. Prin “inventarierea” marilor personalități din istorie, cultură, știință etc. despre care există dovezi certe sau motive rezonabile pentru a se putea spune că au fost homosexuali sau bisexuali s-a putut pune capăt acuzelor nefondate. S-a ajuns atunci la reversul susținerilor. Ca și aici, se acuză că se “arata ca multi oameni celebri au fost homosexuali de-a lungul timpului”. Ce să-i facem! Se adaptează și detractorii drepturilor homosexualilor, și emulii lor, ba chiar și oameni de bună credință ajung să-i urmeze, induși în eroare fiind. Dacă nu-i listă, n-au fost! Dacă-i listă, nu-i bine că s-a făcut. Citat:
În cazul lui Michelangelo, ca dovezi indirecte, în măsura în care ele au putut scăpa cenzurii și autocenzurii fără să-i pună în pericol viața sau libertatea, există poeziile lui homoerotice, adnotări pe unele desene și notițe cu caracter autobiografic precum și felul în care a reprezentat bărbații și femeile în sculpturile, picturile și desenele lui. (Că tot vorbeam de cenzură, timp de 200 de ani poeziile homoerotice ale lui Michelangelo au fost publicate cenzurate, cu schimbarea genului pronumelor din masculin în feminin. Abia târziu, prin confruntarea cu manuscrisele, s-au editat în forma lor originală.) Lor li se adaugă relatările contemporanilor despre iubirile lui homosexuale. Toate acestea, luate împreună, creează portretul unui homosexual sau bisexual. Pentru detalii, pe care nu vă cer să le acceptați fără o prealabilă verificare, vedeți aici. Menționez că despre Michelangelo s-a spus că a fost homosexual și în timpurile moderne, cu mult înainte de a fi revendicat de către homosexuali. De exemplu a spus-o despre el Freud într-o scrisoare adresată mamei unui homosexual american. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Am citit cu interes articolul indicat (scris în anul 1996 și astfel cu informații perimate) și altele materiale aparținând aceluiași autor, Richard Fitzgibbons, în special o scrisoare deschisă adresată episcopilor nord-americani. O analiză detaliată a ceea ce am citit excede interesul de aici dar punctez ceea ce este de interes direct. Pentru restul, în măsura timpului disponibil și dacă nu voi fi banat pe acest forum, voi face un alt comentariu. - Autorul, medic psihiatru, arată explicit că medicina tradițională nu are soluții pentru a rezolva nici măcar problema comportamentului homosexual, dară-mi-te problema mult mai dificilă a orientării homosexuale. Citez: “failure of traditional therapy to resolve homosexual behavior”. Până aici îmi dă dreptate în ceea ce susțineam privind “încercările de tratare medicală, psihologică … a homosexualității”. - El nu-mi dă dreptate în ceea ce privește tratarea religioasă a homosexualității și, mai mult, pretinde că el însuși face minuni, este drept fără a folosi acest termen dar în mod indubitabil este vorba de minuni acolo unde apar vindecări miraculoase, pe care medicina nu le poate face, dar pe care le face credința în Dumnezeu. - Pretenții de vindecări miraculoase, prin credință, în istorie, au avut mulți dar puțini au rezistat unei minime verificări, cei mai mulți dovedindu-se pur și simplu a fi escroci. De obicei bisericile privesc cu reticență pe făcătorii de minuni și adesea fac propriile verificări pentru validarea sau invalidarea lor. În cazul homosexualității, din motive cel puțin obscure ca să nu spun mai rău de așa, se pare că bisericile creștine nu doar că nu fac verificări ci chiar încurajează pe acești pretinși făcători de minuni. Neoficial, prin unii membrii ai lor, chiar trec, ecumenic (!), peste diferențele dogmatice și sunt gata să recunoască ereticilor puterea dumnezeiască de a face minuni. - Verificările se impun cu atât mai mult cu cât, pe de o parte, știința s-a dovedit neputincioasă (așa cum explicit recunoaște Richard Fitzgibbons) și, pe de altă parte, unele pretinse minuni ale vindecării homosexualității prin credință s-au dovedit a fi mincinoase. Voi da un singur exemplu, celebru, care face în aceste zile deliciul presei: Timp de vreo 20 de ani Anne și John Paulk au jucat comedia ex-gay, susținând că au fost vindecați, prin credință, de homosexualitate și că formează un cuplu căsătorit și fericit. John Paulk a fost timp de 6 ani președintele celei mai vocale organizații de pretinși foști gay, Exodus Internațional. Împreună au fost ani de-a rândul icon-urile mișcărilor anti-gay, protagoniștii unor filme documentare care promovau idea posibilității terapiei de conversie, autori și personaje ale unor cărți în acest domeniu, în anul 1998 au fost în centrul unei campanii de presă desfășurată în marile cotidiene din USA (finanțată de un grup de 18 organizații religioase), au participat la numeroase conferințe, interviuri etc. etc. În anul 2000 John Paulk, aflat la o conferință religioasă în alt oraș decât cel de domiciliu, a fost recunoscut într-un bar gay, în timp ce acosta un bărbat. Recunoașterea a fost posibilă în urma notorietății căpătate prin intensa lui mediatizare. Atunci a negat că ar fi în continuare homosexual. În anul 2012 o anchetă jurnalistică a dovedit că el era despărțit de Anne și că trăia cu un bărbat. În aceste zile în presă apar declarațiile lui : “Nu cred că terapia reparatorie schimbă orientarea sexuală, de fapt, ea face un mare rău pentru mulți oameni"; “Timp de mulți ani am rănit-o pe soția mea, din cauza mea homosexualității mele, deși neintenționat”. În ceea ce o privește pe Anne s-a dovedit că ea n-a fost niciodată lesbiană, ea fiind activistă anti-gay cu mult înainte de căsătorie și într-una din declarațiile ei din acea perioadă spunea că a încă din adolescență a avut atracții sexuale față de bărbați. Nu s-a putut niciodată face dovada că ar fi avut vreo legătură homosexuală de vreun fel. Anne Paulk chiar și după despărțirea de John, mințind, tot mai poza în soția fericită. Pentru detalii suplimentare puteți căuta numele lui John Paulk pe net. - Richard Fitzgibbons, în scrisoarea către episcopi, aduce în sprijinul poziției sale un studiu efectuat în anul 2001 de către Robert Spitzer. Studiul acestuia, bazat doar pe intervievarea prin telefon a 200 de persoane indicate de către cei care susțineau că le-au tratat, a ajuns la concluzia că terapia de conversie de la orientarea homosexuală la cea heterosexuală poate da rezultate. La 11 ani după publicarea articolului autorul l-a retractat dând dreptate criticilor care subliniau carențele studiului tocmai în temeiul faptului că el n-a verificat realitatea declarațiilor. (Căutați numele lui Robert Spitzer pe net pentru detalii.) - Poziția quasitotalității specialiștilor care afirmă imposibilitatea conversie de la homosexualitate la heterosexualitate (lor adăugându-li-se și Richard Fitzgibbons în ceea ce privește terapiile clasice), exemplul dat de cazul Anne și John Paulk (el nefiind deloc singular), retractarea făcută de către Robert Spitzer, declarația lui Alan Chambers (actualul președinte al Exodus International) că 99.9% dintre cei care au urmat terapiile de conversie nu au simțit nici o schimbare a orientării sexuale și și-a cerut scuze pentru sloganul organizației sale “Schimbarea este posibilă” etc. impune ca susținătorii tezei posibilității conversiei, chiar și prin intermediul minunilor, să facă dovada acestei conversii prin teste obiective nu prin anecdote. - Atunci când Freund, în 1960, pentru prima dată a dovedit ineficiența terapiilor clasice în modificarea orientării sexuale a folosit un aparat, falometru, care determina reacțiile la stimuli erogeni dincolo de subiectivismul declarațiilor sau chiar declarațiile mincinoase. Subiectul terapiei uneori spunea una iar aparatul alta. Urmărirea în timp a subiecților și constatarea că ei continuau să aibă comportament homosexual a dovedit că aparatul avea dreptate și că ei fie se autoamăgeau, fie pur și simplu mințeau. Studiile ulterioare, când au folosit metode obiective de verificare a declarațiilor, au confirmat rezultatele lui Freund. - Posibilitatea de a se face teste obiective există și chiar este mai perfecționată decât acum 40-50 de ani. Pe lângă falometre există detectoarele de minciuni, perfecționate în ultimul timp, precum și metode de scanare a activității creierului în prezența stimulilor erogeni. Există de asemenea posibilitatea elaborării unor teste psihologice în măsură să elimine în cea mai mare parte încercările de inducere în eroare. În scrisoarea deschisă adresată episcopilor însuși Richard Fitzgibbons subînțelege existența acestei posibilități atunci când el propune facerea unui screening printre preoții catolici pentru a depista pe homosexuali, efebofili și pedofili. Niciodată pretinșii vindecători n-au acceptat verificarea cu teste care să elimine subiectivismul declarațiilor, impostura sau pur și simplu minciuna. În lipsa verificărilor obiective, anecdotele spuse de către “vindecători” și “vindecați” precum și reclama făcută terapiei de conversie rămân în aceași categorie cu reclamele la crătiți făcute în emisiunile de teleshoping, dacă nu cumva jignesc reclamele la crătiți prin această alăturare. - Nu se poate pune problema ca adversarii terapiei de reconversie să dovedească mai mult decât o fac, prin evidențierea unor cazuri în care s-a pretins că ea a reușit și care s-au dovedit minciuni, imposturi eautoam[giri temporare etc. Nu li se poate cere lor să analizeze toate cazurile povestite pe diverse siteuri, articole, broșuri sau de către diverși vindecători atâta timp cât subiecții nu se supun testelor, ba mai mult ei rămân sau sunt lăsați deseori în anonimat, așa cum face și Richard Fitzgibbons cu cazurile pe care le relatează. - Au trecut 40 de ani de când homosexualitatea a fost scoasă dintre boli și pretinși vindecători și făcători de minuni, produc tragedii și contribuie la menținerea homofobiei (prin aruncarea calomniei “Puteți să vă schimbați dar nu vreți” în obrazul homosexualilor, cu corolarul “Nu cerețI dreptul de a trăi ca homosexuali, de a vă căsători etc.”). Sau produc dovezi științifice obiective ale posibilității terapiei de conversie sau sunt obligați să practice această terapie în afara profesiilor de psihologi sau de psihiatri etc. Începutul a fost făcut cu excluderea lui Lesley Pilkington din British Association for Counselling and Psychotherapy (pentru detalii căutați numele acesteia pe net). Cei 40 de ani ai rătăcirii prin deșert s-au scurs și în cazul terapiei homosexualității. Dacă bisericile vreau să și-i asume în lipsa validării științifice sunt libere s-o facă și, alături de exorciști, o să aibă și specialiști în tratarea homosexualității. Dore cu titlu de nedumeriri personale: Bisericile ortodoxe nu mai neagă ereticilor posibilitatea de a face minuni și nu mai pune rezultatele lor pe seama puterilor diavolești? |
#5
|
|||||||||
|
|||||||||
![]() Citat:
