Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #161  
Vechi 21.11.2010, 17:13:38
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 271. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XXX)

271. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XXX)

Liderii pucioși pretind că “strigarea de la Pucioasa” este “cuvânt de slavă” și este totuna cu “ziua venirii Domnului”, iar Domnul Se preaslăvește cu însăși strigarea Lui. Dacă este așa, dacă acest lucru este adevărat, atunci preaslăvirea Lui este nepermis de ștearsă și de nebăgată în seamă de către oameni, față de felul înălțător și universal și în care este ea proorocită de Sfânta Scriptură că va fi, deoarece prea puțini sunt cei care prețuiesc “strigarea de la Pucioasa” ca pe “o lucrare excepțională a lui Dumnezeu”:


“Strigarea Mea după om se face ziua venirii Mele, ziua care iese în calea omului ca să-l scoată pe om din noapte. A venit vremea să Mă preaslăvesc peste pământ și pe pământ, și peste om și în om cu ziua venirii Mele, și strig în lung și în lat, și se uită sfinții și îngerii la Mine cum strig. Cuvânt de slavă Mă fac peste pământ […]” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 23-04-2000)

Același mesaj revine însă și declară că nu “strigarea și cuvântul ei de la Pucioasa” este totuna cu “ziua venirii Domnului”, ci liderii pucioși înșiși, denumiți aici “fiii care ascultă cuvântul de la Pucioasa” și “fiii venirii Domnului”, ei sunt cei care neapărat trebuie să devină și să fie “ziua venirii Domnului” și“cunună pentru venirea Lui”:

“Iată, fiilor care îmi ascultați cuvântul, Lazăr era mort în mormânt și M-a auzit și a înviat și a stat înaintea Mea, dar toți cei vii care Mă vedeau și Mă auzeau n-au voit să Mă audă, n-au voit să știe cine sunt Eu și de unde sunt și că sunt Mântuitorul Care vine. Dar voi, fiți fiii venirii Mele și așezați-vă la trudit pentru ziua Mea. Așezați-vă ziua Mea și fiți ziua venirii Mele, fiți lumină din lumina Mea peste pământ și dați ziua Mea oamenilor de pretutindeni, ca apoi să Mă arăt drept și biruitor. [...] Dați-vă Mie ramuri și flori și fiți Mie cunună pentru venirea Mea, fiilor.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 23-04-2000)

Nu poporul creștin rătăcește prin pustiul necredinței, ci “Dumnezeul” Pucios rătăcește pentru “poporul” Său prin pustiul neamului omenesc. Rătăcirea Lui, atunci când a ajuns la cifra rotundă de patruzeci de ani, a fost proclamată “o biruință peste încuietorile în care omul cel mincinos L-a ținut pe El sub tăcere”, deși tocmai El a fost Acela care a impus poporului Său să lucreze în mare taină și să ascundă “lucrarea” de la Pucioasa, ținând-o ca un mincinos sub tăcere, nevăzută de ochii lumii. După 40 de ani în care S-a tot planificat cu venirea Lui și S-a anunțat pe Sine că va veni Judecător în curând, iată că acum El anunță că a venit biruitor (în luna mai, anul 2000; au trecut însă 10 ani de atunci și nimeni nu poate să confirme încă această falsă “venire” nici ca biruitor, dar nici măcar ca biruit):

“Eu sunt Cel ce rătăcesc prin pustiul neamului omenesc de mai bine de patruzeci de ani. Timp de patruzeci de ani am lucrat tainic lucrarea învierii făpturii (1955-1995, n.r.) și am pus mereu la lucru slugi pentru planul venirii Mele cu sfinții. După patruzeci de ani am ieșit biruind încuietorile în care omul cel mincinos Mă ține sub tăcere, Mă ține nevăzut de oameni. Dar am ieșit cu poporul Meu din zilele acestea și l-am pus să cânte peste pământ cântarea celor răscumpărați, cântarea Mea, cuvântul Meu, care cheamă la viață pe tot omul, trâmbița de înviere, cel de al șaptelea înger, Domnul, Eu și cartea judecății făpturii. Patruzeci de ani am strigat cu cuvântul să iasă omul de sub judecată, să iasă singur, că Eu îi stau în ajutor cu îndemn ceresc. Să iasă i-am spus, că vin Judecător curând, curând. I-am spus, și apoi am venit ieșind biruitor deasupra cu cuvântul de înviere, căci cuvântul nu se poate lega, și el umblă adunând sub vița sa pe cei ce se aleg de partea Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 01-05-2000)

Încă de pe vremea Verginicăi, ascunderea nu venea de la om, ci venea de la “Dumnezeul Pucioasei”, care-i cerea omului să facă din cuvânt un sul ascuns până în ziua ce mai de pe urmă:

“Să faci, Verginico, sul și să-l prinzi în copci și să-l ții ascuns până la ziua postului, căci vor veni popoare nemâncate și nebăute la ușa ta și vor bate în ușă ca niște cerșetori, și să le dai mâncare.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 30-4-1965)

