![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
251. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (I)
Ca de obicei, liderii pucioși își intoxică adepții cu noi “Cuvinte din cer”, în realitate acestea fiind aceleași predici răsuflate pline de prostii, ticluite de Mihaela în lungile ei nopți de insomnie. Predica ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (pe stil vechi) s-a dovedit a fi aceeași anostă însăilare de amenințări, neadevăruri și erezii, în care de mult nu mai crede nimeni (nici chiar unii dintre adepții pucioși care, atunci când nu adorm de-a binelea la recitirea “Cuvântului” de către Nicușor, se prefac cu dibăcie că o ascultă în continuare cu mult interes). Pucioșii aderenți, dar mai ales cei care au dezertat spectaculos în ultima vreme, sunt din nou amenințați că nu vor avea iertare de păcate dacă nu vor face pace cu “Dumnezeul” lor: “O, vă povățuiesc să lucrați pace între Mine și voi. Ea este voia Mea cu voi spre lucrare, și altceva nu înseamnă pacea dintre Mine și voi, și nu este iertare de păcate dacă nu este mai întâi pacea între Mine și voi, căci scris este: "Fericiți sunt cei cărora s-au iertat păcatele lor".” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Opțiunea care se cere acum a fi exprimată vocal de către toți creștinii de pretutindeni este deosebit de netă, deoarece toți cei care aud predica intitulată “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” sunt somați să creadă cu tărie că este vorba chiar de Hristos, care este venit a doua oară pe pământ la Pucioasa, însoțit de mama Sa, Fecioara Maria (evident că, în caz contrar, nu le mai rămâne ca variantă decât să concluzioneze că sunt de-a dreptul în fața unei lucrări a lui Antihrist): “Sunt Domnul Iisus Hristos, Fiul Tatălui Savaot și al Fecioarei mama Mea, și ce ușor Îmi este să stau cu cei credincioși, să vin la ei și să le dau din gura Mea hrană pentru suflet! Am vestit la porți sărbătoarea cu care vin în ziua aceasta, și iată, intrăm în carte cuvânt, Eu și mama Mea Fecioara, Eu și sărbătoarea ei cea de acum două mii de ani când am coborât după ea ca s-o iau lângă Mine.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Simpatizanții chemați la praznic sunt înduioșați prin formulări iscusite să se alăture cu toată inima lor adepților și să îmbrățișeze fără iscodire devoțiunea lor. Glodenii-Vale ai Pucioasei devin printr-o scamatorie verbală, din văioagă, “vârf de pământ”; curiozitatea noilor veniți este satisfăcută prin “vindecarea de alean”; amatorismul și spiritul aventurier al pelerinilor este cotat ca “neliniștită iubire” în ei, care le dă putere să se facă “fii ai lui Dumnezeu între oameni”, plini de știință ca să știe ei ce și cum: “O, Îmi desfac brațele ca să-i cuprind pe cei adunați la izvor. Mă dau lor cu îmbrățișarea și îi cuprind în cuvânt. De la margini la margini nu-i pe pământ loc mai frumos și mai slăvit ca acest munte de taină, vârf de pământ, pe care stă cuvântul gurii Mele împărțind mângâiere celor ce-l află și-l iau pe el vindecare de alean. O, odihnească-se pașii voștri pe acest petecuț de pământ în ziua aceasta de sărbătoare pentru mama Mea Fecioara! Fiți binecuvântați de Dumnezeu pentru neliniștita iubire din voi, care vă dă putere să vă faceți fii ai lui Dumnezeu între oameni, și știință vă dau ca să știți voi apoi cum vă vrea Dumnezeu să fiți și să trăiți pe calea voastră cu El!” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Lansați în sofisme teologice, liderii pucioși se poticnesc în grave erezii hristologice. Ei pretind că Fiul, ca și Duhul Sfânt de altfel, purcede de la Tatăl. Vorbind din dreptul Fecioarei Maria (sau reproducând spusele unui duh teologic care se dă drept Maica Domnului), liderii pucioși afirmă că mai întâi Maica Domnului și Fiul ei s-au așezat cu ființa lor în Ființa Tatălui, apoi Fiul a purces de la Tatăl, în timp ce Maica Sa a rămas (în Tatăl???): “ — O, scump copil al ascultării de cuvântul Tatălui și al meu întru toate! O, scump copil al pântecelui meu fecioresc și al iubitoarei mele inimi, care Te-a avut în ea până să fiu eu Ție sălaș ca să vii pe pământ om! O, cât am suferit în tăcere și în taină mare după ce Tu Te-ai dus de pe pământ și Te-ai așezat în Tatăl, de unde ai purces, iar eu am rămas! ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Pucioșii inventează o nouă sărbătoare, care se suprapune oarecum cu “Adormirea Maicii Domnului”. Este vorba de “Pogorârea Maicii Domnului” (din cer, la Pucioși!). Ea este “adusă” pe pământ la “fiii pucioși” de către Fiul ei, odată cu “Cuvântul”, căci “Cuvântul” este Fiul ei: “Îi spun poporului adunat la izvorul Tău de cuvânt că atunci ai venit și m-ai luat de pe pământ la cer, iar acum mă iei din cer și mă aduci cu Tine pe pământ, și cu atâta dor doresc eu aceasta, să vin cu Tine la acești fii, care-Ți poartă iubirea Ta cea de azi și venirea, Doamne.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Liderii pucioși fac teoria “tainei dorului”, dar apare în text o distincție netă între dorul lor de Dumnezeu, aleanul lui Dumnezeu cel nemângâiat, dorul Duhului celui obosit de așteptare, și dorul “Cuvântului”: “... Tu Te lași descoperit celor ce nu Te ispitesc și le ieși în cale pe aripi de cuvânt și pui masă de cuvânt pentru ei apoi și îi înveți pe ei dorul de Dumnezeu, [...] că mulți dau să Te iubească pentru ei, nu pentru Tine, și nu-Ți mângâie ei cu nimic aleanul Tău. O, mi-e tare milă de Tine și-Ți doresc să ai popor frumos și tot mai frumos, cu care Tu să Te mângâi în toată zdrobirea Duhului Tău obosit de așteptare și plin de dor după biruința Tatălui prin Tine [...] Ți-a pus masă ca să pui pe ea cuvânt plin de dor pentru cei adunați la slava acestei zile lângă cei ce-Ți poartă cuvântul peste pământ, Mieluțule Doamne.[...] Învățați taina dorului și puterea Lui din voi și fiți duioși, fiilor...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Cei chemați în Grădina Întâlnirii de la Pucioasa sunt avertizați că aici vor găsi o nouă Scriptură și o nouă Evanghelie: “Scriptura nașterii din nou a lumii”, naștere care nu se mai face prin naștere de prunci, ca până acum, ci prin naștere de sus (în jos), căci pruncii născuți acum “cad mâncare diavolului”: “ Cei ce dați să vă nașteți acum din cuvântul Său cel de azi, nu vă clătinați de nici o încercare când vă lucrați ridicarea, căci a venit Scriptura nașterii din nou a lumii și se vestește venind peste toată făptura. O, nu e vremea să mai nașteți prunci, ci e vremea să vă nașteți voi, de sus, căci pruncii născuți acum sunt luați de valul lumii și cad mâncare diavolului și cresc în întunericul cel din afară.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Stăpânii pucioși le propovăduiesc adepților lor iubirea unii către alții, dar în același timp se tem ca afinitățile dintre ei să nu conducă la coalizări împotriva stăpânilor. Această temere este însăși dovada că există motive întemeiate de nemulțumire și de răzvrătire în rândul adepților. Liderii le impun adepților să abordeze între ei o prietenie falsă, de suprafață, ca ei să se teamă să apeleze unii la alții la greu, de frică să nu fie “turnați” la stăpânii lor. De aceea, liderii pucioși le propun adepților o formulă machiavelică și absurdă: pe cât de mult se apropie unii de alții, tot așa de mult să se și distanțeze: “ Aveți grijă, când stați unii cu alții împreună, să știți pe cât sunteți de uniți, să fiți tot atât de despărțiți, ca nu cumva ceva sau careva de aproape sau de departe să vă despartă de Dumnezeu...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) |
|
#2
|
|||
|
|||
|
251. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (II)
