Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Tainele Ortodoxiei > Nunta
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 12.08.2012, 22:09:13
Mihnea Dragomir's Avatar
Mihnea Dragomir Mihnea Dragomir is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 15.02.2010
Locație: Ținuturile Loirei, Franța
Religia: Catolic
Mesaje: 7.751
Implicit Cateva adevaruri despre anticonceptionale

Citind diferite forumuri de întrebări și răspunsuri medicale, constat că multe femei susțin că iau anticoncepționale "ca să-și regleze ciclul". Se amăgesc singure, în afară de cazul în care sunt amăgite de medicii lor.

Trebuie știut, subliniat și amintit de câte ori este cazul, în special cuplurilor creștine: anticoncepționalele nu reglează niciun ciclu. De fapt, în general ele suprimă ciclul cu totul, ceea ce este altceva decât a spune că îl reglează. Ce se întâmplă, mai exact ?

De obicei, atâta timp cât ia anticoncepționale, o femeie nu are ciclu de loc: ovarele sunt, în aproximativ 90 % din cazuri, scoase din funcție. Ca urmare, menstruația nu are loc. La oprirea anticoncepționalelor apare, după câteva zile, o sângerare asemănătoare unei menstruații, numite "sângerare de privație". În realitate, de aceea medicii recomandă de obicei 21 de zile cu anticoncepționale și 7 zile fără anticoncepționale: ca să aibă femeile impresia că mai au ciclu.

În realitate, anticoncepționalele sunt capabile să regleze cu adevărat menstruația în foarte puține situații (așa cum este boala ovarelor polichistice), în schimb în mult mai multe situații apare dereglarea menstruației timp de multe luni după asemenea "tratament".
__________________
Doamne, Tu pe toate le știi ! Tu știi că Te iubesc !

www.catehism.com
http://regnabit.wordpress.com
Reply With Quote
  #2  
Vechi 12.08.2012, 23:36:40
Jamaica Jamaica is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.12.2009
Religia: Ortodox
Mesaje: 358
Implicit