Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Generalitati > Generalitati
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 28.01.2010, 22:30:26
Silencer Silencer is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 10.08.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 104
Send a message via Skype™ to Silencer
Unhappy Jocurile de calculator shi problema mea...

Au fost teme asemanatoare, dar totushi ash avea shi eu nevoie de un sfat...

Imi plac( sau poate imi placeau, nu mai shtiu) mult jocurile... Sunt student la Informatica, shi deci ceea la ce ma orientam pe viitor era programarea de jocuri (un lucru foarte interesant, unde la sigur nu te poti plictisi...)...
Lumea din calculator era asha frumoasa, ca lumea din visele mele... Aveam shi o stare de depresie, ceea ce au facut din jocuri refugiul ideal pentru mine.... Lumea in care traiesc e neagra, plina de ura.... Iar jocurile sunt refugiul perfect... Eu imi dadeam seama de aceasta, shi nu ma deranja... In jocurile in care eram participau mii de alte persoane de pe intreg globul...
Cineva zicea ca jocurile sunt pierdere de timp, ca mai bine te uiti la film... Pai bine, filmul e aceeashi pierdere de timp, numai ca in jocuri poti chiar "sa faci parte din film"...

Mai spunea tot aici pe forum cineva ca jocurile sunt o lumea falsa, care ne distrag de la acea lumea frumoasa in care traim.... FRUMOASA ??? La mine viata nu e frumoasa deloc... Intr-un orash uitat de romani... Plin de pacate shi desfranare in orice loc nu m'ash uita. Lucruri care greu le mai scoti din cap... Da... Lumea are shi locuri frumoase... Imi place mult natura shi viata la tara... Dar nu e deloc locul in care traiesc acum...