Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1981  
Vechi 20.05.2010, 15:32:54
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AngelicaKroner
Citat:
În prealabil postat de vsovivi
Deci nu-l mai osândiți mereu pe Arh. Irineu Pop Bistrițeanul pentru că a fost șantajat și băgat sub jurământ ca și cum nu și l-ar fi ținut, dar el și-a ținut jurământul față de Cuvântul lui Dumnezeu căci el a crezut și a fost martor și a sfințit Hrisovul și Cetatea Lui Dumnezeu, la fel și pe cel față de mai mare căci toate le-a făcut sub ascultare, la fel și față de popor și sunt convins că pururea se roagă pentru ei...
Evident că se roagă, ca să le vină mintea la cap!



Nu te teme, că nu-l osândește nimeni, îndată ce a acționat ca un înșelat. Alta era dacă el ar fi acționat în deplină cunoștință de cauză.
Păi da, așa ar trebui, să le vină mintea la cap la toți cei care au osândit nevinovați, defapt nu la cap ci la inimă... iar acum tu spui că el a fost înșelat? Arh. Irineu?

Sigur că a fost inșelat: de către cei care l-au trimis să dea cu pietre, căci el era în deplină Cunoștiință chiar dacă a ascultat de ei, căci el Credea în Cuvântul lui Dumnezeu și nu cu inima a luat pietrele ca să le arunce în ''secta rea'' ci el a fost folosit ca o unealtă ridicată de către cei ce s-au pus singuri sub judecată... și cine credeți voi că o să-i judece pe ei? Omul păcătos, adică eu? Nu, ci deja s-au și judecat fiindcă n-au crezut ... căci și faptele lor îi judecă necontenit înaintea Lui Dumnezeu... și foofcul gheenei este pregătit pentru toți cei nemulțumiți și răzvrătiți încă de la întemeierea gLumii... toți cei care au amăgit pe popor și sunt prooroci mincinoși... căci au ucis pe prooroci, au alungat pe străini, au judecat strâmb pe orfan și pe văduvă, au urât pe Dumnezeu și au vândut pe fratele lor... Iosif... și așa le va zice Domnul: '' duceți-vă de la Mine toți cei ce lucrați fărădelegea... căci dacă unuia nu l-ați făcut, unuia din maimicii Mei nu le-ați făcut atunci Mie nu mi le-ați făcut''...

Deci nu te mai căzni draga mea să-l scoți vinovat sau înșelat sau amăgit pe el ci iată că voi sunteți înșelate, tu și MM, deși v-am și arătat cum se citește din Cuvântul lui Dumnezeu, și voi tot răuvoitor pircepeți deci vreți ca să fiți și sunteți înșelate de duhurile rele (cum zice mihailt către toți cei ce nu-i împărtășesc lui ideile și părerile) fiindcă persistați în înșelare și rătăcire...

pentru cafiaua lui tanti grijania și de frica lui nenea dându-vă bine pe lângă ispisisikaa lui din lesă și admirându-i eretele de pe umărul drept... că altfel, dacă nu pentru bani atunci pentru ce? din lene și potoareoare?

Last edited by vsovivi; 20.05.2010 at 15:59:43.
  #1982  
Vechi 20.05.2010, 17:06:44
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (III)

216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (III)

Pentru că așa spunea Domnul: “Sunteți ultima generație și pentru ce mai vreți să nașteți copii? Ca să-i vedeți în foc?” După acest cuvânt cei mai mulți au căzut, rămânând astfel foarte puțini.

(Observația 9: Încă de prin anul 1966, cei care se credeau a fi ostași ai Domnului erau pregătiți că va veni o poruncă de a renunța la relațile trupești și la zămislirea de prunci, pe motiv că “cei care se vor naște de acum nu vor mai fi ai Domnului, ci ai satanei”: “Apropie-te de Mine, oștire română, căci copiii care vin, nu sunt de la Mine, nu sunt cu Mine, că Dumnezeu va strica școala cea pământească și va înălța biserică dacă va fi ascultare. Dumnezeu va strica zămislirea pruncilor dacă va fi ascultare în oștirea română, căci am luat altoi pentru voi și pun altoi de la început, ca cel născut să rămână înviat. Dacă voi reuși, bine va fi,[...]” [Citat din Cuvântul de la Pucioasa, din data de 7-01-1966]. Treptat, mesajul pucios s-a radicalizat, iar în anul 1975 hotărârea era deja luată; zămislirea de prunci este interzisă, iar căsătoria decade din cinstea de a face parte din cele 7 Taine ale Bisericii: “... Creștinilor, supravegheați-vă copiii, că Dumnezeu S-a hotărât ca nici un copil să nu se mai zămislească.[...] …Opresc căsătoria! După anul nou, trimit un număr de fecioare la mănăstire, nu voiesc să mai căsătoresc. Din toate familiile creștine, să fie o fiică la mănăstire și feciori…” [Citat din Cuvântul de la Pucioasa, din data de 4-12-1975] . Așadar, pucioșii care erau tineri în anul 1966, având o vârstă de circa 20 de ani, erau amăgiți de liderii lor ca să nu se mai căsătorească, pe motiv că “sunt ultima generație”. Alții ca ei, care n-au avut “norocul” să primească asemenea îndemnuri ieșite dintr-o minte creață, s-au căsătorit, au avut copii, iar acum, la vârsta de peste 60 de ani, mai mult ca sigur că au și nepoți. Deci, au mai trecut două generații bune de la marea minciună care anunța dispariția generațiilor de pe pământ, prohibiția zămislirii de prunci, desființarea căsătoriilor și, implicit, a botezurilor. Îndemnul biblic “Lăsați copiii să vină la Mine” a fost aruncat la gunoi de către pucioși făcă nici cea mai mică remușcare. Pucioșii au rămas cu doar cinci Taine din cele 7, apoi nu s-au lăsat până ce nu le-au răstălmăcit și pe acelea cinci.)

Toți cei care au căzut au făcut front comun cu unii preoți, care n-au înțeles lucrarea lui Dumnezeu și care au favorizat bârfele. Printre aceștia se numără și preotul satului, preotul Butcă, care în colaborare cu P.S.Vasile, n-a făcut decât să împroaște cu noroi această lucrare, ce continuă să primească cuvânt de la Dumnezeu, pentru cei care-L doresc. Faptul că P.S.Vasile a avut un accident grav în ultimele săptămâni este o mărturie că de acel loc trebuie să ne apropiem cu frică.

