![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Draga mea, nu te speria, și nici nu te victimiza, eu nu te condamnam ci pur și simplu ți-am explicat că ai scăpat de 'ciumă' și ai dat de 'lepră', adică ai reușit să scapi de lupul sectelor și ai căzut în puțul ortodocsiei pe dos bine promovat de stimabilaabila ''mariamargareta roata bicicleta''. Adică ortodoxia pe dos, defapt miliția!!! E nu sunt nici deștept nici prooroc, dar uite îți proorocesc ce-mi proorocesc mie însumi, de la Domnul: ''Dacă nu mă păzesc, atunci în momentul următor precis am să păcătuiesc... căci prea îmi place ca să mă răzbun crezându-mă astfel vrednic și compătimindu-mi starea de fățarnică smerenie victimă vrednică...'' Deci foarte bine dacă ai găsit ortodoxia, foarte frumos, ea e singura cale adevărată și strâmtă, dar ca să calci pe ea, ai nevoie sigur de Cuvântul lui Dumnezeu, de Domnul nostru Iisus Hristos, așa că nu te pripi privându-te de cel mai mare dar spre mântuirea celor ce cred și Îl primesc, căci numele cel nou al Său este Cuvântul lui Dumnezeu... cum este scris în scripturi. Eu te-am sfătuit să nu te lași păcălită de ''profesoara'' de balet mariamargareta căci ea vine din mur, și dă roadele murului fără roade: spini și mărăcini, murmur programat până la sfârșit de către ''băieții buni'', căci spune-mi și mie cine ar trebui să-i spună ei că acolo Domnul grăiește? Uite dacă n-are cine, îi mai spun eu o dată! La Pucioasa în sfânta Cetate Domnul grăiește peste pământ! Domnul Dumnezeu. Amin. Deci draga mea fostă sectantă, mă iartă și nu te supăra... dar n-am avut alt mesaj mai frumos pentru cei ce aleg pierzarea... căci cine se luptă cu Domnul se va prăbuși ca lucsifer... căci voi n-ați priceput lupta lui Iacov... cu Cel Minuant întru sfinții Săi. Iar mie mi-a fost milă de tine să te văt în colții lupului, sau a căprițețelor... de aia te-am băgat în aceiași b-oală... că dacă ai crezut-o pe căpriță, atunci nici tu nu ești prea departe... ai grijă să nu te vrăjească cu vrajba ei foarte cuolorată. Eu i-am cântat așa în speranță că nu va fi în yadar... ''Țațața căpriță ța, că te vede Precista!'' (Era mai mult pentru mariamargareta, iar tu ai căzut doar ca musca-n lapte, fiind dragă Grabriela, prea pripită în graba ta, deci nu fii cu mine papa-lapte lamentându-te așa de frumos că doar eu nu te pap și nu am cioc, cioc de erete, căci eu le respect pe fete! și mi-e milă de cele ce cad în colții lupului îmbrăcat în haină de sfințișor căci lupul cel rău și necredincios nu vine decât să prade și să fure, oile Domnului.) Last edited by vsovivi; 12.11.2010 at 17:31:47. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (X)
“Dacă Eu nu puneam în tine darul credinței ca să crezi venirea Mea în cuvânt, mai puteam Eu veni precum este scris? Dar te-am făcut pe tine, te-am născut din cuvântul cel de sus, am pus în tine dar, ca să crezi în Cel ce vine, și am venit. Călare pe cal alb vin, și nu înțelege omul veacului acesta, înțeleptul veacului acesta.[...]...Doamne, că iată, Tu la credința lui Israel Te faci cuvânt peste pământ, vii cuvânt pe pământ, precum este scris în Scripturi de Cuvântul lui Dumnezeu, Care vine pe cal alb. (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 4-12-96) Apoi ni se spune că, de fapt, “calul alb” este întreg “poporul pucios”: “Pace ție, fiule, fiule Israele, poporul Meu iubit, calul Meu cel alb, fiule credincios! O, cu cine mai pot Eu grăi pe pământ așa cuvânt, măi Israele măi, calul Meu cel alb, cal alb pe care șade Domnul ca să vină, precum este scris în Scripturi? (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 4-12-96) În fine, tot despre “calul alb” se spune că el este un simbol care-i desemnează pe cei doi lideri pucioși, numiți și "fiii grădinii cuvântului" pucios, cei care ticluiesc “cartea Cuvântului” și o dau apoi oamenilor ca venind direct de la Dumnezeu: “Calul cel alb, cine este? Cei ce poartă lucrarea cuvântului Meu de la cer pe pământ, fiii grădinii cuvântului Meu, care Mă fac pe Mine trup și cuvânt în grădină, fiii care aud glasul Meu și Mă fac carte pe pământ și Mă dau oamenilor; ei sunt calul Meu cel alb, iar Eu sunt Călărețul Care străbate pe cal alb calea între cer și pământ, și spre mulțimi apoi, ca să Se vestească întru venirea Sa cu sfinții. Amin.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-1-97) Deși se propovăduiește de 55 de ani încoace, “Cuvântul de la Pucioasa” a atins un grad de ineficiență de neînchipuit: nimeni nu-l înțelege!!! Și întrucât pucioșii pretind că între “Cuvântul Domnului” și “venirea Domnului” este o relație de idempotență (“Cuvântul Meu e venirea Mea”, citează ei), înseamnă că “venirea Domnului Pucios” este dezastruoasă în consecințe: ea exprimă expresia unei neputințe absolute acolo unde era de așteptat să se reverse în valuri Atotputernicia. Cu toate acestea, pucioșii nu obosesc să se acopere singuri cu binecuvântări și cu aprecieri laudative legate de veghea lor la “venirea Domnului” la ei, puse în antiteză cu neîmplinirile “celor din lume”: “O, fericit ești tu, poporul Meu, slugă cuminte și credincioasă, căci venind Domnul tău, vei fi găsit mereu veghind, și vei fi pus peste cele ale Mele, iar cei care zic că Eu zăbovesc și stau mâncând și bând și nuntind, pe neașteptate voi veni la ei și îi voi despica în două, precum este scris în cuvântul Meu, în venirea Mea. Cuvântul Meu e venirea Mea, și nimeni nu înțelege cuvântul Meu, venirea Mea. Binecuvântată este venirea Mea la tine și statul tău înaintea Mea în venirea Mea, Israele, cale a venirii Mele la oameni. Și iată, fiule scump, oamenii beau și mănâncă și nuntesc ca în vremea lui Noe, și cuvântul Meu vine la ei pe neștire. Vine cuvântul lui Dumnezeu pe norii cerului,... [...] – Vin, Ierusalime; Ierusalime din cer și de pe pământ. Vin, că iată cum vin. Cerul și pământul se unesc în venirea Mea, că Eu vin. Binecuvântată este venirea Mea, împărăția Mea întru sfinții Mei în cer și pe pământ, nunta