Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox

Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Alte discutii > Exorcismul
Răspunde

Thread Tools Moduri de afișare
Vechi 19.11.2006, 02:36:58
pixel3cs pixel3cs is offline
Junior Member

Data înregistrării: 19.11.2006
Locație: Iasi
Religia: Ortodox
Implicit

Salutare !

Am intrat aici pentru ca am ceva de spus. In primul rand as vrea sa aud si parerea altora, ca eu nu mai stiu ce sa cred.

Sunt student in Bucuresti la Politehnica si stau in regie.In primul rand totul a inceput in 2005, vara, in sesiune. Eram plictisit, nu stiam ce sa fac ! Am intrat pe Google si am inceput sa caut cazuri paranormale, iesite din comun, exorcizari, ceva care sa ma impresioneze.
In acest fel am gasit cazuri de posedati, to felul de chestii legate de diavoli si de religie. Am citit despre yoga, Buddha, Iisus, pana cand... am citit despre rugaciunea lui Iisus si am inceput si eu sa o rostesc mereu in gand.
Nu mergeam la biserica decat de Paste si de Craciun, si nici nu credeam cu adevarat, dar am zis sa zic rugaciunea sa vad ce se intampla...
In acest fel am inceput sa observ cateva chestii importante, cum ar fi Iisus ne iubeste, in timp ce ziceam rugaciunea simteam la inima un foc, si odata am simtit cum numele Iisus rastoarna tot, numai conteaza nimic decat numele Lui, rastoarna si cucereste totul. Odata am simtit cum ne cheama si ne asteapta.
In acel timp eu credeam ca acestea sunt semne de la Dumnezeu, acuma nu mai cred nimic, nici ca sunt de la Dumnezeu, nici ca de la diavol, ci cum primesc un semn il bag in folderul "de la diavol", fie ca e cu iubire, fie ca e cu ura, fie ca e atat, dar atat de clar ca e de la Dumnezeu.