Însăși Verginica era un “vas ascuns” de vederea și înțelegerea oamenilor și a preoților, ca ei să nu vadă și să nu înțeleagă mesajul înnoitor pe care ea îl aducea peste pământ:

Acest vas este pus în fața creștinilor, în fața preoților, dar în chip ascuns, și se descoperă numai în pilde.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7-1-1966)

Creștinii pucioși sunt îndemnați la ascundere și chiar să iasă din biserica tradițională și să-și facă lăcașuri de cult separate, în case de rugăciune ascunse de ochii lumii și ai autorităților ecleziastice:

“... Faceți locuințe ascunse, pentru a-L lăuda pe Dumnezeu și a vă ruga lui Dumnezeu. De ce vă spune Dumnezeu așa, nu întreabă nimeni? Faceți-vă locuințe ascunse, pentru a păstra cărțile sfinte. Faceți-vă locuințe ascunse, pentru a intra în ele duminica.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 23-2-1976)
  #162  
Vechi 21.11.2010, 19:10:14
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 271. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XXXI)

271. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XXXI)


A doua (sau a treia – e greu de precizat acum, după ce pucioșii au promovat ambele variante ca perfect autentice) venire a “Domnului Pucios” este de acum (adică, din anul 2000) un fapt deja consumat, care se anunță cu mare fast: “Iată-Mă, am venit!” . Această “venire” rămâne însă tainică, este ca și când n-ar fi, deoarece este învăluită în întunericul hainei de protecție care este “cuvântul pucios”. Această platoșă de “cuvânt” îmbracă și acoperă și ascunde atât adevărul cât și minciuna venirii “Domnului” de la Pucioasa. Adevărul este acela că într-adevăr Scripturile venirii Domnului vorbesc despre numele Celui care va veni, și care nume se cheamă “Cuvântul lui Dumnezeu”, iar minciuna este aceea că pucioșii în mod intenționat confundă și substituie numele cu Persoana care poartă numele, zicând că dacă a apărut numele (este vorba de sintagma “Cuvântul lui Dumnezeu”, nume atribuit în mod arbitrar și abuziv unei colecții de predici eterogene lansate de așa-zisele “proorocițe” dâmbovițene în arealul pucios), implicit a apărut și Persoana (Hristos cel adevărat și întrupat și viu) care este desemnată prin proorocie ca să poarte acest nume. Or, Scriptura vorbește despre un Hristos – Cuvântul întrupat (“Și Cuvântul S-a făcut trup și S-a sălășluit între noi și am văzut slava Lui, slavă ca a Unuia-Născut din Tatăl, plin de har și de adevăr” – Ioan, 1, 14), Care S-a înălțat pe Sine cu trupul la cer, în timp ce Pucioșii vorbesc despre un “Hristos” destrupat (... Pace vouă! […] Eu sunt Domnul Iisus Hristos. Nu sunt în trup, ci sunt în Duh. Coborâtu-M-am cu Duhul pe pământ […] “ – Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 30-04-1955), care ar fi coborât fără trup din cer:

“Iată-Mă, am venit! Sunt îmbrăcat pe deasupra cu haină tainică. Haina cea tainică este cuvântul Meu. El Mă acoperă și se face haină de judecător, ca atunci când Mă voi dezbrăca de ea, să fiu Mântuitor. [...]Iată numele Meu cel tainic, cu care am venit să răscumpăr făptura. Mă acopăr cu cuvântul Meu, făcând din el haina Mea de Judecător, ca atunci când voi fi fără ea, să fiu Mântuitor, să fiu văzut Mântuitor. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 01-05-2000)

Venirea lui “Hristos – cuvânt fără trup” la Pucioasa rămâne pe veci o “taină” a pucioșilor chiar dacă ei pretind că “taina” lor este adevărată și mărturisește despre adevăr; căci adevărul este incompatibil cu tăinuirea, ci este întotdeauna o taină ce a fost despecetluită:

“O, copii ai Tatălui Meu, o, poporul Meu, frumoasă este taina venirii Mele, frumoasă este taina Mea cu tine! Se uită cerul la taina venirii Mele la tine. Înalță cerul în sus pragurile porților veșniciei ca să intre în cer cuvântul Meu cel de peste tine, taina venirii Mele la tine, poporul Meu cu care Eu, Domnul învierii, petrec venirea Mea. Petrecerea Mea cu tine este taină adevărată. Eu pentru aceasta am venit la tine, ca să mărturisesc despre adevăr, poporul Meu.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 01-05-2000)

Pucioșii revin cu o corecție importantă la propriile lor “adevăruri” și “proorocii”. Venirea de la Pucioasa a lui “Hristos în cuvânt, fără trup” este anunțată acum a fi a doua, nu a treia, cum se anunțase cu câțiva ani buni mai înainte ( la 22 iunie 1957). “Poporul” pucios este numit “poartă a cerului” și “veșmântul venirii Domnului” ( veșmânt de camuflaj, ca să-L acopere și ca să-L tăinuiască, nu veșmânt de slavă ca să-L înnobileze în strălucire), iar “învierea lui” ( o hiperbolă verbală, îndată ce la Pucioasa n-a înviat nimeni!) este considerată cheia care a deschis “cartea venirii Domnului”, cartea “învierii și judecății făpturii”:

“Învață, Ierusalime, pătrunde, fiule de azi, taina Mea cu tine, taina venirii Mele a doua oară de lângă Tatăl. Tu ești veșmântul cu care Mă acopăr acum, la venirea Mea cu cele veșnice pe pământ. Te-am așezat în fața Mea, iar Eu grăiesc în spatele tău și te-am făcut poartă cerului, poporul Meu, și te-am făcut veșmântul venirii Domnului, o, grădinița Mea de fii! Ungerea ta este din grădina raiului, de la începutul cel dintâi. Învierea ta a deschis cartea judecății făpturii, cartea venirii Mele, cartea învierii.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 01-05-2000)

Venirea tainică a lui “Hristos” destrupat la Pucioasa este sărbătorită la Pucioasa prin praznice periodice. Fiecare “coborâre a cuvântului” din cer peste pucioși este pentru ei un prilej de sărbătoare, iar pentru cerul tot, un prilej de uimire, căci cete-cete de zeci de mii din cer privesc cu stupoare la venirea cea nevăzută cu sfinții a Celui Care Nu Se Vede, dar Se Aude de la Pucioasa:

“Din sărbătoare în sărbătoare și din praznic în praznic Mă vreau cu voi, și îmi aplec fruntea Mea cerească și așa intru în grădina Mea cu voi, fiilor veghetori în calea Mea spre pământ. Mă aplec până la voi, ca să vă aplecați și voi pentru Mine și să vă ridicați deschizându-Mi, și să petrecem pe pământ sărbătoarea venirii Mele. Cuvântul Meu cel de peste voi este sărbătoare pentru toți cei din cer. Tot cerul e cu privirea după Mine când Eu Mă aplec spre voi cu cuvântul venirii Mele. Voi sunteți puțini care ascultați cuvântul Meu, dar cei din cer sunt cete-cete de zeci de mii, precum scrie de venirea Mea cu sfinții, așa cum i-am arătat Eu lui Enoh să scrie despre venirea Mea, așa cum i-am arătat lui Daniel. “ (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 06-05-2000)

Last edited by mariamargareta; 21.11.2010 at 19:42:48.
  #163  
Vechi 21.11.2010, 19:22:38
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 272. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XXXII)

272. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XXXII)

Slava venirii “Domnului “ de la Pucioasa îi înconjoară pe adepții pucioși și îi cuprinde și mai ales îi surprinde, căci ei nu pot să se suie cu mintea la această slavă, căci slava aceasta este tainică și nu se vede și nu se simte și nici nu se aude (exceptându-i pe liderii lor, care stau ceva mai bine cu timpanul, nicovala și scărița), iar măreția slavei este cuvântul pucios. La rândul lor, sfinții pucioși sunt răsplătiți cu venirea “Domnului” cu ei, în timp ce adepții pucioși de pe pământ sunt chemați să se facă și ei vrednici de aceeași răsplată, prin propovăduirea cuvântului pucios care trebuie neapărat lăsat să meargă în lături și, desigur, dacă lăturile nu sunt de ajuns, să meargă peste tot pământul, căci "e vremea venirii Fiului Omului cu putere și cu slavă multă" – putere (și slavă) care de pucioși se crede, dar nu prea se vede:

“Această slavă vă înconjoară pe voi, dar voi sunteți micuți cu mintea, că nu se suie la mintea nimănui toată slava Mea cea tainică, dar ea este, fiilor, este și vă înconjoară pe voi și sunteți cuprinși în slava venirii Mele, și voiesc să fiți pe deplin vrednici de ea. De aceea vin mereu și Mă slăvesc cu cuvântul Meu peste voi, căci măreția slavei Mele este cuvântul Meu. Amin. Mă slăvesc cu sfinții peste grădina de la voi, căci ei au întărit pe pământ credința în Dumnezeu și au zădărnicit deșertăciunea idolilor și a oamenilor. Plata celor sfinți este venirea Mea cu ei, slăvindu-Mă între ei. Fiți și voi plini de venirea Mea, precum sunt sfinții din cer, fiilor. Dați curs cuvântului Meu peste voi și lăsați-l să meargă în lături, că e vremea venirii Fiului Omului cu putere și cu slavă multă.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 06-05-2000)

Adepții pucioși sunt însă cam greoi la împlinire, căci ei au fost îndelung așteptați să fie și să lucreze “venirea Domnului” cu ei, și încă mai sunt așteptați și astăzi, iar “venirea Domnului” mai întârzie până ce ei vor fi bine pregătiți. Pentru aceasta, ei sunt stimulați și îmbrăcați cu binecuvântări pucioșești și purtați pe umeri nevăzuți, necunoscuți, de duhurile vorbitoare de la Pucioasa, ca să pregătească ei sărbătoarea zilelor venirii Domnului și tot ei să vegheze la această venire, ca să nu treacă ea neobservată atunci când, tainic, va veni:

“[...]Eu și cu sfinții v-am așteptat să fiți și să lucrați venirea Mea cu ei. Aceasta este ce lucrați voi prin tot lucrul vostru care-Mi face Mie cale spre oamenii care cred și care nu cred că Eu Mă întorc de la Tatăl. Gătiți cărarea oamenilor spre Mine. [...] Vă îmbrac în binecuvântarea Mea și vă port pe umerii Mei cu tot ce aveți voi de lucrat spre zi de sărbătoare a venirii Mele, zi din zilele venirii Fiului lui Dumnezeu după două mii de ani de așteptare. Pregătiți-vă veghea pentru venirea Mea cuvânt la voi […]” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 06-05-2000)

Căci “venirea Domnului Pucios” la credincioșii Lui este o taină înfricoșătoare pentru cei din cer, care se cutremură de greul și de strâmtoarea venirii Lui, căci “fiara cea care se ridică din adânc își scutură peste tot tainicele ei săgeți, ca să-i rănească și să-i slăbească” pe liderii pucioși cei pecetluiți de duhul vorbitor de la Pucioasa. Aceștia au nevoie de ajutor din cer și cerul îi ajută pe ei (deși ei mereu se plâng că sunt slabi și neajutorați):

“O, taina Mea cu voi este taină înfricoșătoare pentru cei din cer care Mă văd cu voi și care stau mereu aproape pentru Mine și pentru voi și îmi slujesc Mie și vouă, că n-a fost mai greu și mai strâmt pe pământ ca în zilele acestea ale venirii Mele la voi. […] aveți nevoie de ajutor, fiilor, că n-a fost mai greu și mai strâmt pentru omul credincios, ca și în zilele acestea ale venirii Mele când fiara cea din adânc, care se ridică să meargă spre pieire, își scutură peste tot tainicele ei săgeți, ca să-i rănească pe cei pecetluiți ai Mei, ca să-i slăbească pe ei.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 07-05-2000)

Deși “venirea Domnului în cuvânt” de la Pucioasa se întindea în anul 2000 pe mai bine de 45 de ani, timp în care s-au adunat zeci de kilograme de maculatură pucioșească pseudo-ortodoxă, liderii pucioși pretind că tot nu este de ajuns, căci “cuvântul de peste ei” n-ar fi așa de mult. Motiv pentru care ei au continuat să fabrice pe bandă rulantă predici pucioșești prolixe și lăbărțate care aduc "rețeta vieții veșnice", actualizând mereu “venirea Lui la ei” și repetându-se în idei până la refuz și chiar ajungând să se contrazică pe sine uneori:

“O, nu e mult cuvântul Meu cel de peste voi, nu e prea mult, măi fiilor mici. El este cel ce vă ține de mână cu Mine; el este cel ce vă scoate la lucru în fiecare zi, la lucrul vieții veșnice în voi și cu voi și între voi. O, de ar lua omul de pe pământ venirea Mea la voi ca s-o pună peste el și să înceapă și el viața cea veșnică în trupul și în sufletul și în duhul lui!” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 07-05-2000)

"Venirea Domnului" de la Pucioasa mai are un scop nobil: acela de a dezrobi tot pământul se sub piciorul omului necredincios care s-a stricat și miroase urât pe pământ, căci pământul așteaptă cu plâns și cu suspine venirea Domnului din cer pe pământ:

“Sunt cu raiul pe brațele Mele, ca să-l așez pe pământ. Aceasta este plata pământului care plânge cu gemete lungi sub așteptarea venirii Mele, ca să-l scot de sub piciorul omului străin de Dumnezeu, căci pământul este al Meu, fiindcă Eu l-am făcut. […] Am venit după om, și găsesc pământul suspinând pentru stricăciunea omului de pe el. Omul s-a stricat și miroase urât pe pământ.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 07-05-2000)

Preoții din B.O.R. sunt “tari la cerbice” și sunt cei mai vinovați de nepăsarea oamenilor față de “venirea Domnului de la Pucioasa”, pentru că ei fac pe “popa prostu’”, prefăcându-se că nu pricep ceea ce ei, în realitate, înțeleg foarte bine: aceea că "la Pucioasa a venit Judecătorul lumii după om", iar pe liderii pucioși i-a așezat El acolo ca să fie ei ajutorul venirii Lui pe pământ, căci El ba este, ba nu este Atotputernicul, căci este Cel Neajutorat care nu poate singur, fără ajutorul neprecupețit al lor:

“Și tot așa și azi, nu se sfâșie inimile celor tari la cerbice și se joacă toți „de-a popa prostu” și o fac pe nepricepuții față de venirea Mea cu cuvântul peste pământ, față de chemarea neamurilor la înviere. Aceștia sunt hoții care au luat sub stăpânirea lor pământul și omul, ca să nu mai am Eu parte pe pământ, dar iată, am venit ca moștenitor al pământului și am venit după om. Am venit să Mă judec cu omul pentru pământ și pentru om. Am venit după două mii de ani ca să-l întreb pe om ce a făcut el după ce Eu am murit pe cruce pentru el și am înviat apoi pentru el, pentru ca să ia el din taina învierii, din taina vieții veșnice să ia, și să trăiască prin ea apoi. Am venit, și așez pe om înaintea Mea, ca să-Mi dea acest răspuns. Amin. Și v-am pus pe voi să Mă ajutați să vin după om, fiilor așezați de Mine la gura râului de foc care se varsă din gura Mea peste pământ, ca să-l curăț pe om cu iubirea lui, cu dreptatea lui. V-am pus martori ai cuvântului Meu înaintea oamenilor.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 07-05-2000)

