![]() |
![]() |
|
|
Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
__________________
Nick-ul (CXXVIII), reprezintă a 128-a șansă acordată forumului ortodox de a dovedi că este și creștin. Adică dovedind toleranță chiar când opiniile sunt în dezacord. În definitiv e un forum de discuții, nu un zid la care sunt executați oamenii pentru ideile lor. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Pai hotaraste-te o data, ce e condamnabil sa te inchini in fata lor sau lor?
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ambele variante. Așa cum a fost [laconic] scrisă porunca, permite dubla interpretare.
__________________
Nick-ul (CXXVIII), reprezintă a 128-a șansă acordată forumului ortodox de a dovedi că este și creștin. Adică dovedind toleranță chiar când opiniile sunt în dezacord. În definitiv e un forum de discuții, nu un zid la care sunt executați oamenii pentru ideile lor. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Și-acum haideți la viață. La cele sănătoase și serioase: Centesimus, Pelerinul, și toți apăruți după 1517 !
______________________________ EXEMPLUL 10 BIBLIC ______________________________ ÎN SUSȚINEREA SFINTELOR ICOANE ȘI SFINTELOR MOAȘTE alcătuit în părți succesive Deși pot fi considerate argumente individuale, le comasez. Pilonul I: Și nu, nu era păcat dacă săruta tălpile picioarelui unui om. Și Dumnezeu știa asta. Pentru că Mardoheu știa că nu sărută carnea trupului, ci fapta omului, sfințenia omului. Dar sigur că asta include și sărutarea trupului propriu-zis. Estera 4, 17: Atunci s-a dus Mardoheu și a făcut cum îi poruncise Estera. El s-a rugat Domnului, pomenind toate lucrurile Domnului și zicând: "Doamne, Doamne, Împărate atotțiitorule, toți sânt în puterea Ta și nu este cine să se împotrivească ție când vei voi să izbăvești pe Israel. Tu ai făcut cerul și pământul și toate cele minunate de sub cer. Tu ești Domnul tuturor și nu este cine să se împotrivească ție, Doamne! Tu toate le știi Doamne, Tu știi că eu nu din mândrie, nici din trufie, nici ca să jignesc nu m-am închinat lui Aman cel mândru, căci eu cu plăcere m-aș fi apucat să sărut tălpile picioarelor lui pentru izbăvirea lui Israel. Dar eu am făcut aceasta ca să nu dau slavă oamenilor mai presus de slava lui Dumnezeu și nu m-am închinat nimănui, decât numai ție, Domnului meu și nici nu voi face aceasta din mândrie. Cum și creștinii nu sărută doar trupul Sfântului, ci și sfințenia lui, biruința și răsplătirea cu care la răsplătit Domnul, dându-i Sfinte Moaște, și la Sfintele Icoane, sărută Sfântul care e viu ! Prin Hristos. Cum am dovedit deja, biblic. Pilonul al II-lea: Venea să se închine unui om? Nu doar omului, ci ceea ce el reprezintă. Dacă eu îi pun metanie, adică mă închin episcopului, preotului, diaconului, cu ce greșesc? E biblic. Și dacă îi sărut dreaptă, e greșit? Categoric nu. Dovedit biblic. Și dacă sărut Sfintele Moaște cu atât mai mult, nu-i greșit. Dumnezeu l-a preaslăvit pe acel sfânt, eu cu ce îl preaslăvesc? Măcar cu o închinare a trupului Lui, plin de Duh Sfânt, măcar cu un sărut, pentru că e viu în Hristos. Dacă sărutăm și ne închinăm unui om, de ce să nu facem același lucru și unui sfânt? Mulțumim Domnului.II Regi 15, 4-6: Oricine ar avea neînțelegeri și judecată eu l-aș