![]() |
![]() |
|
|
|
|||||||
| Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
![]() |
|
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Homosexualitatea se vindeca. Este boala, dar nu fizica. Electrosocurile si medicamentele nu o vindeca. Biserca, insa, poate sa il vindece, ptr. ca e boala sufleteasca. Asa cum printre primii crestini au fost homosexuali si s-au Sfintit, asa si in prezent se poate. Vorbiti cu preotii care au avut homosexuali sub scaunul de spovedanie si s-au vindecat. Numai cine nu vrea sa stie, nu cunoaste lucrurile acestea.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=jh0r7C63_J0 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Spectacol ieftin, nimic mai mult. Și eu pot să spun la un microfon ce vrei tu să auzi, în schimb, eu să fiu tocmai invers.
Și chiar dacă s-a vindecat de o boală, a dat în alta mai greu de vindecat. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
1. Minuni exista; 2. Au existat o multime de martori; 3. Respectivul a spus cu gura lui: "I am gay no more!"; 4. Chiar si reverendul care a reusit minunea a spus clar audientei ca l-a vindecat; 5. Ceilalti participanti nu s-ar fi bucurat si nu ar fi dansat daca nu ar fi crezut ca minunea a avut loc; 6. Este dovedit ca acei oameni si locatia in care a avut loc evenimentul chiar exista; Cei care contesta afirmatiile sunt cei care trebuie sa dovedeasca/demonstreze ca nu este adevarat, in caz contrar ceea ce spune respectivul ramane stabilit ca fiind adevarat. La modul cel mai sincer as dori sa stiu care este rationamentul pe care l-ati folosit in a stabili ca totul este un "spectacol ieftin". Evident, sunt de acord cu dumneavostra dar doresc sa aflu cu ce difera rationamentul dumneavoastra "de aici" cu cel "de dincolo". De ce invierea lui Lazar este un fapt iar vindecarea unui gay este "spectacol"? Last edited by Inorogul; 09.02.2015 at 17:33:35. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Cel care adus "dovada incontestabilă" ar trebui să demonstreze că este adevărată "minunea". Punctele 1-6 nu sunt decât o simplă constatare dintr-o înregistrare, sunt pe departe a fi o demonstrație.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Citat:
Cel care afirma ca exista Dumnezeu, care si-a trimis Fiul pe Pamant (cel care a mers pe apa, care a inviat mortii, a vindecat bolnavii, a transformat apa in vin etc.), care mai apoi s-a ridicat la Ceruri este cel care trebuie sa demonstreze afirmatiile. In fapt sunt mii de alte afirmatii pe care religia le face, dar sa ne rezumam doar la acestea. Admiteti faptul ca: 1. Exista minuni; 2. Au existat martori ai invierii lui Iisus; 3. Iisus i-a spus dupa inviere Mariei: "Nu te atinge de Mine, caci inca nu M-am suit la Tatal Meu. Mergi la fratii Mei si le spune: Ma sui la Tatal Meu si Tatal vostru si la Dumnezeul Meu si Dumnezeul vostru"; 4. Si a venit Maria Magdalena, vestind ucenicilor ca a vazut pe Domnul si acestea i-a spus ei; 5. Ucenicii/adeptii lui Iisus nu ar fi pretins ca acesta a inviat daca nu credeau asta, pentru ca unii au platit chiar cu pretul vietii; 6. Existenta lui Iisus Hristos si a Galileei sunt dovedite istoric. ...nu reprezinta tocmai argumente convingatoare, ci simple constatari dintr-o carte scrisa acum mii de ani (preferam varianta video, sincer sa fiu). Sunt de acord cu dumneavostra: afirmatiile extraordinare necesita dovezi extraordinare. Din pacate punctele 1-6 reprezinta echivalentul "argumentelor" aduse in favoarea minunilor mentionate in Biblie. Cea pe care se insista in mod obsesiv este cea cu martorii si ca acestia nu s-ar fi sacrificat daca nu ar fi fost convinsi ca este adevarat ceea ce cred. ...Doar ca nici eu nu le consider dovezi, ci constatari. Intrebare: ce i-ati spune unei persoane care ar declara: "eu cred ca acea minune este adevarata pentru ca am simtit asta in adancul sufletului si nu am nevoie de dovezi; ratiunea naste monstrii, nu am nevoie de ea"? LE: am mai vazut si argumentul: "Iisus a spus: Eu sunt Calea, Adevarul si Viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine", adus in favoarea faptului ca acesta este ceea ce se prinde ca este :D. Last edited by Inorogul; 09.02.2015 at 18:45:56. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Citat:
În rest, însă, constatăm că lucrurile capătă cu adevărat sens atunci când le privim prin această prismă a credinței, atunci când luăm de bune învățăturile lui Hristos și ale Bisericii, atunci când, în urma acestor învățături și practici, mintea ni se limpezește și dobândește o altă perspectivă asupra lumii. Lumea o cunoaștem nu printr-o rațiune rece, ci în duh. Trăind în Duhul Bisericii respiri un anumit „aer”, te obișnuiești cu el, începi să-l recunoști atunci când îl întâlnești altundeva. De aceea mulți vor respinge manifestarea din filmul postat ca fiind cu totul străină de duhul în care obișnuim să trăim. Și tot de aceea vom spune că învierea lui Lazăr este întru totul potrivită Duhului Bisericii. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Da de unde...:)
Sau, mă rog, în ce mă privește nu prea am întâlnit așa învățătură științifică. Păreri rigide, partizane, da. Însă o conștiință științifică serioasă care să-și asume așa opinie eu nu am găsit - poate am citit prea puțin și am înțeles și mai puțin, e posibil. Am aflat însă, din cărțile științifice propriu-zise că tulburările instinctului sexual (mulțime de tulburări, cine e dornic poate consulta DSM-ul, de pildă http://www.bing.com/search?q=dsm+iv&pc=MOZI&form=MOZSBR) apar din întâlnirea unei mulțimi de factori. Sunt așadar plurideterminate, au etiologie complexă, se mențin iarăși printr-un grup de stimuli situaționali (triggeri etc.) și se complică tot prin acțiunea corelată a mai multor factori. În lumea științifică, în speță în științele psi (psihologie, antropologie, psihiatrie, psihopatologie), orice om care a avansat cât de cât în instruire s-a debarasat de obiceiul dăunător de a căuta mereu "un țap ispășitor". Așa ceva nu există, pur și simplu. Niciodată nu e "unul", ci sunt mereu unii. Viața este relație, viul este organizat și funcționează sistemic. Ceea ce pare a fi la prima vedere un fenomen unic e de fapt un grup de fenomene din care, însă, avem tendința să percepem doar acel fenomen (sau latură a lui) care ne sensibilizează mai intens ori pentru care suntem deja predispuși prin prejudecăți sau atașamente intelectuale. Sau pur și simplu prin anumite cunoștințe particulare care au rol de cadru semantic, ori montaj etc. Homosexualitatea e o condiție aparte, extrem de complexă (sunt mii și mii de studii, cu mai multe sau mai puține rezultate aplicative) dar din păcate noi nu ne pricepem s-o abordăm și suntem ispitiți să o acceptăm ca stimul pentru reacții foarte agresive. Sau, dimpotrivă, prea "înțelegătoare"... Ca bărbat și ca om creștin nu pot decât să mă rog Bunului Dumnezeu să ne dea înțelepciune față de această problemă amplu manifestată în ultimele decenii pe plan social, să ne ferească pe noi și pe copiii noștri de așa ceva, iar pe cei care se consideră homosexuali, ce să zic... Dumnezeu să îi ajute așa cum numai El o face cu Înțelepciunea și Puterea Lui. Homosexualitatea nu îmi pare sub nici un motiv de dorit, după cum nici persecuția homosexualilor nu e un lucru folositor, bun sau frumos. Pentru nimeni. Last edited by Ioan_Cezar; 25.01.2015 at 00:32:39. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
http://www.scrigroup.com/educatie/so...LUI-S23584.php
"Asadar, motivatia comportamentului sexual – cu cele doua componente, dinamogena/energizanta si directionala/cantitativa – se formeaza prin interactiunea mai multor factori, a celor naturali, biologici, genetici (hormoni), cat si a celor sociali, dobanditi in experienta proprie de viata. Interactiunea acestor factori creaza starea de motivatie sexuala la un moment dat, care precede programarea si realizarea comportamentului sexual in toate secventele sale. Ea este un complex psihic determinat de existenta unor conditii organice, de actiunea unor stimuli externi si care in functie de experienta individului determina secvential raspunsuri in ce priveste copulatia partenerilor. Este adevarat ca la om studiul motivatiei ca si a comportamentului sexual este mai complicat datorita faptului ca dimensiunile naturale sunt preluate si socializate, sunt umanizate in procesele infinite ale educarii, ale socializarii omului, socialul dominand viata psihica; omul cu sentimentele sale de dragoste/ura care-l insotesc in comportament, poate realiza, refuza sau amana actul sexual, poate fi stimulat, rasplatit, incurajat pentru a-l realiza sau nu, dupa cum omul poate domina, agresiona, consola, mitui, dezarma, etc. in situatiile concret date pentru realizarea actului sexual. Un comportament sexual complet – ca reactie de raspuns la solicitarile legate de copulatie – este posibil in conditiile dezvoltarii dimensiunilor naturale, genetice, a structurilor hormonale sexuale care fac posibila copulatia si o experienta de viata acumulata de partenerii actului, experienta data de modelele culturale asimilate, invatate si practicate cu efecte benefice pentru coautorii actului, de manifestarea rol-sexului in aceasta relatie." |
|
|