![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Pr. Mihai Andrei Aldea - România după #Colectiv : https://www.youtube.com/watch?v=bwG_Tjj19wE
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Conferinta monahi athoniti - Brasov 14 octombrie 2016 : https://www.youtube.com/watch?v=8gTvWW5AoQI
"-sinodul din Creta a fost eretic si talharesc pt ca s-au recunoscut confesiunile catolice,protestante ca fiind biserici , s-a recunoscut ereticii din CMB (Consiliul Mondial al bisericilor) ca fiind biserici si au fost anulate anumite hotarari ale sinoadelor ecumenice (cele 7) -scopul pt care un sinod se intruneste este combaterea ereziilor, la primul sinod ecumenic a fost condemnata erezia arianismului , la cel de-al doilea sinod ecumenic a fost condamnata erezia luptatorilor impotriva Duhului Sfant, si in general la fiecare sinod ecumenic a fost condamnata cate o erezie -la sinodul din Creta nu a fost urmata traditia patristica a Bisericii -acest sinod din Creta este singurul sinod care nu a condamnat vreo erezie , din contra a acceptat ereziile -articolul 6 recunoaste oficial ereziile drept biserici in aceasta fraza demonica: "Biserica Ortodoxă acceptă denumirea istorică a altor biserici și confesiuni creștine eterodoxe" -toti ereticii papistasii,catolicii,greco-catolicii,protestantii,monofizitii...nu vor sa se pocaiasca ,sa renunte la erezii, si cauta pe alta cale sa se uneasca cu Biserica Ortodoxă -s-a afirmat in Creta ca CMB (Consiliul Mondial al bisericilor) are un rol important in unirea crestinilor , ca nu exista unitate in Biserica si ca trebuie sa o regasim eterodocsii,ereticii s-au desprins de Biserica pe motive dogmatice, si ei trebuie sa se intoarca inapoi -a fost abrogat canonul 72 care zicea clar ca orice casatorie intre ortodocsi si eretici e interzisa [Canonul 31 de la Laodiceea: Cu nici un eretic nu se cuvine a incheia casatorie sau a se da fiii sau fiicele dupa eretici -Canonul 72 al Sinodului Trulan sau V-VI Ecumenic: CRESTINII SA NU SE CASATOREASCA CU ERETICI SI CU NECRESTINI -sinoadele ecumenice nu pot fii anulate, nu se poate anula un canon atat de important al unui sinod ecumenic, aceasta e o blasfemie la adresa Duhului Sfant deoarece canoanele s-au hotarat prin pogorarea Duhului Sfant -prin aceasta decizie avem o recunoastere a ecumenismului -acceptarea casatoriilor mixte duce la aparitia a 3 mari probleme: 1. anuleaza canonul care zice ca sunt interzise casatoriile mixte ceea ce este erezie 2. este ca si cum am recunoaste botezul ereticilor, pentru ca in taina casatoriei nu putem sa aducem pe cineva care nu e botezat , primesc tainele ortodoxe numai cei ce sunt ortodocsi botezati 3. se creaza un fel de schisma in interiorul Bisericii, unele Biserici accepta casatoriile mixte altele nu 4. CASATORIA MIXTA ADUCE ECUMENISMUL IN INTERIORUL FAMILIEI -ce fel de urmasi va lasa astfel de familie? vor spune ca noi suntem uniti in iubire cum spun ecumenistii, ; se anuleza motivul pt care cineva se casatoreste , casatoria se face pt ca doi oameni sa mearga impreuna catre Hristos , dar atunci cand unul dintre cei 2 tineri casatoriti e eretic cum vor putea sa mearga impreuna catre Hristos? -si copiii lor ce fel de Hristos vor accepta ? -o alta decizie eretica de la sinodul din Creta e cea care priveste postul, e decizie eretica pt ca permite schimbarea spiritualitatii ortodoxe, prevede posibilitatea de a se aplica iconomia de fiecare biserica locala, in functie de dificultatile,greutatile vremii,vietii sa schimbe postul , acesta este gresit -noi nu putem schimba posturile prevazute de