Pucioșii anunță un exclusivism xenofob: de acum încolo nu se vor mai numi creștini credincioșii de alt neam, decât numai cei din neamul român; chiar și dintre aceștia, vor fi numiți creștini numai cei care îmbrățișează pucioșismul de la Noul Ierusalim. Toate neamurile vor vedea că Pământul Român este Buricul Lumii și vor privi cu uimire la această taină “slujită de îngeri” și se vor pleca în fața poporului ales, poporul pucios: “ Dă-le lor să știe taina Ta cu pământul român în zilele acestea, că mare va fi între neamuri numele de român când Tu Te vei slăvi în curând cu neamul Tău creștin, din neamul român cules și pus la însămânțat. Toată taina Ta cu acest pământ ales va fi văzută și cunoscută în lung și în lat, și îngerii o vor sluji pe ea înaintea neamurilor.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Două fraze ale discursului pucioșesc se contrazic flagrant, deși au pretenții de sentințe filosofice adânci. Una pretinde că deja nu mai este lumină pe pământ; alta, că lumina va dispărea într-un viitor neprecizat: “O, nu uitați că nimic nu mai înseamnă lumină. Lumina este numai Fiul meu, iar cel ce umblă cu El și crede în El, nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieții.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) “Când nu va mai fi pe pământ lumină și casă de luminat lumea și calea, când toți oamenii vor da să uite numele Tău și numele de creștin...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Singura variantă posibilă ar fi ca, dacă admitem că prima afirmație este adevărată (deci Hristos este acum singura Lumină), aceasta (deci, Acesta) să dispară într-un viitor apropiat când nu va mai fi pe pământ lumină, deoarece pucioșii proorocesc că Lumina va dispărea de pe pământ iar oamenii Îl vor respinge și-L vor uita definitiv pe Hristos, ceea ce este inacceptabil din perspectiva mesajului biblic tradițional. Când nu va mai fi Lumină pe pământ, Hristos va merge ascuns, în mare taină, va merge în întuneric proteguitor, și așa va fi el biruitor, cu numele cel nou al celor care Îl vor urma, adică numele de “Pucios”. De asemenea, între numele de “român” și cel de “fiu al lui Dumnezeu” se va crea o echivalență absolută și exclusivă: “Când nu va mai fi pe pământ lumină și casă de luminat lumea și calea, când toți oamenii vor da să uite numele Tău și numele de creștin, atunci Tu în mare taină vei merge pe același drum al iubirii de Dumnezeu dintre oameni și vei fi biruitor cu numele cel nou al celor ce Te vor urma fără de abatere de pe cale, și va fi numele fiilor lui Dumnezeu numele de român...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Pucioșii propun o inovație interesantă: persoana numită “diavolul cel rău”. Spre deosebire de diavolul cel bun (??), care probabil vrea numai binele poporului pucios, “diavolul cel rău” vrea să-i șteargă numele de ”creștin” de pe fața pământului: “...căci diavolul cel rău va să șteargă de pe pământ numele de creștin. Și Te rog, Fiule Doamne, să nu mai plecăm de aici, noi, cei din cer, că e de vegheat și de apărat acest pământ și acest neam și această nouă începătură și semănătură.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Fiind vremuri de criză, liderii pucioși mai inventează o scamatorie, asemănătoare cu indulgențele de la catolici. Creștinii care se vor uni câte patruzeci odată într-o asociație familială sau SRL de rugăciune și de post, ca să nu mai postească răzleț și îndelung, li se va considera o zi de post cât patruzeci, deci vor avea un bonus de 39 de zile de post fiecare (în aceste condiții, postul Paștelui la Pucioși s-ar reduce semnificativ, doar la o zi și jumătate): “Să-i învățăm rugăciunea cea cu jertfă și să le spunem lor că dacă patruzeci de inimi se vor uni să ceară cu o zi de rugăciune cu post lângă ea o biruință mare cu Tine peste pământ și peste răul care bate de peste tot, li se va da lor, și, mai mult, li se va scrie la fiecare din ei patruzeci de zile de post stăruitor lângă rugăciunea cea spre Tine. Și iată, una este să postească răzleț cei ce postesc pentru o împlinire de la Tine, și alta este să se unească toți într-un duh și într-o cerere și într-o putere uniți întru unul, și așa vom da piedicile în lături și vom putea, Doamne al celor credincioși.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Hristosul Pucios este demascat apoi că nu este Cel Atotputernic, căci El nu poate, dar așteaptă să poată prin alții, și prin pucioșii care Îl poartă așteaptă El să poată. Pot pucioșii, căci ei sunt Atotputernici, și prin ei poate și Dumnezeul lor, care așteaptă să poată, ca într-o sală de așteptare: “— O, mamă, nu Mă despart de poporul acestei taine [...] Eu, mamă, aștept să pot prin cei ce Mă poartă să aduc împlinirea Scripturilor celor de apoi: cerul cel nou și pământul cel nou, mamă...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Nou-veniții sunt invitați să-și deschidă inimile și să-și spună păsurile Mihaelei, iar ea le va da răspunsuri și învățături la toate, căci ea este acum “Învățătorul”, împărțitor-gospodar al “Cuvântului de la Dumnezeu”: “Voi, cei ce veniți să creșteți cu viața cea de sus, cereți și vi se va da, căci am împărțitori gospodari pentru cele ce voiți să învățați și să purtați și să înțelegeți și să puteți apoi spre împlinire. E mult cuvânt din Mine pe masa poporului Meu. Spuneți-vă cererea și veți afla răspunsul și învățătura pentru toate. Amin.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Să fi uitat Mihaela preceptele biblice care spun că doar Unul este Învățătorul creștinilor, Domnul Iisus Hristos? Căci iată ce avertizează Biblia: “Voi însă să nu vă numiți rabi, că unul este Învățătorul vostru: Hristos, iar voi toți sunteți frați [...] Nici învățători să nu vă numiți, că Învățătorul vostru este unul: Hristos.” (Matei,23: 8-10) Dar Biblia mai avertizează ceva: că toți învățătorii care vin cu alte învățături decât cea dăruită oamenilor de Hristos sunt învățători mincinoși: “Dar au fost în popor și prooroci mincinoși, după cum și între voi vor fi învățători mincinoși, care vor strecura eresuri pierzătoare și, tăgăduind chiar pe Stăpânul Care i-a răscumpărat, își vor aduce lor grabnică pieire” (Petru 2,1) Biblia mai spune că acest fenomen va fi de nestăvilit, căci toți cei rătăciți de la credință își vor alege învățători mincinoși după poftele lor, care le vor desfăta auzul cu minciunile și basmele lor: “Căci va veni o vreme când nu vor mai suferi învățătura sănătoasă, ci – dornici să-și desfăteze auzul – își vor grămădi învățători după poftele lor. Și își vor întoarce auzul de la adevăr și se vor abate către basme.” (2Tim. 4,3-4) Last edited by mariamargareta; 08.09.2010 at 01:43:36. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
251. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (III)
Cei care le contestă virtuțile de “prooroci” ale liderilor pucioși (ale acestor epigoni moderni ai proorocilor mesianici ai Vechiului Testament), sunt cotați ca lipsiți de “darul credinței” și de vederea celor nevăzute ale lui Dumnezeu și tocmai de aceea îi consideră (cică, pe nedrept) pe liderii de la Pucioasa ca fiind aiuritori, nebuni, bolnavi, semeți, și mai ales, mincinoși: “O, de ce M-au vestit proorocii cei de demult că Eu sunt Fiul Tatălui, că Eu sunt, și că voi sosi pe pământ Mântuitor și că voi primi moarte și apoi ridicare și înviere, și Mă numeau ei Fiul Omului? O, aceia M-au văzut, căci în ei darul credinței le-a dăruit ochi pentru cele nevăzute ale lui Dumnezeu și vedeau, și erau pe pământ împărțite oamenilor vedeniile lor, și aveau oamenii cârmuire din cer prin cei ce vedeau pe cele ce sunt și vor fi. O, s-au deșteptat oamenii, așa zic ei, și zic că aiurește omul care vede ceva din nevăzutele lui Dumnezeu, și zic despre acela că e nebun sau bolnav sau semeț sau, și mai mult de atât, mincinos. N-au oamenii credință pentru cele nevăzute, și care lucrează și împlinesc tainic și se împlinesc, ca apoi să se arate.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Cei care aspiră să ajungă Dumnezei au o soluție simplă: să intre la învățat învățătură nouă, școlari la “Școala Harului de la Pucioasa” și să se angajeze plenar la “lucrarea” cea nouă a “Cuvântului” de la Noul Ierusalim. Puțini însă consimt să-și piardă timpul cu aiureli și să se lase păcăliți de liderii pucioși, ca să ajungă simultan și “sfinți”, și “îndumnezeiți”, și “plini de har”, și “făcuți” oameni cerești pe pământ: “Dacă ar fi să vrei să fii Dumnezeu, atunci ar fi să intri la învățat ca să știi cum să fii și cum poți să fii Dumnezeu, căci Eu în toată lucrarea Mea, numai de la Tatăl iau ca să știu și ca să fac [...] O, n-are omul timp pentru Mine și pentru cuvântul Meu împlinit în el, și de aceea nu poate el să se îndumnezeiască, să fie plin de harul Meu cel făcător de om ceresc pe pământ.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) “Grădina Întâlnirii” de la Pucioasa este cotată a fi cel mai frumos loc de pe pământ și totodată singura grădină în care paște turma cea credincioasă în Dumnezeul Pucios, Cel ce grăiește cu multul oilor Sale care își hrănesc inimioarele cu nevăzutele, neauzitele și nesimțitele Lui: “O, unde să mai fie un loc mai frumos, un pământ mai frumos și mai slăvit de cer și mai împodobit cu cele nevăzute ale lui Dumnezeu, ca și aici aceste grădini pe care Eu, Domnul, Îmi pasc turma cea credincioasă, aici, unde Eu, Domnul, cobor cu norii și grăiesc cu multul cuvântul Meu deasupra celor cu darul credinței în ei? O, popor al grădinilor Mele de azi, hrănește-ți, tată, credința și inimioara cu nevăzutele lui Dumnezeu...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Parodiind mitul lui Prometeu care ar fi furat focul sacru de la zeii Olimpului, liderii pucioși pretind că știința de pe pământ este furată de om de la Dumnezeul Pucioasei. Telefonia, telegrafia, radiofonia, televiziunea, informatica, toate sunt furate de om de la Dumnezeul Pucioasei, delapidându-i Acestuia drepturile de Autor: “O, iată cum a furat omul de la Dumnezeu, din nevăzutele lui Dumnezeu și le-a așezat pe pământ apoi ca să se fălească el cu ele! Așa cum a furat Adam știința cu care a spus apoi că femeia este carne din carnea lui și os din oasele lui, și apoi a știut pe mai departe să aducă la vedere urmași, dar ca omul a știut și nu ca Dumnezeu, tot așa fură omul până la capătul timpului din nevăzutele lui Dumnezeu ca să facă el ce știe, ce-i vine în cap să facă pe pământ din cele ce sunt și nu se văd, și așa se face omul hoț de cele ce nu sunt ale lui, ci ale lui Dumnezeu sunt, și, iată câte scoate el ca să le arate a fi ale lui, ale minții lui pe pământ, și le face lor trup și le numește cu nume puse de el și le zice: telegrafie, telefonie, radiofonie, televiziune, informatică, și cum vrea el să le mai spună la cele ce aduce omului în mână: telefon, radio, televizor, calculator, și multe nume stâlcite pe toate câte le dă omului în mână ca pe niște jucării cu suflet în ele, și omul se încântă, și cerul de sfinți și de îngeri se uită pe pământ cât de mult a furat omul din nevăzutele lui Dumnezeu, din înțelepciunea lor, pe care Domnul o folosește între El și om, iar omul a furat din ele după ce a fost zidit de mâna lui Dumnezeu pe pământ și se fălește cu ele, și zadarnic se fălește cu cele ce nu sunt ale lui, căci din ale Mele a furat și s-a semețit, și apoi s-a ascuns de Dumnezeu.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Liderii pucioși dau pe față blestemăția secolului: “copiii de azi se fac diavoli îmbrăcați în piele de om și scule vătămătoare” pentru sufletele oamenilor: “Se bucură omul că naște prunci din plăceri păcătoase, dar iată cui dă el rod! Lui satan îi aduce avut, căci copiii de azi se fac diavoli îmbrăcați în piele de om și se fac slujitori potrivnicului lui Dumnezeu, furului, și se fac scule vătămătoare de suflet printre oameni pe pământ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Pucioșii răstălmăcesc din nou Scripturile, pretinzând că diavolul n-a existat înainte de căderea omului, ci omul l-a zidit pe diavol, după căderea lui în ispită: “ O, ești de plâns mai mult decât diavolul, căci tu ești cel văzut, ești trup, iar El este nevăzut, căci este duh. Întoarce-te, dar, ca să vezi ca Dumnezeu și nu ca diavolul, căci omul a fost de Dumnezeu zidit, iar diavolul a fost zidit de om.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Or, Biblia spune cu totul altceva, și anume că diavolul l-a ispitit de la început pe om, luând chip de șarpe: “Șarpele însă era cel mai șiret dintre toate fiarele de pe pământ, pe care le făcuse Domnul Dumnezeu. Și a zis șarpele către femeie: "Dumnezeu a zis El, oare, să nu mâncați roade din orice pom din rai?"” (Facerea, 3.1) Liderii pucioși pretind că Dumnezeul lor nu are nevoie de născocirile tehnicii și ale științei omului de pe pământ, “unelte” de propagare a “Cuvântului” Lui în lume (telefon, internet, mașină, calculator, tipografie, etc), căci el îi vorbește Mihaelei direct la ureche, iar Mihaela ia pana de gâscă, o moaie în călimara de cerneală și începe să scrie: “O, poporul Meu, M-am scris în carte cu judecata cea pentru fur și cu ieșirea Mea în calea lui ca să-l izbăvesc pe el dacă se întoarce ca să-L creadă pe Dumnezeu în acest cuvânt. Îi dau omului credință prin venirea Mea cuvânt pe pământ, căci Eu nu de altceva vin în calea lui ca să-i grăiesc, și Mie nu-Mi trebuie uneltele lui ca să ajung la urechea purtătorilor de Dumnezeu și ca să ajung în cartea Mea cea de azi cu cuvântul Meu, ci Îmi trebuie om cu credință, și căruia să Mă arăt descoperit, și care să aibă hârtie și pană de scris, și Eu să-i grăiesc, iar el să Mă așeze în carte.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Din dorința de a se lepăda până și de cele mai elementare “scule” ale ingeniozității omului, textul de mai sus refuză o realitate banală și benignă, aceea că scrierile de la Pucioasa sunt așternute pe hârtie cu pixul. Se pretinde că liderii pucioși folosesc pana de scris, un obiect arhaic care nu presupune nicio contribuție artificială a omului. Or, Mihaela n-a scris niciodată cu pana compozițiile sale intitulate “Cuvântul lui Dumnezeu”. Este cunoscută drept clasică expresia “însemnările cu pixul roșu ale Mihaelei”, care desemna intervențiile ei “venite de la Domnul” pe caietele de confesiuni ale adepților de la Pucioasa. Această gogoriță cu “pana de scris” sau "pana de gâscă" sau "pana pentru scris" a pucioșilor se aseamănă cu binecunoscuta butadă: “Cum este corect: pană de vulpe la pălărie” ori “pană de vulpe pe pălărie??”. Last edited by mariamargareta; 08.09.2010 at 01:16:59. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
251. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (IV)
De la exagerare la minciună nu mai este decât un pas, pe care liderii pucioși îl fac cu hotărâre. Ei pretind că “Dumnezeul” lor n-are nevoie de minunile tehnicii făurite de om ca să grăiască de la un capăt la celălalt capăt al pământului, căci El are (zice că are) “toată înțelepciunea” și “toată puterea de a merge și a grăi”. Deocamdată însă, consemnăm realitatea: “toată puterea de a merge și de a grăi peste tot pământul” o are prin internet și prin cărțile și ziarele tipărite în tipografii, deci tot cu “sculele și făcăturile omului”: “Eu sunt Cel de la Care omul a furat și s-a făcut fur ca să-și facă unelte și să vorbească unul cu altul, de la un capăt și până la celălalt al pământului auzindu-se om pe om prin uneltele făcute de el. Eu sunt Cel Care am toată puterea de a merge și de a grăi, și nu cu scule făcute, ci cu puterea Mea. Omul însă își face scule cu înțelepciunea furată din cer ca să poată și să meargă și să grăiască cu celălalt capăt al pământului, și îi trebuie să fure din nevăzutele Mele și să-și lucreze scule și să le dea suflet pe pământ și să le numească apoi pe ele îngerii lui. O, altfel sunt îngerii, și sunt duhuri îngerii, nu sunt trupuri, nu sunt table și fiare, nu sunt făcături omenești.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Până și înregistrarea “Cuvântului” se face tot cu ajutorul acestor “făcături omenești”: reportofoane cu casete, apoi iPod-uri, Mp3, boxe, calculatoare, modemuri, softuri specializate de prelucrare a sunetului și de mixare, căști, telefoane mobile, aparate foto, etc, etc. Tot table și fiare, tot făcături omenești. Dar confortul personal al liderilor pucioși ( mașini, microbuz, aspirator, uscător de păr pentru câini și pisici, purificator de aer, Bioptron, încălzire centrală în pardoseală, interfon, blender, storcător de fructe, aparat de gătit la aburi, scule electrice pentru casă și pentru tâmplărie, motocositoare, etc., etc.) nu face și el parte din “sculele făcute de om” care “au furat înțelepciunea din cer? Dacă omul a furat știința din cer de la Dumnezeu, deci omul este un hoț, de ce oare pucioșii se folosesc de lucruri furate? Oare nu sunt ei părtași la hoția omului care L-a furat pe Dumnezeu? De ce nu renunță la telefoane, la internet, la curentul electric, la mașini, la confortul tehnic, întorcându-se spășiți la carul cu boi și la plug? De ce nu se tem ei de propriile lor “proorocii” și nu împlinesc ei întâi ceea ce le cere chiar acest “Cuvânt” pe care ei îl promovează astăzi: “... vor plânge toți oamenii cărora nu le-au plăcut cu sapa și cu grapa și cu plugul, de s-au dus să scape de greu și de muncă, dar ei s-au dus, săracii, să se facă scule ale țesăturii celei dese ale lui satana, potrivnicul lui Dumnezeu și al omului...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) De ce pucioșii sunt farisei, căci una spun, și alta fac? Ce Dumnezeu este “Dumnezeul” lor, care le tolerează și chiar îi îndeamnă la minciună? |
|
#5
|
|||
|
|||
|
251. Comentariu la predica liderilor pucioși de la Noul Ierusalim ocazionată de praznicul Adormirii Maicii Domnului (V)
Liderii pucioși anunță din nou că vor vesti prin internet “Cuvântul” de la Pucioasa, peste tot pământul, de la margini la margini: “Am grăit acum, după ce sărbătoarea s-a ridicat de pe masă, și am dat omului putere de înțelepciune pentru cuvântul Meu, care este râul vieții, râul proorocit de evanghelistul Ioan, ucenicul cel iubit, și care în vedenie a văzut acum două mii de ani lucrarea pe care Eu azi vin și o revărs peste oameni, râul Meu de cuvânt, cu care curând, curând voi inunda pământul în lung și în lat de la margini la margini și-și vor spăla mulți fața în el și vor vedea apoi ca Dumnezeu și vor vedea pe Dumnezeu, așa cum orbul vindecat de Mine s-a dus trimis de Mine să se spele și apoi să vadă pe Dumnezeu și apoi să se ducă să se arate preoților, ca să vadă și ei că omul vede de la Dumnezeu, că omul vede dacă Dumnezeu voiește să vadă el.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Or, această promisiune se anunța a fi împlinită în dreptul “Dumnezeului” lor încă de acum 7 ani, atunci când se lansa pe internet site-ul oficial al pucioșilor de la Noul Ierusalim: “Scrieți pe pământ, fiilor care îmi sunteți porți, scrieți pe pământ, iar îngerii Mei să scrie în cer ziua de pomenire a proorocului Meu Ilie, ziua în care Eu, Domnul, Fiul Tatălui Savaot, trâmbițez de la margini la margini venirea Mea, venirea Fiului Omului, căci precum fulgerul iese de la răsărit și se arată până la apus, așa va fi și venirea Fiului Omului. Amin. [...] Trâmbițez de la margini la margini venirea Mea, venirea Fiului Omului, căci am zis acum două mii de ani: "Precum fulgerul iese de la răsărit și se arată până la apus, așa va fi venirea Fiului Omului", și astăzi s-a împlinit această Scriptură” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 2 august 2003) Dacă s-a împlinit “astăzi”, adică la 2 august 2003, trâmbițarea “Cuvântului” de la margini la margini, de ce ar mai fi nevoie ca să se relanseze aceeași lozincă, 7 ani mai târziu, adică la 28 august 2010??? Poporul român