Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Tainele Ortodoxiei > Pocainta
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 05.01.2014, 08:54:21
razvanR razvanR is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 05.01.2014
Mesaje: 5
Implicit Mesajul unui rătăcit, vă aștept reacția și răspunsul

Sunt tanar student in Bucuresti. In societatea actuala imi este foarte greu sa fiu un om credincios. Ma ingrozesc cand vad ce se intampla in jur. Merg la biserica, ma rog, insa nu simt niciodata adevarata legatura cu Dumnezeu. Nu sunt inconjurat de persoane cu o viata spirituala bogata, insa incerc sa compensez acest fapt. Ma simt destul de rau si fizic si psihic, ma simt pierdut si nu imi gasesc calea. Nu reusesc sa stabilesc legatura...sunt ratacit. Incerc sa fiu bun cu cei din jur, insa pana la urma... ce e bunatatea? Am facut cateva greseli la viata mea, incerc sa cer iertarea, insa lucrurile in viata mea tot rau decurg. Nu astept nimic, insa as vrea o urma de speranta. Nu am nevoie de ironii, vreau doar un sfat de la un frate credincios. Am doar semne de intrebare, fara raspunsuri. Nu inteleg de ce mi se intampla mie anumite lucruri. Nu stiu niciun preot cu care sa vorbesc, nu am fost intotdeauna atat de credincios si ma simt atat de confuz...
Reply With Quote
  #2  
Vechi 05.01.2014, 10:25:08
Caramia Caramia is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 05.01.2014
Religia: Ortodox
Mesaje: 19
Implicit Draga Razvan

... ei ei ei ... e grea calea asta dar si frumoasa :-)
nu-ti pierde speranta, si eu am fost o ratacita si o maaare pacatoasa... si inca mai sunt.