sinoadele ecumenice si de apostoli , putem sa aplicam iconomia anumitor oameni care din anumite motive nu pot posti ,dar nu putem schimba pur si simplu postul -scopul acestei decizii este de a schimba modul ascetic de traire al Bisericii Ortodoxe ,dupa modelul folosit pe papistasi ,deoarece se doreste unirea cu catolicii -din pacate nu se acorda atata importanta textului care face referire la casatoriile mixte si la post -o alta tema prezenta la acest sinod din Creta este canonicitatea si reprezentativitatea sinodului -la un sinod episcopii se intalnesc pentru a combate o erezie , iar dreptul de a se intalni il au toti episcopii ortodocsi -Biserica ortodoxa lucreaza intr-un sistem sinodal,dar la sinodul din Creta, s-a anulat acest lucru -in loc sa cheme toti episcopii din toate Bisericile ortodoxe , au chemat doar patriarhul si alti 24 de episcopi, in realitate a votat un singur reprezentant, intai-statatorul fiecarei Biserici (patriarhul); acest lucru s-a intamplat pt prima oara si nu s-a mai intamplat la nici un sinod asa ceva, la toate sinoadele ecumenice s-a tinut cont de egalitatea tuturor episcopilor prezenti, si egalitatea de vot, dreptul lor de a vota, toti ierarhii sunt egali intre ei ca vot -li s-a interzis episcopilor prezenti la sinodul din Creta sa aduca in discutie alte teme decat cele prezente in agenda de lucru, pt aq putea sa-i controleze , in asa fel incat sa voteze ereziile -prin articolul 22 din documentul "Relațiile Bisericii Ortodoxe cu ansamblul lumii creștine" se obliga toti credinciosii sa accepte sinodul din Creta: "Biserica Ortodoxă condamnă orice tentativă de dezbinare a unității Bisericii, din partea unor persoane individuale sau a unor grupuri, sub pretextul păstrării sau a unei presupuse apărări a Ortodoxiei autentice. ...păstrarea credinței ortodoxe autentice este asigurată numai prin sistemul sinodal" -acest articol 22 este eretic pt ca anuleaza eclesiologia autentica ( învățătura Bisericii) , care spune ca poporul este acela care decide daca un sinod este eretic sau ortodox |
|
#3
|
|||
|
|||
|
-la un sinod avem 3 pasi :
-1. mai intai voteaza arhiereii care se intalnesc la sinod, 2. bisericile,episcopii care nu au putut participa sa fie informati de acest vot 3. poporul drept-credincios va recunoaste sau nu sinodul, hotararile lui -acest articol 22 este o incercare de a opri orice marturie a celor care s-ar opune sinodului -noi suntem datori sa facem ascultare de episcopi , aceasta e traditia Bisericii , dar Traditia Bisericii ne mai spune inca ceva: in probleme de credinta (dogmatice) si morale nu trebuie sa facem ascultare, astfel nu am fii avut azi credinta ortodoxa -sa inceteze o data legenda sau basmul acesta legat de ascultarea neconditionata ,pentru ca noi ii urmam pe sfintii care erau neascultatori fata de episcopii eretici --ce ar fii trebuit sa faca,sa condamne acest sinod din Creta pentru a fii ortodox ? 1. CONDAMNAREA PAN-EREZIEI ECUMENISTE , TREBUIA sa explice intr-un mod teologic de ce ECUMENISMUL ESTE EREZIE si sa-l condamne ca PAN-EREZIE 2. CONDAMNAREA CONSILIULUI MONDIAL AL bISERICILOR (EREZIILOR) , aratand ca doar BISERICA ORTODOXA este UNA SFANTA,SOBORNICEASCA SI APOSTOLEASCA 3. ar fii trebuit ca toti arhiereii sa aiba drept de vot 4. ar fii trebuit sa condamne toate celelalte EREZII: MASONERIA,NEW-AGE-UL... 5. ar fii trebuit sa condamne teologiile post-patristice si baptismale 6. sa condamne neo-ateismul, neo-paganismul 7. sa condamne dosarul electronic si cartea de identitate cu cip care contine 666 -poporul credincios va trebui sa condamne acest sinod , ereziile din sinodul din Creta, la fel cum au condamnat p Zisis mitropolitul Pireului, episcopul Longhin Jar...deoarece este amenintata credinta noastra, in chestiuni ce tin de credinta nu e permisa nici o innoire,modificare |
