Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Tainele Ortodoxiei > Nunta
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 27.04.2011, 21:13:48
lungu9 lungu9 is offline
Junior Member
 
Data înregistrării: 27.04.2011
Mesaje: 4
Question ruprea tainei casatoriei

Buna,
Sunt elev in clasa a 9a si astazi la ora de romana am avut o discutie contradictorie cu profesoara mea de profil despre ruperea tainei casatoriei care consta in faptul ca:
cu ceva timp in urma(daca nu ma insel in Duminica cu Evanghelia despre Nunta din Cana Galeleii) preotul de la mine de la Biserica a zis ca singura "modalitate" de rupere a casatoriei este nefidelitatea. Am citit si pe site si pe alte siteuri si am primit referiri la pasaje din Biblie referitoare la pedepse dar nu e ceea ce cautam. Dupa mintea mea daca se rupe casatoria cred ca asta presupune, pe langa canoanele foarte drastice cum ar fi neimpartasirea timp de 15 ani, refacerea tainei casatoriei sau daca nu in intregime macar o slujba prin care sa se uneasca din nou cele doua persoane intr-un singur trup. Va rog sa ma lamuriti si in cazul in care citati din vreun Sfant Parinte sau Biblie sa imi spuneti de unde, va rog.

Multumesc mult
Reply With Quote
  #2  
Vechi 27.04.2011, 21:18:51
georgeval's Avatar
georgeval georgeval is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 25.09.2007
Locație: Valenii de Munte
Religia: Ortodox
Mesaje: 3.065
Implicit

Citat:
În prealabil postat de lungu9 Vezi mesajul
Buna,
Sunt elev in clasa a 9a si astazi la ora de romana am avut o discutie contradictorie cu profesoara mea de profil despre ruperea tainei casatoriei care consta in faptul ca: