Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Sectiune dedicata profesorilor de religie
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 19.02.2010, 15:45:28
Filofteea Filofteea is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 19.02.2010
Mesaje: 1
Implicit ajutor :(

Buna ziua,
Ma numesc Filofteea si am o mare dilema pe care as vrea sa va rog sa ma ajutati sa o rezolv. Sunt eleva in clasa a XII-a la profil uman si-mi place extraordinar invatatura si tot ce tine de scoala, insa nu pot spune acelasi lucru despre ora de filosofie, unde invatam despre tot soiul de filosofi blasfemi, cum ar fi Sartre si Nietzsche. Efectiv urasc aceste ore la care ni se preda despre oameni care au nesocotit poruncile Domnului (in plus, profesoara de filosofie ii lauda mereu) si invataturile lor pacatoase, dar in acelasi timp imi vine greu sa chiulesc pentru ca si asta ar fi un pacat. Ce sa fac? Am vorbit si cu profesorul meu de religie, care mi-a spus ca nu am ce face, asta e programa si tot ce pot face e sa nu ma las ademenita de blasfemiile acestor filosofi. Cu toate acestea, eu trebuie sa invat acest filosofi si sa dau lucrare si sa fiu ascultata din ei, in conditiile in care mi-e peste putinta sa repet ideile lor.
Stit cumva daca pot face o cerere sa nu mai particip la aceste ore sau aveti alte solutii?
Reply With Quote
  #2  
Vechi 19.02.2010, 15:49:55
Mariusica
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Filofteea Vezi mesajul
Buna ziua,