216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (IV)
216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (IV)
Reporter: În același loc?
Marian Zidaru: În aceeași zonă, Pucioasa. În paralel cu această lucrare, o persoană care a avut grijă de sfânta Virginia, cât timp ea a fost în viață, primea o comunicare de la Dumnezeu, dar a păstrat această taină – din porunca lui Dumnezeu – până în această perioadă. De curând Dumnezeu a coborât cuvânt prin această persoană. De data aceasta cuvântul este auzit, nu mai coboară în trup adormit, ci e direct auzit. Cei care s-au alăturat acestui fenomen, cu credință, au transformat acest cuvânt în faptă, realizând locul de la Pucioasa, despre care se iscă atâtea povești, care mai de care mai fabuloase.
(Observația 13: M. Z. dezvăluie aici un adevăr de o importanță capitală: sucesoarea la “proorocie” a Mariei este “o persoană”. Una singură, nu paisprezece, așa cum vor minți liderii pucioși în continuare, ani de-a rândul, ca să sporească în credibilitate “fenomenul” prin care “vorbește Dumnezeu” la Pucioasa. Este vorba de Mihaela Tărcuță, cea care, într-adevăr, avut grijă de Virginia Tudorache-Stoica în ultimii ani de viață [1979-1980]. Prin felul cum se exprimă [“De curând Dumnezeu a coborât cuvânt prin această persoană. De data aceasta cuvântul este auzit, nu mai coboară în trup adormit, ci e direct auzit.”], Marian Zidaru lasă să se înțeleagă că s-a făcut trecerea de la “proorocia” Mariei la o altă “proorocie”, cea a Mihaelei, la parametri superiori: ea nu mai primește “Cuvântul” adormită și inertă, ca predecesoarele ei, ci activă și conștientă, participând uneori la un dialog cu “Domnul”. Realitatea este cu totul alta, și este atât de incomodă, încât M.Z. o trece intenționat sub tăcere: Maria nu a predat “ștafeta” Mihaelei, ci a continuat să primească și ea “Cuvântul”, tot adormită ca mai înainte! Așadar acum erau două “proorocițe” la Pucioasa, fiecare la casa ei, care “prooroceau” la mare concurență. Ele “prooroceau” în locuri diferite și la parametri de comunicare diferiți, proporționali cu gradul de instruire al fiecăreia. Mascarada asta a durat vreo patru ani, până când Maria, copleșită de logoreea elevată a Mihaelei, dar și de insistențele cu care “Cuvântul” Mihaelei o ruga mieros să se lase de “proorocie”, a abandonat definitiv, trăindu-și ultimii patru ani de viață într-o renunțare și o tăcere și un anonimat benefice pentru Mihaela. Cei care s-au alăturat Mihaelei, abandonând-o pe Maria Tudorache, i-au devenit treptat obedienți noii stăpâne, transformându-i ideile în fapte, dintre care una s-a dovedit a fi cea mai îndrăzneață: ridicarea unei “biserici private” la Glodeni, în care Mihaela să-și poată dezvolta și desfășura ereziile în voie, fără s-o mai împiedice sau s-o tragă de mânecă nimeni)
Însăși momentul deschiderii acestei expoziții s-a făcut cu binecuvântarea lui Dumnezeu. Domnul ne-a zis: “ Ieșiți în stradă și anunțați pe toți că a venit vremea Mea. Anunțați pe toți că taina Ierusalimului se dezvăluie lumii”. Acesta a fost însă ultimul moment din anunțare. Până acum Dumnezeu ne-a trimis cu mesaje la cei mai vestiți cărturari și farisei ai noștri. Nu le spun numele pentru că, poate, nu este momentul.
(Observația 14: Însuși momentul deschiderii acestei expoziții s-a făcut sub directa îndrumare a Mihaelei, care vorbea de acum din dreptul și în locul lui Dumnezeu. Expoziția Zidarilor era văzută în primul rând ca un mijloc de propagandă a idealurilor pucioșești, dar și de testare a reacției marelui public creștin. O eventuală reacție ostilă majoră din partea acestuia s-ar fi spart în capul lui Marian Zidaru [așa cum de altfel s-a și întâmplat, atunci apărând și sintagma nefondată “secta lui Marian Zidaru”], în timp ce adevărații promotori ai ereziilor rămâneau ascunși în umbră, protejați chiar de Zidaru, care se ferea să pomenească prea multe despre identitatea și existența lor.)
Acesta a fost însă ultimul moment din anunțare. Până acum Dumnezeu ne-a trimis cu mesaje la cei mai vestiți cărturari și farisei ai noștri. Nu le spun numele pentru că, poate, nu este momentul.