judeca drept. Și de se apropia cineva să i se închine, el își întindea mâna și-l îmbrățișa și-l săruta. Așa se purta Abesalom cu tot israelitul. Pilonul al III-lea: Întreg poporul, din Israel, se închina jertfelnicului. Din templu. Nu se închinau pe dealuri, în aer liber. Putem spune că se închinau materialului sau animalelor jertfite? Nu. Ci lui Dumnezeu. Creștinii închinându-se Sfintelor Icoane, se închină lui Dumnezeu. Asta-i jertfa cea nesângeroasă, adusă de creștini, Sfânta Icoană, și plecăciunea, închinarea, Domnului Dumnezeu reprezentat acolo direct sau prin Sfinții Lui.Isaia 36, 7: Și dacă voi îmi ziceți: "În Domnul, Dumnezeul nostru, ne-am pus nădejdea noastră, oare nu este Acesta Dumnezeul pentru Care, Iezechia a oprit închinarea pe dealurile înalte și altarele Lui le-a nimicit (de acolo), zicând către Iuda și Ierusalim: voi vă veți închina numai înaintea acestui jertfelnic!"? Pilonul al IV-lea: În Biserică, stau picioarele lui Dumnezeu. În Sfântul Altar, pe Sfânta Masă, stă tainic, Sfânt Sfânt Sfânt Dumnezeu. Chivotul sfințirii Lui. Cum poate sfinți chivotul pe Dumnezeu? Prin însăși împlinirea poruncii Lui, de a exista chivotul. Preoții lui, se îmbracă cu dreptatea. Cu FELONUL, vedem, nu? Pentru ai sluji. Nu în costum, ca protestanții. Biserica nu-i codru verde și asfalt. Mergi în costum? Nu! Preotul, reprezintă pe Cineva. Și apoi cuvioșii, adică Sfinții, care se vor bucura. Câtă frumusețe întrun singur verset. Parcă în acest unic verset, e cuprinsă toată Biblia...Psalmii 131 7-9: Intra-vom în locașurile Lui, închina-ne-vom la locul unde au stat picioarele Lui. Scoală-Te, Doamne, intru odihna Ta, Tu și chivotul sfințirii Tale. Preoții Tăi se vor îmbrăca cu dreptate și cuvioșii Tăi se vor bucura. Pilonul al V-lea: Se închină frații lui, unuia singur, unui frate de-al lor! Se închină înaintea lui. Îi dau cinste prin aceasta. Până când? Până la veni Hristos, Împăciuitorul.Facerea 49, 8-10: Iudo, pe tine te vor lăuda frații tăi. Închina-se-vor ție feciorii tatălui tău. Pui de leu ești, Iudo, fiul meu! (...) Nu va lipsi sceptru din Iuda, nici toiag de cârmuitor din coapsele sale, până ce va veni Împăciuitorul, Căruia se vor supune popoarele. Pilonul al VI-lea: Mulțumitori, aducem închinarea plăcută lui Dumnezeu. Cum e acea închinare? În duh și adevăr, știm deja, dar mai cum? Cu evlavie și cu sfială. Când intru în Biserică, intru în cel mai sfânt loc de pe pământ. Mă închin lui Dumnezeu din Sfintelor Icoane și din Sfintele de El cinstitele Moaște ale Sfinților Lui, în duh și adevăr, cu sfială și evlavie, căci Domnul e foc mistuitor.Evrei 12, 38-39: De aceea, fiindcă primim o împărăție neclintită, să fim mulțumitori, și așa să-I aducem lui Dumnezeu închinare plăcută, cu evlavie și cu sfială. Căci "Dumnezeul nostru este și foc mistuitor". Pilonul al VII-lea: Să mai scriu ceva aici? Versetul e poate cea mai mare temelie a cinstirii Sfintelor Icoane și Sfintelor Moaște. Acest Pilon și următorul Pilon.Luca 7, 38: Și, stând la spate, lângă picioarele Lui, plângând, a început să ude cu lacrimi picioarele Lui, și cu părul capului ei le ștergea. Și săruta picioarele Lui și le ungea cu mir. Pilonul al VIII-lea: Hristos aprobă și întărește gestul femeii, de a-I săruta picioarele, de ai uda cu lacrimi