Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Generalitati > Generalitati
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 14.10.2010, 18:35:14
gmariusg gmariusg is offline
Banned
 
Data înregistrării: 28.09.2010
Mesaje: 42
Implicit Am nevoie de ajutor

Buna. Sunt elev la un liceu(nu vreau sa dau detalii) si acum 2 zile clasa noastra s-a dus sa ajute la informatica la instalarea calculatoarelor. Si in timp ce faceam acest lucru, profesorul a iesit din clasa si am observat ca niste colegi scoateau parti din calculatoare si le bagau in buzunar. Nu au fost prinisi si asta au facut-o cu vreo 3-4 calculatoare. EU si cativa colegi i-am vazut facand acest lucru dar nimeni nu le-a zis nimic pentru ca ei sunt ,,tarii" clasei si nu asculta de nimeni. Va cer sfatul. Stiu ca este un pacat foarte mare sa furi, mai ales lucruri de valoare. Va rog sa imi spuneti ce sa fac? Sa las totul asa cum e fara sa ma bag? SI in caz ca profesorul va observa lipsa acelor parti si daca ma intreaba cine a fost sa ii zic? SUnt confuz deoarece stiu ca furtul e pacat mare, dar de asemenea si paratul sau tradarea aproapelui. Sunt sigur ca degeaba vorbesc cu ei pentru ca nu ar asculta, mai ales de mine. Va rog scrieti-mi parerea voastra ce pot sa fac?
Reply With Quote
  #2  
Vechi 14.10.2010, 18:39:00
LapetiteMoc LapetiteMoc is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.05.2009
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.900
Lightbulb

Tu vezi-ti de pacatele tale, si lasa-i pe ei cu ale lor. Domnul va da fiecaruia dupa masura faptelor lui. Fii fara grija!
Reply With Quote
  #3  
Vechi 14.10.2010, 18:40:36
gmariusg gmariusg is offline
Banned
 
Data înregistrării: 28.09.2010
Mesaje: 42
Implicit

Va inteleg si aveti dreptate, dar Domnul ne spune si sa ne ajutam aproapele tot timpul orice s-ar intampla. Si eu nu mi-as dori ca ei sa ramana asa cu fapta savarsita. Unul dintre ei e penticostal si nici nu se poate spovedi, nici daca ar vrea.
Reply With Quote
  #4