Mea cu mireasa Mea. Cuvântul Meu este venirea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 8-12-96) Cu toate rezultatele dezastruoase, experiența nefericită a propovăduirii sterile este repetată la nefârșit: Mereu “vine Domnul” la aleșii Lui și mereu îi scoală la o întâmpinare nevăzută, și mereu îi așează ca să “stea întru venirea Lui”, ca să-Și pregătească venirea văzută, Cea de-a Treia Sa Venire: “Scoală-te mereu întru întâmpinarea Mea, o, grădiniță de fii unși! Scoală-te, și așa să fii mereu, că sfinții sunt cu slava Mea deasupra ta, și cuvântul Meu face cale sfinților, că Eu cu zecile de mii de sfinți vin. Vin și Îmi pregătesc văzută venirea, și mereu Îmi pregătesc pe poporul cuvântului Meu. Vă pregătesc mereu pe voi, copii unși în grădină, și vă trimit mereu cu vestea Mea peste pământ, ca să nu vin fără de veste când vin, că Eu Mă vestesc și vin. [...] Veghează, fiule Israele, și stai întru venirea Mea, că Eu vin. [...] Iar voi, fii ai cuvântului Meu, să fiți mereu de Mine binecuvântați pentru ca să stați înaintea Mea și să luați și să dați cuvântul Meu oamenilor spre învierea celor credincioși de pe pământ. Vine cuvântul Meu să facă pe pământ credință ca să găsesc la venirea Mea, precum în tine am găsit, Israele, poporul Meu cel credincios” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 17-12-96) Și inconsecvențele continuă. Pe de o parte, se spune că “a doua venire a Domnului”dela Pucioasa coincide cu “Nașterea Domnului în cuvânt”, din gura “trâmbiței Verginica”, în anul 1955: “O, cu câtă taină am lucrat și azi, după cum era scris, la venirea Mea cea de a doua când M-am născut cuvânt din Verginica!” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7-1-97) Pe de altă parte, prin gura “trâmbiței Verginica” este doar anunțată “a doua venire a Domnului”de la Pucioasa, spunându-se că ea va veni ulterior, la o dată neprecizată: “Și din nou vin în cartea ta, Verginico, trâmbiță cu sunet dulce din care Eu am trâmbițat pentru venirea Mea cea de a doua.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-1-97) |
#3
|
|||
|
|||
![]()
În prealabil postat de vsovivi
![]() ''Hai să-ți spun și eu ceva despre venire: Până la venirea Domnului care vine mereu pentru cei cuminți ar trebui să-ți vie și ție mintea la cap ca să nu-ți mai faci de cap cu atâta ușurătate venindu-ți tot felul de idei căpiate... și mascate de la surorile surogate... surorile sulimenizate ale dragostei curate... firește, că așa nu se mai poate. Și apoi placa: ''Nu te mai agita dejaba, că oricum nu te mai cred!'' și cu cât li se spunea, ele mai tare nu credea și se întrecea ca să se muncească, era ca un fel de programare ce se autoprograma ca să rămână ele așa cum au fost programate până la sfârșit... -ul lor, al programelor programate... spre slava și puterea dragostei... curate. Și așa e de greu ca să ajungi la ea când ea nu mai crede fiindcă nu mai vrea... să cânte... așa... iar noi până atunci ce să facem?.. om tot aștepta dansând și cântând cam așa... ceva... că cineștie ce anume o ar pute-o schimba, din bună în rea, pardon viceversa.'' Acu' pricepui contrioversa, ești mânată de superstițeul viceversării ca să ai râvna denigrării și râvna încăpățâțânării pentru neajunsurile și neputințele aproapelui... ca să nu mai ajungă sărmanul rătăcit și pierdut decât acolo unde vrei dumneata, undeva cândva în nicăieri. Și speri... și speri... dejabba, la cafia că nu va mai fi! Last edited by vsovivi; 12.11.2010 at 19:50:28. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XI)
Cel ce se anunță că vine a doua oară Cuvânt nevăzut la Pucioasa cu norii este totodată și întemeietorul “Noului Ierusalim” de la Pucioasa și de aceea tot la Pucioasa va veni și a treia oară, și tot cu norii, iar neamurile de pe tot pământul vor sosi în caravane nesfârșite ca să-i vadă strălucirea lui și a “cetății de fii” (chibuțul pucios situat în buricul târgului din Glllodeni-Vallle, Rrromânia, Europppa, Pppământ) și să se prosterneze la picioarele liderilor pucioși, cei “glorioși venind din rai, ei și Regele Mihai”: “Mâinile Mele au pus temelia ta, Ierusalime al slavei Mele, și tot mâinile Mele îl vor termina până la slăvirea în el a Celui ce vine văzut, că vin cu norii, Ierusalime, și Mă voi lăsa văzut în venirea Mea la tine și toate noroadele vor umbla întru strălucirea Mea și a ta, cetatea Mea de fii, cetate a iubirii Mele, templul Meu cel viu din România. Eu vin cu sfinții în tine și serbez serbare de sfinți, și te mângâi, Ierusalime, mângâierea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 14-1-97) Pucioșii proclamă unilateral România drept “țară-mireasă”, iar comândurile pucioșești de la Glodeni-Vale drept “cămara de nuntă”. Venirea “Domnului” Pucios ca Mire este declarată a fi... tot România, într-o pantomimă de pomină: “Am în tine cămară de nuntă, țară Românie, nuntașă a nunții Mele cu mireasa Mea luată din tine, țară crăiasă, țară mireasă! O, vie cu vin bun, cântă! Darul Duhului Sfânt este pe masă de nuntă de veac nou în mijlocul tău, țara Mea mireasă. Eu sunt Cuvântul Care te naște, Care Și-a născut în tine mireasă, și, din nunta Mea cu mireasa Mea tu te vei naște și vei fi a Mea, țara Mea, venirea Mea, iubita Mea! Amin, amin, amin. (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 14-01-1997) Paradoxală este așadar atât scenografia, cât și personajele și jocul lor din iatacul Mirelui: Scenografia: 1. cămara de nuntă: cel mai probabil, Cetatea Sfântă “Noul Ierusalim” din comuna Glodeni Vale; 2. via cu vin bun: cel mai probabil, poporul pucios care cântă în Grădina Întâlnirii, în Casa Întîlnirii, în Cortul Întâlnirii și în Foișorul Întâlnirii de la Glodeni Vale; 3. 