(Observația 10: Este cunoscut faptul că nu numai acel accident de care vorbește M.Z., dar și altele, pățite de alții care nu vorbeau de bine “lucrarea” de la Pucioasa, și chiar moartea lui Vasile Târgovișteanul, toate sunt interpretate de pucioși ca încălcări ale legăturii blestemului lăsat de P. S. Irineu asupra acestor locuri de la Glodeni-Pucioasa: “ Pentru ca sfântul templu să fie umbrit de strălucirea cerească și ca Domnul să-și arate puterea desăvârșirii Sale, eu, arhiereul Irineu, din mila lui Dumnezeu martor al acestei lucrări de mântuire, leg sub blestem pe oricine ar cuteza să calce în acest loc sfânt fără a ține strict rânduiala arătată în acest nou legământ, coborâtă de la Dumnezeu pentru acest sfârșit de întuneric” [Citat preluat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, ediția 2006, pag. 13] Cu asemenea citate se acopereau liderii pucioși la nenumăratele proteste venite “din afară”, care îi acuzau interogativ, că de ce nu lasă ei pe nimeni să intre în biserica lor? Iar ei le răspundeau că nu-i lasă din dragoste și din milă creștină, ca să-i “protejeze” de efectele acestui blestem pe cei “neîmplinitori” ai regulilor pucioșești, și să n-o pățească și ei cum a pățit-o episcopul Vasile)
Arhiereul Irineu s-a dezis de pucioși încă din anul 1993, exprimând public părerea de rău pentru că (cităm) “a scandalizat pe mulți creștini din țară și a mâhnit clerul bisericesc”, dar n-a avut tăria să meargă până la capăt. El a recunoscut că a pus la temelia bisericii (cităm din nou) “un hrisov ce nu corespunde întru totul cu rânduielile canonice ale Bisericii dreptmăritoare”, iar din acest motiv trebuia să fi dezlegat blestemul conținut de acest “hrisov”, nu să se limiteze doar la a-și exprima regretele pentru o implicare hazardată și neinspirată în afacerile “duhovicești” ale unor oameni pe care nici măcar nu-i cunoștea suficient.)

După ce Sfânta Virginia a fost ridicată cu duhul la cer, trupul ei a fost îngropat în cimitirul satului și, conform tradiției creștin ortodoxe, a fost dezgropat după șapte ani. La dezgropare s-a constatat că acest trup era nestricat și dădea o mireasmă extraordinară. Cuvântul Domnului a fost ca trupul ei să fie îngropat la loc în cimitir și să se păstreze această taină.

(Observația 11: Oare despre ce taină este vorba aici? Căci toate amănuntele s-au relatat pe îndelete și în gura mare. Sau sunt niște vorbe goale aici, dar care “dau bine” la auditori)

Mulți au crezut atunci că s-a încheiat lucrarea lui Dumnezeu în momentul în care Sfânta Virginia a fost ridicată la cer pentru că Domnul spune: “acest vas al al Meu nu va cunoaște moartea”, dar El se referea la gradul de sfințenie pe care i l-a dat, pentru că nu viețuirea în trup este garantarea vieții, ci comuniunea cu Dumnezeu. Lucrarea lui Dumnezeu a continuat totuși peste o altă persoană, a cărui nume nu are prea mare importanță, în aceeași formă. Ea adormea și Duhul lui Dumnezeu vorbea prin gura ei.

(Observația 12: Din păcate n-a fost așa, iar Verginica a cunoscut din plin, ca orice muritor, amărăciunea morții. Din nou, M.Z. reproduce texte destul de aproximativ, poate din memorie. Textul la care face el referire este ceva mai complex: “Verginico, [...] Fii cuminte, nu te mai gândi la moarte, căci tu, chiar dacă vei adormi, tu pururi vie vei fi. Va muri cine va fi să moară, dar tu, în veci nu vei muri.” [Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 19-01-1968]. Deci nu se referea la sfințenia Verginicăi, așa cum spune M.Z. ci chiar la viețuirea ei după trup. Cuvintele “vei adormi” sunt o expresie consacrată la creștini, însemnând “vei muri cu trupul”. După ce însă Verginica a cunoscut moartea, evidența acestui fapt n-a mai putut fi contestată, nici ascunsă: “... Primul trupușor prin care am lucrat, nu de preot a fost băgat în temniță? O, și n-a mai fost în stare să lucrez prin el, și l-am călit prin moarte. Acum e viu și Mă servesc de el, e duh ceresc și are misiuni nevăzute.” [Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 7-12-1988]. Cât privește “a doua persoană” care a preluat ștafeta “proorociei”, la un an și mai bine de la moartea Verginicăi, M.Z. intenționat face pe misteriosul, spunând că numele ei “nu are prea mare importanță”. Ba are, căci tot el adaugă că această persoană a contribuit “în aceeași formă” la îndoctrinarea pucioșilor: “ea adormea și duhul vorbea prin gura ei”. Dar M.Z. caută să fie întru totul obedient și folositor liderilor pucioși pe care îi reprezintă în acest interviu, căci liderii pucioși își făcuseră ca obiectiv programatic punerea în umbră a succesoarei Verginicăi la “proorocie”. Această succesoare se numea Maria Tudorache și era sora mai mare [după rudenie] a Verginicăi. Liderii pucioși nu voiau ca Maria să fie cunoscută și apreciată ca “trâmbiță” [deși făcuse și ea exact ce făcea Verginica înaintea ei], pentru că le-ar fi stricat toate socotelile. Dacă Maria ar fi fost cotată [așa cum ar fi fost normal, de altfel], ca “trâmbiță”, ea ar fi fost “ a șaptea trâmbiță apocaliptică” și cu ea s-ar fi încheiat totul. Or, Maria murise în anul 1987, iar “lucrarea” pucioasă continua bine-merçi prin Mihaela, care ar fi trebuit să fie “a Opta Trâmbiță Apocaliptică” și așa se ieșea din tiparele Apocalipsei, care vorbește de doar șapte îngeri care au trâmbițat. Ce era de făcut? Liderii pucioși au improvizat rapid o titulatură simandicoasă pentru Maria , numind-o nu “trâmbiță”, ci “punte de trecere” între “trâmbița a șasea” și “trâmbița a șaptea”. În acest fel, aparențele erau salvate [deocamdată].Un fals meșteșugit, dacă avem în vedere că în esență, între Verginica, Maria și Mihaela nu se poate face deosebire decât prin nivelul mai mult sau mai puțin meșteșugit în care își promovau înșelăciunile. De departe, Mihaela era un as [sau, o asă] în potlogării, în comparație cu antecesoarele sale.)
  #1983  
Vechi 20.05.2010, 17:20:56
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Citat:
În prealabil postat de mariamargareta Vezi mesajul
......
Un fals meșteșugit, dacă avem în vedere că în esență, între Verginica, Maria și Mihaela nu se poate face deosebire decât prin nivelul mai mult sau mai puțin meșteșugit în care își promovau înșelăciunile. De departe, Mihaela era un as [sau, o asă] în potlogării, în comparație cu antecesoarele sale.)
Uite aici un răspuns special pentru tine... și pentru mine.

Last edited by vsovivi; 20.05.2010 at 17:24:45.
  #1984  
Vechi 20.05.2010, 17:55:13
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (IV)

216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (IV)

Reporter: În același loc?

Marian Zidaru: În aceeași zonă, Pucioasa. În paralel cu această lucrare, o persoană care a avut grijă de sfânta Virginia, cât timp ea a fost în viață, primea o comunicare de la Dumnezeu, dar a păstrat această taină – din porunca lui Dumnezeu – până în această perioadă. De curând Dumnezeu a coborât cuvânt prin această persoană. De data aceasta cuvântul este auzit, nu mai coboară în trup adormit, ci e direct auzit. Cei care s-au alăturat acestui fenomen, cu credință, au transformat acest cuvânt în faptă, realizând locul de la Pucioasa, despre care se iscă atâtea povești, care mai de care mai fabuloase.

