Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Minuni ale Ortodoxiei > Intamplari adevarate
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 11.02.2006, 00:06:15
Cain Cain is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 28.01.2006
Mesaje: 13
Implicit

Sunt student, si saptamana trecuta am avut un examen extrem de dificil. Un examen pe care nu-mi permiteam sa-l pic. Merg eu in clasa, ma asez in banca si astept venirea profului. E, chiar cand a intrat in clasa, un coleg de-al meu observa ca am ceva in banca...erau doua foi, ce cuprindeau un curs de la materia respectiva. Ma rog, le iau, le arunc, si peste doua ore, cand a trebuit sa dau si teoria, imi dau seama cu stupoare ca exact subiectul pe care-l aveam de tratat era si in acele foi. Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca eu nu le observam inainte...profesorul m-ar fi gasit in banca cu acel curs, care "surprinzator" era tocmai cursul din care aveam subiectul de examen, si bineinteles ca as fi luat 1. Nu stiu, dar sunt prea multe coincidente, si d-aia ma intreb: Dumnezeu m-a salvat, sau a vrut sa ma pedepseasca? Sunt si eu un pacatos ca oricare altul...

Doamne ajuta!
Reply With Quote
  #2  
Vechi 14.02.2006, 16:02:05
Mircea
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Eu zic ca ai facut bine ca le-ai aruncat. Dumnezeu este pretutindeni si fiecare om are ingerul lui pazitor. Doamne ajuta!:)
Reply With Quote
  #3  
Vechi 03.08.2006, 11:17:24
sovidiu sovidiu is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 02.08.2006
Mesaje: 357
Implicit