Citat:
În prealabil postat de Iosif77
Apostolul Pavel a scris:
1 Corinteni 14: 2 - Pentru că cel ce vorbește într-o limbă străină nu vorbește oamenilor, ci lui Dumnezeu
1 Corinteni 14: 4 - Căci, dacă mă rog într-o limbă străină, duhul meu se roagă, dar mintea mea este neroditoare.
Ce crezi tu Geony, a vorbit apostolul Pavel despre rugaciunea in limbi?
Citat:
În prealabil postat de Geony
Cand Duhul te inspira, nu te mai rogi cu mintea ci cu inima...
De rugaciunea inimii practicata de unii parinti ai BO, ai auzit?
Citat:
În prealabil postat de Geony
Dar eu iti raspund:
Nu este vorba de nici o vorbire in limbi in timpul rugaciunii, ci de rugaciunea inimii indreptata spre D-zeu!...
|
|
|
Macar ca Apostolul Pavel scrie intr-un mod clar in 1 Corinteni 14 despre RUGACIUNEA IN LIMBI, fratele Geony prefera sa nege Scriptura si sa inventeze o noua teologie. Nemaiauzita nicaieri. Nici la teologii contemporani nici la Parintii Bisericesti.
Pentru el rugaciunea in limbi este nici mai mult nici mai putin decat... rugaciunea inimii.
Cand Geony se roaga: "Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, ai mila de mine, pacatosul." - el considera ca s-a rugat in limbi.
Citat:
În prealabil postat de Geony
Eu as identifica rugaciunea in limbi de care vorbeste Pavel, cu modul de rugaciune a Anei, mama profetului Samuel
|
Citat:
În prealabil postat de Geony
Aici e vorba de rugaciunea ce se aseamana cu cea a Anei la la I Regi 1, 13....
|
De asemenea incercand sa fuga de explicarea pasajelor in care Apostolul Pavel scrie despre rugaciunea in limbi, fratele Geony apeleaza la o alta stratagema:
Ana din Vechiul Testament este modelul nostru de rugaciune in limbi.
Concluzii:
Aceste încercari chinuite de reforma in teologie ar fi de ras daca n-ar fi de plans.
M-ar face sa zambesc daca nu m-ar pune pe ganduri: daca in acest domeniu al teologiei atat de usor facem din Biblie joaca noastra cu plastelina, la ce concluzii putem ajunge in domeniul soteriologiei?
Nici rugaciunea Anei nici rugaciunea inimii NU sunt rugaciune in limbi.
Rugaciunea in limbi NU este rugaciune fara glas si nici nu este o rugaciune ale carei cuvinte sunt prestabilite clar: "Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, ai mila de mine, pacatosul." .
Este o rugaciune in care credinciosul, prin darul Duhului Sfant, îi vorbeste Domnului fara sa inteleaga ceea ce spune, dar mijloceste in asa fel incat viata lui duhovniceasca este zidita, intarita si inviorata.