Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Minuni ale Ortodoxiei > Intamplari adevarate
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 10.07.2013, 12:02:31
biii120 biii120 is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 10.07.2013
Religia: Ortodox
Mesaje: 6
Implicit vis ciudat!!

Am visat ziua in care o sa mor, ce inseamna??
Reply With Quote
  #2  
Vechi 10.07.2013, 12:14:17
Andreea2012
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de biii120 Vezi mesajul
Am visat ziua in care o sa mor, ce inseamna??
Astfel de vise sunt opera necuratului. Spovedania si impartasania, sunt "medicamentul''.
http://www.sfaturiortodoxe.ro/pcleopa/14vise.htm

Last edited by Andreea2012; 10.07.2013 at 12:19:03.
Reply With Quote
  #3  
Vechi 10.07.2013, 12:18:10
biii120 biii120 is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 10.07.2013
Religia: Ortodox
Mesaje: 6
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Andreea2012 Vezi mesajul
Astfel de vise sunt opera necuratului. Spovedania si impartasania, sunt "medicamentul''.
Multumesc din suflet.. m-am trezit speriata si nu stiu ce sa fac.. ma sperie foarte mult lucrurile de genul acesta si imi venea prin minte gandul ca daca va fi asa.. daca va fi adevarat..

"Daca vei crede intr-o vedenie falsa, apoi diavolul in vis te va invata " proorocii ". Diavolii spun lucruri care o sa se intample peste o luna, peste doua, sau peste trei luni. Sunt draci care ghicesc viitorul Si tu spui : " Mai, sunt adevarate !" Pai, ce-am visat eu saptamana trecuta, s-a adeverit acum !" Acestia sunt draci vrajitoresti, care stiu viitorul."
Deci sa inteleg ca ei stiu viitorul si ti-l arata in vis? Deci e adevarat ce-am visat?

Last edited by biii120; 10.07.2013 at 12:25:28.
Reply With Quote
  #4  
Vechi 10.07.2013, 12:28:07
Andreea2012
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de biii120 Vezi mesajul