Last edited by mariamargareta; 21.11.2010 at 19:55:59.
  #164  
Vechi 21.11.2010, 20:45:59
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 272. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” –Pucioasa (XXXIII)

272. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XXXIII)

După ce liderii pucioși au insistat în repetate rânduri să-și convingă adepții și cititorii că între “Hristosul Pucios” și “Cuvântul Pucios” este o identitate perfectă, motivând că însăși Scriptura identifică numele cu Persoana care poartă numele adică, Îl identifică pe Hristos Judecătorul cu numele pe care El poartă la Judecată, respectiv cu Cuvântul lui Dumnezeu, (și reciproc, colecția de predici de la Pucioasa intitulată “Cuvântul lui Dumnezeu” este identificată cu Persoana “în duh” a lui Hristos) iată că deodată ei se răzgândesc și afirmă că de fapt nu este nici o identitate între Persoana care aduce Cuvântul și Cuvântul pe care îl rostește Persoana, căci ele când vin, vin separat, chiar dacă vin încuibate și aproape împreună. Cu alte cuvinte, dacă până acum ei identificau lucrarea cu Lucrătorul ( adică, identificau venirea Cuvântului în auzul omului cu venirea Domnului în duh și cuvânt – dar nu și în trup!!!) iată că acum pretind că la ei vin separat cele două entități sfinte: nu numai Cuvântul Pucios (lucrarea) este cel care vine, ci și Persoana (Lucrătorul)care rostește Cuvântul Pucios vine imediat, dar separat, îndată după Cuvântul rostit, fiind învelită și ascunsă tainic în Cuvântul în care stă încuibată ca într-o haină, și de aceea Ea este inaccesibilă acum ochilor omului, când vine în Cuvânt la Pucioasa. În felul acesta, “venirea Domnului Pucios” este “demonstrată” în contumacie: Cuvântul merge înainte ascunzând în el pe Cel care Îl rostește, adică vine aducându-L pe Acela tăinuit, deci venirea Cuvântului este semn imuabil că urmează neapărat și imediat să vină și Acela care rostește Cuvântul , adică “Domnul”, și întrucât venirea Domnului este proorocită limpede de Scriptură, ea este necondiționată și indiscutabilă și de aceea nimeni nu trebuie să o conteste, ci să o primească prin credință vie și lucrătoare în Cuvântul de la Pucioasa care “proorocește” și așa reconfirmă el proorocia Scripturii:

“Cuvântul Meu care vine la voi, Eu sunt. El este haina care Mă acoperă pe Mine când vin. Nu numai cuvântul Meu este cel ce vine. Și Eu sunt, și Eu vin, iar înaintea Mea merge cuvântul Meu, și voi, ca semn al venirii Mele; voi, cu viața Mea în voi; voi, cu iubirea voastră pentru Cel ce vine iar după două mii de ani de așteptare.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 07-05-2000)

Last edited by mariamargareta; 21.11.2010 at 20:49:17.
  #165  
Vechi 21.11.2010, 21:00:57
diana-lorena diana-lorena is offline
Member
 
Data înregistrării: 16.08.2010
Locație: romania
Religia: Ortodox
Mesaje: 48
Implicit

Fratilor, sa nu ii judecam! Sa ii iubim si sa ne rugam pentru ei! Asta e pilda pe care ne-o da Hristos! sa ne rugam!
__________________
''Una am cerut de la Domnul,pe aceasta o voi cauta: sa locuiesc in casa Domnului in toate zilele mele.''(Ps. 26)
  #166  
Vechi 22.11.2010, 01:19:42
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

