Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Generalitati > Generalitati
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 22.09.2009, 11:49:04
luchian
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit Pacatele de la volan

Am observat ca o mare parte din pacate le savarsesc la volan. In sensul ca ma enervez, ma abitionez, injur, imi neglijez aproapele, mai privesc "peisajul" etc.

Ma bucur cel putin ca am progresat putin si nu ma mai dau jos din masina sa-l amenint cu bataia pe cel ce ma claxona sau imi taia fata, ca am redus la minim vocabularul de injuraturi si ca pot sa-mi pastrez calmul cand se baga unul cu nesimtire in fata.

Oamenii sunt de nerecunoscut cand sunt la volan, fie profesor, director, mama... toti se transforma in soferi. Suntem intr-o competitie directa fara niciun premiu, manevram niste arme mortale fara discernamant fata de aproapele nostru.
Reply With Quote
  #2  
Vechi 22.09.2009, 12:34:19
zaharia_2009's Avatar
zaharia_2009 zaharia_2009 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 05.07.2009
Locație: Romania
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.239
Implicit

Citat:
În prealabil postat de luchian Vezi mesajul
Am observat ca o mare parte din pacate le savarsesc la volan. In sensul ca ma enervez, ma abitionez, injur, imi neglijez aproapele, mai privesc "peisajul" etc.

Ma bucur cel putin ca am progresat putin si nu ma mai dau jos din masina sa-l amenint cu bataia pe cel ce ma claxona sau imi taia fata, ca am redus la minim vocabularul de injuraturi si ca pot sa-mi pastrez calmul cand se baga unul cu nesimtire in fata.

Oamenii sunt de nerecunoscut cand sunt la volan, fie profesor, director, mama... toti se transforma in soferi. Suntem intr-o competitie directa fara niciun premiu, manevram niste arme mortale fara discernamant fata de aproapele nostru.