View Single Post
  #12  
Vechi 07.09.2010, 23:44:53
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 251. Comentariu la ultima predică a liderilor pucioși de la Noul Ierusalim

251. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (I)

Ca de obicei, liderii pucioși își intoxică adepții cu noi “Cuvinte din cer”, în realitate acestea fiind aceleași predici răsuflate pline de prostii, ticluite de Mihaela în lungile ei nopți de insomnie.
Predica ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (pe stil vechi) s-a dovedit a fi aceeași anostă însăilare de amenințări, neadevăruri și erezii, în care de mult nu mai crede nimeni (nici chiar unii dintre adepții pucioși care, atunci când nu adorm de-a binelea la recitirea “Cuvântului” de către Nicușor, se prefac cu dibăcie că o ascultă în continuare cu mult interes). Pucioșii aderenți, dar mai ales cei care au dezertat spectaculos în ultima vreme, sunt din nou amenințați că nu vor avea iertare de păcate dacă nu vor face pace cu “Dumnezeul” lor:

“O, vă povățuiesc să lucrați pace între Mine și voi. Ea este voia Mea cu voi spre lucrare, și altceva nu înseamnă pacea dintre Mine și voi, și nu este iertare de păcate dacă nu este mai întâi pacea între Mine și voi, căci scris este: "Fericiți sunt cei cărora s-au iertat păcatele lor".(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010)


Opțiunea care se cere acum a fi exprimată vocal de către toți creștinii de pretutindeni este deosebit de netă, deoarece toți cei care aud predica intitulată “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” sunt somați să creadă cu tărie că este vorba chiar de Hristos, care este venit a doua oară pe pământ la Pucioasa, însoțit de mama Sa, Fecioara Maria (evident că, în caz contrar, nu le mai rămâne ca variantă decât să concluzioneze că sunt de-a dreptul în fața unei lucrări a lui Antihrist):

Sunt Domnul Iisus Hristos, Fiul Tatălui Savaot și al Fecioarei mama Mea, și ce ușor Îmi este să stau cu cei credincioși, să vin la ei și să le dau din gura Mea hrană pentru suflet! Am vestit la porți sărbătoarea cu care vin în ziua aceasta, și iată, intrăm în carte cuvânt, Eu și mama Mea Fecioara, Eu și sărbătoarea ei cea de acum două mii de ani când am coborât după ea ca s-o iau lângă Mine.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010)

Simpatizanții chemați la praznic sunt înduioșați prin formulări iscusite să se alăture cu toată inima lor adepților și să îmbrățișeze fără iscodire devoțiunea lor. Glodenii-Vale ai Pucioasei devin printr-o scamatorie verbală, din văioagă, “vârf de pământ”; curiozitatea noilor veniți este satisfăcută prin “vindecarea de alean”; amatorismul și spiritul aventurier al pelerinilor este cotat ca “neliniștită iubire” în ei, care le dă putere să se facă “fii ai lui Dumnezeu între oameni”, plini de știință ca să știe ei ce și cum:

“O, Îmi desfac brațele ca să-i cuprind pe cei adunați la izvor. Mă dau lor cu îmbrățișarea și îi cuprind în cuvânt. De la margini la margini nu-i pe pământ loc mai frumos și mai slăvit ca acest munte de taină, vârf de pământ, pe care stă cuvântul gurii Mele împărțind mângâiere celor ce-l află și-l iau pe el vindecare de alean. O, odihnească-se pașii voștri pe acest petecuț de pământ în ziua aceasta de sărbătoare pentru mama Mea Fecioara! Fiți binecuvântați de Dumnezeu pentru neliniștita iubire din voi, care vă dă putere să vă faceți fii ai lui Dumnezeu între oameni, și știință vă dau ca să știți voi apoi cum vă vrea Dumnezeu să fiți și să trăiți pe calea voastră cu El!” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010)

Lansați în sofisme teologice, liderii pucioși se poticnesc în grave erezii hristologice. Ei pretind că Fiul, ca și Duhul Sfânt de altfel, purcede de la Tatăl. Vorbind din dreptul Fecioarei Maria (sau reproducând spusele unui duh teologic care se dă drept Maica Domnului), liderii pucioși afirmă că mai întâi Maica Domnului și Fiul ei s-au așezat cu ființa lor în Ființa Tatălui, apoi Fiul a purces de la Tatăl, în timp ce Maica Sa a rămas (în Tatăl???):

— O, scump copil al ascultării de cuvântul Tatălui și al meu întru toate! O, scump copil al pântecelui meu fecioresc și al iubitoarei mele inimi, care Te-a avut în ea până să fiu eu Ție sălaș ca să vii pe pământ om! O, cât am suferit în tăcere și în taină mare după ce Tu Te-ai dus de pe pământ și Te-ai așezat în Tatăl, de unde ai purces, iar eu am rămas! ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010)

Pucioșii inventează o nouă sărbătoare, care se suprapune oarecum cu “Adormirea Maicii Domnului”. Este vorba de “Pogorârea Maicii Domnului” (din cer, la Pucioși!). Ea este “adusă” pe pământ la “fiii pucioși” de către Fiul ei, odată cu “Cuvântul”, căci “Cuvântul” este Fiul ei:

“Îi spun poporului adunat la izvorul Tău de cuvânt că atunci ai venit și m-ai luat de pe pământ la cer, iar acum mă iei din cer și mă aduci cu Tine pe pământ, și cu atâta dor doresc eu aceasta, să vin cu Tine la acești fii, care-Ți poartă iubirea Ta cea de azi și venirea, Doamne.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010)

Liderii pucioși fac teoria “tainei dorului”, dar apare în text o distincție netă între dorul lor de Dumnezeu, aleanul lui Dumnezeu cel nemângâiat, dorul Duhului celui obosit de așteptare, și dorulCuvântului”:

“... Tu Te lași descoperit celor ce nu Te ispitesc și le ieși în cale pe aripi de cuvânt și pui masă de cuvânt pentru ei apoi și îi înveți pe ei dorul de Dumnezeu, [...] că mulți dau să Te iubească pentru ei, nu pentru Tine, și nu-Ți mângâie ei cu nimic aleanul Tău. O, mi-e tare milă de Tine și-Ți doresc să ai popor frumos și tot mai frumos, cu care Tu să Te mângâi în toată zdrobirea Duhului Tău obosit de așteptare și plin de dor după biruința Tatălui prin Tine [...] Ți-a pus masă ca să pui pe ea cuvânt plin de dor pentru cei adunați la slava acestei zile lângă cei ce-Ți poartă cuvântul peste pământ, Mieluțule Doamne.[...] Învățați taina dorului și puterea Lui din voi și fiți duioși, fiilor...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010)

Cei chemați în Grădina Întâlnirii de la Pucioasa sunt avertizați că aici vor găsi o nouă Scriptură și o nouă Evanghelie: Scriptura nașterii din nou a lumii”, naștere care nu se mai face prin naștere de prunci, ca până acum, ci prin naștere de sus (în jos), căci pruncii născuți acum “cad mâncare diavolului”:

“ Cei ce dați să vă nașteți acum din cuvântul Său cel de azi, nu vă clătinați de nici o încercare când vă lucrați ridicarea, căci a venit Scriptura nașterii din nou a lumii și se vestește venind peste toată făptura. O, nu e vremea să mai nașteți prunci, ci e vremea să vă nașteți voi, de sus, căci pruncii născuți acum sunt luați de valul lumii și cad mâncare diavolului și cresc în întunericul cel din afară.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010)

Stăpânii pucioși le propovăduiesc adepților lor iubirea unii către alții, dar în același timp se tem ca afinitățile dintre ei să nu conducă la coalizări împotriva stăpânilor. Această temere este însăși dovada că există motive întemeiate de nemulțumire și de răzvrătire în rândul adepților. Liderii le impun adepților să abordeze între ei o prietenie falsă, de suprafață, ca ei să se teamă să apeleze unii la alții la greu, de frică să nu fie “turnați” la stăpânii lor. De aceea, liderii pucioși le propun adepților o formulă machiavelică și absurdă: pe cât de mult se apropie unii de alții, tot așa de mult să se și distanțeze:

“ Aveți grijă, când stați unii cu alții împreună, să știți pe cât sunteți de uniți, să fiți tot atât de despărțiți, ca nu cumva ceva sau careva de aproape sau de departe să vă despartă de Dumnezeu...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010)