(Observația 13: M. Z. dezvăluie aici un adevăr de o importanță capitală: sucesoarea la “proorocie” a Mariei este “o persoană”. Una singură, nu paisprezece, așa cum vor minți liderii pucioși în continuare, ani de-a rândul, ca să sporească în credibilitate “fenomenul” prin care “vorbește Dumnezeu” la Pucioasa. Este vorba de Mihaela Tărcuță, cea care, într-adevăr, avut grijă de Virginia Tudorache-Stoica în ultimii ani de viață [1979-1980]. Prin felul cum se exprimă [“De curând Dumnezeu a coborât cuvânt prin această persoană. De data aceasta cuvântul este auzit, nu mai coboară în trup adormit, ci e direct auzit.”], Marian Zidaru lasă să se înțeleagă că s-a făcut trecerea de la “proorocia” Mariei la o altă “proorocie”, cea a Mihaelei, la parametri superiori: ea nu mai primește “Cuvântul” adormită și inertă, ca predecesoarele ei, ci activă și conștientă, participând uneori la un dialog cu “Domnul”. Realitatea este cu totul alta, și este atât de incomodă, încât M.Z. o trece intenționat sub tăcere: Maria nu a predat “ștafeta” Mihaelei, ci a continuat să primească și ea “Cuvântul”, tot adormită ca mai înainte! Așadar acum erau două “proorocițe” la Pucioasa, fiecare la casa ei, care “prooroceau” la mare concurență. Ele “prooroceau” în locuri diferite și la parametri de comunicare diferiți, proporționali cu gradul de instruire al fiecăreia. Mascarada asta a durat vreo patru ani, până când Maria, copleșită de logoreea elevată a Mihaelei, dar și de insistențele cu care “Cuvântul” Mihaelei o ruga mieros să se lase de “proorocie”, a abandonat definitiv, trăindu-și ultimii patru ani de viață într-o renunțare și o tăcere și un anonimat benefice pentru Mihaela. Cei care s-au alăturat Mihaelei, abandonând-o pe Maria Tudorache, i-au devenit treptat obedienți noii stăpâne, transformându-i ideile în fapte, dintre care una s-a dovedit a fi cea mai îndrăzneață: ridicarea unei “biserici private” la Glodeni, în care Mihaela să-și poată dezvolta și desfășura ereziile în voie, fără s-o mai împiedice sau s-o tragă de mânecă nimeni)

Însăși momentul deschiderii acestei expoziții s-a făcut cu binecuvântarea lui Dumnezeu. Domnul ne-a zis: “ Ieșiți în stradă și anunțați pe toți că a venit vremea Mea. Anunțați pe toți că taina Ierusalimului se dezvăluie lumii”. Acesta a fost însă ultimul moment din anunțare. Până acum Dumnezeu ne-a trimis cu mesaje la cei mai vestiți cărturari și farisei ai noștri. Nu le spun numele pentru că, poate, nu este momentul.

(Observația 14: Însuși momentul deschiderii acestei expoziții s-a făcut sub directa îndrumare a Mihaelei, care vorbea de acum din dreptul și în locul lui Dumnezeu. Expoziția Zidarilor era văzută în primul rând ca un mijloc de propagandă a idealurilor pucioșești, dar și de testare a reacției marelui public creștin. O eventuală reacție ostilă majoră din partea acestuia s-ar fi spart în capul lui Marian Zidaru [așa cum de altfel s-a și întâmplat, atunci apărând și sintagma nefondată “secta lui Marian Zidaru”], în timp ce adevărații promotori ai ereziilor rămâneau ascunși în umbră, protejați chiar de Zidaru, care se ferea să pomenească prea multe despre identitatea și existența lor.)

Acesta a fost însă ultimul moment din anunțare. Până acum Dumnezeu ne-a trimis cu mesaje la cei mai vestiți cărturari și farisei ai noștri. Nu le spun numele pentru că, poate, nu este momentul.

(Observația 15: Până la această expoziție, Mihaela încercase fără succes să racoleze simpatizanți pentru “lucrare” dintre elitele României, care ar fi urmat să “sprijine lucrarea” pucioasă, fiecare cu ce poate, din poziția lui socială. Ei nu sunt dezvăluiți acum pe nume de Zidaru, ca să nu se demaște amploarea loviturii de regim care se plănuia, ci doar numiți la modul peiorativ “cărturari și farisei” [probabil realizând că mulți dintre ei sunt și mai citiți, dar și mai destupați la minte ca el], deoarece toți au întors spatele minunatei oportunități care li se propunea. Rând pe rând au fost curtați cu “cuvinte din cer” patriarhul Teoctist [“cărturar și fariseu”], Sorin Dumitrescu [“cărturar”], regele Mihai [“fariseu”], și mulți alți cărturari și farisei: preotul Ieronim, Victor Atanasie Stănculescu [ministrul Apărării], Andrei Pleșu (ministrul Culturii), Doina Cornea, preotul Gherasim, Doina Alexandru, Constantin Mănciulescu, diaconul Visarion Iugulescu, preotul Ioan Iovan și maica Veronica de la Vladimirești, Silvia Radu și Vasile Gorduz, episcopul Vasile Târgovișteanul, naistul Gheorghe Zamfir, ieromonahul Ilarion Argatu, Ioana Giosan, doctorul Edgar Nicolau. Cu toți acești ingrați a vorbit “Domnul” Pucios cel vorbicios, trimițându-le epistole din cer, și toți [sau aproape toți] i-au întors cu nesimțire spatele! În loc să se angajeze cu toate forțele la măreța și glorioasa lovitură de Stat și de Biserică plănuită de Mihaela, care îl voia pe regele Mihai pe tronul Statului, iar pe episcopul Irineu pe tronul Bisericii [ doi inși docili, pe care urma apoi să-i dirijeze din umbră așa cum va voi ea, după placul ei, cu alte “mesaje” căzute din cer], dumnealor și-au văzut mai departe doar de interesele lor meschine. Câțiva s-au dovedit largi la pungă [Gheorghe Zamfir, Edgar Nicolau] cumpărând cu bani buni [valută forte] sculpturi și icoane pucioșești.)

Reporter: Care a fost atitudinea acestora?

Marian Zidaru: Unii dintre ei au răspuns așa: “De ce veniți la mine cu asemenea “Cuvinte”? Eu nu mai am nevoie de revelație. Sunt om bătrân, scriu. Dumnezeu nu mai are ce să-mi spună mie nimic nou”. Acesta a fost răspunsul unora din farisei. Alții au spus: Plecați de aici cu ereziile voastre. De ce a venit Dumnezeu la voi și n-a venit la noi?” Eu am răspuns că Dumnezeu are libertatea să vină acolo unde consideră de cuviință. Alții bu mai multă înțelepciune ne-au răspuns: “Mergeți înainte copii pentru că eu nu văd nimic rău în acest loc și dacă este Dumnezeu se va dovedi până la urmă”.