1(una) masă de nuntă de veac nou, situată în mijlocul țării mirese, România. Personajele: 1. El ( Mirele Pucios) : Cuvântul; 2. D-ra România: nuntașă – țară crăiasă, țară-mireasă; 3. Biserica “Noul Ierusalim”: Mireasa Lui, luată din mijlocul țării-mirese, România; Actul I (singurul de altfel): Scena I: “Mirele” are cămară de nuntă în nuntașa România; Scena a II-a: Mireasa Lui este luată tot din mireasa România – țara-crăiasă, țara-mireasă; Scena a III-a: via cu vin bun începe să cânte; Scena a IV-a: Duhul Sfânt vine cu darul Lui și-l pune pe masă; Scena a V-a: Se încinge o nuntă de veac nou în mijlocul țării-Lui-mireasă-crăiasă (pe masă, adică, deoarece masa se află în mijloc); Scena a VI-a: El este Mirele-Cuvântul care o naște pe Mireasă. El o naște pe Mireasă în ea (în țara-Lui-mireasă) Scena a VII-a: Din nunta Mirelui cu Mireasa Lui (după ce o naște) se va naște țara-mireasă (în care El a născut Mireasa), și care va fi tot a Lui. Scena a VIII-a: Țara Lui va fi venirea Lui, iubita Lui. Amin, amin, amin. (Aplauze prelungite; asistența se ridică în picioare și așa rămâne, mută de uimire și de respect) Tot în mijlocul ei (al țării-mireasă) se află și “grădinița de fii” (în afară de “nunta de veac nou”, care am văzut deja că era plasată tot în mijlocul ei). În grădinița de fii se desfășoară A Doua Venire, duh și cuvânt. Pucioșii mint însă, spunând că El se coboară trup și cuvânt, după ce mărturiile Verginicăi arătau că toate “coborârile din cer” ale lui Hristos-Cuvântul Pucios se făceau numai în duh: “Am în mijlocul tău grădiniță de fii, și în ea sunt trup și cuvânt, așa cum sunt Eu întru a doua Mea venire. Îmi cobor trupul și cuvântul în grădinița Mea cu fii,...” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 19-1-97) “ Eu sunt Domnul Iisus Hristos. Nu sunt în trup, ci sunt în Duh. Coborâtu-M-am cu Duhul pe pământ ca să-Mi culeg un popor și să-i vorbesc tainele cele pentru vremea aceasta. Eu sunt Cuvântul lui Dumnezeu și am venit să vorbesc pe pământ, să-Mi gătesc calea celei de a doua arătări, așa precum este scris în cartea Mea. Nu acest trup sunt Eu. Aceasta este o trâmbiță din care Eu trâmbițez în vremea aceasta ca să vestesc peste voi toate câte vor fi în zilele ce vin.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 30-04-1955) Prin anul 1996, duhul care se da drept “Verginica” pretindea că “pe vremea când se afla în trupul Verginicăi au venit veacul cel nou, cerul cel nou și pământul cel nou, care s-au unit între ele, ca să fie și care sunt de atunci: "Eu am fost cortul Tău între oameni, cortul cuvântului Tău, și dacă m-ai luat în cer, Te-ai întors cu mine la poporul Tău, la poporul meu, și grăiești cu el și îmi poruncești să mă fac și eu cuvânt din Tine, ca să știe pământul că Tu mă ai trâmbiță, Doamne, să știe că pe vremea trupului meu s-a unit cerul cu pământul ca să vii cu veacul cel nou, cu cerul cel nou și pământul cel nou care sunt, Doamne.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 24-11-96) Trei luni mai târziu, liderii pucioși au uitat complet că cerul cel nou și pământul cel nou “au fost aduse de Verginica” și că ea le mărturisea că “sunt”; ca atare, ei le transformă din nou într-o făgăduință de viitor: nu mai sunt, dar vor fi! Cel care venea la Pucioasa prin Verginica promite că și astăzi vine, și va mai tot veni, până ce se vor împlini toate făgăduințele Scripturii: “Vin să vorbesc cu tine, poporul Meu, că am putere să vin și să vorbesc, dar prea puțină credință este pe pământ în această venire a Mea la tine. Că te-am hrănit patruzeci de ani cu cuvânt, ca să te am mare, copil mare, copil credincios, și încă ce frumos am vorbit cu tine ca să Mă primești să vin, ca să te ajut să Mă crezi că Eu sunt Cel ce veneam și Cel ce vin și azi și încă vin! Vin, până vor fi văzute cerul cel nou și pământul cel nou, făgăduite de Mine, căci Eu făgăduințele nu le desființez nici măcar pentru necredința omului în făgăduințele Mele. Iată, Israele de azi, nimic nu desființez din făgăduințele Mele, nici chiar pentru necredința poporului Meu din zilele acestea care a fost cu Mine prin Verginica și care zice că a crezut, dar nu mai este. O, dacă a crezut, unde este? (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-2-97) Împlinirea “venirii Domnului” de la Pucioasa nu este așa de simplă. Ea este însă condiționată și de rostirea neîncetată a unei mantre formată din două cuvinte, pe care liderii pucioși le-o recomandă insistent adepților lor: “Vino, Doamne!”: “Israele fiule, să zici mereu că vine Domnul, ca să se împlinească venirea Mea cea cu slavă, și să stai mereu în hăinuță sfântă, în hăinuță albă și să zici: „Vino, Doamne!“.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-2-97) Inconsecvențele doctrinare ale liderilor pucioși asupra celei de-a doua veniri a Domnului se țin lanț. Întâlnim în același mesaj constatarea tânguită că “venirea Domnului de la Pucioasa” nu este nicidecum prestabilită, ca ceva inevitabil, ci stă la bunul plac al unora care pot (prin nepăsarea lor față de “Cuvântul de la Pucioasa” și prin “durerile” de cap pe care le aduc ei liderilor pucioși) să o întârzie la nesfârșit: “Duceți cuvântul Meu celor ce-Mi fac dureri, căci cei ce nu știu cum să stea în Duhul Meu, Îmi întârzie venirea și vă umplu pe voi de griji și de greutăți. Lucrarea Mea e grea de dus pe pământ.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 16-3-97) În același timp, mai întâlnim și constatarea optimistă că venirea Domnului Pucios se împlinește neabătut, pas cu pas, prin contribuția substanțială și de neînlocuit a “poporului pucios cel credincios”: “M-a cunoscut când M-am făcut cuvânt peste el, și a lucrat faptele credinței și Mi-am făcut lucrarea Mea prin el, așa cum și azi Îmi împlinesc Scripturile cele pentru venirea Mea cu poporul Meu cel credincios cuvântului Meu.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 16-3-97) Last edited by mariamargareta; 12.11.2010 at 20:41:38. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XII)
