Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox

Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Sfanta Scriptura > Despre Sfanta Scriptura
Răspunde

Vechi 10.07.2012, 20:43:42

Data înregistrării: 16.12.2006
Locație: Oricare ar fi vicisitudinile zilelor și anilor,oricare ar fi durata lor,vine ora răsplatei:BRĂTIANU
Religia: Ortodox
Implicit Matei 13, 24-30

"Zis-a Domnul pilda aceasta: asemenea este împărăția cerurilor omului care a semănat sămânță bună în țarina sa. Dar, pe când oamenii dormeau, a venit vrăjmașul lui și a semănat neghină printre grâu, apoi și s-a dus. Iar dacă a crescut paiul și a făcut roadă, atunci s-au arătat și neghinele. Și, venind, slujitirii stăpânului casei i-au zis: stăpâne, nu ai semănat tu, oare, sămânță bună în țarina ta? De unde dar are neghină? El le-a răspuns: un om vrăjmaș a făcut aceasta. Iar slujitorii i-au zis: vrei, atunci, să ne ducem și să le plivim? El însă le-a zis: nu! Ca nu cumva plivind neghinele, să smulgeți și grâul împreună cu ele. Lăsați să crească amândouă împreună până la seceriș și atunci, la vremea secerișului, voi zice secerătorilor: pliviți întâi neghinele și le legați snopi, ca să le ardem; iar grâul adunați-l în hambarul meu."
Vechi 11.07.2012, 21:29:33

Data înregistrării: 06.04.2011
Locație: usa
Lightbulb 11 Iulie - Miercurea celei de-a VI-a săptămâni după Rusalii

Apostolul :

1 Corinthians 2.9-3.8

But, as it is written, “What no eye has seen, nor ear heard, nor the heart of man conceived, what God has prepared for those who love him,” God has revealed to us through the Spirit. For the Spirit searches everything, even the depths of God. For what person knows a man’s thoughts except the spirit of the man which is in him? So also no one comprehends the thoughts of God except the Spirit of God. Now we have received not the spirit of the world, but the Spirit which is from God, that we might understand the gifts bestowed on us by God. And we impart this in words not taught by human wisdom but taught by the Spirit, interpreting spiritual truths to those who possess the Spirit. The unspiritual man does not receive the gifts of the Spirit of God, for they are folly to him, and he is not able to understand them because they are spiritually discerned. The spiritual man judges all things, but is himself to be judged by no one. “For who has known the mind of the Lord so as to instruct him?” But we have the mind of Christ.

But I, brethren, could not address you as spiritual men, but as men of the flesh, as babes in Christ. I fed you with milk, not solid food; for you were not ready for it; and even yet you are not ready, for you are still of the flesh. For while there is jealousy and strife among you, are you not of the flesh, and behaving like ordinary men? For when one says, “I belong to Paul,” and another, “I belong to Apollos,” are you not merely men? What then is Apollos? What is Paul? Servants through whom you believed, as the Lord assigned to each. I planted, Apollos watered, but God gave the growth. So neither he who plants nor he who waters is anything, but only God who gives the growth. He who plants and he who waters are equal, and each shall receive his wages according to his labor.

Și în românește : http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=12&cap=2
Vechi 13.07.2012, 09:47:46

Lightbulb 13 Iulie - Vinerea celei de-a VI-a săptămâni după Rusalii

Matthew 13. 44-54

The kingdom of heaven is like treasure hidden in a field, which a man found and covered up; then in his joy he goes and sells all that he has and buys that field. Again, the kingdom of heaven is like a merchant in search of fine pearls, who, on finding one pearl of great value, went and sold all that he had and bought it. Again, the kingdom of heaven is like a net which was thrown into the sea and gathered fish of every kind; when it was full, men drew it ashore and sat down and sorted the good into vessels but threw away the bad. So it will be at the close of the age. The angels will come out and separate the evil from the righteous, and throw them into the furnace of fire; there men will weep and gnash their teeth. Have you understood all this?” They said to him, “Yes.” And he said to them, “Therefore every scribe who has been trained for the kingdom of heaven is like a householder who brings out of his treasure what is new and what is old.” And when Jesus had finished these parables, he went away from there, and coming to his own country he taught them in their synagogue, so that they were astonished, and said, “Where did this man get this wisdom and these mighty works?

