Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Generalitati > Generalitati
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 31.08.2008, 23:07:03
cotorceanucarmen cotorceanucarmen is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 31.08.2008
Mesaje: 5
Implicit

Numele meu este Carmen si am 22 de ani sunt studenta in ultimul an la Ingineria si securitatea produselor alimentare.Pe timpul facultatii am lucrat in diferite locuri si in niciunul nu am ramas mai mult de cat as fi vrut.Imi doresc mult sa am un servici stabil si parca cel rau imi face in ciuda si nu ma lasa sa ma concentrez si sa imi fac treaba cat pot eu de bine.Daca s-ar putea sa ma ajutati si pe mine sa gasesc o rugaciune prin care sa ma rog la Dumnezeu sa ma ajute si imi pot tine slujba pe care mi-o doresc cu toata inima.Va rog din suflet sa ma ajutati
Reply With Quote
  #2  
Vechi 31.08.2008, 23:18:55
adrian010155 adrian010155 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 26.05.2008
Locație: Bucuresti
Religia: Ortodox
Mesaje: 564
Implicit

Roaga-te la Dumnezeu, din toata inima ta, cu cuvintele tale.
Spui ca la nici un serviciu nu ai ramas mai mult decat ai fi dorit. Inseamna ca ai ramas cat ai dorit. Icearca sa doresti sa ramai mai mult.
Reply With Quote
  #3  
Vechi 01.09.2008, 07:45:51
dux dux is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 15.05.2008
Mesaje: 10
Implicit

cred ca a fost o greseala de exprimare cu ramanerea conform dorintei ei :)
Reply With Quote
  #4  
Vechi 01.09.2008, 08:20:09
alynnna alynnna is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.12.2007
Mesaje: 385
Implicit

Citat:
În prealabil postat de cotorceanucarmen