Este cu totul lipsit de temei să pui pe seama “terorismului grupusculelor homosexuale” reacția de respingere a oricărei atitudini negative la adresa homosexualilor pe care o manifestă o parte semnificativă a societății. Homosexualii sunt distribuiți proporțional în toate mediile și ei nu pot constitui mai mult de 2-6% cât au în ansamblul societății. Ori, acești 2-6 % dintre medici, psihologi, psihiatrii etc. nu pot impune celorlalți 94-98% o anumită conduită. Ține, cum spuneam, de domeniul teoriilor conspiraționiste susținerea contrarie. Din 1974 încoace, când s-a supus unui referendum printre totalitatea membrilor Asociației Psihologilor Americani (APA) rezoluția din 1973 a conducerii APA care elimina homosexualitatea dintre bolile psihice, nu s-au adus nici un fel de argumente noi pentru care această decizie ar trebui să fie revizuită. Asta nu-i împiedică pe unii să scrie că homosexualitatea este o boală sau o tulburare. Unele din argumentele vechi (aproape toate de sorginte psihanalitică), cu diferențe doar de verbaj și nu de esență, care prin etiologia pretinsă încadrează homosexualitatatea printre boli, s-au reiterat mereu de către pretinșii vindecători ai homosexualității și pe aceste etiologii se bazează pretențiile lor. Ele au fost respinse încă dinainte de 1973 iar reiterarea lor nu poate modifica lucrurlile. Definiția bolilor psihice respinge de plano orice tentativă de a menține homosexualitatea printre ele. Această definiție, adoptată odată cu scoaterea homosexualității dintre bolile psihice, nu a fost niciciodată contestată de către susținătorii tezei că homosexualitatea este o boală. De aceea ei au încercat și încearcă încă, cu disperare, să facă dovada că homosexualitatea este asociată cu diverse manifestări patologice. Citat:
Vă recomand să citiți “Congregația pentru doctrina credinței - Persona humana. Declarație privind anumite aspecte asupra eticii sexuale, 1975. Vedeți capitolul VIII. Dacă este cazul vă traduc. De asemenea vă recomand să citiți Catehismul Bisericii Catolice, 1994. Vedeți art. 2358. Citat:
Căderea în păcatul desfrânării nu este apostazie chiar dacă este săvârșită de către un preot. Cât privește păcatul desfrânării, arareori este cunoscut de către alții decât făptuitori și duhovnicii lor. N-am auzit de vreun preot că ar fi strigat în gura mare că s-a desfrânat. Prezumția de nevinovăție există și în cazul celor 50 preoți catolici pe care îi cunoașteți. Dovezi ale desfrânării unor preoți catolici, căci despre ei vorbeam, au fost prezentate de alții și ele nu sunt deloc puține. La unele din ele face referire și Richard Fitzgibbons în scrisoarea către episcopi. Citat:
Citat:
Citat:
Care cauze mai importante ar fi pentru separarea pe sexe a călugărilor și călugărițelor? Oricât mi-am chinuit mintea pentru a găsi alte argumente nu am reușit să găsesc. În ceea ce privește semi-izolarea călugărilor, desigur, se poate discuta și se pot aduce și alte argumente pentru ea. Cel pe care l-am invocat, ferirea de ispite, rămâne însă în prim plan. Citat:
Monahii și, la catolici, preoții aleg ei calea abstinenței, urmându-și vocația, nu le-o impune nimeni. Nu oricine are vocația celibatului. Restul heterosexualilor au deschisă calea căsătoriei. Dacă refuză să se căsătorească o fac pentru că, în esență, așa aleg ei. Invocatele reclame ating, în egală măsură, atât pe heterosexuali cât și pe homosexuli. A vorbi însă de reclame în acest contex apreciez că este un mod de a deturna atenția de la realele ispite pe care le întâlnește fiecare. Last edited by sicsic; 08.05.2013 at 11:27:27. |
#6
|
||||||
|
||||||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Practic se pot argumenta pe cam acelasi tipar ca cel de mai sus (si mai jos). Citat:
1. confuzia clasica si voita din propaganda homosexuala, a opozitiei fata de "normalizarea" comportamentului homosexual si toata propaganda care insoteste acest proces si homosexuali ca persoana. 2. confuzia (iarasi voita, manipulatoare) intre obiectiile sus mentionate si antisemitism, rasism. Intrebare: intoleranta fata de pedofilie nu o asociati cu antisemitismul si rasismul? Citat:
Citat:
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
#7
|
||||||
|
||||||
![]() Citat:
Deviați discuția spre politic și nu este cazul. Se discuta strict despre ceea ce se întâmplă cu "imensa majoritate a psihologilor, psihiatrilor pediatrilor etc.". Citat:
Lumea greacă și romană a fost tolerantă față de homosexuali. Creștinismul, pe măsură ce s-a impus ca religie de stat, a adus după el și intoleranța față de homosexuali, impunând pedepse grave, care mergeau până la condamnarea la moarte. În Frața ultima execuție a homosexualilor a fost în 1750, când doi homosexuali au fost arși pe rug. În definitiv acum, mai puțin la noi și mai mult în alte părți ale lumii, se luptă două mentalități: o mentalitate conservatoare, bazată pe religie și pe tradiție, și o mentalitate progresistă, bazată pe știință și pe egalitate în drepturi. Mentalitatea conservatoare, mai degrabă sau mai târziu, va trebui să se simtă depășită și învinsă. Este doar problemă de timp. Din nefericire în acest timp, grație conservatorismului unora și ca o ultimă satisfacție a lor, suferă oameni. Cu cât timpul până la recunoașterea deplină a drepturilor civile este mai mare cu atât mai mult și mai mulți vor suferi. Atâta satisfacție le rămâne conservatorilor de astăzi. Citat:
În cazul homosexualior și în cazul heterosexualilor discutăm de persoane mature care consimt să se iubească, să se căsătorească, să încheie uniuni civile, să trăiască în concubinaj, să întrețină relații sexuale etc. În cazul pedofililor nu mai discutăm de consimțământ din partea copiilor sau, dacă el există, este viciat din cauza imaturității copiilor și ca atare legal este considerat inexistent. Pedofilia pate fi comparată cu violul pentru că nici într-un caz, nici în celălalt nu există consimțământ pentru întreținerea relațiilor sexuale. Dincolo de aspectul legal, și în esență fiind la baza lui, stă faptul că de cele mai multe ori (dacă nu cumva în totalitatea cazurilor) copilul care este victima pedofililor suferă atât fizic cât și psihic. Nu așa stau lucrurile în cazul homosexualilor. Citat:
Pe baze statistice, că majoritatea este heterosexuală, se definește minoritatea homosexuală că ar fi anormală? Cei cu ochii verzi sunt minoritari, cei cu părul creț (la noi) sunt minoritari etc. Sunt toate categoriile de minoritari anormale? Evident și fără dubiu că sunt normale chiar dacă sunt categorii minoritare. Așișderea, și homosexualitatea este normală deși se întâlnește la doar 2-6% din populație. Definești normalitatea, așa cum fac unii, ca naturală (întâlnită în natură) și anormalitatea ca fiind nenaturală? Homosexualitatea este întâlnită la peste 1500 de specii și, ca urmare, este naturală. Atunci când natura a înzestrat un om sau un animal cu homosexualitate mai poți spune că homosexualitatea ar fi anormală? Categoric, nu! Apreciez că este o prostie să spui că homosexualitatea nu este normală. Citat:
Nu este de loc nici confuzie, nici manipulare atunci când se face comparația între homofobie și antisemitism, rasism etc. Atât în cazul homofobiei cât și în cazul antimemitismului sau rasismului avem de a face cu discriminări nejustificate. De menționat că numeric principalele victime ale inchiziției nu au fost vrăjitoarele ci evreii și homosexualii. Citat:
Dincolo de inexistența sintagmei, eliminând din ea "social" și înțelegând-o ca referindu-se la terorismul exercitat de homosexuali, mă văd îndrituit să spun că acesta nu există. Terorismul implică mijloace violente sau amenințarea cu violența. Nimic în ceea ce privește clamarea drepturilor homosexualilor nu este violent. În lipsa violenței sau a amenințărilor cu folosirea violenței aprecciez că invocarea terorismului este pur și simplu o prostie. Că unii, în mod subiectiv, în homofobia lor se simt terorizați de existența semenilor lor, homosexualii, sau de faptul că ei își cer drepturile asta nu mai este treaba nimănui. Subiectiv fiecare se poate simți terorizat de orice: de extratereștii, de negrii din Africa, de țânțari etc. dar mai ales de căderea drobului de sare. Subiectivismele de acest fel se tratează. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Problema este ca sexualitatea heterosexuala are, adica este chemata sa aibe sens duhovnicesc avand ca icoana iubirea dintre Hristos si Biserica. Sexualitatea homosexuala nu are valoare spirituala si nu are nici macar valoare biologica, de inmultire a speciei... se aseamana cu sexualitatea heterosexuala doar prin efectul de obtinere al placerii. Este ca si cum ai manca strict pentru delectarea simturilor, sa zicem ca s-ar inventa un coctail de E-uri care nu te hraneste, nu te ingrasa, ci iti ofera doar un placerea gustului oricand voiesti. Acest tip de mancare nu are valoare spirituala, asa cum actul hranirii ar trebui sa aibe, nu are valoare biologica adica nu iti ofera nutrienti, nu te ajuta sa iti sustii viata ci doar iti ofera placere... e un nonsens! Insa chemarea crestina este de fapt o chemare la sens!!! Indicatia pe care o da Dumnezeu primilor oameni este: "Cresteti si va inmultiti si stapaniti pamantul". Aceste cuvinte au atat un sens biologic, de inmultire numerica cat si unul spiritual, de a creste in sens duhovnicesc, de a imbogati cu sens pamantul (adica de a inmulti valoarea lucrurilor firesti), de a stapani in sens spiritual, de a fi deasupra vietuirii biologice. In aceasta prima indicatie a Domnului, actele homosexuale nu isi gasesc locul firesc. Asta nu poate decat sa ne duca cu gandul la faptul ca ele au intrat in lume odata cu pacatul, in acel moment in care pamantul a inceput sa rodeasca "spini si palamida", momentul in care tot universul a inceput sa sufere, a cunoscut boala si moartea. |
#9
|
|||||||||
|
|||||||||
![]() Citat:
Eu, în felul meu, le-am sărbătorit pe toate trei. Este ceva rău în asta? Citat:
Citat:
Statisticile oferă întotdeauna o privire macroscopică asupra fenomenelor, faptelor etc. analizate. Este cunoscută anecdota “cu capul în congelator și picioarele în cuptor temperatura medie este normală”. Ea ne spune de fapt că o anumită situație statistică nu-i obligatoriu să fie respectată local. În cazul incidenței homosexualității, de exemplu, nu-i obligatoriu ca într-un grup social oarecare să avem respectată această statistică. Local (într-un grup social al unei persoane) pot apărea diverse variații față de global (pe ansamblul societății). Cred, din motivele pe care le detaliez mai jos, mai mult în statistici decât în propria percepție empirică sau a altora, cum ar fi cazul dvs. În cazul orientării sexuale, într-o societate homofobă, cum este la noi, statisticile, atunci când sunt întocmite în baza unor răspunsuri anonime, au o mult mai mare credibilitate. Când statisticile sunt întocmite pe baza conoștințelor personale, așa cum o faceți, sau când cei care întocmesc statisticile pot fi suspectați că vor devoala orientarea sexuală a respondenților, ele sunt viciate pentru că toți homosexualii care își ascund orientarea sexuală vor da răspunsuri false. Într-o societate homofobă puțini homosexuali au curajul de a-și recunoaște public orientarea sexuală. Din cei cca. 200 homosexuali care au scris pe cel mai cunoscut și important blog al comunității LGBT de la noi, DarkQ, din 2007 până în prezent, sub 10 sunt “full open”, cunoscuți ca atare în mediul lor social (familie, prieteni, cunoscuți). Majoritatea nu sunt cunoscuți ca homosexuali decât în cercurile homosexualilor. Unii și-au făcut cunoscută orientarea sexuală doar către unele rude apropiate (frați, părinți etc.), alții doar către unii prieteni apropiați. Am făcut, cu această ocazie, o mică statistică. Pe cel mai cunoscut site, la noi, care facilitează cunoașterea între ei a