|
#4
|
|||
|
|||
|
["Mirenii pot sa judece si sa anatematizeze sinoade eretice " (Sfantul Augustin de Florina)
Episcopul LONGHIN - :"ecumenismul blestemat , care este inainte mergator antihristului si doreste sa distruga din temelii pe una sfanta, soborniceasca si apostolesca Biserica a lui Hristos. Acest sinod mare sfant panortodox este cel mai viclean, talharesc, cel mai mincinos pe care eu si credinciosii mei niciodata nu-l vom recunoaste. " Sfintul Ioan Gura de Aur (+ 407) “Daca cineva contraface macar o mica parte a chipului regelui pe moneda regala, in felul acesta o falsifica; la fel si in credinta cea adevarata, acel care va schimba chiar cit de putin in ea, o vatama pe toata. Caci daca, pe de o parte, dogma este rastalmacita, si inger de ar fi, sa nu-l credeti. Nimic nu foloseste viata virtuoasa, daca credinta nu este sanatoasa.” Sfintul Chiril al Alexandriei (+444) “Daca cineva schimba ceva in sfintele si dumnezeiestile dogme patristice, acest lucru nu trebuie sa-l luam drept clarviziune, ci drept crima si abatere de la dogma si pacatuire impotriva lui Dumnezeu.” Sfintul Teodor Studitul (+826) “Atunci cind Credinta e primejduita, porunca Domnului este de a nu pastra tacere. Daca e vorba de Credinta, nimeni nu are dreptul sa zica: “Dar cine sunt eu? Preot, oare? N-am nimic de-a face cu acestea. Sau un cirmuitor? Nici acesta nu doreste sa aiba vreun amestec. Sau un sarac care de-abia isi cistiga existenta? … Nu am nici cadere, nici vreun interes in chestiunea asta. Daca voi veti tacea si veti ramine nepasatori, atunci pietrele vor striga, iar tu ramii tacut si dezinteresat?” “Sinodul nu este aceasta: sa se intruneasca simplu ierarhi si preoti, chiar daca ar fi multi; ci sa se intruneasca in numele Domnului, spre pace si spre pazirea canoanelor… si nici unuia dintre ierarhi nu i s-a dat stapinirea de a incalca canoanele, fara numai sa le aplice si sa se alature celor predanisite, si sa urmeze pe Sfintii Parinti cei dinaintea noastra… Sf. Ioan Gura de Aur a spus deschis ca dusmani ai lui Hristos sunt nu numai ereticii, ci si cei aflati in comuniune cu ei ].” -zice Sfantul Grigorie Palama :"nu apartin Bisericii lui Hristos aceia care nu se afla in adevar" -au fost si sinoade pe care poporul nu le-a recunoscut, cum e cel de la Florența-Ferrara, si din acest motiv noi azi suntem in continuare ortodocsi -Sfintii Parinti ziceau ca cine primeste ceva nou in Biserica , accepta invatatura diavolului, si devine una cu diavolul, pentru ca ereziile sunt de la cel rau [Sfintul Ioan Gura de Aur (+ 407) “Daca cineva contraface credinta cea adevarata, acel care va schimba chiar cit de putin in ea, o vatama pe toata. Caci daca dogma este rastalmacita, si inger de ar fi, sa nu-l credeti. Sfintul Chiril al Alexandriei (+444) “Daca cineva schimba ceva in sfintele si dumnezeiestile dogme patristice, acest lucru nu trebuie sa-l luam drept clarviziune, ci drept crima si abatere de la dogma si pacatuire impotriva lui Dumnezeu.”] Conferința despre sinodul din Creta la Oradea. Au participat trei monahi athoniti: https://www.youtube.com/watch?v=MotN73ypquo Conferinta despre sinodul din Creta la Beius. Au participat trei monahi athoniti : https://www.youtube.com/watch?v=CzqQb_zTVlU |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mulțumesc pentru videoclipuri și reamintirea patristicii.