1 Corinthians 4. 5-8

Therefore do not pronounce judgment before the time, before the Lord comes, who will bring to light the things now hidden in darkness and will disclose the purposes of the heart. Then every man will receive his commendation from God. I have applied all this to myself and Apollos for your benefit, brethren, that you may learn by us not to go beyond what is written, that none of you may be puffed up in favor of one against another. For who sees anything different in you? What have you that you did not receive? If then you received it, why do you boast as if it were not a gift? Already you are filled! Already you have become rich! Without us you have become kings! And would that you did reign, so that we might share the rule with you!

Și în românește:

Evanghelia : http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=55&cap=13

Apostolul : http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=12&cap=4

Last edited by mirela.t; 13.07.2012 at 09:50:44. Motiv: Light
Vechi 15.07.2012, 00:06:08

Locație: Oricare ar fi vicisitudinile zilelor și anilor,oricare ar fi durata lor,vine ora răsplatei:BRĂTIANU
Implicit Evanghelia Duminicii a VI-a după Rusalii-(Matei 9, 1-8)

(Vindecarea slăbănogului din Capernaum).

'În vremea aceea, intrând în corabie, Iisus a trecut marea înapoi și a venit în cetatea Sa. Și, iată, I-au adus un slăbănog zăcând pe pat. Și Iisus, văzând credința lor, a zis slăbănogului: Îndrăznește, fiule! Iertate sunt păcatele tale! Dar unii dintre cărturari ziceau în sinea lor: Acesta hulește. Și Iisus, știind gândurile lor, le-a zis: Pentru ce cugetați rele în inimile voastre? Căci ce este mai lesne?, a zice: Iertate sunt păcatele tale, sau a zice: Ridică-te și umblă? Dar, ca să știți că putere are Fiul Omului pe pământ a ierta păcatele, a zis slăbănogului: Ridică-te, ia-ți patul și mergi la casa ta. Și ridicându-se, s-a dus la casa lui. Iar mulțimile, văzând acestea, s-au spăimântat și au slăvit pe Dumnezeu, Care dă oamenilor asemenea putere."
Vechi 16.07.2012, 16:29:48

Lightbulb 16 Iulie - Lunea celei de-a VII-a săptămâni după Rusalii

Apostolul :

1 Corinthians 5.9-6.11

I wrote to you in my letter not to associate with immoral men; not at all meaning the immoral of this world, or the greedy and robbers, or idolaters, since then you would need to go out of the world. But rather I wrote to you not to associate with any one who bears the name of brother if he is guilty of immorality or greed, or is an idolater, reviler, drunkard, or robber – not even to eat with such a one. For what have I to do with judging outsiders? Is it not those inside the church whom you are to judge? God judges those outside. “Drive out the wicked person from among you.”

When one of you has a grievance against a brother, does he dare go to law before the unrighteous instead of the saints? Do you not know that the saints will judge the world? And if the world is to be judged by you, are you incompetent to try trivial cases? Do you not know that we are to judge angels? How much more, matters pertaining to this life! If then you have such cases, why do you lay them before those who are least esteemed by the church? I say this to your shame. Can it be that there is no man among you wise enough to decide between members of the brotherhood, but brother goes to law against brother, and that before unbelievers? To have lawsuits at all with one another is defeat for you. Why not rather suffer wrong? Why not rather be defrauded? But you yourselves wrong and defraud, and that even your own brethren. Do you not know that the unrighteous will not inherit the kingdom of God? Do not be deceived; neither the immoral, nor idolaters, nor adulterers, nor sexual perverts, nor thieves, nor the greedy, nor drunkards, nor revilers, nor robbers will inherit the kingdom of God. And such were some of you. But you were washed, you were sanctified, you were justified in the name of the Lord Jesus Christ and in the Spirit of our God.

Și în românește : http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=12&cap=5
Vechi 21.07.2012, 19:36:17

Implicit Duminica a VII-a după Rusalii - (Vindecarea a doi orbi și a unui mut din Capernaum)

• Matei 9, 27-35
"În vremea aceea, pe când trecea Iisus, doi orbi se țineau după El strigând și zicând: Miluiește-ne pe noi, Fiule al lui David! Iar după ce a intrat El în casă, au venit la El orbii și Iisus i-a întrebat: Credeți că pot să fac Eu aceasta?
Zis-au Lui: Da, Doamne! Atunci S-a atins de ochii lor, zicând: După credința voastră fie vouă! Și s-au deschis ochii lor. Iar Iisus le-a poruncit cu asprime, zicând: Vedeți, nimeni să nu știe. Dar ei, ieșind, L-au vestit în tot ținutul acela. Și plecând ei, iată au adus la El un om mut, având demon. Și, fiind scos demonul, mutul a grăit. Iar mulțimile se minunau, zicând: Niciodată nu s-a văzut așa ceva în Israel. Dar fariseii ziceau: Cu domnul demonilor scoate pe demoni. Și Iisus străbătea toate cetățile și satele, învățând în sinagogile lor, propovăduind Evanghelia Împărăției și vindecând toată boala și toată neputința în popor."
Vechi 21.07.2012, 22:35:12