Citat:
În prealabil postat de diana-lorena Vezi mesajul
Fratilor, sa nu ii judecam! Sa ii iubim si sa ne rugam pentru ei! Asta e pilda pe care ne-o da Hristos! sa ne rugam!
Nu cred că a făcut nimeni vreun apel pe acest site ca pucioșii să fie judecați, deoarece nu pot avea oamenii calitatea de judecători de conștiințe, și mai ales că nici nu are cine să-i judece pe pământ, pucioșii nefiind subordonați niciunei autorități pământești. Dar schimbul de informații între utilizatorii Forumului ar putea fi util pentru aceia care ar dori să le dezvelească dedesubturile și să-i cunoască. Se știe că un om informat face cât doi și unde-s doi, puterea crește.
Iubirea constă, printre altele, și în a-i spune cuiva părerea sinceră despre el, chiar dacă eventual i se va părea incomodă, ca să poată să se cântărească singur mai bine și mai imparțial, eventual să se și corecteze, dacă i se pare că greșește. A-i adula pe prieteni sau a-i măguli pe dușmani nu le poate fi de nici un folos.
Singura rugăciune care pare a fi nimerită în acest caz este ca "să ne lumineze Dumnezeu pe noi și pe ei deopotrivă, ca fiecare să ajungă să-și vadă singur neajunsurile".
  #167  
Vechi 22.11.2010, 12:21:35
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de mariamargareta Vezi mesajul
Citat:
În prealabil postat de diana-lorena
Fratilor, sa nu ii judecam! Sa ii iubim si sa ne rugam pentru ei! Asta e pilda pe care ne-o da Hristos! sa ne rugam!
Nu cred că a făcut nimeni vreun apel pe acest site ca pucioșii să fie judecați, deoarece nu pot avea oamenii calitatea de judecători de conștiințe, și mai ales că nici nu are cine să-i judece pe pământ, pucioșii nefiind subordonați niciunei autorități pământești. Dar schimbul de informații între utilizatorii Forumului ar putea fi util pentru aceia care ar dori să le dezvelească dedesubturile și să-i cunoască. Se știe că un om informat face cât doi și unde-s doi, puterea crește.
Iubirea constă, printre altele, și în a-i spune cuiva părerea sinceră despre el, chiar dacă eventual i se va părea incomodă, ca să poată să se cântărească singur mai bine și mai imparțial, eventual să se și corecteze, dacă i se pare că greșește. A-i adula pe prieteni sau a-i măguli pe dușmani nu le poate fi de nici un folos.
Singura rugăciune care pare a fi nimerită în acest caz este ca "să ne lumineze Dumnezeu pe noi și pe ei deopotrivă, ca fiecare să ajungă să-și vadă singur neajunsurile".

Ce mai poantă, auzi acolo: „Nu cred că a făcut nimeni vreun apel pe acest site ca pucioșii să fie judecați...”

Păi n-ai tras ispisisikaa de coadă ca pe sirena lui roaită nescoțându-i nici o clipă din : sectanți, răscolnici în mișcare centrifugă, dezbinatori, s-au rupt, cu interese prozelitiste, de lăcomie, de furt, de putere, și mai ales că ascultă de un om, și că omul acela e nebun și schizofrenic și halucinat și că curvește cu diavolii... având voi la baza acuzelor astea fără sfârșit mincinoasa mărturie a unor martori mincinoși, nu repet, se știu ei, vezi istoria Susanei, și o mincinoasă și nedreaptă judecată prin care au fost ei scoși ca făcând interesele sectelor milenariste din America ei care abea de au umblat pe jos în jurul satelor lor, adică ei care de pe vremea lagărului comunist și de mai înainte au primit mesaje de sus de la Domnul și au scris în Cartea Sfântă mesajele neavând tangență cu America sau cu vre-o sectă neoprotestantă... sau cu vre-un om interesat de prozelitism sau de vre-o mișcare sau de afaceri dubioase.

Și nu ați poftit ca să le răpiți cele dăruite de Domnul și pentru aia i-ați osândit mereu de furt, de eretism și de deviaționism de la „linia partidului”?.. cu tot felul de dovezi absurde și înțelegeri pripite, susținând apoi că ei sunt cei ce susțin abateri grave de la Crez sau de la canoane și că ei pretind lepădarea de sfintele Taine sau de Biserica strămoșească a sfinților când defapt erau propriile voastre absurde înțelegeri și răuvoitoare interpretări spre a voastră pierzare... căci toate „știrile” date de voi și interpretările voastre au fost făcută din cea mai penibilă și ridicolă reacredință, căci credeați și credeți că aveți spatele asigurat, credeați voi, la nenia și la tanti grijania care au ghicit în zaț de cafia că Poporul și Trâmbițele nu pot fi decât niște mincinoși și derbedei... și deci niște haimanale... ce trebuiesc compromise și lapidate exact ca prin beciurile securității folosindu-ne de massmedia sau de miliție sau de orice mijloc posibil...

Oare chiar crezi că am memoria chiar atât de scurtă?

Se pare că dumneata chiar nu ști ce faci și nici ce crezi din moment ce afirmi cu atâta nonșalanță că chiar iată ai făcut bine, i-ai criticăcat ca un critic literar sau gramaticăcal sau unul de artă, căci voi vă dați mari artiste, dar v-am zis ce artă ați făcut, ceartă, artă marțială, adică credibilizarea miciunii prin șantaj, teroare, insinuări, diversiuni, învârtoșări, groază, grozăvie, impuneri, ispite, repetarea la nesfârșit a îndoielilor și minciunilor științei voastre de a nimeri, deci decredibilizare și hulă, asta le-ați făcut... și acum iată aveți tupeul ca să credeți că ați făcut chiar bine... cică iată nu i-ați lins și nu i-ați măgulit ci le-ați fost de folos... că ați distrus și dărâmat și acuzat ca pe hoții de cai... dar caii vin și vin peste voi și o să vă calce în copite.