Altă inconsecvență majoră se referă la transparența, respectiv opacitatea acestei veniri. În același mesaj întâlnim elogierea unei veniri a Domnului întru slavă văzută, sărbătorită acum de toți cei care-L pot vedea la Pucioasa pe cel care zice “iată, vin cu slavă!”; pentru ca peste doar câteva rânduri să ni se vorbească despre o venire proiectată undeva în viitor și în neștire, pe care puțini o vor vedea, și o vor vedea numai cei care sunt treji și au privegheat pentru ea: “Ies înaintea ta cuvânt, lume fără de Dumnezeu. Eu sunt Cuvântul lui Dumnezeu, Care S-a făcut Fiu al Omului prin Fecioară acum două mii de ani. Eu sunt Cel ce Mă sărbătorește lumea, născut, răstignit, înviat și înălțat la Tatăl, Care M-a născut fără de ani mai înainte de toți vecii. Dar mai este scrisă în Scripturi o sărbătoare a Mea, și aceea este sărbătoarea celei de a doua veniri a Mea, și iată, vin cu slavă și Mă fac cuvânt care judecă viii și morții, iar împărăția cuvântului Meu nu va avea sfârșit.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 16-3-97) “O, lume fără de cale, o, omule fără Dumnezeu, vin să te judec și să-ți spun să faci pocăință înaintea Mea, căci cel ce se pocăiește vindecându-și vederea, acela Mă cunoaște pe Mine în acest cuvânt cu care vin să judec viii și morții și să înviez omul și să Mă arăt în slavă mare peste pământ, așa cum scrie în Scripturi. Dar mai întâi vin să-l trezesc pe om și să-l pun să privegheze, ca să nu vin pe neștire cu slava venirii Mele ca Împărat al cerului și al pământului, al tuturor celor văzute și nevăzute de om.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 16-3-97) |
#6
|
|||
|
|||
![]()
266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XIII)
Deși Sfânta Scriptură vorbește limpede despre o a doua venire văzută a lui Hristos pe pământ iar Cuvântul lui Dumnezeu este doar un nume, prin care Hristos Se definește pe Sine din veșnicie, pucioșii insistă în a pretinde că a doua venire a lui Hristos are loc doar în cuvânt, adică fără trup, Cuvântul lui Hristos definind exclusiv Duhul Lui. Pucioșii consideră acea colecție de predici ticluite de ei și intitulate “Cuvântul lui Dumnezeu” este însăși a doua venire a lui Hristos adică “așternerea lui Hristos pe pământ” și “împlinirea Scripturii: cuvântul Fiului, ieșit din cuvântul Tatălui”. “Poporul” pucios este considerat “casa de adăpost” a Fiului, fără a ni se preciza și de ce (și de cine) se adăpostește: “Când a trebuit să Mă dovedesc Dumnezeu venit din Dumnezeu, M-am așternut pe cruce, și prin cruce M-am dovedit Fiul lui Dumnezeu. Iar acum când trebuie să Mă dovedesc cuvânt din cuvânt, cuvântul Tatălui peste pământ, așa cum este proorocit în Scripturi pentru timpul de acum la venirea Mea cea de a doua din Tatăl, Mă aștern în tine cuvânt, ca să Mă dovedesc prin cuvânt împlinit din Mine Fiu al lui Dumnezeu Tatăl, […] iar tu, poporul Meu, vei sta lângă Mine, că tu ești casa Mea de adăpost întru cea de a doua venire a Mea. Fericit cel ce crede azi în cuvântul acesta, că acela nu se va tângui când Mă voi lăsa descoperit întru venirea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7-4-1997) Pucioșii pretind că “cerul român” se unește cu “pământul român” ca să împlinească taina celei de-a doua veniri a lui Hristos la ei “în cuvânt”, venire în fața căreia cerul și pământul se dau în lături: “O, Israele român, am cerul român cu Mine în venirea Mea, și mare este taina ta pe pământ și în cer. Cerul român și pământul român se unesc și fac dreptate sfinților, care au cupele pline de rugăciuni pentru venirea Mea. Eu sunt Răscumpărătorul, Care vin. Eu sunt Izbăvitorul celor vii. Eu sunt Mângâietorul, Duhul Adevărului, Care vine din cer pe pământ și Se face cuvânt, și dinaintea Mea cerul și pământul se trag în lături…” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 24-4-1997) Primitorul celei de-a doua veniri a fost exclusiv “poporul” pucios, dezmierdat în cuvânt cu apelativul “Israelul român” (ceea ce contrazice flagrant Biblia, care spune că toți Îl vor vedea pe Hristos atunci când El va veni): O, Israele român, Mă vestesc cu tine, că tu ești poporul Meu cel micuț, și Eu sunt Domnul Dumnezeul tău. Ferice ție că M-ai primit întru a doua Mea venire, căci vin cuvânt peste pământ, și tu Îmi ești iesle, și îți voi plăti pe veci, și voi cina cu tine, și tu cu Mine, și voi fi văzut cu tine, și tu cu Mine, Israele român, poporul Meu iubit.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 24-4-97) Cea de-a doua venire are loc exclusiv în Grădina Întâlnirii de la Pucioasa, iar liderii pucioși sunt desemnați “străjeri ai venirii”. Începutul anului 2000 este anunțat ca începutul venirii biruitoare a “Domnului” Pucioasei cu veacul cel nou și cu viața veșnică. Îngerii se bucură, iar liderii pucioși sunt învăluiți în taina “venirii Domnului”. Ca prin vis ei vor așeza această taină în fața neamului omenesc ca mărturie a lucrării de mântuire de la Pucioasa: “Vin în grădină. Cuvânt dulce vin, ca să vă îndulcesc auzul din cuvântul Meu cel dulce, fiilor străjeri ai venirii Mele. […] O, copilași ai Duhului Meu, Mă adâncesc cu voi în taina veacului cel nou, veacul ce va să fie, veacul Meu cu omul, Eu și poruncile Mele scrise pe inima omului, Eu și sfinții Mei prin care-Mi aștern venirea Mea biruitor cu veacul cel nou, cu viața veacului ce va să fie. [...] Acum îngerii au părtășie prin voi la bucuria tainei venirii Mele cu veacul cel nou, căci Eu Mă odihnesc cu voi în taina aceasta și vă învăluiesc în ea, și ca prin vis vă voi așeza cu ea în fața neamului omenesc spre veșnică mărturie a lucrului Meu cu omul, pentru răscumpărarea omului care a părăsit pe Dumnezeu.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 2-1-2000) A doua venire a “Domnului de la Pucioasa” este considerată simultan a doua Sa naștere, naștere în mireasa România, naștere fără trup, naștere în cuvânt, naștere din Fecioară Curată, Fecioara Verginica, în care S-a întors “Domnul” după 2000 de ani și S-a încuibat într-însa: “Mă nasc cuvânt la ieslea cuvântului Meu din România, țara venirii Mele cu sfinții, țara întoarcerii Mele după două mii de ani.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7-1-2000) Last edited by mariamargareta; 14.11.2010 at 07:59:51. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XIV)
