|
#41
|
||||
|
||||
Citat:
http://ngm.nationalgeographic.com/20...ms/miller-text
__________________
"Ortodoxia nu convinge, ea seduce.." Last edited by Imogene; 04.06.2010 at 13:28:02. |
#42
|
|||
|
|||
Citat:
mai misto e ca au venit extraterestrii si au "plantat viata pe pamant". daca asta e stiinta.... |
#43
|
|||
|
|||
Citat:
|
#44
|
||||
|
||||
Citat:
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4114287,00.html Altii zic ca-si gasesc drumul prin miros: http://www.sciencedaily.com/releases...0226210035.htm
__________________
"Ortodoxia nu convinge, ea seduce.." |
#45
|
|||
|
|||
Citat:
Se pare ca sint 3 moduri in care se orienteaza: dupa peisaj, dupa integratorul de parcurs si dupa miros. Probabil utilizeaza mirosul cind sint aproape de casa sau daca s-au pierdut si umbla alandala. |
#46
|
||||
|
||||
Da, la restul se aplica, numai la drumul spre casa nu. :))) Eu ma gandeam ca daca asa gasesc mancarea asa isi gasesc si drumul spre casa, dar urmele de feromoni se pierd, asa ca pana la urma nu-s asa de prostute. :)
__________________
"Ortodoxia nu convinge, ea seduce.." |
#47
|
|||
|
|||
Citat:
Matematizarea minții poate să însemne cel mult modul în care au loc procesele cognitive. Dar mintea noastră nu e doar cognitivă. Ea mai are și concepte. Care sunt altă mâncare de pește. Repet: urgent mânuța pe Kant. Nu poți avea acces la o reprezentare a unui obiect dacă nu ești diferit de obiectul respectiv. De asemenea, nu ai acces la integralitatea unui element atunci când ești pe poziția de parte. Conștiința este, prin urmare, un întreg diferit. Ca întreg, este întotdeauna dincolo de părți. Este nedeterminată, o formă de nimic, pur și simplu; adică un negativ față de toate determinările pe care le-a depășit, adică le-a negat (vz. "Certitudinea sensibilă" din "Fenomenologia Spiritului" lui Hegel). Ca diferență, ea este reflexivă, adică știe că este ea însăși și știe că obiectul este în fața ei. Totodată, prin aceeași diferență are loc gândirea: diferența tematizează posibilul, adică alt-ceva-ul. Tot astfel avem certitudini deoarece ele apar în urma depășirii unei îndoieli: mai întâi ne întrebăm: de ce așa și nu altfel? |
#48
|
|||
|
|||
Citat:
Despre spațiu și despre timp, ca forme pure ale intuiției - adică ale raportării nemijlocite a conștiinței la ceea ce nu e conștiință - găsești pe larg în "Estetica transcendentală" din "Critica Rațiunii Pure" de Kant. În privința chestiunii cu personalitatea multiplă - bănuiesc că faci ironii. Ironia e însă deplasată aici. Iar dacă o spui serios, atunci aberezi. Problema diferenței și a identității conștiinței de sine are, firește, legături cu toate patologiile psihice. Dar aici nu e vorba despre așa ceva. N-ai înțeles nimic. |
#49
|
|||
|
|||
Țânțarul, armăsarul și furnica
Citat:
Mă mir că nu pretinzi furnicii să facă și poezii și să și le publice la editura Mușuroiul. Poate ia un premiu pentru estetica feromonului. Sau, cine știe?, poate construiește și catedrale, se închină la Dumnezeu și poartă polemici cu ateii și ateuțele furnicoi și furnicuțe din mușuroi. Poate faceți împreună un ONG. Să militați împotriva ideii de Mușuroi al tuturor mușuroaielor. A cam căzut noaptea. Ar fi bine să stingi lumina. |
#50
|
|||
|
|||
Și alte păreri
Și, pentru că tot suntem la un thread despre Dawkins, iată și un articol despre el care zice o bună parte din lucrurile pe care le putem spune despre el:
http://darwiniana.com/2009/10/11/mar...on-on-dawkins/ |
|
Subiecte asemănătoare | ||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
“Richard Wurmbrand” un documentar de Lucia Hossu Longin | penticostalul | Secte si culte | 4 | 04.10.2012 11:54:17 |
Nervul laringial si viclenia lui Richard Dawkins | flying | Teologie si Stiinta | 88 | 23.09.2011 18:24:40 |
Despre creationism, evolutie si design inteligent cu George Coyne si Richard Dawkins | scrabble | Teologie si Stiinta | 179 | 30.10.2009 10:13:07 |
|