(Observația 16: Cei trei “farisei” cărora M.Z. se ferește să le dea numele, din motive diferite pentru fiecare, sunt: preotul profesor Dumitru Stăniloae (care aprecia corect, că o revelație importantă pentru mântuirea lumii nu poate veni după 2000 de ani de tăcere, 20 de secole în care Biserica ar fi lipsită de lumina acesteia, deși Hristos a mărturisit că va fi cu Biserica Lui în toate veacurile), arhiereul Vasile Târgovișteanul (care aprecia corect că Biserica ar trebui să fie prima care primește revelație de la Cel care a promis că va fi mereu cu ea) și preotul Constantin Galeriu (care aprecia corect că Zidarii, acești “noi apostoli”, dacă sunt atât de încrâncenați în convingerile lor, mai bine să meargă înainte până vor vedea singuri, cu ochii lor, ceea ce acum nu se vede, și nici el ca preot nu poate să vadă: dacă “lucrarea” pucioșilor este sau nu de la Dumnezeu, ceea ce se va dovedi până la urmă. Lucru care s-a și întâmplat, după vreo douăzeci de ani de mers înainte pe brânci, căci dacă “lucrarea” ar fi fost de la Dumnezeu, Zidarii n-ar fi părăsit-o nici măcar atunci când au fost alungați din ea de către Mihaela, liderul pucios absolut al Noului Ierusalim).
  #1985  
Vechi 20.05.2010, 18:02:14
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Mă, ție ț-o fost frică să nu fi pusă la muncă... și te-ai făcut lingvisvistă... că altfel pentru ce să fi fugit din Rai?
Mă, așe-i sau nu-i așe? Că mie așa îmi pare... că e vorba de Tina . Păi să vie 'napoi din Africa.

Last edited by vsovivi; 20.05.2010 at 18:07:49.
  #1986  
Vechi 20.05.2010, 18:20:40
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (V)

216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (V)

Reporter: Am dori câteva repere în ceea ce privește expoziția...

Marian Zidaru: Expoziția mărturisește despre acest “Cuvânt” și reprezintă, într-o formă artistică, prezentarea transfigurată a acestui “Cuvânt”. “Cuvântul lui Dumnezeu” este un “Cuvânt” poetic și aici ne putem gândi la “Psalmii” lui David și al tonul biblic, care nu prezintă o frază tehnocrată și, deci, acest “Cuvânt” nu poate fi descifrat decât prin intermediul artei, cum e și firesc pentru nivelul de pregătire al secolului XX. “Cuvântul Domnului” se cere interpretat de oameni dotați cu inteligență, cu cultură, dar care au capacitatea să-și plece genunchii înaintea lui Dumnezeu și care au transparența spirituală să-L primească pe Iisus Hristos, în orice formă ar binevoi... Această expoziție este de fapt un traseu inițiatic spre mântuire.

(Observația 17: Dacă expoziția face revelația unui Cuvânt al lui Dumnezeu care nu poate fi descifrat decât prin intermediul artei”, fiind totodată “un traseu inițiatic spre mântuire”, înseamnă că ni se propune o nouă revelație și o nouă inițiere și apoi o nouă cale, diferită de cea tradițională, cea din Biserică: ni se sugerează să alegem o cale “artistică” de descoperire a lui Dumnezeu. Înseamnă că Biserica fie n-a reușit să-L facă pe Dumnezeu cunoscut oamenilor (deși s-a străduit 2000 de ani cu mijloacele ei), fie L-a făcut cunoscut în mod greșit și acum se impune o corecție radicală a acestei greșeli. Acest mod de a gândi este primul pas spre schismă, la care s-a și ajuns de altfel imediat, la începutul anului următor (1993).

Prima piesă din expoziție este “Cale spre templul Noului Ierusalim” și reprezintă o evoluție spirituală, reprezentată prin acei ochi deschiși, apoi o trecere prin trupul îngeresc, o traversare prin trupul și sângele Mielului figurat în marmură albă pe care sunt notate elementele Alfa și Omega și pătrunderea în starea divină, starea Noului Ierusalim.
Următoarele trei lucrări: desenul de pe perete reprezentând planul “Cortului întâlnirii Noului Ierusalim”, se transformă apoi într-o piesă, destul de aplatizată, reprezentând simbolic elementul Noului Ierusalim și, apoi, cea din urmă, reprezentarea tridimensională a acestui cort de întâlnire pe care Dumnezeu l-a coborât în România...

(Observația 18: Probabil că acest “Cort al întâlnirii Noului Ierusalim”, despre care M.Z. spune că “Dumnezeu l-a coborât în România” este altul decât “Cortul Întâlnirii ridicat în România” pe un schelet uriaș din metal, la comanda liderilor pucioși, însă ceva mai târziu, abia după anul 2000. Dacă însă cortul de care vorbește M.Z. este doar o “profeție” a cortului care a fost ridicat mai apoi în Grădina Întâlnirii, ar fi interesant ca M.Z. să spună câte din elementele definitorii ale planului și schițelor cortului din “profeția” lui se mai regăsesc în cortul ridicat de Pucioși la Glodeni)

Un desen, care se intitulează “Teocrație”, anunță o nouă formă de guvernământ pe care o va coborî Dumnezeu în România. Teocrație înseamnă împărăția lui Dumnezeu, care va funcționa sub următoare formă: Dumnezeu va transmite “Cuvântul”, care este preluat de prooroc într-o continuă comuniune cu preotul, pentru că proorocul se supune preotului. Cuvântul este transmis apoi către rege, pentru că așa se numește cel pe care Dumnezeu l-a ales să guverneze peste un popor, și regele prin “Cuvânt” conduce poporul. Poporului nu-i va rămâne decât să viețuiască în fericire, considerând munca aidoma unei acțiuni artistice, țăranul va arunca sămânța pe câmp așa acum marii artiști conceptuali săvârșeau o acțiune artistică și gestul mâinii se va redimensiona, munca va fi aidoma unei rugăciuni, va fi rugăciunea vie, rugăciunea tridimensionalizată. Cei care nu se vor integra în acest sistem social se vor autoelimina, devenind pământ, apă și foc, apoi, curățiți prin pedeapsă se vor reîntoarce în sistem.

(Observația 18: Să nu ne închipuim acum că M.Z. este autorul acestor aberații. Nu, el este doar un fidel purtător de cuvânt al liderilor pucioși, care-l împing în față să promoveze [pe riscul lui, căci reacțiile de respingere la adresa acestui proiect social și politic au fost și vor fi dintre cele mai violente] un sistem social care este mort în fașă. Tâlmăcirea mesajului adus de M.Z. la luminile rampei este următoarea: Liderii pucioși speră să promoveze o falsă “teocrație” care să drapeze și să mascheze o “puciosocrație”, a cărei schemă de funcționare va fi următoarea: Zilnic [sau cât de des este nevoie] “proorocul” Mihaela va compune “Cuvântul lui Dumnezeu”, pe care-l va da “preotului” Nicușor ca să-l gireze prin declamație publică, lăsând celor care-l ascultă impresia falsă că “proorocul se supune preotului, singurul care proclamă voia lui Dumnezeu”. Apoi “Cuvântul” va fi transmis prin soli pucioși de nădejde, direct regelui Mihai, care stă pe tronul țării în virtutea investirii și ungerii sale veșnice. Apoi regele va conduce poporul, dar nu prin înțelepciunea sa, sau a Sfatului Țării, ci prin “Cuvântul” Pucios pe care tocmai l-a primit și care-l ghidează pas cu pas în tot ceea ce trebuie să facă. Poporului nu-i va rămâne altceva decât să viețuiască în fericire, și o va face căci nu va avea încotro, considerând munca aidoma unei acțiuni artistice. Totul va fi artă: aruncarea sămânței pe ogor va fi o artă conceptuală a țăranului. Execuția piulițelor la strung va fi o artă conceptuală a muncitorului, care va învârti la manivele ca într-o rugăciune, și nu o rugăciune oarecare ci neapărat una tridimensionalizată. Acest sistem social va fi unul autocorector: cei care nu-l vor accepta sau nu se vor adapta la rigorile lui procustiene, sunt sortiți la pedeapsă și la pieire (deocamdată, nu se spune cum: dacă vor fi gazați ca la Auschwitz și apoi arși în cuptoare, sau dacă se vor găsi metode ceva mai blânde). Cert este că ei vor fi trecuți prin foc și vor deveni pământ și apă, adică vor fi neapărat trecuți printr-o stație de epurare și abia așa vor putea fi reintegrați în sistem, ca să nu polueze sfintele pajiști de la Pucioasa)