picioarele, de a-i spăla cu untdelemn, cu mir (!) sfintele Lui picioare, prin credință, ÎN DUH ȘI ADEVĂR, CU SFIALĂ ȘI EVLAVIE, închinându-se și stând în închinare jos, la pământ, plângând! Doamne! Doamne Iisuse! Auzi-mă! Primește și de la noi, închinarea prin Sfintele Icoane, Ție, Doamne. Noi nu avem vase de mir scump, nu te putem săruta fizic, nu putem sta la picioarele Tale, să plângem, să te auzim, lasă-ne la Sfântă Icoana Ta, Doamne Iisuse Hristoase! Tu ești în Sfinții Tăi, și în Sfintele arătate nouă, Moaște ale sfinților Tăi. Primește micimea și nevrednica noastră închinare și iartă-ne, Doamne!Luca 7, 44-46: Vezi pe femeia aceasta? Am intrat în casa ta și apă pe picioare nu Mi-ai dat; ea însă, cu lacrimi, Mi-a udat picioarele și le-a șters cu părul ei. Sărutare nu Mi-ai dat; ea însă de când am intrat, n-a încetat să-Mi sărute picioarele. Cu untdelemn capul Meu nu l-ai uns; ea însă cu mir Mi-a uns picioarele. Pilonul al IX-lea: Sărutări, îmbrățișări, ale dragostei, pentru Sfinții Domnului Savaot, care vor judeca lumea, care sunt vii în Sfintele Icoane, prin care ne cheamă pe toți de pe pământ, să ne asemănăm lor, după porunca lui Dumnezeu: "fi-ți sfinți, pentru că Eu, Tatăl vostru, sfânt sunt".Romani 16, 16: Îmbrățișați-vă unii pe alții cu sărutare sfântă. Vă îmbrățișează pe voi toate Bisericile lui Hristos. I Corinteni 16, 20: Vă îmbrățișează frații toți. Îmbrățișați-vă unii pe alții cu sărutare sfântă. II Corinteni 13, 12: Îmbrățișați-vă unii pe alții cu sărutare sfântă. Sfinții toți vă îmbrățișează. I Tesaloniceni 5, 26: Îmbrățișați pe toți frații cu sărutare sfântă. I Petru 5, 14: Îmbrățișați-vă unul pe altul cu sărutarea dragostei. Dar cum? zice: toate Bisericile lui Hristos. Păi cum am mai arătat, se mișcă și îmbrățișează zidurile? Nu. Dar cum? Icoanele se sărută în duh și adevăr. Anume Sfinții. Cum zidurile, respectiv toți creștinii, în duh și în adevăr se îmbrățișează unii pe alții. Pilonul al X-lea: Nesupunerea față de cine? De Biserica lui Hristos! De episcopi, de preoți! Împotrivirea față de ei. E la fel cu închinarea la idoli. De ce? Conform Bibliei: "Cel de ascultă de voi, de Mine ascultă, și cine se leapădă de voi se leapădă de Mine și de Cel ce M-a trimis pe Mine". I Regi 15, 23: Căci nesupunerea este un păcat la fel cu vrăjitoria și împotrivirea este la fel cu închinarea la idoli. Pentru că ai lepădat cuvântul Domnului, și El te-a lepădat, Pilonul al XI-lea: Moise! S-a închinat înaintea lui Iaret! Moise! Marele Moise. Și l-a și sărutat apoi, Moise! Pe Iaret, socrul lui. Apoi s-au binecuvântat unii pe alții. Acceptând și confirmând unii pentru alții gesturile. Oare Sfinții nu ne-ar accepta dorința și cererea noastră către ei, de a se ruga ei pentru noi? Cu siguranță că ar accepta și s-ar bucura, pentru că ar însemna să intrăm în comuniunea lor, în Dumnezeu.
Ieșirea 18, 7: Deci a ieșit Moise în întâmpinarea socrului său, s-a plecat înaintea lui și l-a sărutat. Iar după ce s-au binecuvântat unul pe altul, au intrat în cort.
__________________
Noul Testament ortodox e manualul normalității. Să citim zilnic din el, din Patristică, Dogmatică, Sfintele Canoane, cărți de la Sfinți ortodocși, nu de alte culte, ptr. a avea viață sfântă. În erezii nu e Duhul Sfânt, Har, Taine, Mântuire.