Chiar nu vă e rușine deloc? Ispisisicuțucuțelor cu cioc ce latră la lună ca lupii și aruncă p-apă din gurițele negre în cerul gurii, și papă lapte... apoi ca un papălapte.

Deci uite eu nu vă acuz, și vă iert a mieunaoară, căci chiar nu voi sunteți de vină ci cel ce v-a învățat să nu credeți în Cuvântul lui Dumnezeu, ăia sunt vinovați și mă rog împreună cu voi așa ca să nu mai aveți râvna nebună a defăirii și dezbinării:

„Doamne milește-mă și nu-mi da mie să fiu ca veșnicul nemulțumit care iute se răzbună din plăcerea sadică îndesând cu silitnicie răutatea pentru pofta curioasă a înfulecării spurcăciunilor desfrânărilor de parcă ar fi delicatesuri ce vin din învârtoșările și răstălmăcirile Adevărului spre mândrie și vin pentru sulimenizările cerbicei roții olarului ca să plac oamenilor răi și necredincioși ca să mă recunoască ei ca find vrednic ci Doamne mă iartă pentru ce am făcut în țara asta și în toată pretenitatea și frățietatea și mamitatea creștină și umană, tot ce am măsluit prin jocul ăsta de scenă căci iată m-am jucat cu proorociile și am ajuns jucăria satanei, neștiind ce fac cu niciunchip neascultând cu oricechip, căci iată nu știu ce fac și nu mai vreau să-mi amintesc cât rău ți-am făcut și ți-am adus Doamne Iisuse Hristoase și Cuvinte a Lui Dumnezeu, care pentru păcătoți și necredincioși ca mine ai venit a doua oară trimis de Tatăl ca să nu mă lași să pier în deznădejde și în soluțiile mâniei și răutății față de frații mai mici și mai curați și mult mai nevinovați și săraci și nedreptățiți, mai cinstiți și mai silitori decât sunt eu păcătosul și vicleanul desfrânat și prefăcut și fățarnic și fariseu care mă țiu mare că eu știu și care se crede mare profesor clătind pe oricine și pe orice cititor cu amăgitoare îndreptări deșarte de la starea sa.”

Deci Rugați-vă și poate poate o să fiți miluite și iertate căci păcătosul care se întoarce din păcat va fi viu tot așa cum dreptul care minte va fi mort.

Last edited by vsovivi; 22.11.2010 at 12:49:31.
  #168  
Vechi 22.11.2010, 13:32:51
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 273. Timpul și contratimpul la Pucioși (I)

273. Timpul și contratimpul la Pucioși (I)


Ani de-a rândul, adepții pucioși au fost intoxicați de către liderii lor cu proorocii mincinoase despre iminența sfârșitului lumii, menite să-i înfricoșeze și să-i facă supuși întru totul ambițiilor și hachițelor stăpânilor lor. În acest context, adepții pucioși erau periodic amenințați că timpul astronomic s-a scurs de tot și nu mai este, deci nici un ideal, nici o speranță legată de ziua de mâine, nici o pretenție omenească trecătoare nu se mai justifică. Consecința acestei ideologii a fost aceea că adepții pucioși au devenit treptat dezabuzați ca niște legume, incapabili să mai gândească folosindu-și propriile creiere, executanți orbi ai ordinelor care veneau de la liderii lor, ordine adesea discordante și debusolante.

“Gogoașa” pucioșească privitoare la “timpul care nu mai este” le-a fost servită fierbinte adepților pucioși de mai multe ori, până ce s-a sleit de cerul gurii lor. Prima dată când “timpul dispărea complet” a fost anunțată printr-o “profeție” de-a Verginicăi de prin anul 1974:

“Adam a avut timp să se curețe, dar acum nu mai este timp. Am sfârșit. Un moment a fost să fie această profeție.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 13-03-1974)

Peste un an și jumătate, prin “proorociile” pucioșești se anunță că dispare complet și vremea, nu numai timpul:

Nu mai este vreme. Te vei trezi în miezul nopții, cu Domnul, că va veni și te va găsi dormind sau curvind sau bând sau mâncând sau chefuind.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 13-11-1975)

După alți doi ani pucioșii Îi confiscă vremea până și lui Dumnezeu. Acum, nici măcar Atotputernicul nu mai are vreme să-Și mai ducă la bun sfârșit anumite obiective importante pe care Și le propusese din timp:

Nu mai este vreme să-l scoată Domnul pe duhul rău. A fost o dată pentru tot veacul ce a lucrat Domnul pentru toți. Roagă-te mereu să nu se șteargă numele tău din cartea Domnului.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 24-11-1977)

În 1991, la 11 ani după moartea Verginicăi, nici măcar duhul ei nu mai are timp să se învârtă cu “poporul ei cel nou” așa cum ar fi dorit, căci timpul învârtelilor de altădată nu mai este și a rămas doar un moment care este pentru sfârșit și pentru arătarea lui:

“M-am învârtit, mămică, și eu cu poporul meu, dar cu voi nu se poate să mă mai învârt, căci timpul acela nu mai este, și acum e momentul cel care este pentru arătarea celor vestite atâta vreme, copiii mei.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 4-10-1991)