În sala următoare, luăm cunoștință ci trupul îngeresc, starea îngerească numărul 1, care este un trup serafic, ce conține tema Duhului Sfânt într-o imagine video...
În a doua sală, privitorul ia cunoștință de păcatul de neiertat al avortului, care în vremurile de astăzi invadează străzile și face ca sângele să se ridice până la zăbalele cailor. Tot aici privitorul ia cunoștință de mila Domnului, cu singura cale de mântuire și de iertare a acestor păcate, care este altarul Mielului mistic, altarul pe care se slujește trupul și sîngele Domnului. Prin Sfânta Împărtășanie, prin această conlucrare directă cu Dumnezeu, sufletele acestea nevinovate, care sunt în iad pentru că n-au primit botezul, se împărtășesc la nivelul Duhului Sfânt și sunt readuse în starea de sfințenie, în starea îngerească, și trupul este readus în starea de sfințenie.
Fraza care se vede pe perete: “Dumnezeu e împărtășitul!” aparține unui copil de doi ani și jumătate, care se numește Mihai Coltofeanul. El mergea prin casă și cânta așa. Mi s-a părut un adevăr teologic de necontestat, cum că cel care vrea să-L cunoască pe Dumnezeu, nu-L poate cunoaște decât prin Sfânta Împărtășanie. Bineînțeles, momentul Sfintei Împărtășanii trebuie pregătit conform Scripturii. Nimeni nu se poate duce în fața altarului fără să împlinească condițiile prevăzute în canoane, termen pe care, personal, nu-l agreez foarte tare.
În ultima sală luăm cunoștință cu starea îngerească numărul 2, care este trupul îngeresc ce poartă amprenta personalității. Este vorba de acea imagine a Sfintei Virginia, care se regăsește în mijlocul acelui trup serafic...
Calea inițiată pe care o prezentăm ne-ar bucura să fie susținută și de zona teologică.

(Observația 19: M.Z. n-a mai avut parte de această bucurie. Zona teologică s-a arătat a fi crepusculară în gândire, adică incapabilă să înțeleagă aceste adevăruri minunate, mai presus de mintea omului: “starea îngerească numărul 1”, “starea îngerească numărul 2”,”calea inițiată”, “trupul serafic”, și mai ales “tema Duhului Sfânt într-o imagine video”)
  #1987  
Vechi 20.05.2010, 18:24:57
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (VI)

216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (VI)

Reporter: Cum vă explicați reținerea unor teologi, care nu sunt prea dispuși să vadă o altă formă de manifestare a lui Dumnezeu afară de cea în Biserică?

Marian Zidaru: Foarte simplu. Dacă vom citi hrisovul care a fost îngropat sub piatra de temelie vom găsi răspunsul. În acest hrisov se spune așa:
“Condițiile de viețuire în acest loc sunt:
– să păzească și să păstreze curățenia trupească, dimpreună cu puritatea simțurilor;
– să se oprească de la mâncare a orice fel de carne afară de pește, de la băutură alcoolică de orice fel, în afară de vinul din strugurii viței-de-vie, de la droguri de orice fel;
– să respecte ținuta portului creștinesc după rânduiala sfintei Scripturi;
– să păzească rânduiala celor trei zile de post din săptămână, luni, miercuri și vineri, în afară de perioadele de post stabilite de biserică, fără untdelemn și vin, exceptând zilele în care sunt dezlegate acestea;
– să respecte legea canonică bisericească în stilul românesc și ortodox străvechi;
– să primească sfânta Împărtășanie cât mai des, după cuvenita pregătire.”
În aceste șase condiții stă refuzul multor preoți de a recunoaște că aici este Dumnezeu. De-a lungul timpului s-au făcut dezlegări nebinecuvântate de Dumnezeu, din canoanele Sfinților Părinți. Aceste patimi, care tronează astăzi în mai toate altarele bisericilor noastre, îi fac pe preoți să se teamă de faptul că aici ar putea fi Dumnezeu.

(Observația 19: Nici măcar pucioșii nu respectă ad litteram rânduielile hrisovului. Deși acolo se specifică în mod limpede un număr limitat de restricții, reamintindu-se că mâncarea de pește este admisă creștinilor, liderii pucioși au introdus câțiva ani mai târziu și această restricție absolută, alături de altele: interzicerea sării, a măslinelor, a mersului femeii pe bicicletă, a suirii femeii la volan, etc.)

Reporter: Deci nu este o reținere atât teologică, cât o reținere morală?

Marian Zidaru: Bineînțeles! Cel puțin așa simt eu. Pentru că cel care încearcă să viețuiască în acest fel se hrănește din același Duh care a coborât “Cuvântul”. Mărturisesc despre acest loc ca unul care a trăit în întuneric și văzând lumina mărturisește despre ea.

(Observația 20: Ar fi deosebit de interesantă o mărturie ceva mai actuală a lui M.Z. despre lumina care vine de la răsărit de Pucioasa. Asta mai ales acum, după ce și el a părăsit “raiul” pucios, pe care altădată îl promova făcându-i reclamă la comanda autoritară a liderilor pucioși)

Reporter: Dacă Biserica Ortodoxă Română nu-și va da acordul pentru continuarea acestei mișcări, ce intenționați să faceți?

Marian Zidaru: Iată “Cuvântul Domnului”: “O, vin să Mă judec cu păstorii turmei Mele și să adun rămășița și să-Mi pasc turma. Nu trebuia păstorii turmei Mele să-Mi păstorească turma? O, turma Mea s-a risipit și s-a rătăcit și nimeni n-o mai caută. Că păstorii Mei n-au purtat grijă de ea și s-au păscut pe ei înșiși dar vin să fac dreptate pentru turma Mea, vin să cer oile Mele de la ei și ei nu le vor mai sfâșia și nu le vor mai junghia. Vin să le port de grijă și să le cercetez, așa cum cercetează păstorul turma când este în mijlocul ei; vin să le hrănesc și să le adăp, vin să fac dreptate și să judec între oaie și oaie, vin să limpezesc apele și să-Mi scot turma la pășune bună. Și nu te teme turmă mică, un ceas mai este și te voi păstori după dreptate și te voi înmulți și voi așeza peste tine păstori care te vor păstori cu dreptate și te vei prăsi și te vei înmulți. Și voi ridica un neam mare, un neam ales, o preoție sfântă și voi revărsa duhul mângâierii și al măririi peste fiii ascultării.”