Lightbulb 21 Iulie - Sâmbăta celei de-a VII-a săptămâni după Rusalii

Apostolul :

Romans 12.1-3

I appeal to you therefore, brethren, by the mercies of God, to present your bodies as a living sacrifice, holy and acceptable to God, which is your spiritual worship. Do not be conformed to this world but be transformed by the renewal of your mind, that you may prove what is the will of God, what is good and acceptable and perfect. For by the grace given to me I bid every one among you not to think of himself more highly than he ought to think, but to think with sober judgment, each according to the measure of faith which God has assigned him.

Și în românește : http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=70&cap=12

Vă îndemn, deci, fraților, pentru îndurările lui Dumnezeu, să înfățișați trupurile voastre ca pe o jertfă vie, sfântă, bine plăcută lui Dumnezeu, ca închinarea voastră cea duhovnicească, Și să nu vă potriviți cu acest veac, ci să vă schimbați prin înnoirea minții, ca să deosebiți care este voia lui Dumnezeu, ce este bun și plăcut și desăvârșit. Căci, prin harul ce mi s-a dat, spun fiecăruia din voi să nu cugete despre sine mai mult decât trebuie să cugete, ci să cugete fiecare spre a fi înțelept, precum Dumnezeu i-a împărțit măsura credinței. (Epistola către Romani a Sfântului Apostol Pavel 12, 1-3)
Vechi 21.07.2012, 23:34:44

Implicit

Citat:
În prealabil postat de cristiboss56 Vezi mesajul
  • Matei 9, 27-35
"În vremea aceea, pe când trecea Iisus, doi orbi se țineau după El strigând și zicând: Miluiește-ne pe noi, Fiule al lui David! Iar după ce a intrat El în casă, au venit la El orbii și Iisus i-a întrebat: Credeți că pot să fac Eu aceasta?
Zis-au Lui: Da, Doamne! Atunci S-a atins de ochii lor, zicând: După credința voastră fie vouă! Și s-au deschis ochii lor. Iar Iisus le-a poruncit cu asprime, zicând: Vedeți, nimeni să nu știe. Dar ei, ieșind, L-au vestit în tot ținutul acela. Și plecând ei, iată au adus la El un om mut, având demon. Și, fiind scos demonul, mutul a grăit. Iar mulțimile se minunau, zicând: Niciodată nu s-a văzut așa ceva în Israel. Dar fariseii ziceau: Cu domnul demonilor scoate pe demoni. Și Iisus străbătea toate cetățile și satele, învățând în sinagogile lor, propovăduind Evanghelia Împărăției și vindecând toată boala și toată neputința în popor."
Evanghelia din duminica a VII -a dupa Rusalii (Matei 9, 27-35) ne aduce in prim plan alte doua minuni savarsite de Mantuitorul nostru , minuni savarsite nu din dorinta de a arata puterea Lui nemarginita , ci sunt minuni savarsite din marea Lui iubire pentru oameni . Iubirea Lui este tulburata de farisei , din cauza INVIDIEI lor , precum si azi se intampla , caci INVIDIA este o boala a sufletului care distruge incet dar sigur sufletul invidiosului . Asa ca , Domnul nostru Iisus Hristos ne indeamna sa savarsim binele , chiar daca suntem huliti , judecati , urati sau invidiati de catre unii din jurul nostru .

