View Single Post
  #1852  
Vechi 16.08.2011, 02:26:38
delia31's Avatar
delia31 delia31 is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 17.01.2010
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.742
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Adriana3 Vezi mesajul
Dar revenind la cele canonice. Sfanta Maria Magdalena merge sa le spuna apostolilor ca a inviat. Apostolii erau inchisi intr-o casa de frica celorlalti evrei. Sfanta Magdalena intra, le spune, ei nu cred, si in aceeasi zi, ceva mai tarziu apare Domnul Iisus in mijlocul lor. Si acolo le spune sa ia Duh Sfant si celor ce vor ierta iertate vor fi etc. Credeti ca Maria Magdalena intre timp plecase din casa? Apostolii stateau acolo inchisi de frica (Biblia o spune) ca apoi sa o dea afara pe Maria Magdalena? Nici un barbat nu face asa ceva in caz de pericol ci dimpotriva, tine si femeia in casa la adapost. Deci sf. Magdalena era cu apostolii cand Iisus a aparut in mijlocul lor. Si cu siguranta si Sf. Fecioara din moment ce fusese data in grija lui Ioan. Asa ca Duhul Sfant a fost promis atat apostolilor barbati cat si femei pentru a ierta pacatele. Si El a coborat in mod concret la Cincizecime unde din nou in casa cu apostolii barbati se aflau si femeile ca atare toti vorbeau in limbi si propovaduiau Cuvantul Domnului asa cum a zis Sf. Petru: nu erau cu must ci Duhul Sfant coborase peste fii si fiice, slujitori si slujitoare.
3. Discriminarea a luat sfarsit in unele biserici protestante si va lua sfarsit pe tot pamantul cand Domnul va termina Judecata Sa de care lumea asta nu va scapa.


As fi curioasa sa aflu explicatia adeptilor ideii de femeie-preot, raportata la Fecioara Maria, cea mai indreptatita la o astfel de lucrare, nu?

Si totusi, Maica Domnului, cea mai plina de har dintre toti cei prezenti acolo, isi face in continuare slujirea in smerenie, implicandu-se doar in cele potrivite cu randuiala femeilor si a vremii, fara sa fi avut pretentii sacerdotale.

Exista vreo relatie intre smerenie si sentimentul de discriminare?
Faptul ca Maica Domnului, cea mai plina de har si mai smerita dintre toate fapturile omenesti n-a indraznit sa propuna o revolutie sacerdotala, desi ar fi meritat-o mai mult decat orice alt om, faptul ca, desi plina de Duhul Sfant, cu care ar fi mutat si muntii de prejudecati si conceptii sclavagiste ce i-ar fi stat in cale, nu a indemnat-o la asa ceva, faptul ca nu a format un numar de simpatizante in acest sens care sa sustina ulterior ideea de nediscriminare la altar, faptul ca nici Ea, nici celelalte femei mironosite nu s-au simtit deloc discriminate, ci
si-au vazut smerite de slujirea la care le chemase Dumnezeu, simtindu-se onorate de asta, e o chestiune de care se tine cont sau nu in abordarea asta feminista?

mersi anticipat.

Last edited by delia31; 16.08.2011 at 02:29:37.