Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Generalitati > Generalitati
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 05.12.2009, 00:30:03
Ioan-Victor
Guest
 
Mesaje: n/a
Unhappy Blestem?Tribut?

As vrea sa va povestesc viata mea si poate o sa isi dea cineva seama de ce este asa cum este...
Am 22 ani si sunt student in anul 2 la Facultatea de Geografie si Geologie din Iasi...Am patru frati si niciunul...Un frate si o sora sunt facuti cu alta mama, iar celalalt frate si cealalta sora cu alt tata...Parintii mei s-au despartit cand aveam 2 ani, tatal meu plecand in localitatea lui de origine (la vreo 300 km de locul de unde locuiesc eu) impreuna cu un frate si o sora(cei care erau ai lui)...Mama ne-a crescut pe cei trei care am ramas cu ajutorul bunicilor...Fratele cu care am crescut este schizofrenic si am avut multiple dispute violente(asta cand am mai crescut si eu), de doua ori m-a fugarit cu cutitul si deasemenea avea adeseori ganduri sinucigase...In 1999 farmacia pe care mama mea o patrona a dat faliment si a ramas cu datorii imense la furnizorii de medicamente...In urmatorii aveam sa ne mutam aproape anual dintr-un apartament in altul...In intervalul asta am inceput sa fumez si sa beau de suparare si de asemenea am devenit irascibil...Anul 2007 a fost cel mai negru al vietii mele...Mamei mele i-a fost depistata o tumora in iunie...Avea cancer iar in decembrie avea sa isi dea duhul...In august am mai avut o disputa cu fratele meu in urma careia sora mea avea sa-l interneze la un sanatoriu...Imi sparsese capul cu un borcan...La pomana mamei mele am baut de necaz pana cand am cazut inconstient...In primavara asta am inceput sa beau ca niciodata cuprins fiind de euforia vietii de student...In iunie anul acesta am intrat in sevraj de la bautura si am ramas cu probleme de sanatate(am ficatul,splina si pancreasul toate marite)...Prietenul meu de pahar care era si cel mai bun prieten al meu de la facultate avea sa moara du