![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
1. Raiul lui Adam. Un loc material care a existat pe pamant. Aici si eu sunt in dilema, acel loc inca mai exista? S-a evaporat? S-a transformat? Inca mai exista, dar inca e tinut tainic de.Dumnezeu? Sau e o matrice, un hibrid al noului Ierusalim, care va iesi ca un fluture din cocon in momentul Invierii? Un Cer nou si un Pamant nou. 2. Iadul Vechiului Testament sau Seolul. Pana la Invierea lui Hristos, toate sufletele au mers in intuneric. Totusi, nu mai stiu unde am citit, ca acolo era o fantana care alina din "setea" sufletelor celor drepti. La acest capitol am o dilema in legatura cu Ilie. El a fost rapit la Cer cu tot cu trup. Totusi, cred ca subiectul asta trebuie analizat separat. 3. Sufletele oamenilor dupa Invierea lui Hristos. Judecata Particulara. Sfintii Parinti ne vorbesc de vamile vazduhului. Dupa ce sufletul paraseste trupul, el se inalta la cer unde este intampinat de demoni. Fiecare vama reprezinta o patima. Ura, invidie, curvie etc. La acest capitolam doua nelamuriri: - sufletele necrestinilor urmeaza acelasi "itinerar"? Care va fi diferenta? - Judecata Particulara e insasi aceasta "calatorie"? Urmeaza dupa o confruntare directa si personala cu Hristos? 4. Parusia. Invierea trupurilor. Judecata Universala. Aici sunt multe de spus. Aici ni se va arata amprenta pe care am lasat-o asupra lumii. Orice fapta buna, gest virtuos se perpetueaza pana la sfarsitul veacurilor. Sacrificiul de a creste un copil. Copiii copiilor lor vor marturisi pentru. Asa cum noi ii vom marturisii pe parinti. Un singur Sfant sa fie pe linia sangelui si va pretui enorm. Doamne ajuta! Acestea sunt reflectii personale. Nu sunt imputernicit sa zic ca sunt 100% in conformitate cu in |
#2
|
|||
|
|||
![]() Citat:
In Iad nu s-a dus, in Rai ca loc al sufletelor nu putea sa intre. Atunci unde "la Cer"?
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Citat:
__________________
Cel ce nu iubește n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru că Dumnezeu este iubire |
#4
|
|||
|
|||
![]()
37. Iar că morții înviază a arătat chiar Moise la rug, când numește Domn pe Dumnezeul lui Avraam, și Dumnezeul lui Isaac, și Dumnezeul lui Iacov.
38. Dumnezeu deci nu este Dumnezeu al morților, ci al viilor, căci toți trăiesc în El. 39. Iar unii dintre cărturari, răspunzând, au zis: Învățătorule, bine ai zis. 40. Și nu mai cutezau să-L întrebe nimic. 41. Iar El i-a întrebat: Cum se zice, dar, că Hristos este Fiul lui David? 42. Căci însuși David spune în Cartea Psalmilor: "Zis-a Domnul Domnului meu: Șezi de-a dreapta Mea, 43. Până ce voi pune pe vrăjmașii Tăi așternut picioarelor Tale". 44. Deci David Îl numește Domn; și cum este fiu al lui? |
|