Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Tainele Ortodoxiei > Nunta
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 17.04.2007, 00:01:48
TNTman TNTman is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 16.04.2007
Mesaje: 9
Implicit

Salutare,


Sunt student la Teologie Ortodoxa Pastorala anul 3 in Bucuresti si am o mica mare problema:
De 5 luni vorbesc cu o fata care este catolica ....tin foarte mult la ea . . .si ea tine la mine foarte mult...dar ma gandesc daca asta inseamna un obstacol pentru viitor din cauza ca este catolica. . .. adevarul este ca in asa putin timp am ajuns sa o iubesc enorm si sa tin la ea .....si nu vreau sa se rupa ceea ce s-a creat intre noi....vreau sa stiu daca se poate sa ma casatoresc cu ea si sa nu afecteze eventuala mea hirotonie. . . !
multumesc!
Doamne ajuta!
Reply With Quote
  #2  
Vechi 17.04.2007, 01:45:30
cozia cozia is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 20.01.2007
Mesaje: 2.536
Implicit

Nu cred ca chiar ai nevoie de sfaturile noastre, TU stii mai bine care-ti sunt prioritatile...
Sa va dea Dumnezeu sanatate!
Reply With Quote
  #3  
Vechi 17.04.2007, 13:19:42
Va_iubesc Va_iubesc is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 28.09.2006
Mesaje: 533
Implicit

Citat:
În prealabil postat de TNTman
De 5 luni vorbesc cu o fata care este catolica ....tin foarte mult la ea . . .si ea tine la mine foarte mult...dar ma gandesc daca asta inseamna un obstacol pentru viitor din cauza ca este catolica. . .. adevarul este ca in asa putin timp am ajuns sa o iubesc enorm si sa tin la ea .....si nu vreau sa se rupa ceea ce s-a creat intre noi....vreau sa stiu daca se poate sa ma casatoresc cu ea si sa nu afecteze eventuala mea hirotonie. . . !
Draga TNTman, bine ai venit printre noi!