Liderii pucioși răstălmăcesc încă o dată Scripturile, pretinzând că între prima venire a Domnului de acum 2000 de ani și cea de-a doua despre care vorbește Scriptura, mai este încă o venire (!!!) , o venire de pregătire a celei de-a doua veniri (venire care devine , automat, a treia, dacă judecăm matematic). De asemenea, ei pretind că Scriptura localizează precis locul venirii Domnului în România, care ar fi “țara strălucirii” proorocită de Daniel (ignorând cu seninătate faptul că Daniel se referea la țara sfântă a Vechiului Testament), deoarece, după cum apreciază liderii pucioși, România strălucește pe pământ de șapte ori mai mult decât ziua (!!! O performanță demnă de Guiness Book !!!). Pucioșii o mai asemuiesc pe România cu un pântece, în care “Domnul” pucios își introduce sămânța Sa de bărbat, cuvântul, ca să zămislească ea apoi, și să rămână grea, și să rodească, și să nască, și să răsară din acest pântece un prunc nou care este … tot “Domnul” Pucios cu venirea Lui. Greu de pătruns această taină pucioșească, în care “Domnul” pucios este și tată al pruncului care se va naște, și prunc al tatălui care a fecundat pântecele (adică pe România): “ Iată, vin, și sunt întru venirea Mea peste ea, și Mi-am așezat în ea scaunul de judecată, cuvântul Meu care Mă vestește venind pentru vii și pentru morți, căci împărăția Mea va fi fără de sfârșit, și vin să Mi-o pregătesc. Vin cu cei din cer, căci cei de pe pământ își pregătesc venirea lor, nu pe a Mea. Este scrisă în Scripturi venirea Mea, și se tem oamenii de ea și nu Mi-o pregătesc, și nu vor să se pregătească pentru ea. Dar Eu sunt întru venirea Mea și vin venind, căci cine poate opri fulgerul ca să nu se vadă când el taie cerul și vine și se vede tăind întunericul cu strălucirea lui cea de foc, de șapte ori mai strălucitor decât lumina zilei, precum scrie în Scripturi? Iată țara venirii Mele! Ea strălucește pe pământ de șapte ori mai mult decât ziua, căci lumina ei sunt Eu, Domnul; Eu și cuvântul Meu. Ea este pântecele în care Eu îmi însămânțez cuvântul Meu, ca să răsar din ea cu venirea Mea. Ea este nașterea din nou a lumii, și zic din ea popoarelor: veniți la ieslea cuvântului Meu din România...” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7-1-2000) Altă inconsecvență pucioșească urmează imediat: Mai întâi, ei proclamă că pe 7 ianuarie 2000 se anunță că ceasul venirii Domnului, cu sfinții Săi pe pământ, n-a venit încă: “ Faceți pâine, fiilor. Eu sunt pâinea care se coboară din cer spre viața omului. Dați săracilor pâinea aceasta, căci cei bogați gustă și o scuipă jos, și nu dau pâinea lor pe pâinea aceasta. Voi însă hrăniți-vă cu ea până la ceasul zilei venirii Mele cu sfinții pe pământ și stați întru întâmpinarea Mea cu ieslea Mea de la voi. Amin.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7-1-2000) După doar o zi se anunță că “Domnul” deja este venit cu sfinții pe pământ, căci acestea sunt zilele venirii Domnului cu sfinții: “ Și va veni apoi foamete mare peste ei și Te vor dori și nu Te vor afla, iar lumina grădiniței ieslei Tale va cuprinde tot pământul, spre mărturia venirii Tale din zilele acestea, Fiule tainic, Fiule venit, că Tu vii venind cu sfinții, și duhurile drepților Tăi vin cu Tine. Amin, amin, amin.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 8-1-2000) În același mesaj se revine apoi tot la afirmația făcută cu o zi înainte: sfinții n-au venit încă, dar vor coborî pe pământ și vor veni cu “Domnul” curând, curând, ca să încununeze “adevărul venirii Domnului”: “Curând, curând lumina Mea cu voi se va vedea bine; curând, curând, fiilor. Atunci morții vor învia nestricăcioși, și sfinții și îngerii vor coborî pe pământ și vor încununa adevărul venirii Mele, iar minciuna și trupul ei va roși și se va topi spre pedeapsa fățărniciei și a trupurilor ei.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 8-1-2000) După încă o zi, misterul se dezleagă: sfinții au venit, totuși cu Domnul pe pământ, acum, după două mii de ani, și sunt angajați cu toții într-un război nevăzut în care trebuie păzită însăși lucrarea venirii Domnului cu judecata pentru fapte: “Eu, Domnul Dumnezeul vostru sunt mereu, mereu cu mare grijă și cu mare dor pentru voi, copii ai venirii Mele. Mă frământ cu tot cerul de sfinți și de îngeri în toată vremea, căci războiul cel nevăzut al celor fără Dumnezeu care-și văd biruința pierdută pune cerul în alarmă pentru paza lucrării Mele cu voi, lucrarea venirii Mele cu judecata pentru fapte. [...] Acum, după două mii de ani, am venit iar pe pământ la voi și v-am născut din Mine, din cuvântul Meu v-am născut,[...] “(Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 09-01-2000) Liderii pucioși sunt numiți “fiii venirii Domnului” și sunt tocmiți să țină caldă ieslea “venirii Domnului” să o țină vie prin noi predici meșteșugite aduse “poporului” pucios ca de la Domnul, și să se bucure de această venire: “Țineți-Mi caldă ieslea, țineți-Mi vie venirea, căci împărăția cerurilor este cu cei înțelepți, cu cei ce veghează întru lumină. [...] Vine Mirele! Curând, curând se va auzi această strigare peste cei ce dorm fără veghere, fără lumină. Dar voi, fii ai venirii Mele, bucurați-vă de venirea Mea, că străin am umblat între cer și pământ, și voi v-ați dat Mie casă și v-ați făcut împărăție a Mea și odihnă a Mea după șapte mii de ani de așteptare, iar Eu M-am făcut la voi nuntă și masă de nuntă și pom al vieții. Vă binecuvintez cu mare iubire; iubire pentru iubire, și zic, ca să se audă plata voastră cea de la Mine: celui ce biruiește îi voi da să șadă cu Mine pe scaunul Meu, precum Eu am biruit și am șezut pe scaunul Tatălui Meu.