Personal, ca părere teologică, sunt de acord cu ce spui. Sinodul de la Creta, a fost inițial controversat, fiindcă hotăra lucruri împotriva Sfinților Părinți și a Sfintelor Canoane, dar după 3 luni de la hotărârile greșite, cum ar fi căsătoriile mixte, slavă Domnului, că hotărârile s-au modificat și s-au însănătoșit. Hotărârile luate la Creta, au fost de speriat, scopul unui sinod ce se vrea numit pan-ortodox, sau ecumenic, este vindecarea ereziilor, nu numirea lor ca Biserică sau creștini, când adunările lor, din 1054 nu mai fac parte din Biserică, măcar să se specifice: fostă-Biserică sau foste-Biserici. Și multe alte nereguli biblice, dogmatice, patristice, canonice, istorice, de care Domnul să ne scape, să le evităm, să nu ajungă la mințile următoarelor Sfinte Sinoade. Deci, clar, ierarhii să fie pomeniți. Nepomenitorii, cel puțin acum, greșesc. Nu știm ce va fi peste 5, 10 sau 20, 30 de ani. Doamne miluiește.
__________________
Noul Testament ortodox e manualul normalității. Să citim zilnic din el, din Patristică, Dogmatică, Sfintele Canoane, cărți de la Sfinți ortodocși, nu de alte culte, ptr. a avea viață sfântă. În erezii nu e Duhul Sfânt, Har, Taine, Mântuire.
Dorim unirea tuturor în Sfânta Biserică fără ereziile lor. Hristos/Biserica/Creștinismul este și va fi ecumenic nu eretic-ecumenist, deschis la dialog și vindecare ptr. orice boală până la Parusie. Iubim toată Creația. Sunt 9 Sf. Sinoade Ecumenice. Biblia Last edited by Igor_Paslusnik; 31.05.2018 at 20:00:28. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Citat:
Scrisoarea Protosinghelului Elefterie Tarcuta- intreruperea pomenirii arhiepiscopului ioachim-bacaoanu : http://psaltirea.ro/files/Scrisoare%...0Elefterie.pdf ""Subsemnatul, Protos. Elefterie Tarcuta, preot slujitor si duhovnic de 24 de ani Ia' Catedrala Arhiepiscopala a Arhiepiscopiei Romanului si Bacaului, momentan impins in iadul ereziei pentru pacatele mele, de catre Parintele si Arhiepiscopul Ioachim, am gasit totusi putere de Ia Bunul Dumnezeu sa strig din acest iad dupa ajutor. -Acum, cand ca ierarhi ne-ati tradat intr-un mod miselesc Ia acest "sinod" din Creta, ba ati mai implicat si preotii, cerandu-le sa nu vorbeasca credinciosilor despre hotararile luate cu acest prilej, acum cand ati pus lumina sub obroc, noua oare ce ne ramane de facut ! Sa asteptam sa vorbeasca pietrele?... -- "Vai voua, carturarilor si fariseilor fatarnici! -Participand la sinodul din Creta v-ati dat implicit acordul - prin semnatura - la toate prevederile stipulate in memorandum! Trebuia inca o data salvat Baraba si vandut Domnul nostru Iisus Hristos?!! Si iata turma aruncata in intunericul eel mai din adanc: ECUMENISMUL! Explicati-le enoriasilor ce duh diabolic are aceasta "erezie a ereziilor": vorbiti-le - nu cu diplomatie- ci dar, raspicat, sa inteleaga si omul mai simplu. La acest sinod s-au acceptat tacit Teoria trunchiului comun, Teoria ramurilor si Teoria baptismala, adica globalizarea lumii si a Bisericii; numai ca Ia Dumnezeu teoriile nu· functioneaza . Arborele are radacinile in pamant, iar Biserica are radacina, izvorul in CER, Ia Hristos Care este si Cap al ei. Ce partasie are Biserica, pentru care S-a rastignit Hristos, cu aceasta globalizare?! -Aceste abateri atat de grave la care ati consimtit, sub semnatura proprie, in deplina cunostinta, m-au determinat sa revad o serie de canoane ale Sfintilor Parinti si astfel, Ia CANONUL 15, SIN. I- II (861) "OSANDA SCHISMEI. SCHISMA FATA DE PATRIARH. CARE DESPARTIRE NU ESTE SCHISMA", am gasit urmatoarele: "Cele ce sunt randuite pentru presbiteri, episcopi si mitropoliti, cu mult mai vartos se potrivesc pentru patriarhi ... Caci cei ce se despart pe sine de comuniunea cea cu intaiul statator al lor pentru oarecare eres osandit de Sfintele Sinoade, sau de Parinti, fireste adica, de comuniunea cu acela care propovaduieste eresul in public si cu capul descoperit il invata in Biserica, unii ca acestia nu numai ca nu se vor supune certarii canonicesti, desfacandu-se pe sinesi de comuniunea cu cel ce se numeste episcop chiar inainte de cercetarea sinodiceasca, ci se vor invrednici si de cinstea cuvenita celor ortodocsi. Caci ei nu au osandit . pe episcopi, ci pe pseudo-episcopi si pe pseudo-invatatori, si nu au rupt cu schisma unitatea Bisericii, ci s-au silit sa izbaveasca Biserica de schisme si de dezbinari." -Deplin constient, cu frica de Dumnezeu, cu durere in suflet si, in acelasi timp, cu inima impacata si cu rugaciunile Sfintilor Parinti, eu personal nu v-am mai pomenit dupa acest sinod din Creta si nu va voi mai pomeni pana nu veti retrage acea semnatura de Ia sinodul din Creta. Daca ereticii si sincretistii se vadesc prin lipsa sinceritatii si a pocaintei, staruind in chip satanic in erezie, noi ce facem? Sfintii si Parintii inaintasi ai nostri, care au intrerupt pomenirea pseudo-episcopului au continuat sa slujeasca Sfanta si Dumnezeiasca Liturghie si toate Tainele Bisericii, ramanand in comuniune cu Biserica Ortodoxa, dar ingradindu-se de numitul episcop de care apartineau ." |
|
#7
|
|||
|
|||
|
-sfintii parinti luptau si pentru o litera,un cuvant , pentru ca daca se modifica ceva cat de mic in credinta ,se modifica intreaga credinta [Sfintul Ioan Gura de Aur (+ 407)
“Daca cineva contraface macar o mica parte a chipului regelui pe moneda regala, in felul acesta o falsifica; la fel si in credinta cea adevarata, acel care va schimba chiar cit de putin in ea, o vatama pe toata. Caci daca, pe de o parte, dogma este rastalmacita, si inger de ar fi, sa nu-l credeti. Nimic nu foloseste viata virtuoasa, daca credinta nu este sanatoasa.” “Daca episcopul sau clericul este viclean in chestiunile credintei, atunci fugi si leapada-te de el, nu numai ca de un om, ci chiar si inger din cer de-ar fi. "] -prin documentele sinodului din Creta a fost legalizat ecumenismul [erezia tuturor ereziilor] ,Sfintii Parinti nu stateau la dialog cu ereticii, dupa prima si a doua mustrare ii dadeaua anatemei, ca sa fereasca pliroma Bisericii [totalitatea credincioșilor] de a merge pe calea ereticilor, si in acelasi timp sa-i trezeasca pe eretici sa vina la ortodoxie -intreruperea pomenirii episcopului nu e schisma ,ci ingradirea de episcopul eretic, prin ramanerea in Biserica [la muntele Athos de mai multe ori s-a intrerupt pomenirea unor ierarhi] -unitatea Bisericii este acolo unde este Adevarul,Hristos , acolo unde nu e adevar,sau adevarul e amestecat cu minciuna acolo nu mai e Hristos -parintii de la Manastirea Lacul Frumos s-au dezis de documentele de la sinodul din Creta pentru a ramane in Biserica, pt ca exista o singura Biserica, o singura credinta [cea ortodoxa], si un singur botez [cel ortodox] -Sfantul Maxim Marturisitorul a intrerupt comuniunea cu patriarhia Constantinopolului care era in erezie, Sfantul Teodor Studitul,Sfantul Grigorie Palama au intrerupt pomenirea, nu au ramas in