(Observația 20: Deși întrebarea a fost cât se poate de concretă, ea n-a primit răspuns. M.Z. a preferat să spună cu totul altceva, apelând la un citat din “Cuvântul” pucios, ca să pară că a dat totuși un răspuns. Un fel de dialog al surzilor, cu care probabil că va trebui de acum să ne obișnuim:
Întrebare: “Ce intenționați voi să faceți?
Răspuns: “Iată ce are de gând să facă Dumnezeu...”)

Reporter: Mi se pare că acest “Cuvânt al Domnului” intră puțin în contradicție cu cealaltă poruncă, prin care “Domnul” cere ca toți martorii acestei lucrări să trăiscă în curățenie, pentru că sunt la ultima generație și nu are rost să mai dea naștere la copii.

Marian Zidaru: Vedeți, nu putem pătrunde noi tainele Domnului. Domnul zice că sfârșitul este aproape și nu mai este timp de întinare, dar să ne reamintim de momentul premergător potopului. Domnul i-a poruncit lui Noe să construiască corabia în care să intre el, soția lui, copiii lui cu soțiile lor. Nepoți nu erau. După potop Dumnezeu le-a dat porunca: “Creșteți și vă înmulțiți și umpleți pământul...” De unde știm că nu se va întâmpla la fel și cu noi? Tainele aceste rămân de nepătruns. Sau poate se va produce această prăsire și înmulțire la nivelul Duhului Sfânt. Dumnezeu n-a descoperit următorul pas.

(Observația 21: Aici,M.Z. modifică citatul biblic, pentru a dispărea cuvântul incomod: “nașteți”, pe care el îl înlocuiește cu cuvântul “creșteți”. Textul corect este: “Și a binecuvântat Dumnezeu pe Noe și pe fiii lui și le-a zis: Nașteți și vă înmulțiți și umpleți pământul și-l stăpâniți!” [Fac. 9,1]. Dumnezeu le-a spus “Creșteți și vă înmulțiți” doar lui Adam și Evei [v. Fac. 1, 28], și deci numai aici s-ar putea eventual specula că înmulțirea celor doi s-ar fi putut face pe cale naturală în rai, sau pe cale supranaturală. Sarcina concretă dată de Dumnezeu lui Noe și urmașilor lui a fost “să nască fii și fiice”, adică pe cale naturală. Aici se încearcă în disperare, inclusiv prin falsificarea versetelor biblice, să se legitimeze opțiunea pucioșilor de a opri zămislirea de prunci și implicit relațiile sexuale dintre soți (sau invers), propunând în schimb o fantezistă “prăsire și înmulțire la nivelul Duhului Sfânt”. Întrebarea reporterului a fost bună și pe deplin justificată, dar lipsa lui de reacție la această mică șmecherie din răspunsul primit îl arată fie lipsit de experiență, fie insuficient pregătit pe tărâm teologic.)

Reporter: Aveți cunoștință de mișcări similare în alte părți ale lumii ortodoxe?

Marian Zidaru: Personal, nu. Am mai auzit de lucrări de acest gen, dar care nu aveau claritatea și limpezimea acestui loc. În vremea aceasta sunt foarte multe duhuri înșelătoare.

(Observația 22: Aici,M.Z. apreciază corect că “în vremea aceasta sunt foarte multe duhuri înșelătoare” dar preferă să se amăgească cu gândul că ele sunt neapărat prin alte “lucrări”, și nicidecum chiar sub nasul lui. Iar ca să se încurajeze, supralicitează verbal, apreciindu-și propria opțiune nu numai cu calificativul “claritate”, ci și cu “limpezime”, și crezând astfel că insistența prin construcții verbale redundante poate ajută și ea la ceva.)

Și acolo unde nu este credința și legea ortodoxă, prezentată curat și fără cea mai mică greșeală, acolo sunt semne de întrebare.
  #1988  
Vechi 20.05.2010, 18:29:28
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (VII)

216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (VII)

Reporter: Cum ar putea teologii să deosebească niște duhuri înșelătoare de cele curate?

Marian Zidaru: Este foarte simplu. Întrebându-L pe Dumnezeu. Preotul slujește unui Dumnezeu adevărat și presupun că are comunicare cu acest Dumnezeu viu și adevărat.

(Observația 23: Asocierea pripită între “Este foarte simplu...” și “...presupun că...” nu e de bun augur. Asta ar putea explica și experiențele dureroase și “dușurile reci” prin care a trecut M.Z. în ultimii 20 de ani, plată pentru superficialitatea anilor ’90, pe când totul i se părea “foarte simplu”, pentru motivul că își permitea să “presupună că...”)

Reporter: Oricare dintre noi putem vorbi cu Dumnezeu în acest mod, direct?

Marian Zidaru: Mi se pare normal. Dumnezeu are puterea și libertatea de a vorbi cu oricare dintre noi. Nu cred că este un om care să-i ceară lui Dumnezeu să-i deschidă ochii și Dumnezeu să-i închidă, dacă această cerere este făcută cu inima smerită...

(Observația 24: Și acest răspunsul este tangent pe lângă întrebare. Reporterul întreba dacă “poate orice om dialoga cu Dumnezeu în acest mod?”, adică “să întrebe ceva și să primească apoi de la Dumnezeu un răspuns, pe care să-l poată recepționa direct, prin simțul auzului”. Este evident că reporterul se referea la auz, pentru că oricine îl poate interpela pe Dumnezeu, dar puțini se pot lăuda că au primit răspuns direct de la El. La această întrebare, reporterului i se răspunde: “Desigur, Dumnezeu poate orice, căci este Atotputernic”. Sau, mai pe scurt, dialogul surzilor arată cam așa:
Întrebare: “Poate omul să-L audă?”
Răspuns: “Da, Dumnezeu poate să-i vorbească!”)

În zona ortodoxă lucrurile stau mult mai simplu. Dumnezeu a descoperit prin “Cuvânt” că Bâncuși a fost primul apostol al lucrării Duhului Sfânt, adică al acestei lucrări care se revarsă peste România, iar Gheorghe Zamfir este cel care-i cântă României “Cântarea Cântărilor”. Eu ca artist nu văd nici o diferență între tonul pe care-l găsesc în “Cântarea Cântărilor” și cel din muzica lui Gheorghe Zamfir...

(Observația 24: Pucioșii mai fac referiri în “revelațiile” lor la Masa Tăcerii și la Coloana Infinitului ale lui Brâncuși, considerându-le semnificative pentru “profețiile” lor:
“–Am văzut masa tăcerii, și de jur împrejur scăunele de piatră[Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 11/24 august 1990]
“– Am înțeles. Coloana Infinitului, lucrată de Constantin Brâncuși, când m-am uitat în mână ce aveam. Aveam în mână rămase din prescură două sau trei forme, așezate una peste alta, așa cum sunt reprezentate în stâlpul care poartă denumirea de Coloana Infinitului, și am primit să înțeleg că trebuie să lucrăm pentru acest popor proorocit și că acela care a lucrat aceste reprezentări de taină este prooroc.
O, mămică, măi copilul meu, voi numai să vreți cu mine, că niciodată nu s-au lucrat taine mai mari ca acestea ce se lucrează azi cu voi, și toți cei câți au fost prooroci pentru vremea de azi vă așteaptă cu împlinirile, ca să se bucure de munca lor. Începutul ce ți s-a arătat în mânuță, acesta este începutul Noului Ierusalim[Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 11/24 septembrie 1990]
Deci, se afirmă negru pe alb că Brâncuși ar fi fost “prooroc” și începutul Noului Ierusalim, chiar înainte de “proorocița” Virginia!
Se știe că ansamblul monumental de la Târgu Jiu, care include și Masa Tăcerii, a fost inaugurat la data de 27 octombrie 1938. Înseamnă că proorocița Virginia, care își începe „lucrarea” abia în 1955, nu este prima „apostoliță” și „proorociță” a Duhului Sfânt și a acestei „lucrări” pucioase, îndată ce aici se spune că „primul apostol al lucrării Duhului Sfânt, adică al acestei lucrări care se revarsă peste România” a fost Constantin Brâncuși. Paradoxal, Brâncuși nu apare în lista celor cinci “trâmbițe” care o preced pe “trâmbița” Verginica. Astfel, inconsecvențele pucioșilor la acest capitol devin tot mai evidente și tot mai grave.)