(Observația 15: Până la această expoziție, Mihaela încercase fără succes să racoleze simpatizanți pentru “lucrare” dintre elitele României, care ar fi urmat să “sprijine lucrarea” pucioasă, fiecare cu ce poate, din poziția lui socială. Ei nu sunt dezvăluiți acum pe nume de Zidaru, ca să nu se demaște amploarea loviturii de regim care se plănuia, ci doar numiți la modul peiorativ “cărturari și farisei” [probabil realizând că mulți dintre ei sunt și mai citiți, dar și mai destupați la minte ca el], deoarece toți au întors spatele minunatei oportunități care li se propunea. Rând pe rând au fost curtați cu “cuvinte din cer” patriarhul Teoctist [“cărturar și fariseu”], Sorin Dumitrescu [“cărturar”], regele Mihai [“fariseu”], și mulți alți cărturari și farisei: preotul Ieronim, Victor Atanasie Stănculescu [ministrul Apărării], Andrei Pleșu (ministrul Culturii), Doina Cornea, preotul Gherasim, Doina Alexandru, Constantin Mănciulescu, diaconul Visarion Iugulescu, preotul Ioan Iovan și maica Veronica de la Vladimirești, Silvia Radu și Vasile Gorduz, episcopul Vasile Târgovișteanul, naistul Gheorghe Zamfir, ieromonahul Ilarion Argatu, Ioana Giosan, doctorul Edgar Nicolau. Cu toți acești ingrați a vorbit “Domnul” Pucios cel vorbicios, trimițându-le epistole din cer, și toți [sau aproape toți] i-au întors cu nesimțire spatele! În loc să se angajeze cu toate forțele la măreța și glorioasa lovitură de Stat și de Biserică plănuită de Mihaela, care îl voia pe regele Mihai pe tronul Statului, iar pe episcopul Irineu pe tronul Bisericii [ doi inși docili, pe care urma apoi să-i dirijeze din umbră așa cum va voi ea, după placul ei, cu alte “mesaje” căzute din cer], dumnealor și-au văzut mai departe doar de interesele lor meschine. Câțiva s-au dovedit largi la pungă [Gheorghe Zamfir, Edgar Nicolau] cumpărând cu bani buni [valută forte] sculpturi și icoane pucioșești.)
Reporter: Care a fost atitudinea acestora?
Marian Zidaru: Unii dintre ei au răspuns așa: “De ce veniți la mine cu asemenea “Cuvinte”? Eu nu mai am nevoie de revelație. Sunt om bătrân, scriu. Dumnezeu nu mai are ce să-mi spună mie nimic nou”. Acesta a fost răspunsul unora din farisei. Alții au spus: Plecați de aici cu ereziile voastre. De ce a venit Dumnezeu la voi și n-a venit la noi?” Eu am răspuns că Dumnezeu are libertatea să vină acolo unde consideră de cuviință. Alții bu mai multă înțelepciune ne-au răspuns: “Mergeți înainte copii pentru că eu nu văd nimic rău în acest loc și dacă este Dumnezeu se va dovedi până la urmă”.
(Observația 16: Cei trei “farisei” cărora M.Z. se ferește să le dea numele, din motive diferite pentru fiecare, sunt: preotul profesor Dumitru Stăniloae (care aprecia corect, că o revelație importantă pentru mântuirea lumii nu poate veni după 2000 de ani de tăcere, 20 de secole în care Biserica ar fi lipsită de lumina acesteia, deși Hristos a mărturisit că va fi cu Biserica Lui în toate veacurile), arhiereul Vasile Târgovișteanul (care aprecia corect că Biserica ar trebui să fie prima care primește revelație de la Cel care a promis că va fi mereu cu ea) și preotul Constantin Galeriu (care aprecia corect că Zidarii, acești “noi apostoli”, dacă sunt atât de încrâncenați în convingerile lor, mai bine să meargă înainte până vor vedea singuri, cu ochii lor, ceea ce acum nu se vede, și nici el ca preot nu poate să vadă: dacă “lucrarea” pucioșilor este sau nu de la Dumnezeu, ceea ce se va dovedi până la urmă. Lucru care s-a și întâmplat, după vreo douăzeci de ani de mers înainte pe brânci, căci dacă “lucrarea” ar fi fost de la Dumnezeu, Zidarii n-ar fi părăsit-o nici măcar atunci când au fost alungați din ea de către Mihaela, liderul pucios absolut al Noului Ierusalim).
|