comuniune cu ereticii -interuperea pomenirii ierarhilor e o practica intalnita in Biserica ortodoxa, chiar patriarhul Nestorie din Constantinopol nu a mai fost pomenit de ieromonahi pt ca nu vroiau sa ramana in comuniune cu cineva care le stramba credinta, si nu considerau ca prin aceasta se face schisma -parintii de la Manastirea Lacul Frumos prin intreruperea pomenirii episcopului nu vor sa se rupa de Biserica ortodoxa, nu vor sa creeze o schisma , ci ei raspund la criza creata de erezie, de sinodul eretic, pt ca vor sa-si mantuiasca sufletele -unitatea este numai in Adevar, nu se poate pastra unitatea Bisericii in afara Adevarului si a dogmei, toate aceste secte ,erezii [papistasi,greco-catolici,protestanti...] au ciuntit din Adevar , ei s-au departat de Biserica Adevarata, cea una, s-au departat de Adevar-nu este suficient numai a afirma ortodoxia, Adevarul dogmatic fara a zice despre eterodocsi ca sunt eretici, anatema ; cu toate ca ortodoxia are la baza blandetea si dragostea Sfintii Parinti cand au trebuit sa infrunte erezia atunci s-au facut sabie ca sa apere Adevarul dar si ca sa-i trezeasca pe cei care au cazut, ca sa le arate greseala in care au cazut-anatema e o dovada de iubire fata de ereticul cazut in inselare , nu este o dovada a urii, este o dovada a iubirii , trasam o linie clara intre Adevar si minciuna ca noi ortodocsii sa ramanem in adevar si ceilalti sa vada ca sunt in minciuna, erezie,intuneric si sa se intoarca la Adevarul ,lumina ortodoxiei |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Citat:
Folosindu-se de adevar satana va culegele sufletele. Voi sunteti folositi ca sa dezbinati biserica ortodoxa romana, sunteti folositi in scopuri politico-ideologice.Concomitent cu acesta, biserici ii sunt atacati episcopii prin aripa DNA care este aservita acpeluiasi stapan care doreste distrugerea bisericii ortodoxe romane. Lovire din interior prin fanatici fara ascultare de duhovnic si lovita din exterior. Toate aceste tactici au o trasatura comuna: folosirea adevarului pentru a dezbina.Folosirea adevarului in scop distructiv si nu constructiv. Vai de cel ce pune botul/inima la ideologiile voastre politice sau care indrazneasca sa-si huleasca episcopii si/preotii. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Cei care au semnat in Creta au facut schisma si dezbinare, au acceptat erezia ecumenista
Cati ierarhi au participat sau au semnat documentele Sinodului din Creta?: http://corortodox.blogspot.ro/2016/0...at-sau-au.html â* Patriarhul Daniel â* Teofan of Iasi, Moldova and Bucovina â* Laurentiu of Sibiu and Transylvania â* Andrei of Vad, Feleac, Cluj, Alba, Crisana and Maramures â* Irineu of Craiova and Oltenia â* Ioan of Timisoara and Banat â* Iosif in Western and Southern Europe â* Serafim in Germany and Central Europe â* Nifon of Targoviste â* Irineu of Alba Iulia â* Ioachim of Roman and Bacau â* Casian of Lower Danube â* Timotei of Arad â* Nicolae in America â* Sofronie of Oradea â* Nicodim of Strehaia and Severin â* Visarion of Tulcea â* Petroniu of Salaj â* Siluan in Hungary â* Siluan in Italy â* Timotei in Spain and Portugal â* Macarie in Northern Europe â* Varlaam Ploiesteanul, Assistant Bishop to the Patriarch â* Emilian Lovisteanul, Assistant Bishop to the Archdiocese of Ramnic â* Ioan Casian of Vicina, Assistant Bishop to the Romanian Orthodox Archdiocese of the Americas Last edited by ortodoxia_e_Adevarul; 28.10.2016 at 00:07:23. |
|
|