Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Tainele Ortodoxiei > Pocainta
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 29.01.2009, 11:57:47
iulia_nedi iulia_nedi is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2009
Mesaje: 1
Implicit Duhovnic Cluj

Va rog frumos sa ma ajutati, daca stiti si puteti, recomandandu-mi un duhovnic bun in Cluj. Sunt studenta in Cluj si nu cunosc prea bine locul. Am 23 ani si nu m-am mai spovedit de la 17 ani. Am adunat, din pacate, multe pacate si deja nu mai pot trai cu ele. Simt nevoia sa comunic cu Dumnezeu. Chiar daca imi pare rau pentru ele si poate Dumnezeu stie acest lucru, as dori sa ma duc la Sfanta Taina a Pocaintei.
Va multumesc anticipat!
Reply With Quote
  #2  
Vechi 06.02.2009, 22:24:36
Bogescu's Avatar
Bogescu Bogescu is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 12.01.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 3
Implicit indrumare

Manastirea Floresti Parintele Visarion
Reply With Quote
  #3  
Vechi 09.12.2009, 09:31:18
metanoia2's Avatar
metanoia2 metanoia2 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 01.08.2009
Locație: Cluj Napoca
Religia: Ortodox
Mesaje: 175
Implicit La biserica studenteasca

In Hasdeu la camine,la biserica studentilor(cea maramureseana de lemn) este parintele Ciprian si se canta deosebit si toti sunt tineri si rugatori, e extraordinar.
Acolo iti gasesti prieteni adevarati.
Parca te-ai intoarce in vremea vechilor crestini.
Spor duhovnicesc si spune-ne ce ai decis si cum a fost in caz ca ai mers.
__________________
"Imparate Ceresc Mangaietorule Duhul Adevarului care pretutindenea esti si pe toate le-mplinesti,Vistierul bunatatilor si Datatorule de viata, vino si Te salasluieste intru noi."
Reply With Quote
  #4  
Vechi 12.12.2009, 21:37:39
RELUCU RELUCU is offline
Member
 
Data înregistrării: 04.08.2008
Mesaje: 41
Implicit

Citat:
În prealabil postat de iulia_nedi Vezi mesajul