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 09-01-2000) “Cuvântul de la Pucioasa” este un fel de piatră filosofală a pucioșilor. El este când “ fluid botezător” (materie sacră), când “râul vieții” (mântuitor), când “venirea Domnului” (acțiune), când “Însuși Domnul” (ființă), când “Iordanul care curge de sus în jos” (fenomen al naturii – spre deosebire de “Iordanul care curge de jos în sus”, care este fenomen supranatural); când “carte de învățătură” (obiect): “Vine Domnul pe pământ. Amin, amin, amin. Mă vestesc întru venirea Mea. Mă așez duh de pace peste grădina cuvântului Meu. întăresc stâlpii porților Mele ca să stea după voia Mea, și trimit cuvântul Meu pământului și îmi lucrez lucrarea venirii Mele. Vin și botez pământul în cuvântul Meu. Vin să cufund pământul în cuvântul Meu ca în apă, ca să-l botez în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, și să fie nou apoi, să fie din cer apoi, ca și omul cel nou prin botezul credinței și al Duhului Sfânt prin pocăință. Mă fac botezător. Cuvântul Meu este râul vieții, apa în care cufund pământul, căci tot și toate așteaptă cer nou și pământ nou. Cuvântul Meu este Iordanul care curge de sus în jos și se împarte în patru brațe și botează pământul. Apa vieții este el, iar cine se apleacă să bea din el nu mai însetează după nimic și stă întru venirea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 19-01-2000) |
#8
|
|||
|
|||
![]()
266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XV)
“Venirea Domnului” de la Pucioasa se repetă la nesfârșit, ca într-un perpetuu carusel al neputinței de a face ceva temeinic, dintr-o singură trăsătură majestuoasă, dintr-un singur gest magistral. Nici pleiada de “sfinți” pucioși (care se zice că însoțesc “venirea Domnului”) nu sporesc în vreun fel eficiența “Cuvântului” care vorbește de 55 de ani încoace ca în pustie. Chiar și “sfinții” pucioșilor își proiectează “împlinirea cuvântului” într-un viitor neprecizat, și numai după ce își sporesc numărul și puterea cu ajutorul “duhurilor îngerilor”: “Vin iar la ieslea cuvântului Meu. Vin și iar vin, căci sunt fără început și fără de sfârșit, și sunt începutul și sfârșitul a toate câte sunt de lucrat. Amin. Vin cu hrană din destul, că fără hrana de la Mine nu e om să poată cu Mine. Vin mereu cuvânt pe pământ și am sfinții întru venirea Mea. Ei sunt cei vii până la venirea Mea […] Sfinții Mei vor împlini împreună cu duhurile îngerilor Mei tot cuvântul care iese de la Mine…“ (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-01-2000) Vremea “venirii Domnului” Pucios cu sfinții este și vremea venirii sfinților pucioși cu “Domnul” lor. Calitatea de “sfinți” pucioși o dobândesc automat toți cei vii de pe pământ care îmbrățișează învățătura de la “Noul Ierusalim” și care sunt devotați “Domnului” până la “venirea Lui” cu sfinții din cer. (De aici rezultă că după “venirea Domnului” acest lucru nu pare a mai fi posibil): “Eu însă vin mereu din cer pe pământ, că e vremea venirii Mele, și vin și grăiesc adevărul cel din Scripturi împotriva minciunii omului, și vin cu sfinții, că e vremea venirii lor cu Mine, Domnul sfinților […] Sfinții Mei sunt cei vii care sunt până la venirea Mea și lucrează între Mine și cei ce nădăjduiesc în Mine de pe pământ.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-01-2000) O altă aserțiune din același text stabilește că “Domnul” vine din cer la Pucioasa pentru a împlini proorocia venirii Lui cu sfinții, iar sfinții din cer și cei de pe pământ care întâmpină în trup venirea “Domnului” Pucios cu sfinții au pe cap cununi strălucitoare. Faptul că nimeni n-a văzut vreun sfânt din cer venind la Pucioasa cu cunună strălucitoare pe cap, ar mai fi de înțeles; dar de ce n-a fost văzut vreodată vreun sfânt pucios de pe pământ cu cunună strălucitoare pe cap, asta nu mai are nici o motivație. Singurele explicații ar fi următoarele: ori că în realitate nimeni dintre pucioși nu merită aceste cununi (și de aceea nici nu le-au mai primit), ori că ei l-au primit, dar nu le poartă niciodată (din prea multă modestie, probabil): “Taină de nepătruns este viața cea veșnică a sfinților îmbrăcați în casa lor cea din cer, pe care și-o lucrează în vremea trupului lor prin faptele sfințeniei lor. Ei sunt cei vii cu care Eu vin ca să împlinesc proorocia venirii Mele cu ei, cu sfinții Mei, care au viață veșnică. Cununile lor vor străluci ca și ale celor ce vor întâmpina în trup venirea Mea cu sfinții.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-01-2000) Deși pucioșii au anunțat în repetate rânduri că “venirea Domnului” curge aproape necontenit din 1955 încoace, totuși ei precizează uneori că este vorba de fapt de o venire punctuală, stabilind chiar un “astăzi”, o “zi a zilelor venirii Lui cea de azi”: “Mă apropii de ieslea cuvântului Meu și Mă las în ea cuvânt ca să meargă din ea cuvântul Meu peste pământ, vestindu-Mă el întru venirea Mea de azi, căci azi sunt zilele venirii Mele, precum am spus Eu prin Scripturi acum două mii de ani.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-01-2000) Și cu toate acestea, deși “azi sunt zilele venirii Domnului cea de azi” liderii pucioși (denumiți conspirativ “cei de la iesle”) și ciracii lor așteaptă o altă “zi cea de azi”, plasată undeva într-un orizont de timp neprecizat, stând în așteptarea acelei zile și îndemnându-se unii pe alții la mare veghere (ca să nu treacă pe lângă ei acea zi). Duhurile morților vor fi chemate ca să mărturisească ele cum că acest “Cuvânt” de la Pucioasa este cel care le-a binevestit lor, morților, după ce i-a înviat din morți pe cei care zac în morminte (deși nici un mort al pucioșilor, nici măcar Verginica, n-a înviat de-a binelea până acum, ca să mărturisească cu gura lui autenticitatea “Cuvântului” pucios și să zădărnicească astfel minciuna celor care zic că n-a fost învierea morților): “Voi, cei de la iesle, și toți cei care trăiesc ca și voi pentru așteptarea venirii Mele cu sfinții și pentru sfinți, îndeletniciți-vă din destul cu viața voastră întru Mine, cu învățătura cea sfântă și cu îndemnul spre mare veghere[...] Și vor mărturisi și cei înviați despre viața lor cea din trup și despre venirea Mea în cuvântul acesta cu care Eu vestesc și morților[…] și iată, unii vor fi morții înviați, iar alții vor fi cei vii care vor minți din loc în loc ca să zădărnicească, zic ei, taina învierii morților.