Reporter: Revin la o întrebare anterioară. În cazul în care Biserica Ortodoxă va refuza să-și dea acordul pentru această lucrare, credeți că va fi sortită pieirii?

Marian Zidaru: Biserica Ortodoxă este sortită învierii și veșniciei. Nu va pieri niciodată. Cei care nu slujesc cum trebuie acestei Biserici sfinte, aceștia își vor pierde harul și în locul lor Dumnezeu va ridica o preoție nouă și sfântă...

(Observația 25: Pentru a doua oară, M.Z. evită răspunsul la această întrebare, care îi apare deosebit de incomodă. Din nou auzim un răspuns care trece pe lângă întrebare, din nou dialogul surzilor:
Întrebare: “Va pieri această “lucrare”, dacă ea nu va fi validată de Biserica Ortodoxă?”
Răspuns: “Nu, Biserica Ortodoxă nu va pieri niciodată!”)

Reporter: Vedeți între preoții actuali niște oameni care ar putea constitui o avangardă a acestei noi preoții?

Marian Zidaru: Nu știu. Sper. Sper ca adevărata generație de preoți să fie preoți care lucrează cu Duhul Sfânt. Din câte am înțeles, preoția este un dar de la Dumnezeu, care nu poate fi luat cu de-a sila. Preotul trebuie să fie chemat spre preoție de către Dumnezeu... Moise a fost chemat de Dumnezeu ca să-i dea poruncile și nu Moise I-a impus lui Dumnezeu ca să-i dea poruncile...

(Observația 26: Deși M.Z. recunoaște că preoția este un dar indelebil, primit de la Dumnezeu prin hirotonia episcopului, în prezent liderii pucioși pretind că numai preoția lor este valabilă, cu toate că “preoția” lor este primită fără hirotonie. Toți ceilalți preoți din BOR nu mai sunt recunoscuți și nici solicitați de către pucioși, deoarece ei consideră că acești preoți au “pecetea lui Antihrist”. Ceea ce arată o radicală schimbare de optică în ideologia pucioșilor, în decurs de câțiva ani.)

Reporter: De la Cincizecime lucrurile s-au mai schimbat, în sensul că preotul trebuie să fie ales de Dumnezeu și de popor și să aibă, ca atare, o dublă responsabilitate, deci să fie ales și de Biserică, care este deținătoare, prin Taine, a Harului.

Marian Zidaru: Cunoaștem cu toții că la momentul Cincizecimii Duhul Sfânt s-a pogorât peste Apostoli. Deci în puterea lor stătea să transmită mai departe darul preoției. Nu cred că unul din Apostoli putea să transmită darul preoției unui nevrednic. Nu cred că ei puteau să aleagă un păcătos ca preot al lui Dumnezeu. Dacă de-a lungul timpului acest filon apostolic al preoției a fost încălcat, asta nu cunoaștem, dar după felul în care arată preoția în zilele de astăzi, mă tem că da, și mulți sunt preoți contrafăcuți.
  #1989  
Vechi 20.05.2010, 18:33:43
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (VIII)

216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (VIII)

Reporter: Adică?

Marian Zidaru:Adică preoții care și-au cumpărat preoția. Cunoaștem păcatul simoniei, nu? Și din câte lucruri ne ajung la ureche, sunt foarte dese cazurile când preoții își cumpără această funcție, din diverse motive...

Reporter: Aici este paradoxul, bănuiesc eu, prin faptul că, chiar dacă aceștia își cumpără harul, totuși ei sunt purtători de har, prin punerea mâinilor episcopului, independent de ei. La un moment dat persoana lor păcătoasă pălește în raport cu puterea harului.

Marian Zidaru:Aici e mila lui Dumnezeu, dar m-aș îndoi totuși că Dumnezeu S-ar putea coborî și mi-ar părea rău ca Dumnezeu să participe la un asemenea joc, sau că Dumnezeu ar putea fi umilit până într-o asemenea măsură.

Reporter: Dacă luăm ca model de smerenie întruparea, de ce nu s-ar manifesta harul lui Dumnezeu și printr-un păcătos?

Marian Zidaru:Când Miron Cristea a schimbat calendarul fără binecuvântarea lui Dumnezeu, atunci puterea preoților a scăzut, și lucrul acesta îl putem vedea și în ziua de astăzi. Că Dumnezeu a îngăduit acest calendar și nu ne-a pierdut în ziua aceea, aceasta mărturisește despre mila lui Dumnezeu. Deci dacă ierarhul, capul Bisericii, s-a rătăcit, presupun că și subalternii lui merg pe aceleași cărări.

(Observația 27: Din nou, logica lui M.Z. este viciată de amestecul raționamentelor cu presupunerile. Chiar dacă un ierarh are greșeli, nu este obligatoriu ca preoții aflați în eparhia lui să-i copieze acele greșeli. Cât privește deciziile, acestea conferă responsabilitate doar celor care le promulgă, nu și celor care le respectă în virtutea principului ascultării ierarhice.)

Reporter: Cum vă explicați că au apărut totuși niște vârfuri duhovnicești chiar și după schimbarea calendarului, în cadrul Bisericii?

Marian Zidaru:Repet, este mila Domnului. Dumnezeu a îngăduit această încălcare a calendarului, pentru că pentru ea vor răspunde cei care au provocat-o. Și acum, Dumnezeu i-a transmis Prea Fericirii Sale mesaj.

(Observația 28: De data aceasta M.Z. revine cu un raționament corect. Nu mai “presupune că și subalternii episcopului merg pe aceleași cărări” ci că “fiecare răspunde pentru faptele sale”)

Reporter: Prin cine?

Marian Zidaru:N-are importanță prin cine. Să zicem, prin transmițătorii de mesaje din acest loc. Domnul îi cere, printre altele, Prea Fericirii Sale să reașeze calendarul în vechile făgașe. Or, până acum nu s-a primit nici un răspuns. I s-a cerut Prea Fericirii Sale să prezinte în Sinod cazul nostru și nici lucrul acesta nu l-a făcut. Dacă aici vorbește Dumnezeu cu adevărat și nu este cercetat de către teologi “Cuvântul”, atunci când Domnul va revărsa mânia peste această țară, cine va răspunde?

Reporter: Lucrarea de la Glodeni are vreo legătură cu profețiile lui Sundhar Sing?

Marian Zidaru:Da, bineînțeles! Ceea ce se întâmplă la Pucioasa nu este decât o readucere la timpul prezent a acelor profeții. Nimic nu împlinește Dumnezeu până nu vestește intențiile Sale prin prooroci, poporului.

