Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Generalitati > Stiri, actualitati, anunturi
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 24.07.2013, 20:39:14
Adriana_tm Adriana_tm is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 24.07.2013
Mesaje: 3
Implicit Miere de albine, polen crud si propolis din Stupina Manastirii

Doamne ajuta,

Ma numesc Adriana si sunt medic in Timisoara. Uneori in weekend obisnuiesc sa merg impreuna cu fiica mea la o manastire de maicute din apropierea lacului Surduc, in comuna Fardea. Maicile au vreo 200 de stupi si nu au unde sa vanda toata mierea, polenul si propolisul. Manastirea este situata intr-o zona impadurita, departe de orice zona de poluare. M-am gandit ca ar fi de ajutor sa postez acest anunt. Pentru manastire pentru ca, vanzand mierea, ar putea continua lucrarile de constructie iar pentru cei care citesc acest post pentru ca ar putea cumpara la un pret decent produse apicole naturale si sanatoase. Puteti comanda online pe stupinamanastirii.ro .

Cu drag,
Adriana
Attached Images
File Type: jpg miere de tei.jpg (23,6 KB, 7 views)
File Type: jpg hram .jpg (20,5 KB, 16 views)
File Type: jpg Fotografie0018.jpg (26,7 KB, 15 views)
File Type: jpg miere cu propolis.jpg (41,0 KB, 12 views)
Reply With Quote
  #2  
Vechi 24.07.2013, 21:08:55
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.084
Implicit

Preturi?
Contact?
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau.
Reply With Quote
  #3  
Vechi 24.07.2013, 21:10:26
Geo_Geo79
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Preturi - de la 8- 12 lei , intra pe site http://stupinamanastirii.ro/

Contact:
Stupina Mănăstirii
Manastirea Adormirea Maicii Domnului
Fardea- Timis
E-mail comenzi@stupinamanastirii.ro
Reply With Quote
  #4  
Vechi 24.07.2013, 21:18:54
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.084
Implicit