Dorim unirea tuturor în Sfânta Biserică fără ereziile lor. Hristos/Biserica/Creștinismul este și va fi ecumenic nu eretic-ecumenist, deschis la dialog și vindecare ptr. orice boală până la Parusie. Iubim toată Creația. Sunt 9 Sf. Sinoade Ecumenice. Biblia |
#5
|
||||
|
||||
![]() Pilonul al XII-lea: De ce nu l-a sărutat înainte de a turna pe capul lui, vasul cu untdelemn? De ce doar când a turnat? Deci ce a sărutat? Însemnătatea persoanei. Saul devenea rege. Ce sărutăm noi. Însemnătatea persoanei, din Sfânta Icoană. Sfântul lui Dumnezeu. Ei, sfinții sunt prietenii lui Dumnezeu. I Regi 10, 1: Atunci, luând Samuel vasul cel cu untdelemn, a turnat pe capul lui Saul și l-a sărutat, zicând: "Iată Domnul te unge pe tine cârmuitor al moștenirii Sale; vei domni peste poporul Domnului și-l vei izbăvi din mâna vrăjmașilor celor dimprejurul lor". Pilonul al XIII-lea: S-a închinat de 3 ori, unde? La ce? La aer? La Ionatan, care era lângă el, apoi s-au sărutat unii pe alții. Cum? Cu sărutarea dragostei, a sfințeniei, cum am văzut mai sus. Și mai ce? Și au plâns, iar David a plâns mai tare. Deci dacă oamenii se închinau unii altora, de ce? Pentru că vedeau în ei vrednicie, oare noi, nu ne închinăm Sfinților lui Dumnezeu? Pentru că în ei e Izvorul Vredniciei, e Dumnezeu. Să nu plângem, când ne închinăm lor? Să plângem, că nu reușim să fim asemenea lor. Să nu îi sărutăm? Dar oare ei nu se săruta? Cu siguranță, când ei se roagă pentru noi, rugăciunile lor sunt sărutarea lor dată nouă.I Regi 20, 40-41: A dat Ionatan arma băiatului, care era cu el, și i-a zis: "Du-te și o du în cetate". După ce s-a dus băiatul, David s-a ridicat din partea de miazăzi a stâncii și s-a închinat de trei ori; apoi s-au sărutat ei unul pe altul și au plâns amândoi, împreună, iar David a plâns mai tare. Pilonul al XIV-lea: S-a închinat regelui. Cu fața până la pământ, nu oricum. Deci vredniciei lui. Unui om muritor. Iar regele, l-a sărutat pe Abesalom. Pentru că știa regele că nu e vinovat Abesalom. A sărutat curăția lui. Și noi a fel cu Sfintele Icoane, și mai ales Sfintele Moaște.II Regi 14, 32-33: Vreau să văd fața regelui. De sunt vinovat, atunci ucide-mă. Și s-a dus Ioab la rege și i-a spus aceasta. Și a chemat regele pe Abesalom și a venit acesta la rege și, căzând cu fața sa la pământ înaintea regelui, i s-a închinat, iar regele a sărutat pe Abesalom. Pilonul al XV-lea: Ce sărbători au protestanții? Nu au? De ce? E împotriva Bibliei. Uite, sărbătorile închinate Domnului. Care Domn? Hristos, Cel în Treime slăvit. Ce jertfă trebuie adusă în sărbătoarea Domnului? Cea nesângeroasă. Sfânta și Dumnezeiasca Liturghie.I Ezdra 3, 5: După aceea au început să săvârșească arderea de tot cea obișnuită, și cea de la lună nouă, și cea de la sărbătorile închinate Domnului, și jertfele pe care le aducea Domnului fiecare de bună voie. Pilonul al XVI-lea: Să-i slujească? Unui om? Cum? Da! Vredniciei lui. Sfințeniei lui. Domnului Dumnezeu care era în acel om. Cum și diaconii slujesc preoții. Cum TOȚI creștinii, slujesc unul altuia. Ce frumos, ce minunație. Ce Rai, este slujirea. Și ascultarea! Sunt ușoare. "Luați jugul Meu, că nu este greu, luați povara Mea, că nu este grea.", ne spune Hristos.III Regi 19, 21: Iar el s-a sculat și s-a dus după Ilie și a început să-i slujească. Pilonul al XVII-lea: Sfântul Apostol Pavel, acceptă gestul lor și sărutările lor, de despărțire, căci el pleca. Le confirmă că e bine să se sărute sfinții unii cu alții, în Domnul. Și Sfintele Icoane, la fel, cum am văzut mai sus, Sfintele Moaște, la fel. Adică