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000) Deși în textele oficiale pucioșești sunt numeroase precizările care spun că “Dumnezeul de la Pucioasa vine în chip nevăzut pe pământ”, totuși oamenii sunt mustrați că nu-L văd venind întru venirea Lui cea cuvântătoare: “Și Eu vin și găsesc omul în voile lui și dau să-l ajut cu cuvântul Meu, dar el s-a deprins nepăsător și necredincios, și Eu vin, și omul nu Mă aude și nu Mă vede venind și cuvântând întru venirea Mea […]” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000) “Venirea cea de azi” a “Dumnezeului de la Pucioasa” se desfășoară de fapt pe mai multe zile, numite “zilele venirii Lui”. Există de asemenea un “plan al zilelor venirii Lui” și o “cruce a venirii Lui”, cruce care nu apare pe cer așa cum scrie în Biblie la Matei 24:30, ci este “dusă în spate” de către liderii pucioși, “cei mici”, cei de sub cruce” (vorba vine, pentru că cei doi lideri pucioși pot fi văzuți mereu mari și tari, drepți și țanțoși, căci nimeni nu i-a văzut vreodată să ducă în spate vreo “cruce” cât de mică, și nici măcar de munca necesară asigurării traiului propriu nu prea se cocoșează dumnealor): “Și iată, adevăratele sărbători pentru sfinți și pentru Domnul sunt cei ce sărbătoresc pe cei din cer trăindu-le viața și învățăturile lor cele sfinte, iar cei ce se sfințesc pentru venirea Mea cu sfinții, pentru venirea Mea de azi, sunt cei în care Eu încap cu planul zilelor venirii Mele [...]. Dar Eu sunt cu cei mici, cu cei de sub cruce sunt, cu cei ce Mă ajută pe Mine ducând cu ei crucea venirii Mele, semnul care se arată înainte de arătarea Mea și a zilei Mele.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000) În anul 2000 se făceau 45 de ani de “venire a Domnului în cuvânt” la sectanții pucioși, venire sterilă și fără nici un orizont limpede. Tipicul sec pucioșesc consta în “așezarea cuvântului în carte” prin mâna și pixul “proorocilor” pucioși și apoi “trâmbițarea Cuvântului pe tot pământul”. În realitate, până la a apela la serviciile internetului, trâmbițarea se limita la rude, prieteni și cunoscuți. Din motive practice, ziarele și cartea care reproduceau “Cuvântul” se distribuiau selectiv, numai pe sub mână. Bilanțul făcut chiar de către liderii pucioși era dezamăgitor: “venirea” de la Pucioasa nu interesa pe nimeni, iar pucioșii erau cu toții corigenți și repetenți la capitolul propovăduirea “Cuvântului” în fața oamenilor: “De patruzeci și cinci de ani grăiesc și iar grăiesc peste om ca să-l trag de pe calea morții și să-i dau calea Mea. [...] Străbat văzduhul cu cete de sfinți și de îngeri și Mă las cu ei în jos până deasupra ieslei cuvântului Meu, și îmi găsesc străjerii de veghe și Mă așez cuvânt în carte prin ei, și străbat apoi pământul cu el și îmi fac cu el lucrarea venirii Mele cu sfinții, căci lucrez prin cuvânt. Dar cine își face vreme pe pământ pentru sărbătoarea venirii Mele? Cine să le spună oamenilor de venirea Mea?” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000) |
#9
|
|||
|
|||
![]()
266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XVII)
“Judecata” pucioșească bântuie fantomatic în prezent și suflă din greu peste tot pământul de la truda vânturării gâului în arie (dar curios lucru că n-o simte nimeni): “O, s-au scurs vremile toate și a venit vremea să vin cu zilele cele de apoi și voiesc să-Mi culeg un popor și să-l ocrotesc de vremea judecății, căci judecata suflă cu putere peste tot, și Domnul este cu lopata în mână și Își curăță aria și Își adună grâul în jitniță, iar pleava în foc, căci așa este scris despre vremea judecății și a botezului cu Duhul Sfânt și cu foc peste oameni...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 19-08-2010) Uneori “Poporul” pucios este îndemnat să-i înalțe “venirii Domnului” o odă a bucuriei și să se ușureze prin ea, și cu nici un chip să nu fugă de ea, ci să fie fierbinte de așteptarea și de dorul ei: “Așa să Mă aștepți și tu, poporul Meu, și să Mă mângâi întru venirea Mea la tine, că Eu vin mereu și te pregătesc și te înnoiesc și te bucur ca să-ți dau putere să te faci bucuria Mea, căci duhul bucuriei este putere de duh și de suflet și de trup în cel care are de la Domnul duhul păcii și al bucuriei. Așa să Mă aștepți, poporul Meu, și să oftezi cu bucurie, fiule, de dorul venirii Mele, și să te ușurezi prin venirea Mea la tine și să te prindă fiori uitându-te la cer și așteptându-Mă să vin, și Eu voi veni și te voi mângâia și te voi ușura de așteptarea Mea când voi veni. O, să nu fugi din calea venirii Mele, ci să fii fierbinte la dor și la așteptare, căci așteptarea înseamnă pregătire mare, fiule.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-02-2000) Alteori (și cel mai adesea) îndemnurile sunt exact pe dos. “Poporul” pucios este îndemnat să fugă de bucurie și să-și întunece mângîierea venirii Domnului, plângând în pumni, cu lacrimi de crocodil, cu zdrobire de inimă și cu apăsare, durerea care vine de la “omul minciunii” (care nu poate fi altul decât slujitorul Bisericii oficiale, adică preotul sau episcopul): “Să plângi cu Mine, măi poporul Meu, de durerea Mea cea de la omul minciunii și care se fățărnicește că este martorul Meu, slujitorul Meu și moștenitor scaunului Meu.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 09-01-2010) Bineînțeles că cei mai zdrobiți de durere și de plâns și jale sunt tocmai liderii pucioși (denumiți conspirativ “copiii din porți”) căci acolo în ei locuiește “Duhul care plânge”: “O, copii din porți, voi sunteți numai zdrobiți cu inimioara, numai strânși la suflețel, numai într-o jale, tată, și purtați durerea toată senini la față, ca să nu-i doară de la ea pe cei ce sunt poporul cuvântului Meu, cel mângâiat de Duhul Meu și de duhul vostru, căci Duhul Meu locuiește în voi cu toată duioșia lui, și mare putere este în împărăția Mea din om duhul duioșiei, duhul care plânge, fiilor!” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 07-03-2010) Pucioșii propun și altora o experiență inedită pe care ei au gustat-o din plin: cum să-ți fie dor fierbinte de Cineva care este mereu cu tine, nedespărțit și mereu comunicativ, încât “dialogul” cu El începe a da semne de pălăvrăgeală! De obicei dorul este asociat cu depărtarea în timp și în spațiu de o persoană iubită. Or, pucioșii pretind pe de o parte că “Dumnezeul” aflat de ei este mereu prezent și comunicativ cu ei, pe de altă parte că au obosit de speranță și de dorul fierbinte ca să-L întâmpine, după o așteptare care durează de mai bine de 2000 de ani: “Duhul așteptării Mele se face dor fierbinte în omul care află de Mine, Cel viu în vecii vecilor, și dorul se face gătire în el, și el se apropie cu dor de fructul așteptării lui, de ziua venirii Mele, ziua când Eu voi fi pe pământ cu toți cei ce M-au așteptat și Mă așteaptă să vin.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-02-2000) “Cel ce este așteptat să vină”, așteptat cu dor fierbinte de către om ca să-L întâmpine, a venit o dată întrupat din Fecioara Maria ca să-i arate omului viața pe care trebuie s-o urmeze, și iarăși a mai venit o dată întrupat în Fecioara Verginica, în mare lumină, și tot vine necontenit de atunci de când a venit: “Și iată, a trebuit să vin Eu, și am venit și i-am arătat omului viața Mea ca s-o urmeze și să intre întru Mine, ca să-l ridic prin viața Mea în el. El însă cu greu trage spre umilință, și iarăși Eu am venit, și vin în mare lumină, lucrând și brăzdând cu lumina Mea întunericul de pe pământ și din om, ca să ajung cu dorul vieții veșnice la inima omului, și să-l simtă omul, și să-i simtă gustul și fructul, capătul dorului omului.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-02-2000) Deși vine nevăzut, “Dumnezeul” Pucioasei are pretenția ca omul să-L vadă venind: “Bat la inima ta, ca să deschizi și să Mă vezi că am venit după tine ca să suflu din nou peste tine, ca să fac din nou ființa ta.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-02-2000) Venirea nevăzută de la Pucioasa trebuie văzută de om, iar pentru aceasta omul trebuie să-și spele ochii trupești care nu le văd pe cele nevăzute. Venirea nevăzută este o venire de facere din nou a omului, o venire care îl eschivează pe om de la Judecată, o venire de chemare a omului la “știința sfântă” și de schimbarea a omului în “casă a venirii Domnului”: “Am venit să fac din nou ființa ta. [...] Spală-ți și ochii, ca să vezi venirea Mea la tine. [...]N-am venit din cer să te judec. Am venit să te ajut ca să scapi de judecată. Am venit să te chem din noapte și să te fac fiu al zilei, fiu al științei sfinte. Ieși înaintea Mea și Mă ia în tine, ca să fac din tine averea Mea și casa venirii Mele, omule care ai uitat pe Dumnezeu. “(Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 15-02-2000) |
#10
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Eu stiu un singur lucru :tot ceea ce sunt si tot ceea ce am fizic, mental si spiritual este primit ca un dar de la Dumnezeu. Si Cel ce m-a nascut din nou din apa si din Duh si mi-a luminat calea pana acum se v-a ingriji si de acum in colo de mine si ma v-a hrani cu acea 'mancare' care sa-mi aduca cresterea potrivita. Cu siguranta:" La inceput era "Cuvantul" si Cuvantul era cu Dumnezeu si Cuvantul era Dumnezeu". Eu nu contest acest adevar pentru ca il simt real si prezent in Sfanta Scriptura si in inima mea.Este atat de viu si aproape pentru fiinta mea si as putea sa dau marturie in fiecare zi despre felul in care "Cuvantul" este pentru mine ca o "sabie cu 2 taisuri pana acolo ca desparte maduva de oase".Da, aceasta sabie taie , ori de cate ori ma las curatata,toate 'crescaturile',toate cancerele , toate neghinele si ranile pe care mi le cresc singura.De aceea nu inteleg( poate pentru ca n-am avut a face cu ea) 'ortodoxia pe dos" despre care vorbesti si nici nu-mi bat capul. Judecata nu este a mea, nu mi s-a dat mie s-o fac si eu nu ma urc pe acest tron. Judecata mi s-a dat pentru propriile-mi fapte pentru a le duce la Sf. Spovedanie. Din multele mele experiente in care oamenii se erijau in 'prooroci' si 'mesageri' divini, in care fiecare secta afirma ca este "Unica, singura si adevarata' revelatie a lui Dumnezeu, singurul "Cuvant Adevarat" si vrednic de primit am gasit un indrumar extraordinar atat in Sfanta Scriptura cat si in Sf. Traditie si in scrierile Sf. Parinti pentru a deosebi adevarul de minciuna.Sf. Scriptura spune ca doar dupa implinirea prorociilor se vor cunoaste prorocii adevarati.Iar Sf. Parinti au avut acest dar mare,parintele Arsenie Boca de exemplu,pentru a sluji oamenilor spre mantuirea sufletelor.In afara de scumpul meu duhovnic este tot ceea ce am nevoie sa stiu spre calauzire sufleteasca. Daca acolo sunt cu adevarat proroci sau nu se va vedea dupa implinirea prorociilor lor si daca acolo este lucrarea Domnului se va vedea, caci" dupa roadele lor ii ve-ti cunoaste" si " "Orice vita pe care n-am sadit-o Eu va fi taiata si aruncata in foc". Imi place foarte mult pilda cu neghina.Lucratorii se intrebau nedumeriti: -"De unde a aparut neghina cand noi am semanat doar seminte curate" Stapanul le-a raspuns: - "Un vrajmas a facut acesta". -"Ce sa facem? Sa smulgem neghina?" -"Nu,lasati-o pana la sfarsit" Deci raul si binele, neghina si graul, plusul si minusul coexista in univers pana la 'seceris' si atunci totul se va vedea in adevarata lumina. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Mesaj,propunere | TEOLOGUL | Generalitati | 45 | 08.01.2011 12:16:34 |
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa | mihailt | Secte si culte | 2319 | 30.07.2010 23:36:37 |
un mesaj frumos | The_Fallen | Generalitati | 1 | 14.07.2010 22:22:29 |
|