În 1993 se proclamă solemn că nu mai este vreme nici ca pucioșii să mai stea ascunși înăuntrul lor, ca și până acum, ci trebuie să iasă din ei, trecând din trup în duh:

“Acum nu mai este vreme să stați voi în voi, că uitați-vă și voi ca să vedeți ce bine se cunoaște la voi atunci când sunteți voi înăuntrul vostru, și să nu vă pară rău apoi când lucrați voi din voi. O, să nu vă ascundeți în voi!”. (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 13-6-1993)

Chiar dacă nu mai este vreme de lucrat, pucioșii sunt îndemnați să se ridice totuși la treabă, pentru că încă s-ar mai putea face câte ceva, deși acum este târziu, târziu de tot:

Aceasta e lucrarea Mea cu tine, dar ridică-te deasupra răului, ridică-te, că e târziu și nu mai este vreme, și tu trebuie să fii curat, curat și spălat de cele nelucrate de Mine și de tine. Nu-i niciodată prea devreme, dar e târziu, târziu de tot, tată.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 28-8-1993)

Tot în 1993, adepții pucioși sunt îndemnați să renunțe la dragostea manifestă față de propriii lor copii, mai ales dacă aceștia au apucat pe căi greșite, căci nu mai este vreme de contaminare și de întinare între rudele după trup, unul de la altul:

“Nu-ți mai lua în brațe copilul greșit, care cheltuie în fărădelegi sufletul său, că te scrie duhul rău și pe tine, tată, și îți găsește casa întinată, și nu mai este vremea să te întinezi.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 28-8-1993)

Deși nu mai este vreme, tot ar mai fi ceva, îndată ce “Dumnezeul” Pucios încă îl mai așteaptă pe “poporul” Său pe care l-a tot binecuvântat, ca vină la El și să meargă împreună pe cale (iar din 1993 până astăzi s-au încherbat vreo 17 ani de așteptare):

Nu mai este vreme, dar te așteaptă Dumnezeu să intri în binele tău, popor binecuvântat de Mine. Un picuț mai avem de călătorit,[…] .” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 21-11-1993)

În 1996, duhul care se prezintă pe sine a fi “duhul Verginicăi” mărturisește și el din cer taina că “timp nu mai este”, pe motiv că deja ar fi grăit “cel de-al șaptelea înger” despre care vorbește Apocalipsa:

Eu sunt martorul Tău din cer, precum am fost și pe pământ în vremea trupului meu cu Tine. Eu Te mărturisesc poporului meu, și lumii Te mărturisesc, Doamne. Mărturisesc taina Ta, Doamne, că timp nu mai este; el a fost, dar nu mai este, după cum este scris că "Timp nu va mai fi, ci în zilele când va grăi al șaptelea înger, când va fi să trâmbițeze, atunci săvârșită va fi taina lui Dumnezeu, așa cum a vestit prin prooroci".” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 14-10-96)
  #169  
Vechi 22.11.2010, 14:35:33
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Păi de unde să mai fie timp? Și ce știți voi despre timp? Voi în cap aveți doar noțiuni mecaniciste învățate de la științificii baubaborniței cotor-oanțe ce trăncăne peste tot și poate ceva noțiuni tictacticluite, noțiuni ceasornicăricești să minți și să furi... deci doar niște limbi v-au arătat vouă cum trece timpul, și nu v-am zis eu, nu v-am întrebat:

Cât e ceasușefusuperstiț?
Și v-am și răspuns:

Cât o nucă! Dar nu mai e timp și nuca se usucă!

Așa că maya tu ceva în guriță, de exemplu un ceas-lov, stimabilăabilă bubulina trandafila și nu mai hrăni drosofila melanogangster!

Bu-Bu-Bu-Bulina ofofof close a mira, Bu-Bu-Bu-Bulina s-ive s-ave trandafila!

Deci pune mâna pe carte și ia uitați-vă cât arată limba mică și cât arată limba mare despre limba de lemn pe care o folosiți, dar nu pe ceasș-că ci pe CER!

Last edited by vsovivi; 22.11.2010 at 15:14:15.
  #170  
Vechi 22.11.2010, 15:19:14
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Deci draga mea nu e liber la curviae și nu cred că voi fi fericit... curvind. Și dacă cred și sper totuși că s-a dat liber veșnicei nemulțumiri văzând râvna entuziasmantă a defăimării atunci cu siguranță am ajuns în afară de oricetimp și pe oricevreme, vreme de scandal,.. sufăr de poft, soft, moft-uri pătimașe pentru ispitidolii tăi... Bu-Bu-Bu-Bulina ofofof clos a e mira, Bu-Bu-Bu-Bulina sive s-ave trandafila!


Și apoi placa:

''...placa stricată, aia cu zmeus:

„Deci nu te mai agita dejabba, că oricum nu te mai cred!

Și oricâte p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate val vârtej asupra ta... săramnă amăgită de cel rău. ”''

Last edited by vsovivi; 22.11.2010 at 16:01:39.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 12:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 30.07.2010 23:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 22:22:29