Sfinții mutați la Hristos. Ne arată Hristos că sunt cu El, și au lăsat în urmă dovada: Sfintele lor oseminte. Cum să nu săruți și să nu te bucuri de ele? Cum să nu dorești să nu te asemeni lor? Doamne, miluiește-ne, întărește-ne și ne ajută.Faptele Apostolilor 20, 35-38: Și după ce a spus acestea, plecându-și genunchii, s-a rugat împreună cu toți aceștia. Și mare jale i-a cuprins pe toți și, căzând pe grumazul lui Pavel, îl sărutau, Cuprinși de jale mai ales pentru cuvântul pe care îl spusese, că n-au să mai vadă fața lui. Și îl petrecură la corabie. Pilonul al XVIII-lea: Păi dacă Sfinții dau răspunsuri drepte, prin scrierile lor, de ce să nu-i sărut? Dacă Sfântul Apostol Pavel, dă răspunsuri drepte, în Biblie, de ce să nu-l sărut? Dacă sărutările celui ce urăște sunt viclene, dar sărutările unuia care iubește, cum sunt? Nu pline de iubire? Pentru un sfânt al lui Dumnezeu? În care Dumnezeu sălășluiește? Cum să nu îl rog să se roage pentru mine? Când e atât de minunată viața lui. Când asta-i porunca, am văzut în cele 70 de versete, să ne rugăm unii pentru alții. Deci și cei din ceruri să se roage pentru noi.Pildele lui Solomon 24, 26: Buzele sărută pe cei ce dau răspunsuri drepte. Pildele lui Solomon 27, 6: De bună credință sunt rănile pricinuite de un prieten, iar sărutările celui ce te urăște sunt viclene. Pilonul al XIX-lea: Sfintele Icoane nu pot fi idoli. Pentru că aceștia de mai sus sunt idolii. Dumnezeu cu sfinții Lui, fiind în Sfintele Icoane, sunt sfinte și sfințite, prin însăși Persoana, reprezentată acolo. Nu sunt, n-au fost și nu vor fi niciodată idoli, sau chipuri cioplite. Sfintele Icoane sunt vii, pentru că Viu este Dumnezeu.Care este închinarea la idoli ? Aceștia sunt idolii: desfrânarea, necurăția, patima, pofta rea și lăcomia. Coloseni 3, 5. Pilonul al XX-lea: Închinarea părinților noștrii, adică așa cum au săvârșito părinții noștrii. Care erau părinții Apostolilor? Hristos și Vechiul Testament. Ce zice Hristos? N-am venit să stric Legea, ci am venit să o împlinesc. Care Lege? A Vechiului Testament. Biserica lui Hristos, asemenea Lui, împlinește cele din Vechiul Testament, dar cum? Transfigurat. Transformat. Schimbat. În înnoirea minții, spune Pavel. Hristos spune: a-ți văzut că s-a zis, dinte pentru dinte, ochi pentru ochi, dar Eu vă spun, binecuvântați pe cei ce vă blestemă, iubiți-vă vrăjmașii, aruncați cu pâine, în cine aruncă în voi cu pietre. Poftim. Aceasta e închinarea părinților noștrii. Ai Bisericii Primare, care se închinau lui Dumnezeu în Sfintele Icoane, cum Vechiul Testament se închina Chivotului Legii.I Macabei 2, 19-20: Și răspunzând Matatia, a zis cu glas mare: Chiar dacă toate neamurile din cuprinsul stăpânirii regelui vor asculta de el și poruncile lui și se vor depărta fiecare de la închinarea părinților lor, Totuși eu și feciorii și frații mei vom umbla întru așezământul legii părinților noștri. Pilonul al XXI-lea: Poftim. Toate sunt în comuniune, toate se leagă. Fără Sfinte Icoane, nu există creștinism. Aceea este Legea transfigurată a Vechiului Testament. Acestea Sfintele Moaște, pline de Duh Sfânt. Ele, toate, sunt Împărăția Cerurilor.Romani 9, 4-5: cărora sunt înfierea și slava și legămintele și Legea și închinarea și făgăduințele, ai cărora sunt părinții și din care după trup este Hristos, Cel ce este peste toate Dumnezeu Pilonul al XXII-lea: Iată definiția Sfintelor Moaște, ale Sfinților lui Dumnezeu. Jertfă vie, sfântă, bineplăcută lui Dumnezeu, în închinarea cea duhovnicească, adică în duh și adevăr, cu evlavie și sfială, rugându-se