este îndemnat să se scoale din toropeală și să nu mai bea vin otrăvit și să nu se mai îmbete cu apă, ci cu “Cuvântul” de la Pucioasa, căci el a gustat din vin și s-a îmbătat cu apă: “O, trezește-te, neam român, scoală-te, tată, e târziu! O, ce bine ar fi să Mă auzi și să Mă asculți! Te-aș scăpa din toate gropile în care ai căzut din pricina dorințelor tale și a neastâmpărării, căci ai gustat din vinul cel otrăvit și ți s-a părut bun, dar el este cupa fărădelegii a tot pământul, și a venit la tine din țări străine și te-a furat din duhul străbunilor tăi. Ei însă strigă la Mine pentru tine, și strig și Eu la tine ca să te trezești. O, ajunge cu toropeala. Nu căuta să te îmbeți cu apă, tată. Ia și bea din gura Mea cuvânt de trezire și de facere și fugi spre Dumnezeu, Care te scapă de cădere, de căderea în care stai acum! Amin.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) În încheierea discursului, Dumnezeul de la Pucioasa se adresează patetic și neputincios noilor veniți la serbarea Noului Ierusalim, ca să-L ajute, făcând propagandă din aproape în aproape, ca să aprindă în oameni interesul pentru secta de la Pucioasa și să promoveze forțat poporul român la rang ceresc, adică mai mare peste toate celelalte popoare: “Voi, cei care veniți și vă adăpați din izvorul Meu de cuvânt, dați-Mă oamenilor! Faceți-vă peste fiii neamului român vestitori ai venirii Mele și spuneți-le și lor că am venit să-i vindec de necredință și de înstrăinare de Dumnezeu! Luați foc din foc și aprindeți cu el inimile multora din aproape în aproape, și veți lua plată, fiilor credincioși! Cereți la Mine să vă fac puternici în faptă și în cuvânt, și dați cerului ajutor de pe pământ ca să ridicăm neamul român la rang ceresc între neamurile pământului...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) “Dumnezeul” Noului Ierusalim se tânguie apoi către maica Sa, recunoscându-Și neputința și dezvăluindu-i cererea de ajutor pe care tocmai a făcut-o omului chemat la sărbătoarea de la Pucioasa: “O, mamă a Mea, Mă rog de om pe pământ, mamă. Ne rugăm omului să Ne ajute, mamă.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Descoperindu-și o intransigență, o lipsă de răbdare și o asprime nemiloasă, însușiri similare cu cele ale Fiului său, “Maica” de la Pucioasa îi sugerează acestuia că omului păcătos nu-i trebuie milostenie, nici mângâiere, ci o bătaie bună, probabil pe baza proverbului care zice că “bătaia e ruptă din rai”: “— O, Fiule frumos ca și Tatăl [...] Iată și azi rabzi, și grăiești cu multă răbdare cuvântul Tău cel de azi pentru învierea omului păcătos, și pe care ar trebui să-l bați, nu să-l mângâi...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Și cu toate acestea, deși e îndemnat să sară la bătaie, “Fiul Pucios” este cotat ca un exponent al răbdării sfinte, prin care însuși Satana va fi chinuit până își va da duhul: “... dar Tu rabzi, o, Fiule al răbdării sfinte. Te mângâi cu durere și cu iubire și Îți întăresc răbdarea, și cu mânuța Îți șterg lăcrimioarele, căci Tu prin răbdarea Ta îl slăbești pe satana, și prin lacrima Ta îl arzi, iar prin blândețea și prin umilința Ta îl faci să-și dea duhul, și curând, curând el va sfârși. Amin.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 28 august 2010) Problema care se pune însă e cam încurcată: dacă Satana își va da duhul, cu ce va mai rămâne? Căci însuși Satana este duh. Sau, pucioșii cred că Satana nu este duh, ci este trup și suflet? Deci, dându-și duhul, Satana va rămâne doar cu trupul mort, așa cum merită de altfel? Dar cine a mai pomenit drac mort vreodată? |
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 12:13:01 |
| Mesaj,propunere | TEOLOGUL | Generalitati | 45 | 08.01.2011 13:16:34 |
| Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa | mihailt | Secte si culte | 2319 | 31.07.2010 00:36:37 |
| un mesaj frumos | The_Fallen | Generalitati | 1 | 14.07.2010 23:22:29 |
|
|