![]() |
![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Cum să pierzi vremea la muncă în timp ce toți te vor considera un angajat model
07:55 – Intri în clădire. Toți trebuie să vadă că vii la fix la muncă. 08:05 – Intri direct în birou. Nu stai la cafele sau țigări. Ai timp de astea mai târziu. 08:10 – Pornești calculatorul. Între timp scormonești ceva printre hârtiile de pe birou. 08:20 – Înjuri calculatorul că nu pornește. Spui la colegi că te duci la o țigară până pornește “mizeria asta”. Nu contează că tu ai I7, contează că ai blocat butonul de reset cu o agrafă. 08:40 – Revii în birou. Calculatorul tot nu a pornit. Spui tuturor că te duci până la IT. Ahhh…..tu lucrezi la IT. Spui că te duci să cauți electricianul. Sigur e o problemă de la partea electrică. 09:00 – Găsești electriacnul. Îl trimiți să verifice toate prizele de la etajul 2 și apoi să vină la tine în birou. 09:10 – Te întorci în birou. Spui tuturor că are electricianul ceva treabă și apoi vine. 09:15 – Scoți serverul din priză ca să faci cafea la noul tău roboțel DolceGusto. Faci câte una pentru fiecare coleg. 09:35 – Jumate’ de firma urlă ca nu merg aplicațiile. Spui că este o problemă tehnică și o vei remedia urgent. 09:40 – Bagi serverul în priză. 09:45 – Te sună șeful să-ți mulțumească pentru că merg aplicațiile din nou și să te felicite că îți faci treaba la timp. 10:00 – Vine electricianul. Îl pui să verifice toate prizele. Între timp scoți agrafă din butonul de reset. Minune. PC-ul tău pornește. 10:15 – Faci o actualizare a tuturor aplicațiilor. Dai două click-uri și spui tuturor că pleci la o țigară până se actualizează. De fapt ai pus doar o imagine în plus, dar nu contează. Lumea va ști că îți pasă de ei. 11:00 – Te întorci de la țigară. 11:20 – Te sună de la Resurse Umane să mergi să-ți ridici salariul. Spui că nu ai timp și îi rogi să îți trimită banii în cont. 11:35 – Îți verifici contul de Okazii. Vezi că cineva are nevoie de vreo 4 Gb de ram. Te duci în magazie. Nu găsești. 11:45 – Te duci la șef și îi spui că ai nevoie urgent de niște piese și ceri să-ți aprobe o deplasare. Aprobă. 12:15 – Pleci să cumperi piese cu mașina firmei. Iei cei 4 Gb ram și 2 mousi. Te întâlnești cu omul de pe Okazii. Îi vinzi ramii. 13:00 – Te întorci la birou. Pleci să montezi cei 4 gb de ram pe server. 14:00 – Sună o tipă de la Marketing că nu îi merge ceva la facturare. O bagi în mă-sa. Spui că nu depinde de tine. 14:10 – Te sună șeful să-ți spună că nu e frumos să vorbești așa cu colegii. Te scuzi spunând că FIX atunci lucrai la remedierea problemei și erai concentrat. Șeful te scuză. 14:15 – Bagi cablul de rețea în switch. Era scos. Probabil ai uitat că ți-ai făcut un backup cu toate datele clienților. 15:00 – Problemă urgentă, nu funtioneaza imprimantă la facturare. Te duci urgent să o verifici. Nu mai are toner. Stai juma’ de oră la vrăjeli cu o tipă de pe acolo. Spui că te duci să cumperi toner. 15:30 – Te întorci cu tonerul. Îl schimbi. Spui tipei cu care ai vrăjit că ai făcut rezervări la un restaurant pentru ora 18:00. Zâmbește. Îți dă numărul de telefon și adresa ei. 16:00 – Te duci la șeful tău și îi spui că ai o întâlnire cu un posibil client la ora 18:00 și că ai nevoie de o mașină de la firmă și să ți se deconteze cheltuielile. E de acord. 16:10 – Pleci acasă. A mai trecut o zi. Last edited by mirela.t; 15.06.2013 at 10:00:58. |
|