View Single Post
  #372  
Vechi 17.01.2011, 18:01:08
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 298.“Dumnezeul” cel neputincios de la Pucioasa (II)

Nici măcar de iertare nu mai este în stare “Dumnezeul” de la Pucioasa, aducându-Și tot felul de justificări pentru această nouă neputință. Iar cea mai mare justificare este durerea de a se înfățișa la “Tatăl” său cu insuccesul lucrării de mântuire de peste om, insucces care-i zdruncină pacea lăuntrică și le aduce plâns și zbucium amândorura:

“Nu mai pot să spun acum: „Tată, iartă-i, că ei nu știu ce fac!”, căci Eu M-am scris pe cer și pe pământ Dumnezeu adevărat, arătându-i omului aceasta după ce Eu am murit pentru om ca să înviez și să Mă dovedesc ce sunt și cine sunt. O, cum să mai mijlocesc la Tatăl după ce i-am arătat omului cine sunt? Dacă omul știe de unde sunt și cine sunt, și el nu face voia Mea ca să Mă mărturisească așa, ce pot să-I mai spun Tatălui despre om când Tatăl plânge de mila Mea cu suspin adânc? Omului nu-i place sub jugul Meu, nu-i place sub voia Mea, și plânge adânc Tatăl Meu de mila Mea, și voiește să-Mi dea pacea Tatăl.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa, 14-1-2002)

Dar cei care l-au vândut pe “Dumnezeul” de la Pucioasa sunt chiar cei din “poporul” lui, despre care spune că l-au vândut prin nepăsarea și neputința lor:

Fă-Mă să pot, poporul Meu, și uită-te în Scripturi și vezi că atunci când poate omul, pot și Eu. Omul nu mai poate nimic pentru Mine, și Eu nu mai pot nimic pentru el fără el. Dar tu fă-Mă să pot peste om și fii copil frumos, că Eu mereu, mereu ți-am spus aceasta, dar caută să pătrunzi bine taina acestui cuvânt, căci cerul se uită la tine și așteaptă după harul Meu din tine, nu după harul tău.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa, 4-12-2002)

Tot ei sunt cei care l-au determinat, prin neascultare și răceală, să-și mărturisească neputința:

“O, poporul Meu, ia, fiule, și vezi ce înseamnă să-Mi fii fiu. Ia, poporul Meu. Mă ajut cu cei din cer, că am devenit neputincios peste tine, fiindcă tu poți să nu Mă asculți și poți să te asculți pe tine. Ia ascultare, ia duh de ascultare și lasă-Mă pe Mine peste tine, că îmi vine să spun: „Nu mai pot”. Fiindcă tu nu Mă lași peste tine, de aceea îmi vine să spun așa, că nu vreau să te strivească neascultarea și răceala ta de Dumnezeu. Israele, Israele, de mult nu te-am mai strigat așa, și te-am strigat Ierusalime, căci Israel este cel ce se luptă cu Dumnezeu.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa, 14-12-2002

“Dumnezeul” de la Pucioasa a eșuat și în propovăduirea iubirii:


Nu mai pot să-l fac pe om să Mă iubească. Nu mai pot să-l fac pe om să facă voia Mea, că omul e născut din omul care a făcut voia lui lepădând din el voia Mea.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa, 9-3-2003)

Nici în liderii pucioși nu mai găsește “Dumnezeul” lor putere de a lucra așa cum voiește, pe motiv că aceștia, care ar trebui să fie “mâna lui dreaptă”, sunt la rândul lor neputincioși și adânc tulburați de tot soiul de lipsuri materiale și de absența unor surse sigure de finanțare (denumite conspirativ “ajutorul de pe pământ”), care să le vină peste noapte și nici să nu le creeze prea mari obligații:

“O, sunteți lipsiți de tot ajutorul de pe pământ, dar stați de-a dreapta Mea răbdând până ce voi pune la pământ toată durerea care încurcă drumul Meu cu voi, toată necredința și loviturile care vă slăbesc pe voi ca să nu mai pot Eu în voi. ” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa, 7-7-2003)

Intenția generoasă a “Dumnezeului” de la Pucioasa de a face îngeri din diavoli este total compromisă din cauza omului care nu-și ține gura și spune prostii:

“Nu mai vorbi prostii, omule, că atunci când vei striga la Mine să ți le uit, ți le voi șterge cu mare, mare suferință, precum tu Mă faci să sufăr atâta durere, atâta rușine înaintea diavolilor cărora te închini și care ți se închină ca să le faci voia, de nu mai pot Eu să fac înger din diavol și din om.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa, 19.12.2003)

Liderii pucioși, denumiți “copiii care primesc cuvântul pucios”, sunt singura speranță a “Dumnezeului” pucios, ca prin ei să poată și el pe pământ să-și facă răspândit și cunoscut cuvântul și învățătura care se vrea a fi adânc sfințitoare peste om:

“Harul Meu dorește mult din Mine să-și arate slava lui peste pământ, și de aceea vă rog, copii care stați înaintea cuvântului Meu de câte ori el vine pe pământ cu dor, să vă umpleți cu dor de tot harul Meu, ca să Mă dați voi la cei ce iubesc dumnezeirea Mea pe pământ și în ei, căci cei ce doresc să iubească sfințenia, aceia o caută la Mine și o iau și prin ea se umplu ei de iubirea lui Dumnezeu, și fără ea ei nu mai pot pe pământ, și fără ei Eu nu mai pot pe pământ, și așa am lucrat Eu și acum două mii de ani cu cei ce prin ei Mi-am slobozit dumnezeirea Mea după ce i-am umplut pe ei de ea, de puterea Mea care sfințește toate câte se supun ei pe pământ și în om.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa, 19-1-2005)

Neputințele “Dumnezeului” pucios sunt totale și desăvârșite pe pământ, căci nicăieri el nu mai poate încăpea cu învățătura lui:

“O, poporul Meu, lumea Mă răstignește mereu, și pe nicăieri Eu nu mai pot încăpea și nu mai pot trăi, căci lumea îl desparte cu totul de Dumnezeu pe om, și omul nu-și simte moartea aceasta dacă el stă în mijlocul lumii, dacă el nu este îmbrăcat cu Duhul Sfânt, prin lumea aceasta a întunericului omului.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa, 11-9-2005)

Cea mai mare durere, care Îi creează adânci nedumeriri încât nici nu le mai poate purta, îi vine însă “Dumnezeului” pucios de la cei care s-au răzvrătit, și au plecat apoi din sânul sectei, dezvăluind o serie de ascunzișuri extrem de stânjenitoare, care pun sub semn de întrebare “sfințenia” de la “Noul Ierusalim”:

“O, Îmi vine să Mă mânii, Îmi vine să dau cu vărguța cea usturătoare în cei ce se răzvrătesc. Nu mai pot purta durerea aceasta pe obrazul Meu cel sfâșiat și Duhul Meu umilit și biruit de om. Să stau, oare, așa biruit? Să joc și Eu în placul omului?” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa, 1-3-2009)

Dumnezeul” Pucios îl acuză pe creștinul care se plînge acum că “nu mai poate răbda” că el spune așa din neiubire și din răutate, dar uită că El însuși a spus în repetate rânduri că nu mai poate răbda, și că astfel se acuză pe Sine de neiubire și de răutate și de nesuportarea celui care greșește:

“Aud pe creștinul șovăielnic cum spune: „Nu mai pot, nu mai pot să rabd!“. Acest cuvânt greu vine de la neiubire, vine de la răutate, de la iubirea de sine vine, și omul se suportă pe sine, iar pe altul nu.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa, 7-6-2009)