Last edited by cristiboss56; 21.07.2012 at 23:51:08.
Vechi 23.07.2012, 17:07:02

Data înregistrării: 13.08.2009
Locație: Bucuresti
Implicit

Citat:
În prealabil postat de cristiboss56 Vezi mesajul
Evanghelia din duminica a VII -a dupa Rusalii (Matei 9, 27-35) ne aduce in prim plan alte doua minuni savarsite de Mantuitorul nostru , minuni savarsite nu din dorinta de a arata puterea Lui nemarginita , ci sunt minuni savarsite din marea Lui iubire pentru oameni . Iubirea Lui este tulburata de farisei , din cauza INVIDIEI lor , precum si azi se intampla , caci INVIDIA este o boala a sufletului care distruge incet dar sigur sufletul invidiosului . Asa ca , Domnul nostru Iisus Hristos ne indeamna sa savarsim binele , chiar daca suntem huliti , judecati , urati sau invidiati de catre unii din jurul nostru .
Pe principiul acesta s-a concentrat si predica pe care am ascultat-o ieri - la noi in biserica, un parinte ajunge, vrand-nevrand, de fiecare data cand predica, la acest aspect al urii, al tinerii minte a raului, al supararii, al invidiei care domneste printre chiar si printre cei bine-credinciosi (ortodocsi). Spunea parintele ca degeaba postim si ne rugam, caci aceste jertfe nu sunt bine primite Domnului daca tinem dusmanie. Cu rabdare si cu smerenie reusim sa le ducem pe toate si chiar sa indreptam si pe fratele nostru, dar sa ne rugam Domnului pentru cei care ne-au gresit sa ii miluiasca, sa ii lumineze, sa ii imblanzeasca, in niciun caz sa ii pedepseasca, "sa le arate lor", ca, alfel, tot ce le gandim lor rau se va rasfrange, intr-un final, asupra noastra. Si apoi nu stim de unde vin pe capul nostru nenorocirile.
Am ascultat zilele acestea un cuvant foarte ziditor la Trinitas, al unui parinte asa bland si luminos, staret la man. Halmyris, daca am retinut bine, care spunea ca e usor sa iti ierti aproapele daca ii observi cu atentie si faptele bune, nu doar cele rele, si astfel vei spune: uite, fratele meu a facut asta gresit, dar dincolo ia uite ce bine a facut! Si nu exista om care sa aiba atat fapte bune, cat si fapte rele. In plus, a atras atentia si asupra faptului ca fiecare dintre noi este raspunzator in fata Domnului pentru tot ce face si nu iti poti trage la judecata fratele, pentru ca nu omului ii greseste cand greseste, ci Domnului.

Acum, stiu ca e usor de zis si mai greu de facut, dar cele care nu sunt posibile la om sunt posibile la Dumnezeu. Daca spui: Doamne, ajuta-ma sa iert, ca vezi ca sunt om slab, te ajuta Domnul.

Last edited by glykys; 23.07.2012 at 17:16:12.
Vechi 23.07.2012, 19:39:25

Lightbulb 23 Iulie - Lunea celei de-a VIII-a săptămâni după Rusalii

Apostolul :

1 Corinthians 9.13-18

Do you not know that those who are employed in the temple service get their food from the temple, and those who serve at the altar share in the sacrificial offerings? In the same way, the Lord commanded that those who proclaim the gospel should get their living by the gospel. But I have made no use of any of these rights, nor am I writing this to secure any such provision. For I would rather die than have any one deprive me of my ground for boasting. For if I preach the gospel, that gives me no ground for boasting. For necessity is laid upon me. Woe to me if I do not preach the gospel! For if I do this of my own will, I have a reward; but if not of my own will, I am entrusted with a commission. What then is my reward? Just this: that in my preaching I may make the gospel free of charge, not making full use of my right in the gospel.

Și în românește : http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=12&cap=9

Au nu știți că cei ce săvârșesc cele sfinte mănâncă de la templu și cei ce slujesc altarului au parte de la altar? Tot așa a poruncit și Domnul celor ce propovăduiesc Evanghelia, ca să trăiască din Evanghelie. Dar eu nu m-am folosit de nimic din acestea și nu am scris acestea, ca să se facă cu mine așa. Căci mai bine este pentru mine să mor, decât să-mi zădărnicească cineva lauda. Căci dacă vestesc Evanghelia, nu-mi este laudă, pentru că stă asupra mea datoria. Căci, vai mie dacă nu voi binevesti! Căci dacă fac aceasta de bună voie, am plată; dar dacă o fac fără voie, am numai o slujire încredințată. Care este, deci, plata mea? Că, binevestind, pun fără plată Evanghelia lui Hristos înaintea oamenilor, fără să mă folosesc de dreptul meu din Evanghelie.(Epistola întâia către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel 9, 13-18)
Răspunde

Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Luca 13 Versetul 21 Fratziorul Din Noul Testament 14 11.11.2009 22:28:37
Versetul care ne invata sa ne smerim cristiboss56 Despre Sfanta Scriptura 7 11.11.2009 22:23:38
Versetul zilei Daniela-Iulia Din Noul Testament 1 13.05.2009 09:22:30