Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Biserica Ortodoxa in relatia cu alte confesiuni
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 18.09.2011, 14:40:10
elcipo elcipo is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 04.03.2011
Mesaje: 8
Implicit Religie catolica in scoala pentru un ortodox

Salut. Sunt elev in Italia. La scoala am de ales intre lectie de religie catolica sau morala (unde este vorba despre rasism, cum functioneaza societatea, imigratie, diverse subiecte mondene). Am facut morala pentru ultimii ani, dar ma gandeam ca ar fi mai folositor sa fac religie catolica, pana la urma nimic nu se compara cu o persoana caruia ii poti pune intrebari despre biblie s.a.m.d . Sunt ortodox, dar pana la urma catolicismul nu difera mult ca filozofie. Ce parere aveti?
Reply With Quote
  #2  
Vechi 18.09.2011, 17:40:22
Theodor_de_Mopsuestia
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de elcipo Vezi mesajul
Salut. Sunt elev in Italia. La scoala am de ales intre lectie de religie catolica sau morala (unde este vorba despre rasism, cum functioneaza societatea, imigratie, diverse subiecte mondene). Am facut morala pentru ultimii ani, dar ma gandeam ca ar fi mai folositor sa fac religie catolica, pana la urma nimic nu se compara cu o persoana caruia ii poti pune intrebari despre biblie s.a.m.d . Sunt ortodox, dar pana la urma catolicismul nu difera mult ca filozofie. Ce parere aveti?
Salut. Da, te-ai gandit bine, e mult mai bine pentru sufletul tau sa faci orele de religie catolica. Te va ajuta mult, in sens spiritual, si te va apropia de credinta. Asta, desigur, daca ai inima deschisa credintei.
Succes!
Reply With Quote
  #3  
Vechi 24.09.2011, 12:04:44
Savonarola Savonarola is offline
Banned
 
Data înregistrării: 12.08.2011
Locație: Bizanțul de dupa Bizanț
Religia: Ortodox
Mesaje: 341
Implicit