Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Generalitati > Stiri, actualitati, anunturi
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 06.10.2007, 16:52:58
ionita ionita is offline
Member
 
Data înregistrării: 22.03.2007
Mesaje: 64
Implicit

Doamne ajuta!
Indraznesc sa fac acest topic nou deoarece am o problema, sa-i spun asa, care ma roade de ceva vreme si anume: ce se alege fratilor de facultatile noastre de telologie?? incotro se indreapta ele??
Spun toate acestea deoarece, spre uimirea mea, observ tot mai putini studenti la teologie (atat fete cat sio baieti)cvare trateaza teologia ca pe o facultate ca ori care alta.. In multe dintre facultati nu se mai da proba de admitere si uite asa sunt fel de fel de studenti la teologie!!
In acest an eu am inceput facultatea (de muzica) si am tot vazut studenti care sunt la teologie, si va spun sincer ma tot intreb :ce cauta unii la teologie?? Fetele nu mai stiu de fusta, dar sunt la curent cu ultimele tendinte in moda. Nu mai stiu de biserica dar stiu care e ultimul club deschis prin oras. Bietii asteapta sa se termine orele sa iasa la o berica prin vre-un club de manele..si poate-poate mai cunosc si cate o fata... Multi dintre ei spun ca fac teologia doar ca sa aibe o diploma de facultate, sau deoarece se castiga bine ca preot..
Am intalnit un caz in care fata face teologia doar ca sa se marite cu un preot...dar duce o viata de studenta la cluburi!! Nu vreau sa fiu rea dar deja parca am obosit sa tot vad studenti la teologie care nu au nimic in comun cu biserica si cu teoogia!! Studenti care mai tarziu vor vrea sa devina preoti sau profesori de religie iar viata pe care o duc nu duce deloc cu una a unui teolog!!
Acesta este motivul pentru care ma tot intreb: INCOTRO CU FACULTATILE NOASTRE DE TEOLOGIE??