View Single Post
  #109  
Vechi 24.08.2009, 04:35:27
HoratiuM HoratiuM is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 24.08.2009
Mesaje: 170
Implicit Apodictic și contingent

Citat:
În prealabil postat de topcat Vezi mesajul
Prietenia (in fapt tribalismul sau spiritul de haita) nu a aparut ca necesitate, evolutia nu are necesitati.
Dacă evoluția nu are necesități, cum de mai este pretinsă drept un fenomen ce ar putea fi teoretizat? Teoria este imposibilă fără apodicticitate, fără a ști că ceva are anumite proprietăți și nu altele și, mai ales, de ce le are pe acelea și nu pe celelalte.

De altfel, nu înțeleg de unde atâta dispută cu evoluționiștii când biologia nici măcar nu are o definiție clară și univocă a conceptului de specie. Ce fel de știință sau disciplină poate fi practicată fără un corpus teoretic clar definit, știut fiind că întotdeauna teoria este cea care hotărăște ce ține de fenomen și ce nu, ce este observabil și ce nu, ce se ia în considerare și ce nu și cum se interpretează un fenomen sau un experiment? Iar conceptul de specie este unul central pentru biologie, nu mai vorbesc de modelul teoretic evoluționist.

Biologia este una dintre cele mai "slabe" discipline având un grad de apodicticitate scăzut. Singura latură "tare" a ei este genetica, iar aceasta, deoarece este matematizabilă, deci răspunde în genere riguros (până la un punct) interogației apodictice.

Matematica, însă, nu e deloc convinsă de posibilitatea mutațiilor genetice radicale și beneficiale, cu atât mai puțin aleatorii, și nici de vreun mecanism de selecție naturală a acestor mutații. A se vedea:

http://www.arn.org/docs/odesign/od172/schutz172.htm

E regretabil că supremația evoluționistă din lumea științifică face greu sesizabile criticile întemeiate și riguroase ale unor oameni de știință precum Schützenberger, astfel că nu rămân față de această pseudo-teorie prea multe alternative plauzibile și serioase, ceea ce ușurează mult discreditarea lor.

Last edited by HoratiuM; 24.08.2009 at 04:45:02.
Reply With Quote