(Observația 29: Cu toate acestea, nici Sundhar Sing nu este cotat drept “trâmbiță apocaliptică” de către pucioși!)

Reporter: Aș dori să ne spuneți câteva cuvinte despre ansamblul arhitectonic de la Glodeni.

Marian Zidaru:Din câte ne-a desoperit Dumnezeu, acest spațiu funcționează după următorul principiu: curtea este altarul, construcția propriu-zisă este chivotul de pe masa altarului, poarta este catapeteasma, iar Biserica este România. Aceasta este biserica “Noului Ierusalim”: România întreagă. Toți tinerii care locuiesc aici au fost chemați prin Duhul lui Dumnezeu. Sunt, după voia Domnului, și băieți și fete, dar ei trăiesc în curățenie, și Dumnezeu nu admite greșeala nici la nivelul gândului.

(Observația 30: O recunoaștere implicită – deosebit de importantă, căci vine din interior – a faptului că pretinsa “mănăstire” de la Glodeni, dacă este cu adevărat mănăstire, este mănăstire mixtă, lucru contestat vehement de către alți pucioși în alte interviuri, care pretind că este vorba de o bârfă și o minciună)
  #1990  
Vechi 20.05.2010, 18:36:14
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (IX)

216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (IX)


Reporter: Care ar fi semnificația teologică a acestei arhitecturi?

Marian Zidaru: Considerând acest loc ca un loc al ecumenismului universal, prin care toate popoarele Îl vor vedea pe adevăratul Dumnezeu, această biserică nu poate fi reprezentată printr-o formă tradițională... dorința oamenilor de a căuta un singur Dumnezeu le va deschide ochii spre acest loc... Ziua unificării religiilor în jurul adevăratului Dumnezeu este foarte aproape.

(Observația 31: Atât de aproape, încât ea se depărtează pe zi ce trece. Au trecut deja aproape 20 de ani de la această afirmație, fără a se fi înregistrat progrese palpabile în procesul de “unificare a religiilor”)

Reporter: Are vreo legătură cu unificarea Europei?

Marian Zidaru: Nu știu. N-aș îndrăzni să o cred, pentru că aceasta este o hotărâre are vine de la oameni și nu de la Dumnezeu. Dumnezeu a spus – în acest “Cuvânt” – că România este “Noul Ierusalim” și toți cei care vor dori să scape de focul care va cuprinde întreaga omenire se vor refugia în România. Înclin să cred că în jurul României se vor aduna toți oamenii care vor vedea adevărul. “Cuvântul” Domnului rămâne intraductibil, toți care vor voi să-l asculte sau să-l citească vor fi nevoiți să învețe limba română. Cred că limba română va fi o limbă universală, nu franceza sau engleza. Europa se va unifica, dar în jurul României...

(Observația 32: O “profeție” deosebit de riscantă, dar M.Z. are curaj să o facă. Între timp Europa s-a reunificat (în parte), dar în nici un caz în jurul României, care nici măcar n-a prins primul val al aderărilor.)

Reporter: Revin cu o obsesie. Presupunând că Sinodul nu va fi prea deschis dorinței dvs. de recunoaștere canonică, ce credeți că va urma?

Marian Zidaru: Este o întrebare foarte dificilă. Îmi doresc din toată inima să văd Biserica strămoșească revenind așa cum a fost, să văd la altarele Bisericii noastre preoți bărbați, care să slujească cu inimă curată...
Dacă lucrul acesta nu se va împlini, mă tem că vom asista la reluarea momentului în care Iisus Hristos a venit a venit în trup și când prigonitorii lui Hristos vor îmbrăca de multe ori chiar și haina preoțească. E posibil ca Ana și Caiafa să se ridice din nou dintre cărturarii și fariseii acestor vremuri și să-L prigonească pe Hristos la nivelul Duhului...

(Observația 33: Este a treia oară când reporterul vrea să afle de fapt, dincolo de stângăcia ultimei lui formulări, ce au de gând să facă pucioșii dacă nu vor fi recunoscuți oficial de către BOR. Din nou, M.Z. profită de inabilitatea celui care întreabă, pentru a nu-i da răspunsul pe care-l așteaptă.)

Reporter: Trecând peste cei care au numai darul studiului și gândindu-ne doar la cele câteva mari vârfuri spirituale, care s-au impus în viața Bisericii în ultima vreme, adică dacă marii duhovnici vor fi împotriva acestei mișcări, ce veți face?

Marian Zidaru: Va fi o probă grea. Nu pot să spun acum toate câte îmi stau pe inimă pentru că, vedeți, Dumnezeu lucrează cu înțelepciune. Odată doream să ajung la un cărturar pe care-l iubeam foarte mult, un cărturar de poziție ortodoxă, în care aveam mare încredere. Domnul, știindu-mi gândul, mi-a zis atunci: “Să nu te duci acolo unde ți-ai pus în gând, pentru că nu cunoști tu inimile oamenilor, ci Eu le cunosc!”. Mulți din cei pe care îi considerăm noi iubitori de Dumnezeu și că au găsit calea cea adevărată a lui Dumnezeu s-ar putea să fie cu totul altceva.

(Observația 34: În fine, după a patra insistență a reporterului, M.Z. recunoaște că nu este în măsură să-i divulge ce pași vor face liderii pucioși dacă nu vor fi recunoscuți oficial, inclusiv prin contestarea lor de către marii duhovnici ai României. Chiar acești duhovnici sunt decredibilizați printr-un exemplu discutabil, în care M.Z. apare ca manipulat de mesajele meșteșugite ale Mihaelei, prezentate de ea ca “venind direct de la Dumnezeu”. Acum, după ce timpul s-a desfășurat, putem vedea limpede că liderii pucioși aveau pregătită o singură “mutare în plic”: schisma față de BOR, în caz că aceasta va refuza să-i recunoască drept “prooroci” și, pe deasupra, să mai și asculte de ei.)

Reporter: Deci singura cale de controlare a oamenilor duhovnicești ar fi revelația directă?

Marian Zidaru: Vocea inimii. Domnul spunea că Dumnezeu sălășluiește în inimă și să-L căutăm cu inima smerită. Dacă în inima noastră curățită prin legea Bisericii găsin rezonanțele “Cuvântului” pe care-l auzim, atunci “Cuvântul” se suprapune peste dorința inimii.

Reporter: Mulțumim!

Concluzie

Acest interviu-mamut dezvăluie dimensiunea uriașă a manipulării liderilor pucioși, care s-au folosit de ingenuitatea lui Marian Zidaru ca să-l “promoveze” drept “vârf de lance” în propovăduirea “proorociilor” lor aberante. După ani și ani de conviețuire, când traiul în proximitatea liderilor pucioși i-a dezvăluit adevărata lor față și adevăratele lor gânduri, Zidaru a putut în sfârșit să înțeleagă că este victima unei înșelăciuni și să se desprindă radical de ideologia tentaculară a pucioșilor.
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Fenomenul Posaga poster Exorcismul 13 13.01.2015 14:22:59
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 11:13:01
Fenomenul Emo - o cultura a instabilitatii psihice si sufletesti geo.nektarios Secte si culte 3 01.04.2011 17:38:21
mesaj de la noul ierusalim anaana71 Secte si culte 417 31.01.2011 15:31:40