Citat:
În prealabil postat de penticostalul
Concluzii:
1.In Noul Testament nu gasim nici un caz clar de botez al copiilor, nu exista nici porunca dar nici interdictie de a boteza copiii.
2.In Noul Testament nu exista nici porunca, nici interdictie de a binecuvanta copiii.
3.Eu cred ca fiecare confesiune poate face cum gaseste de cuviinta in acest domeniu. Nu exista o porunca sau o interdictie clara in Noul Testament.
|
1.In Noul Testament gasim cazuri de persoane care, in momentul convertirii, s-au botezat ele SI CASA LOR. Casa lor inseamna intreaga casa, nu numai barbatii sau maturii din casa.
2.In Noul Testament exista rugamintea si nu porunca "lasati copiii sa vina la mine". Asta fac crestinii atunci cind isi boteaza copiii: ii apropie de Isus Cristos.
3.In Noul Testament exista legatura intre mintuire si botez :
...5.El ne-a mântuit, nu din faptele cele întru dreptate, săvârșite de noi, ci după a Lui îndurare, prin baia nașterii celei de a doua și prin înnoirea Duhului Sfânt,
Botezul nu e un act formal; asa cum arata sfintul Apostol Pavel in scrisoarea catre Tit (si nu numai), mintuirea nu e data de faptele noastre ci numai de indurarea domnului si de baia nasterii celei de-a doua, adica botezul.
3.A tine un copil departe de botez inseamna a-l tine departe de Dumnezeu. Asa cum un parinte responsabil se straduieste sa-si trimita copilul la scoli unde sa aiba educatie si instruire buna, sau atunci cind copilul e bolnav ii administreaza medicamente chiar daca sint amare si copilul le refuza, tot asa, in cele spirituale, un parinte va face imediat cel mai important lucru pentru copilul sau: il va incredinta Domnului prin baia nastrii celei de-a doua, adica prin botez. Iar rugamintea Domnului e clara: lasati copiii sa vina la mine. El nu vorbeste cu copiii, vorbeste cu purtatorii de grija ai copiilor.