ei, Sfinții lui Dumnezeu pentru noi, și drept mărturie a sfințeniei lor, stau, lăsate de Dumnezeu, Sfintele lor Moșate, neatinse de stricăciune, frumos mirositoare, făcătoare de minuni, asemenea Sfintelor Icoane, asemenea toiagului lui Moise și toiagului lui Aaron, făcătoarele de minuni umbre ale Sfinților Apostoli, făcătoarea de minuni haină a Mântuitorului.Romani 12, 1: Vă îndemn, deci, fraților, pentru îndurările lui Dumnezeu, să înfățișați trupurile voastre ca pe o jertfă vie, sfântă, bine plăcută lui Dumnezeu, ca închinarea voastră cea duhovnicească. Acesta este Creștinismul. Cel Adevărat și Viu. Numit ortodox. Aceasta este Biserica lui Hristos. Ortodoxia. Este biblică. Nu poate exista înafara Bibliei, deși s-a înființat înaintea Bibliei. Dar nimic din ce se face șli se practică în Biserică, nu este înafara fundamentului biblic. Nu sunt 5 biserici, nu sunt Adevăruri. Hristos e Unul. Ceilalți, ei bine, am fost anunțați ce sunt, știm ce sunt. Sunt hristoși mincinoși. Repet, că nu mă deranjează. Să ne aducem aminte, să ne reamintim mereu. Să ne întărim și să ne adeverim, pe ce Piloni stăm, pe Sfinții lui Dumnezeu, pe Cuvântul Tatălui, piatra cea din capul unghiului, Hristos. Iertați-mă că mi-am permis o mică completare pe marginea fiecărui pilon, am îndrznit, pentru ai arăta puțin din sensul și limpezimea lor. Și pentru ca să ne bucurăm împreună... :) "Să stăm bine să luăm aminte. Sus să avem inimile." - Sfânta Liturghie. Iertați și pomeniți.
__________________
Noul Testament ortodox e manualul normalității. Să citim zilnic din el, din Patristică, Dogmatică, Sfintele Canoane, cărți de la Sfinți ortodocși, nu de alte culte, ptr. a avea viață sfântă. În erezii nu e Duhul Sfânt, Har, Taine, Mântuire.
Dorim unirea tuturor în Sfânta Biserică fără ereziile lor. Hristos/Biserica/Creștinismul este și va fi ecumenic nu eretic-ecumenist, deschis la dialog și vindecare ptr. orice boală până la Parusie. Iubim toată Creația. Sunt 9 Sf. Sinoade Ecumenice. Biblia Last edited by Igor_Paslusnik; 26.02.2015 at 17:04:46. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Dar ma rog, pentru voi nu e clara nici diferenta intre o icoana pagana si una crestina, care zic eu ar fi mai simpla si mai evidenta. In orice caz, daca ar fi ambele interzis, cum ti-am zis, voi cadeti cel putin sub incidenta uneia din ele. Aveti puse pe pereti Biblia si Crucea si va inchinati de fata cu ele deci..
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
De fapt, Biblia și Crucea sunt pe fațada bisericii, deci în raport cu închinătorii dinăuntru sunt... înapoia lor :) Oricum, nu are importanță poziționarea, deoarece adventiștii nu se roagă nici la cruce, nici înaintea ei, nici măcar nu e personificată să se adreseze cineva lui Dumnezeu prin intermediul ei.
__________________
Nick-ul (CXXVIII), reprezintă a 128-a șansă acordată forumului ortodox de a dovedi că este și creștin. Adică dovedind toleranță chiar când opiniile sunt în dezacord. În definitiv e un forum de discuții, nu un zid la care sunt executați oamenii pentru ideile lor. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Eu le-am vazut inauntru. Cum adica nu se roaga inaintea lor, cand este fix in fatza lor?
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
__________________
Nick-ul (CXXVIII), reprezintă a 128-a șansă acordată forumului ortodox de a dovedi că este și creștin. Adică dovedind toleranță chiar când opiniile sunt în dezacord. În definitiv e un forum de discuții, nu un zid la care sunt executați oamenii pentru ideile lor. |
|