homosexualilor sunt înregistrați și au cont activ, din București, pe grupa de vârstă 25-30 ani un număr de 2160 bărbați. Nu toți sunt homosexualii dar numărul bisexualilor este mic și nu toate conturile active sunt corecte dar numărul celor false poate fi ignorat. Nu toți homosexualii din București sunt înregistrați pe acel site și din cei care sunt înregistrați o bună parte au conturile inactive. Ca regulă, cei care au partener stabil arareori păstrează cont activ pe acel site. Pentru că nu dispun de date statistice ale populației Bucureștiului pe grupe de vârstă pornesc de la o populație de 2 mil. locuitori, din care jumătate bărbați, și considerând că populația este egal distribuită pe ani între vârsta de 0 și 75 ani rezultă că pentru o grupă de vârstă de 6 ani avem 1000000/75*6=80000 bărbați. (Numărul mai mic al persoanelor cu vârsta de 65-75 ani îl consider compensat de cel al persoanelor care depășesc 75 ani și de generația “decrețeilor” care are peste 30 ani.) Astfel, pentru grupa de vârstă de 25-30 ani avem un număr de 80000 bărbați în București. Asta înseamnă că din bărbații cu vârsta între 25-30 ani cca 2,7% (=2160/80000) au conturi active pe acel site. Nu dau numele siteului pentru a nu fi acuzat de propagandă aici dar dacă vrea cineva să verifice datele mele pot să-l comunic pe privat. Uneori orientarea sexuală a homosexulilor ajunge să fie cunoscuă public contra voinței lor. Cunoscuții lor puteau susține, așa cum o faceți, că între cunoștințele lor nu există homosexuali. Doar câteva exemple voi da în acest sens, bine cunoscute din media. Horațiu Rus, medic cardiolog, căsătorit, cu copii, a ajuns să fie cunoscut ca homosexual în afara cercurilor homosexualior abia după ce a fost arestat. Teoctist Nichitean, Laurențiu Andreescu, Capota Dragos Vasile, Valentin Boanches sunt numele unor călugări sau preoți ortodocși care au fost dovediți ca homosexuali prin înregistrări video, audio etc., contra voinței lor. Despre ei cunoștințele ar fi putut spune, așa cum o faceți, ca nu cunosc homosexuali. Cazurile de coming-out forțat (când alții fac deconspirarea orientării homosexuale) sunt rarisime pentru că majoritatea homosexualilor au în codul etic înscrisă o interdicție în acest sens. Nu trebuie ignorată nici segregarea pe afinități. În cazul dvs., concret, cunoscută fiindu-vă homofobia, eventualii homosexuali care au posibilitatea să vă ocolească o fac și astfel ies din cercul social al prietenilor. Invers, între cunoștințele unui homosexual intră mult mai mulți homosexuali decât între ale unui homofob. Citat:
Citat:
Îmi iau conoștințele din variate locuri, de la siteul Vaticanului până la siteurile comunității LGBT. De la Biblie, Pidalion și scrieri patristice, trecând prin exegezele biblice făcute de noile școli neo-protestante, până la cărțile de propagandă atee. Baza cunoștințelor mele este rațională și, prin formație profesională, nu iau nimic din idei, fapte, raționamente etc., fără să le triez prin propria gândire, în baza propriilor cunoștințe și a propriei conștințe. Așa se face că ne deosebim atât de mult și în atât de multe direcții. Last edited by sicsic; 10.05.2013 at 21:33:46. |
#10
|
||||||
|
||||||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
__________________
Doamne, Tu pe toate le știi ! Tu știi că Te iubesc ! www.catehism.com http://regnabit.wordpress.com |
![]() |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Ce inseamna? | VladCat | Spiritualitatea ortodoxa | 42 | 17.12.2011 00:11:19 |
Ce inseamna? | florin.oltean75 | Generalitati | 8 | 24.07.2011 10:59:13 |
Ce inseamna.... | Noesisaa | Generalitati | 6 | 31.03.2011 13:10:17 |
Stiinta nu inseamna tehnologie asa cum religia nu inseamna credinta | I.Calin | Generalitati | 2 | 17.01.2011 20:21:42 |
|